روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی چهار شنبه 30 تیر ماه سال 1389
نقد و بررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری " پشت پرده رايزني‌ها در قاهره"
"تکرار32 ساله ی گفتمان تهدید و تحقیر وتوهین و اتهام زدن در فرهنگ گفتمانی حاکمان رژیم ضد بشری و قلم زنان خود فروخته و بی اراده وبی اختیار، بصورت اعتیاد مزمن ترک وتفکیک نا پذیر در آمده است"
از بس تهدید و تحقیر وتوهین کردن و اتهام زدن در فرهنگ گفتمانی حاکمان رژیم ضد بشری و قلم زنان خود فروخته و بی اراده وبی اختیار در 32 سال گذشته تکرار شده، بصورت اعتیاد مزمن ترک وتفکیک نا پذیر در آمده است، طوریکه این نوع گفتمان همینطوری کیلوئی و صلواتی بطور سیستماتیک درمورد همگان بکار برده می شود . حال می خواهد نخست وزیر و رئیس مجلس یا بازار مکاره یا رئیس جمهور های سابق باشند. یا رهبر خود گردان فلسطین محمود عباس یا رئیس جمهور مصر و رهبران کشور های عربی یا وزیر امور خارجه اتحادیه اروپا باشند فرقی نمی کند . چونکه رهبر لوطی جماران ولی فقیه فتوا داده است اطاعت کرد ن یا لبیک به وی گفتن از سوی همگان اجباریست . اگر کسی سر پیچی کند . با امثال قلم بر دستان سر مقاله نویس سر کار دارد که چون ا کنون احساس کرده است که گویا مکن است که شرایط مذاکرات در مسیر ادامه ی دشمنی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه پیش نرود که بر خلاف خطبه ی رهبر لوطی جماران در عید فطر دو سال پیش در تهران می باشد . بنابراین از موضع نماینده ی مردم فلسطین محمو د عباس و حسنی مبارک رئیس جمهور مصر را اینگونه مورد مخاطب لط ف و محبت گفتمان مکتبی و اصول گرائی خود قرار داده است :
"تحركات سياسي براي از سرگيري مذاكرات سازش ميان طيف خائن محمود عباس در تشكيلات خودگردان و رژيم اشغالگر صهيونيستي با محوريت رژيم كمپ ديويدي قاهره اين روزها شدت گرفته است. عليرغم آنكه حسني مبارك بخاطر بيماري شديد از ناتواني و ضعف روزافزوني رنج مي‌برد، ولي آمريكا وصهيونيستها اميدوارند آخرين رمق باقيمانده پيكر فرتوت حسني مبارك نيز براي تامين اهداف شوم خود "استفاده ابزاري" كنند. "جرج ميچل""جرج ميچل" فرستاده ويژه اوباما به خاورميانه، بنيامين نتانياهو نخست‌وزير رژيم صهيونيستي و محمود عباس رئيس غيرقانوني تشكيلات خودگردان، مسافران روزهاي اخير مصر بوده‌اند كه سعي دارند حتي از پيكر نيمه جان مبارك هم براي تأمين اهداف رژيم صهيونيستي سوءاستفاده كنند. با اينكه پزشكان معالج محدوديت‌هاي شديدي براي فعاليت سياسي مبارك قائل شده‌اند ولي به نظر مي‌رسد اصرار بر اينست كه دستكم "اثر انگشت مبارك" را در پاي توافقات جديد بزنند تا در تبليغات رسانه‌اي گفته شود مبارك عليرغم وخامت حال عمومي خود همچنان خواهان كمك به صلح است و هنوز هم قلبش براي صلح مي‌تپد!"
در دنباله سرمقاله نویس در ادامه ی اتهام زنی با توهین و تهدید نمودن خود برای اینکه دلیل و برهان ارائه کرده باشد که برای چه محمود عباس و حسنی مبارک را متهم به خیانت می کند. چونکه اینان تلاش برای ادامه مذاکرات صلح در خاورمیانه می کننند؟ همینطور برای اینکه کینه و دشمنی نسبت به رهبر فلسطین و فعالیت رئیس جمهور مصر را برجسته کرده و توانسته باشد مخالفت و دشمنی با هر گونه کوشش برای پیگیری مذاکره صلح در خاور میانه را آشکار نموده باشد . سفر خانم کاترین اشتون وزیر خارجه ی اتحادیه اروپا به کرانه رود باختری و دیدار وی با مقامات فلسطین ایشان را متهم کرده است . بعلاوه پیشنهاد کمک مالی دادن ایشان به باز سازی منطقه ی خود مختار فلسطین را محکوم نموده است. به خصوص اینکه سپس ایشان عازم نوار غزه شده است تا برای پایان دادن به محاصره نوار غزه کوشش نماید . آنگاه با حاشیه پردازی کردن های ضد اسرائیلی اینگونه سفر ایشان را بر زیر سئوال برده است :
اما خوبست بدون هيچگونه پيشداوري به بررسي اوضاع بپردازيم تا بلكه پاسخي براي اين سئوال بيابيم كه هدف اصلي آمريكا و صهيونيستها چيست و مأموريت جديد محمود عباس، كدام است؟ آنسوتر، "كاترين اشتون" وزير خارجه اتحاديه اروپا در سفر به كرانه باختري با مقامات تشكيلات خودگردان ديدار كرده و وعده كمك 40 ميليون دلاري اتحاديه اروپا به طيف محمودعباس را داده است. وي سپس براي انجام يك سفر تبليغاتي به غزه، عازم اين منطقه شده و خواستار پايان دادن به محاصره غزه است. اين نخستين ديدار يك مقام ارشد اروپائي در اين سطح از غزه است كه درخصوص اهداف و انگيزه‌هاي آن ابهامات زيادي وجود دارد. به نظر مي‌رسد ديدارها و مذاكرات اين وزير انگليسي اتحاديه اروپا، با نقش آشكار و نهان "توني بلر" نماينده كميته 4 جانبه هم بي ارتباط نباشد و حتي با اشاره و درخواست وي صورت گرفته است. هدف مشترك و بزرگتري وجود دارد و آن به حاشيه راندن "حماس"، تقويت طيف خائن محمود عباس و كشاندن تشكيلات خودگردان به پاي ميز مذاكرات سازش به هر قيمت ممكن است كه در اين زمينه لازم است حتي از پيكر نيمه جان مبارك هم، سوءاستفاده‌هاي سياسي - تبليغاتي شود. با اينهمه، شواهد و قرائن موجود نشان مي‌دهد كه اين يك "طرح چند منظوره" است كه در آن واحد، اهداف متعددي را تعقيب مي‌كند و بزرگنمائي نقش محمود عباس بمنظور تبديل وي به "قهرمان صلح"! و تقويت طيف خائن تشكيلات خودگردان با پمپاژ پول به اين تشكيلات بدنام با اين هدف صورت مي‌گيرد كه از طريق محمود عباس به فلسطيني‌ها "حق السكوت" بدهند! از شوربختي رژيم صهيونيستي و محمود عباس همين بس كه دقيقاً در چنين شرايطي ابعاد رسوائي مالي تشكيلات خودگردان فاش گرديده و مشخص شده است كه "احمد عباس" برادر رئيس تشكيلات خودگردان در يك اختلاس يك ميليارد دلاري نقش اصلي را برعهده داشته و براي سالها سرگرم به جيب زدن كمكهاي دريافتي به نام فلسطيني‌ها بوده است. ماجراي تلخ فلسطين براي اشغالگران شرور و حاميان وقيح آنها به كلاف سردرگمي تبديل شده كه حتي از دلالان كهنه‌كاري همچون حسني مبارك هم، كار زيادي ساخته نيست. اما هنوز رژيم صهيونيستي و حاميانش قوياً معتقدند كه ممكن است از جسد نيمه جان مبارك معجزه‌اي برآيد كه از وي در دوران زنده بودنش هم بر نمي‌آمد! "

در خاتمه اینکه برای رژیم ضد بشری که تجربه ی 32 ساله دارد که چگونه توانسته است با بحران آفرینی و جنگ افروزی و فریبکاری و شیادی و صدور آن زیر چتر انقلاب به برون مرز که در اصل صدور تروریست و ارتجاع و بحران و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه است . به خصوص دخالت کردن در امورداخلی فلسطین به بقای ننگین خودش ادامه داده است . به ویژه اینکه خمینی شیاد به دفاع و حمایت تاکتیکی از فلسطین جمعه آخر ماه رمضان را روز آزادی قدس نامید . از طرف دیگر پیرو گماشته فریبکار و خالی بندش پاسدار گماشته احمدی نژاد نیز برای سیاه کردن فلسطینیان به ویژه حماس و حامیانش فریاد و نعره نا بود باد اسرائیل را سر داد . در صورتیکه در 32 سال گذشته روزی نبوده است که علیه ی جنبش آزادیخواهی فلسطین رهبران و مسئولان رژیم ضد بشری همچون مردم ایران توطئه نکرده باشند . آنگونه که رهبر لوطی جماران از طریق پاسداران و با کمک مالی و تبلیغات سیاسی از حماس هم جنگ برادر کشی در میان فلسطینین راه انداختند . هم اینکه از طریق حماس و اسماعیل هنینه نوار غزه را از بخش نوار باختری جدا نمودند تا که بتوانند جنگ 22 روزه در نوار غزه را همچون جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل را بر پاسازند تا راه برون رفت برای بحران هسته ای بدست آید . زیرا که رژیم بحران زده و نا مشروع که بشدت در گیر بحران هسته ای می باشد .نیاز به بی ثبات وناامن کردن کشور های همسایه و منطقه دارد. بنابراین می بایست که با قدرت تمام دشمنی با هرگونه تلاش مذاکرات صلح خاورمیانه کند .چونکه صلح و ثبات در خاور میانه برایش همچون طناب دارخفه کننده می باشد.
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890430/13890430_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی چهار شنبه 30 تیر ماه سال 1389
پشت پرده رايزني‌ها در قاهره