گزیده خبر ها 20 تیر ماه
لباس شخصی ها کنسرت سراج را بر هم زدند
http://www.fararu.com/vdcgun9n.ak9qy4prra.html
اکنون اوج اوضاع خرت و خر و آشفته بازار با اختلافات و تناقض گوئی های رژیم ضر بشری کودتائی به نمایش گذاشته شده است زیرا از یک سو یک گروه هنر مندان به برون مرز اعزام می شود . از سوی دیگر گروه هنری زن از جمهوری آذربایجان وارد می شود تا در اسباران آذربایجان ایران دست به تک خوانی بزند . همچنین هنرمندان لوس آنجلسی دعوت به ایران می شوند تا کنسرت داشته باشند . اما اکنون گزارش شده است که از سوی لباس شخصی های دژخیم کنسرت هنری که قرار بوده است به همت دانشجویان در کرمانشاه بر گزار شود لغو شده است .
کنسرت حسام الدين سراج که قرار بود به مناسبت مبعث رسول گرامی اسلام(ص) و به همت جمعيت دانشجويي خيريه امام(علي) طي سه شب در روزهاي 18، 19 و 20 تير ماه در کرمانشاه برگزار شود، با همت لباس شخصی ها لغو شد.
خطر اعدام برای یک نوجوان بلوچ

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18997
چگونه است که پس از 32 سال که اینگونه احکام جنایت آمیز ضد انسانی صادر می شود. هنوز یک مسئول پاسخگو در رژیم ضد بشری و کودتائی نا مشروع یافت نشده است تا که برای مردم ایران یا حد اقل برای خانواده های قربانیان مقتول و قاتلین شرح یا توضیح دهد که ریشه ی رشد جنایات و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه چیست؟ یا اینکه گفته شود که این نوجوانان قربانی متولد و پرورش یافتگان چه نوع سیستم حکومتی و فرهنگ حاکم بر آن هستند؟ رابطه ی فقر و بی عدالتی و تبعیض و بی قانونی و بیکاری و اعتیاد و سرکوب و سانسور و بالاخره نقش تربیت آموزش و پرورش و فرهنگ اجتماعی و خانوادگی در ترویج پدیده ی شوم اینگونه جنایات چیست؟ مهمتر اینکه قاتل و مقصر اصلی کیست ، زیرا که قانلین ومقتولین خود جزو قربانیان شرایط حاکم تحمیل شده می باشند؟ بدتر اینکه چگونه است که حتی یک مورد یافت نشده است که صدور اینگونه احکام مرتبط به اعضای خانواده های حاکمان و شرکا و حامیان نزدیک شان اجرا شده باشد؟ چونکه هر چه حکم مرگ صادر شده علیه ی محرومان وتهی دستان بوده است که بنا بر قول خمینی شیاد می بایست حاکم می شدند.
خبرگزاری هرانا - یک نوجوان بلوچ که هفت ماه قبل توسط نیروهای امنینی ربوده شد، در خطر اعدام قرار دارد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، محمد صابر ملك ريسي فرزند مولوي داد رحمان سربازی، 15 ساله و اهل شهرستان سرباز، به اتهام همکاری با یک گروه معاند نظام بازداشت شده است.ماموران امنیتی محمد صابر ملک را تحت فشار قرار داده اند تا به ارتباط با یک گروه معاند نظام به نام جندالله اعتراف نماید، آن ها هم چنین در تماس با خانواده وی از ایشان خواسته اند در صورت عدم معرفی برادر بزرگ وی که در گروه جندالله عضویت دارد وی را اعدام خواهند کرد.شایان ذکر است، مسئولان قضایی علی رغم گذشت هفت ماه از بازداشت اين زنداني، تاکنون هیچ حکمی ائم از قرار بازداشت موقت یا حکم دادگاه، برای وی صادر نکرده اند
خانواده های کارگران کارخانه هفت تپه با در دست داشتن پلاکارد خواهان بازگشت بکار همسران و پدران خود شدند
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18997
بدون شک این حرکت اعتراضی اعضای خانواده های کارگران زندانی کارخانه هفت تپه یخوزستان هم جدا از گزارش خبری فوق و سئوال و پرسش توضیحی مرتبط به آن نمی باشد . زیرا در شرایطی که حقوق کار گران کمتر از یک سوم رقم تعیین شده بر زیر خط فقر اقتصادی می باشند که یا با تعویق چند ماه و ساله با اخراج و زندانی کردن کار گران معترض همراه می باشد که خانواده ها بدون سر پرست و در آمد به حال خود رها می شوند که نه قانون و حسابرسی در کار نمی باشد ونه اینکه سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد که حقوق بیکاری به کار گران اخراج و بیکار و زندانی شده پرداخت نماید . آنهم در فضای آلوده به شوه و فساد و تبعیض و شکاف عمیق طبقاتی حاکم در جامعه که وجود دارد که همراه با فقر و بیکاری و وفور انواع و اقسام مواد مخدر ارزان است . بنابراین مشخص است که سر نوشت فر زندان اینگونه خانواده های محروم وتهی دست بی پشت و پناه چه خواهد شد؟ همچنین چگونه ماشین صدور احکام کشتار دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض فعال می شود ؟
رییس مجلس باز هم هشدار می دهد.بی توجهی به قانون افتخار نیست، قباحت دارد!
http://www.fararu.com/vdcdkk0k.yt0fj6a22y.html
مدل مسخره تر بی قانونی در رژیم ضد بشری و کودتائی گزارش همین خبر است که پاسدار انگلیسی رئیس بازار مکاره ی مجلس هشتم که این نهاد حکومتی می بایست قانونگذاری کند اما اکنون رئیس تشریفاتی اش از بی قانونی و قانون شکنی دولت نا مشروع هوار زده است . تا پاسخ نامه ی شکایتی پاسدار گماشته احمدی نژاد به آخوند احمد جنتی را داده باشد که شکایت کرده بود بازار مکاره ی مجلس هشتم طرح های ضد قانونی تصویب می کند . البته فراموش نشود در رژیم ضد بشری کودتائی نامشروع جائی که دستگاه آلوده به فساد و ررشوه و تبعیض قضائیه از سنگسار کردن دفاع می کند و 3 اخوی لاریجانی ها همبر این حکم ضد انسسانی مهر تأئید می گذارند مشخص است که جایگاه قانون در این رژیم کجاست و چگونه می باشد؟
رئیس مجلس شورای اسلامی در اعتراض به نادیده گرفته شدن قوانین مجلس از سوی قوه مجریه، گفته است : قانون برای کشور ما مبنای شرعی و عقلانی دارد. اگر کسی بخواهد نسبت به حقوق ملت تجاوز کند یا با تساهل برخورد کند چه در مقوله فرهنگ و چه در مقوله اقتصاد، ما در مجلس مقابل او موضعگیری خواهیم کرد.البته آقای لاریجانی نگفته است که این "موضع گیری" به چه صورتی است و چه آثاری و تبعاتی خواهد داشت.
عمامه‌ مخصوص بر سر احمدی نژاد در مالی
http://www.fararu.com/vglaumnm.49n6o4hkk6514.,.html
قبلاً اشاره شده بود که جای مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد در مراسم علامه گذاری در آفریقا آخوند متحجر و دزد انگلیسی محمد تقی مصباح خالی بود ه است. البته اکنون سئوال سئوال است که پول دو شتر قربانی و شترهای دیگر در این دیدار چگونه تأمین شده است؟ جالب است که اکنون بر خلاف گذشته عمامه از قم صادر کردن ، اکنون از آفریقا مدل عمامه را پاسدار گماشته احمدی نژاد وارد شده است تا که هم مشکل اقتصادی و تورم و گرانی و فقر وهم تحریم قطعنامه 1929 و بحران هسته ای از طریق این نوع عمامه ی آفریقائی حل شود.
علماي ماليايي ساكن شهر تاريخي تومبوكتوي كشور آفريقايي مالي به پاس حضور رييس جمهوري اسلامي ايران در مركز اسلامي فرهنگي احمد بابا اين شهر بر سر وي عمامه مخصوص صحرانشينان به افتخار حضور رييس جمهوري ايران دو شتر قرباني و گوشت‌هاي قرباني را بين حاضران توزيع كردند خود را گذاشتند.
همسر رئیس جمهور:ولایت فقیه هدیه الهی برای شیعیان است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23828
تا حال تصور می شد که بانوی اول رژیم ضد بشری کودتائی همسر رئیس جمهور پا سدار گماشته احمدی نژاد زن کدبانوی خانه داری است که طبق قانون اساسی و فتوای آخوند های متحجر کنونی مأمور تربیت و پرورش بچه ها در خانه و در خدمت بودن همسرش را بر عهده دارد . اما اکنون نشان داده شده است که ایشان نه چیزی کمتر از فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام سخنگوی دولت نهم ندارد ، بلکه در ولایت پذیری با وی رقابت هم دارد و به وی سور زده است تا همچون امام شیادان که جنگ خانمان براندازانه ی ایران و عراق را نعمت لهی نامید . وی نیز ولایت فقیه را هدیه الهی به ناد تاکه همچون همسرش و رهبر لوطی جماران دهان کجی آشکار به فر یاد زنندگان معترض در تظاهرات های ضد حکومتی سال 88 کرده باشد که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر داند. داشته باشید این فتوا با عمامه گذاری همسرش در آفریقا همخوانی دارد
همسررئیس جمهور گفت: ولایت فقیه یک هدیه الهی برای شیعیان است؛ چرا که در زمان غیبت مردم با نایب امام زمان (عج) که همان ولی فقیه است، می‌توانند ارتباط برقرار کنند.
جواد لاریجانی از مجازات سنگسار دفاع کرد : نظام قضايي با تهاجم رسانه‌اي مسير خود را تغيير نمي‌دهد
واقعاً که عجیب رژیم ضد بشری کودتائی مسخره ای که تبدیل به این مثل شده است که گفته می شود نر است ولی بازهم می گوید بدوش . همانگونه که گزارش شده که پاسدار انگلیسی علی لاریجانی که رئیس بازار مکاره ی دکوری و کمدی و انتصابی مجلس هشتم است اعتراف کرده که فضای این مکان گویا قانونگذاری آنطوری است که وی فر یاد از حاکم شدن فشار و اقدامات قانون شکنانه از سوی دولت نا مشروع دهم زده است . امااز سوی دیگر اخوی انگلیسی و فرصت طلب وی محمد جواد لاریجانی که مهره تابلوی انگلیسی است و دارای پرونده ی فساد و اختلاس گری زمین خواری و بساز و بفروش می باشد. همینطور مشاور حقوقی و قضائی بین المللی اخوی اش آخوند محمد صادق لاریجانی می باشد که رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه است. اکنون برای دفاع و حفظ موقعیت متزلزل 3 اخوی نه از قانون ضد انسانی سنگسار دفاع کرده است ، بلکه تأکید نموده است که بدون توجه به اعتراضات و فشار های بیرونی می بایست حکم سنگسار درمورد یک زن نگونبخت زندانی در تبریز اجرا شود . البته سئوال است که اگر چنانچه اینگونه احکام ضد انسانی شامل اعضای خانواده ی خود یا آشنایان نزدیک شان می شد،آیا بازهم اینان چنین اصرار بر اجرای چنین حکم ضد انسانی می کردندیا نه؟ بدتر اینکه این مهره ی پلید انگلیسی مدافع سنگسار دبیر ستاد حقوق بشر اسلامی رژیم ضد بشری کودتائی نا مشروع هم هست که با ید اذعان نمود که وضع جایگاه بشر و رعایت مربوط به حقوق آن در این رژیم ضد بشر مشخص است که چگونه می باشد؟
ايرنا : دبير ستاد حقوق بشر قوه قضاييه با اشاره به هجمه گسترده روز هاي اخير رسانه هاي غربي درمورد حکم صادره عليه يک مجرم محکوم شده در دستگاه قضايي گفت:نظام قضايي ما نمي تواند بدليل اين تهاجمات غرب و فشار هاي رسانه اي مسير خود را تغيير دهد.مصاحبه اختصاصي با دبير ستاد حقوق بشر. محمد جواد لاريجاني در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار سياسي ايرنا با بيان اين مطلب تاکيد کرد:هجمه رسانه اي غرب عليه جمهوري اسلامي ايران در هر زمان به بهانه اي انجام مي شود و در سال هاي اخير نيز احکام شرع مقدس اسلام، سوژه اين تهاجمات تبليغي بوده است.لاريجاني با اشاره به حکم صادر شده عليه سکينه محمدي آشتياني تصريح کرد: در مورد اين مجرم بايد گفت که اولا مجازات رجم (سنگسار) در قانون اساسي ما وجود دارد اما قضات محترم دادگاهها در شرايط بسيار محدود اقدام به صدور چنين حکمي مي‌کنند.دبير ستاد حقوق بشر قو قضاييه خاطرنشان کرد درمورد ايشان هم مسير پرونده به طور طبيعي در طول چند سال و با حوصله پيگيري شده است و در روند آيين دادرسي پرونده نقطه مبهمي وجود ندارد.لاريجاني در ادامه اظهار داشت در زمان رياست آيت الله شاهرودي بر قوه قضاييه براي دقت بيشتر در اين گونه موارد و حتي مطابق نظر ايشان امکان استفاده از مجازات‌هاي جايگزين سبب شد که عمده مجازات هاي رجم مورد بازنگري مجدد قرار بگيرد.وي افزود: اين مساله در مورد پرونده خانم محمدي هم صادق است و آيت الله آملي لاريجاني آن دستور آيت الله شاهرودي را لغو نکرده اند. بنابراين مجازات هاي شبيه رجم براي دقت و بازنگري و احيانا تغيير، مورد بررسي دقيق تري قرار خواهند گرفت.دبير ستاد حقوق بشر قوه قضاييه در پاسخ به سوالي در رابطه با مسير طي شده در پرونده اين محکومه، گفت: به هر صورت پرونده ايشان داستان طولاني را طي کرده به طوري که در ابتدا به 90 ضربه شلاق و سپس در دادگاه ديگري به رجم محکوم شده است و بازنگري و تجديد نظر در رابطه با اين حکم تحت بررسي است.محمد جواد لاريجاني در پاسخ به اين سوال که چرا هجمه رسانه هاي غربي در اين رابطه بسيار زياد بوده است، گفت: هجمه اي که غرب در اين رابطه به راه انداخته، هيچ تاثيري در نظر قضات ما ندارد. اجراي احکام شرع مقدس اسلام مثل رجم، حجاب و ارث همواره با تخاصم وقيحانه آنها روبه رو بوده و اساسا هر مساله اي که بوي احکام شرعي داشته باشد با مخالفت آنها روبه رو مي شود.وي تاکيد کرد که قضات ما براساس قانون احکام خود را صادر مي کنند و انتظار ما اجراي دقيق قانون است و از آنها مي خواهيم با دقت تمام مسير دادرسي را پيگيري کنند.