گزیده خبر های 4 مرداد – 89 قسمت - 3
عکس دیده نشده ازسیدحسن خمینی/تصویر
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24888
عجب رسالت سنگین وبزرگی پدر بزرگ شیاد و پدر سر به نیست شده اش بر عهده ی وی و فرزندش گذاشته اند تا ه مدافع خاندانش باشد که فقط نامش تبدیل به مترسک و چماق کشی برای ترساندن وخفه کردن شدهاست؟ به نظر می رسد که اینگونه خوابیدن سید حسن تداعی کننده ی خواب جاودانگی پدرش سید احمد می باشد یعنی اینکه به چنین خوابی برندنش که اکنون نوبت خواب کردن همیشگی وی فرا رسیده است .
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی به همراه فرزندش
عکس / ششمین همایش بین المللی دکترین مهدویت
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19660
اولا ً چرا در این همایش همه اش زن ودختر وکودک می باشن؟. در ثانی چرا اینگونه از زنان طور مسخره آمیزی خفاش گریزان از نور ساخته و به نمایش گذاشته شده است . آنگاه برای چه پاسدار احمدی نژاد دلقک از رشد خرافات 8 پا در آلمان انتقاد کرده است؟
با اين همه طرفدار، چشم نخوريد! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890504/2.htm#other210
چر سربازجو حسین شریعتمداری بدون آنکه سخنی یا آماری از فروش دروغ نامه ی کیهان یا بازدید مخالفان از سایت مربوط به خودش را ضمیمه کرده باشد . ضمن اینکه می بایست هر طوری شده دشمنی با مجاهدین با افزودن پسوند منافقین بهر موضوعی آن را بر جسته کرده باشد . مشروط بر اینکه کپی خبر ها از روی دست هم کردن وفلش وار بدون هیچگونه دخل و تصرف بازتاب دادن مشخص است که یکنواخت و دوباره کاری کردن موجب نمی شود که ضریب باز دید کنندگان افزایش یابد؟ چون تلاش برای افزودن ناگفته ها تا تحریف گری ها نمی شود.
آمار بازديدكنندگان سايت هاي اصلي ضدانقلاب به شدت پايين است. سايت گويانيوز ضمن گزارشي تاكيد كرد آمار بازديدهاي روزانه از سايت هاي مخالف جمهوري اسلامي ايران بسيار پايين است. به گزارش اين سايت ضدانقلابي، آمار بازديدكنندگان برخي از اين سايت ها- به شرح زير است: «جرس 3200 بازديد، بي بي سي فارسي 6500 بازديد، صداي آمريكا 3000 بازديد، كلمه 8500 بازديد، هرانا ]وابسته به منافقين[ 5500 بازديد و دانشجو نيوز ]وابسته به گروهك نهضت آزادي[ 6600 بازديد. گويانيوز خود نيز خاطرنشان كرده كه تعداد بازديدها نشانگر تعداد افراد بازديدكننده نيست چرا كه معمولا هر فرد در روز چند بار از سايت موردنظر خود بازديد مي كند و تازه بخشي از آنها هم طرفداران جمهوري اسلامي هستند.
كردستان عراق طرح اسكان منافقين در مرزهاي آن منطقه را تكذيب كردhttp://www.kayhannews.ir/890504/14.HTM#other1411
گفته می شود مال گند به بیخ ریش صاحبش بند است یا اینکه بسته می شود. اکنون دروغ سازان وجعل کنند گان خبر ذب نسبت به حضور مجاهدین مسلح در کوه های کردستان عراق مجاور مرز ایران . دروغ سازان مجبور به اعتراف دروغ شان و درج تکذیب آن شده اند .بنابراین اکنون از موضع رسوا شدن عملکرد دروغ سازان تبدیل به تف و تاق و ریش برای شان شده است؟
يكي از مسئولان وزارت كشور دولت محلي كردستان عراق، طرح اسكان گروهك تروريستي منافقين را تكذيب كرد.به گزارش روزنامه البيان چاپ امارات فائق توفيق گفت: دولت عراق درخواستي به وزارت كشور دولت كردستان مبني بر اسكان گروهي از اعضاي سازمان «مجاهدين خلق» در مناطق مرزي نداده است.وي ادامه داد: تصميم گيري درباره چنين اموري نيازمند موافقت و تصميم رئيس دولت كردستان و هيأت وزيران است.در همين حال جبار يادور سخنگوي وزارت پيشمرگان كرد عراق هرگونه طرح دولتهاي بغداد و اربيل براي انتقال اعضاي گروهك تروريستي منافقين به مناطق مرزي كردستان عراق را رد كرد و گفت: اين وزارتخانه درخواست رسمي درخصوص اسكان اين افراد در مناطق مرزي دريافت نكرده است

امير علوي در گفت‌وگو با فارس:رزمايش بزرگ نيروي هوايي به مدت يك هفته از 9 مرداد آغاز خواهد شد .خبرگزاري فارس: معاون عمليات نيروي هوايي ارتش از برپايي رزمايش بزرگ اين نيرو به مدت يك هفته از نهم مرداد سال جاري خبر داد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905040978
آنچه که از غارتگری های در آمد نفتی باقی می ماند .صرف ارگان های سرکوبگر می شود یا اینکه هزینه اینگونه همایش و نمایش های نظامی می شود که ناشی از ترس قیام مردم ناراضی می باشد . اگر نه حکومتی که مردمی باشد. نیاز به اینهمه نمایشات و مانور های زنجیره ای نظامی و پاسداری و بسیجی و انتظامی ندارد؟ آنهم ماونر و نمایش دادن با هواپپیما های نظامی از رده خارج شده که دیگر هیچگونه ارزش و قدرت نمایش دادن ت ندارند .
پس از گفتگوي 3 ساعته با رئيس جمهور؛حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا به دولت بازگشت.خبرگزاري فارس: حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا مشاور رئيس جمهور در امور روحانيت كه اواخر تيرماه از ادامه همكاري با دولت استعفا داده بود، پس از گفتگوي3 ساعته با رئيس جمهور به دولت بازگشت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905040649
توجه داشته باشید که این خبر مر تبط به ادعای پاسدار کودتاگر جزایری خبر زیر می باشد . زیرا که آخوند سقای بی ریا که مشاور امور دینی دولت پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد وی دارای سابقه ی 12 سال امام جمعه ی مسجد مسلمانان تگزاس زادگاه جورج بوش را بر عهده داشته است که همسو با دیگر شهروند آمریکائی حمید مولانا که مشاور ویژه ی پاسدار احمدی نژاد می باشد. اینگونه بطور موازی مشغول هموار کردن عمق بخشیدن حضور استراتژیک پاسداران درون آمریکا می باشند که پاسدار جزایری ادعایش را کرده است .
سردار جزايري در گفتگو با فارس:عقبه استراتژيك جمهوري اسلامي ايران تا عمق ايالات متحده امتداد دارد.خبرگزاري فارس: معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح، ايران را يك كشور قدرتمند و مقتدر دانست و گفت: عقبه‌هاي استراتژيك جمهوري اسلامي ايران تا عمق ايالت متحده آمريكا امتداد دارد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905040180
جهت اطلاع
بالاخره ستون جهت اطلاع نویس روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی که مشاور رفسنجانی مکار دزد بسازبفروش می باشد . همچنین پیرو ولبیک گوی رهبر لوطی جماران خامنه ای است . اکنون از فرط عصبیت وسوزش و خارش ناشی از 5 شبانه روز متوالی برنامه ی همیاری با سیمای آزادی حامی مجاهدین واکنش نشان داده است و برای جبران وتلافی کردن کردن این موج حمایت های مردمی از برنامه و اداف سیمای آزادی که شامل تماس و حمایت های داخل کشور و برون مرز و عراق می شد که حتی همآهنگی و همسوئی با حمایت های بیدریغ شهروندان سایر کشور ها وملیت ها بوده است . لذا برای اثبات نقش بارز مداخله گری در امور داخلی عراق و سخنگوی دولت غیر قانونی و دست نشانده ی نوری مالکی شدن و وکیل تسخیری دستگاه قضائی عراق بودن حکم جعلی و ساختگی تزریقی و تحمیلی وزارت بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری به مهره های نفوذی درون دولت غیر قانونی نوری مالکی اینگونه تکرار شده است.و
منافقين با برگزاري نشست‌هاي متعدد داخلي در تلاش براي زدودن پيامدهاي صدور حكم بازداشت سركرده تروريستشان مسعود رجوي از افكار عمومي هستند. پايگاه اطلاع رساني قربانيان تروريسم منافقين در ايران نوشت: اخبار به دست آمده از داخل پايگاه اشرف حاكي از آن است كه گروهك تروريستي مجاهدين خلق (منافقين) با برگزاري نشست‌هاي متعدد به دنبال زدودن پيامدهاي صدور حكم بازداشت مسعود رجوي سركرده تروريست اين گروهك از اذهان عمومي و حتي از اذهان مسوولان اين گروهك هستند. "ايدن خالد" سرپرست وزارت كشور عراق در امور پليس گفته بود كه وزارت كشور قرار بازداشت 38 تن از سران و عناصر گروهك تروريستي (منافقين) به اتهام ارتكاب جنايت ضد بشريت را از دادگاه عالي جنايي تحويل گرفته است. دادگاه جنايي عالي عراق بازداشت مسعود رجوي سركرده گروهك منافقين و مريم رجوي و 36 تن ديگر از عناصر اين گروهك تروريستي را صادر كرد.
اما این دو گزارش خبری زیر مرتبط به اقدام مشابه ی راه اندازی شبکه های تبلیغاتی مداخله گرایانه از سو ی رژیم ضد بشری می باشد که اکنون از سوی آمریکا متقابل به مثل شده است . آنگونه که ترکش عملکرد اقدام شبکه های ماهواره ای تبلیغاتی صدا و سیمای رژیم ضد بشری برروی خودش چنین اصابت نموده است .
پیرامون شبکه ی فارسی وان و اهداف آن
*
محمد جواد محسني، مدير تلويزيون تمدن افغانستان از حمايت غيرمستقيم تاجران ايراني از شبكه فارسي وان خبر داد. وي گفت: "شبكه فارسي وان شبكه‌اي است كه به واسطه كمك مالي آقاي روپرت مورداك و شراكتش با يك موسسه رسانه‌اي افغان در دوبي احداث شده است. سياست اين شبكه هم شايد از ديد دو شريك كاملاً متفاوت باشد. سياست آقاي مورداك بيشتر همان بحث دين زدايي و فرهنگ زدايي و دين ستيزي است. اما شريك افغان به نظرم بيشتر در فكر به دست گرفتن بازار پيام‌هاي بازرگاني ايران و شركت‌هاي ايراني است." محسني افزود: "من نمي‌دانم كه در ايران چه كسي اين مسووليت را به عهده دارد يا چه كسي بايد از اين موضوع جلوگيري كند." وي گفت: "پخش كردن اذان يا كم كردن برنامه‌هاي شاد دراين تلويزيون در ايام سوگواري نه به خاطر مسلمان بودن مديران آن، كه به خاطر جاانداختن اين فكر در عوام الناس است كه مثلاً اينها به شعائر ديني احترام مي‌گذارند. اين كار به خاطر فريفتن مردم است.
راه اندازی شبکه ی آذری زبان ا ز سوی آمریکا
*
آمريكا درصدد است يك شبكه تلويزيوني آذري زبان راه‌اندازي كند. نام اين شبكه تلويزيوني "آزادليق" است و مقر آن در تركيه خواهد بود و برنامه‌هاي خود را از طريق ماهواره ترك ست پخش خواهد كرد. روزنامه غربگراي "يني مساوات" چاپ باكو معتقد است كه آمريكا قصد دارد با راه اندازي اين شبكه دولت جمهوري آذربايجان را زير فشار قرا ر بدهد اما تلاش‌هاي يكسال اخير غرب در راه اندازي شبكه‌هاي مختلف خبري فارسي زبان نشان مي‌دهد كه واشنگتن تلاش دارد با اين بهانه بحث‌هاي قوميتي را در مناطق آذري نشين ايران دامن بزند و برخلاف مسايل مطرح شده هدف اصلي راه اندازي اين شبكه مناطق آذري نشين ايران است و بعد جمهوري آذربايجان. كار جذب و آموزش نيروها به پايان رسيده و گفته مي‌شود برخي از ايرانيان و فعالان رسانه‌اي آذري زبان ايران در راه اندازي اين شبكه نقش موثر و فعالي دارند.
لاریجانی می‌گوید مجلس به وظایف قانونی خود عمل می‌کند. چالش دولت و مجلس، مقصر کیست؟
http://www.fararu.com/vdcbfzbs.rhb5spiuur.html
وقتی که جنگ قدرت و ثروت سخت میان پاسداران بقدرت رسیده ی انگلیسی وجود دارد. دیگر نیاز نیست که دنبال مقصر گردیده و معرفی شود . چون ادامه ی جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی می باشد که اکنون پس از 32 سال چنین تبلور یافته و بر جسته شده است؟
فرارو- به نظر می‌رسد دولت محمود احمدی‌نژاد به مناسبات تدارک‌دیده شده در قانون اساسی و رویه‌های عملی سی‌سال گذشته اعتراضات جدی دارد. البته قانون اساسی راه را برای تجدید نظر باز گذاشته است. اگر کسی به این مناسبات معترض باشد، می‌تواند درخواست بازنگری در قانون اساسی را مطرح نماید
الهام و برنامه فتنه گران برای انتخابات آینده
http://www.fararu.com/vdciwyaw.t1aru2bcct.html
کد دادن عضو اخراجی شورای نگهبان دست نشانده وتلاش برای ورود درون دولت نامشروع دهم که اینگونه با متهم کردن با ند مغلوب و هشدار خطر دادن تلاش نموده با همسوئی کردن با باند مافیائی کودتائی حاکم جائی برای خودش درون دولت نامشروع دست وپا کند تا از بیکاری بدر آید و سر کار رود.
سخنگوي دولت نهم معتقد است : نباید جریانات فتنه را فراموش کرده و پایان یافته تلقی کرد،چرا که این افراد برای دوره‌های بعدی به ویژه انتخابات آینده تنها با عوض کردن چهره‌ها و مطرح کردن همین گفتمان سعی در فریب مردم خواهد داشت.غلامحسین الهام، در جمع ناظرین شورای نگهبان شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر اظهار داشت: باید با هوشمندی و بصیرت مراقب برنامه‌ریزی جریان در دوره‌های بعدی انتخابات بود و در راستای پایداری بیش از پیش این گفتمان گام برداشت و درهمین جهت مردم را به مبانی اعتقادی گره بزنیم.
نظر احمدی‌نژاد درباره هشت‌پای معروف
http://www.fararu.com/vdcg739n.ak9x34prra.html
خیلی جالب و هم خنده دار است . زیرا که مروج اختاپوس هزار سرشکل گرفته ارتجاع و خرافات و تحجر حاکم بر ایران اکنون از موضع فرار به جلو دست به فرافکنی یا خود زنی زده است و این چنین مخالف رشد خرافات 8 سر در آلمان و زمینه ی ورزش فوتبال شده است؟ در صورتیکه خودش هنوز بدون استخاره نه راه می رود ونه غذا می خورد ونه وزیر بر می گزیند و نه به استراحتگاه و خود سبک کردن برای خواب می رود.
روزنامه استقلال جوان نوشت: رئیس جمهور از رواج خرافه پرستی در جام جهانی انتقاد کرده است. رئیس جمهور از رواج خرافه پرستی در جام جهانی انتقاد کرده است. رئیس جمهور در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره جوان ایرانی در ارتباط با جام جهانی فوتبال گفت:«در مسابقات جام جهانی دیدید که مدعیان با خرافات و اختاپوس و اینگونه مسائل می خواستند ذهن مردم را سامان دهند با مسائلی مانند رمالی.» او این جملات را در پی به کار بردن عبارت :« ایران را باید بسازیم.» به کار برد و تاکید کرد مردم ایران زمین همواره مردی مومن، موحد و سختکوش بوده اند
درگيري کارمندان ميراث فرهنگي در فرودگاه
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24881
گزارشی از رفتار فوق مکتبی و اصول کرائی در یک نهاد دولتی که ناشی از تأثیر گذاری کوچ اجباری ارمندان از تهران به سیر استان ها می باشد . همچنین مربوط به رفتار دولت ساده زیست امام زمانی دعی عاشق خدمتگزاری به مردم ایران می باشد.
کارمندان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، در فرودگاه مهرآباد هنگام انتقال دست به اعتراض زدند صراط: برخي از اين کارمندان که با الفاظ بدي رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را مورد خطاب قرار ميدادند با دخالت همکاران خود از صحنه دور شدند. در اين ميان خانمي ميانسال با صداي بلند ضمن بيان اينکه همسرش با ادامه کار وي در استاني ديگر مخالف است و او مجبور است از کار خود استعفا دهد، مسئولين خود را مورد خطاب قرار داد.صبح يکشنبه مسافرين فرودگاه مهرآباد در حالي که منتظر دريافت کارت پرواز خود بودند در عين ناباوري شاهد صحنه بسيار زننده دعوا و سروصداي کارمندان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري بودند که نسبت به انتقال خود به شيراز معترض بوده و با سرو صداي بسياري را نسبت به اين تصميم راه انداخته بودند!بسياري از اين مسافرين که با لباس هاي نسبتا رسمي در فرودگاه حضور يافته بودند نسبت به انتقال خود به استاني ديگر به شدت ناراضي بوده و علاوه بر درگير شدن با بعضي مسئولين خود با جنجال دقايقي جو فرودگاه مهرآباد و سالن چهار را متشنج کردند.برخي از اين کارمندان که با الفاظ بدي رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را مورد خطاب قرار ميدادند با دخالت همکاران خود از صحنه دور شدند
آرایشگر مرد برای آرایش بانوان در تهران
اعتراف به دستآورد بیش از 3 دهه مبارزه مداوم با بی حجابی و بد حجابی و شعار رو سری یا تو سری و اسید بر صورت پاشیدن وتیغ بر لبان دختران و زنان کشیدن و سنگسار کردن شلاق زدن و پاها را توی گونی سوسک وموشک کردن در رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی که اکنون داستان آرایش ردن زنان ومیزان مصرف آن به جائی رسیده است که ارگان تبلیغاتی باند انگلیس مافیائی غارتگر مؤتلفه ی حامی دولت ورق پارهی رسالت اینگونه گزارش انتقاد آمیز پیرامون آرایش کردن زنان داده است؟
رسالت: پس از کسب عنوان افتخار آمیز و غرور آفرین "بزرگ‌‌ترین مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه" که با تلاش یک گروه خاص از زنان کشورمان حاصل شد، به تازگی عده ای از زنان تهرانی(البته بانوان برخی از مناطق شمال شهر) که استفاده از این حجم لوازم آرایشی نیز نتوانسته آنان را به زیبایی مطلوب خود برساند! اقدام به استخدام آرایشگران مرد کرده اند تا شاید با سپردن اصلاح سر و صورت خود به دست این افراد بتوانند به آرزوی دیرینه خود برسند.بدین ترتیب آرایشگران مرد در برخی نقاط شمالی شهر علاوه بر اصلاح موی مردان، به آرایش موی سر زنان نیز می پردازند.البته این آرایشگران عمدتا در داخل منازل پذیرای مشتریان زن هستند که برای هر بار اصلاح نیز مبلغ ناقابلی در حدود یکصدهزار تومان دریافت می کنند
بذرپاش: جوانان غربي هيچ هويتي ندارند و قط به دنبال لذت مادي و جنسي هستند/ جوان مسلمان ايراني در زمينه سازي ظهور نقش موثر دارد
بازهم ترهات یکی دیگر از پادوی حکومتی و فرزند خوانده ی پاسدار گماشته احمدی نژاد که مدیر خودرو سازی سایپای می باشد . فتوای توهین آمیز و وارونه ی وی که خلاف ادعای ورق پاره ی انگلیسی رسالت است در کنار چرندیات رحیم مشائی و مدر ضا رحیمی این چنین به نمایش گذاشته شده است .
ایرنا ـ رييس سازمان ملي جوانان در مراسم تقدير از جوانان شايسته قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا گفت: جوان مسلمان ايراني در زمينه سازي ظهور نقش موثر دارد. به گزارش روز دوشنبه خبرنگار سياسي ايرنا، اين مراسم که در مجموعه فرهنگي ورزشي الغدير سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برگزار شد برخي مقامات لشکري و کشوري از جمله فرمانده قرارگاه و رييس سازمان ملي جوانان حضور داشتند. مهرداد بذرپاش رييس سازمان ملي جوانان در اين مراسم اظهار داشت: جوان مسلمان ايراني يک ملت پرافتخار است و در هر جاي عالم به عنوان عنصر علمي مي‌درخشد. بذرپاش، فرهنگ و تمدن ايراني را ستود و خاطر نشان کرد: جوان مسلمان ايراني در زمينه سازي ظهور نقش موثر دارد. وي تاکيد کرد: جوانان در پيروزي انقلاب اسلامي نقش بي بديلي داشتند و آزمون انقلاب اسلامي آزموني براي ظهور بوده است. رييس سازمان ملي جوانان، جوانان را موتور حرکت کشور دانست و گفت: جوان ايراني، آرماني براي حل مشکلات کشور نبايد نااميد شود. بذرپاش با بيان اين که جوانان غربي هيچ هويتي ندارند گفت: جوانان غربي فقط به دنبال لذت مادي و جنسي هستند. وي اضافه کرد: جوانان ايراني مومن‌تر، انقلابي تر، باسوادتر، باهوش‌تر و سرآمد جوانان عالم هستند