گزیده خبر های 28 تیر – 89 قسمت - 2
وزیر بهداشت می‌گوید هر روسپی سالانه 5 تا 10 نفر را مبتلا به ایدز می‌کند.کنترل ایدز بر سر دوراهی
http://www.fararu.com/vdcjhvei.uqe8tzsffu.html
چرا خانم وزیر و همسر سر بازجو حسین شریعتمداری نمی گوید که تن فروش از کجا می آید؟. روسپی گری یعنی چه و چگونه این پدیده در جامعه به وجود ی آید و رشد می کند؟ ریشه ی آن چیست؟ مطمئناً ژنتیکی و وراثتی و ذاتی نمی باشد ، بلکه اکتسابی می باشد. فقر و بیکاری و بی عدالتی و تبعیض به خصوص جنسیتی و محرومیت و تبلیغ صیغه گری چه نقشی در پیدایش و رشده این پدیده نا هنجار اجتماعی دارد؟ از سوی دیگر مگرچند سال پیش افتخار نمی شد که بیماری ایدز یک بیماری غربی می باشد و در ایران اسلامی چون معنویات حاکم است خبری از این نوع بیماری نیست . اما اکنون چرا اعتراف شده است که هر روسپی سالانه 5 تا10 نفر را مبتلا به ایدز می کند که باید اذعان نمود که این آمار می تواند وحشتناک باشد . چون آمار روسپیان یا تن فروشان خیلی بالاست؟.
رفيقدوست در گفتگوي تفصيلي با فارس:نامه محسن رضايي براي فتح بغداد بود نه پايان جنگ.خبرگزاري فارس: وزير سپاه در ايام دفاع مقدس با اشاره به نامه محسن رضايي براي درخواست تجهيزات، گفت: من نامه رضايي را براي فتح بغداد مي‌دانم نه پايان جنگ. او گفت اگر مي‌خواهيد ما بغداد را بگيريم اين امكانات را به ما بدهيد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904280382
با اعتراف این دزد غارتگر باند مافیائی مؤتلفه که رئیس اسبق پاساداران بود که گفته جنگ خانمان بر انداز ایران عراق نه دفاع مقدس نبود ، بلکه طرح اشغال نظامی عراق از سوی سپاه پاسداران فاشیستی تروریستی و کودتائی پاسداران بوده است که زیر چتر تبلیغاتی عوامفریبانه دفاع مقدس و راه قدس از کربلا می گذرد پیش برده شد. البته این جنگ خانمان بر انداز ایران و عراق 8سال هم طول کشید . امااکنون طبق ناگفته های فاش شده اقرار شده است ،که هدف فتخ بغداد یا در حقیقت اشغال عراق بوده است . برای همین خمینی شیاد این جنگ ضد ملی و ضد میهنی را نعمت الهی نامید و پس از آزاد شدن خرمشهر پیشنهاد صلح با پرداخت غرامت از سوی صدام حسین را نپذیرفت . گر چه این اعتراف با تناقض گوئی های زیاد همراه می باشد ولی باید افزود این هدف اشغال عراق از سوی پاسداران را آمریکا با اشغال نظامی عراق فراهم نمود وعملی کرد . چون نه اینکه با توطئه و کمک دولت فخیمه و نفوذی ها صدام حسین بر دار کشیده شد ، بلکه اکنون پاسداران عراق را اشغال و با تلاق نموده و در این کشور یکه تازی می کنند.
6
سال پس از فتح خرمشهر را براي "رفع فتنه " جنگيديم. با امكاناتي كه داشتيم تصرف بغداد ممكن نبود. نامه محسن رضايي براي فتح بغداد بود. من نامه رضايي را براي فتح بغداد مي‌دانم. يعني او گفت اگر مي‌خواهيد ما بغداد را بگيريم اين امكانات را به ما بدهيد. خيلي از وزراي دولت موسوي روحيه جنگ نداشتند. تلاش‌ هاشمي براي پذيرش قطعنامه يك انتحار سياسي بود. ادامه جنگ براي ما هيچ فايده‌اي نداشت. در صورت حمله موشكي امريكا، اسراييل را هدف قرار خواهيم داد
بتذل خوان لس آنجلسي تا كجا رفته
http://www.kayhannews.ir/890428/14.HTM#other1401
برای با شیوه ی بدر گفتن تا دیوار بشنود حبیب خواننده که هم صدا وهم شعر هایش با سایر خواننده های لوس آنجلسی فرق دارد. ولی چون با پسرش به ایران باز گشته است به امید اینکه بر حسب قول به وی داده شده کنسرت هنری درایران داشته باشد. اما اکنون تبدیل به مرغ عزا شده است . یعنی نه اینکه مجوز کنسرت به این پدر و پسر داده نشده است ، بلکه برای اینکه انتقاد به رحیم مشائی رئیس دفتر ریس جمهور شود که چرا اینان را به ایران دعوت کرده است . این چنین از سوی هم لهجه و همکار سربازجو حسین شریعتمداری با توهین وتوهین وتحقیر کردنش به لجن کشیده شده است .
حبيب محبيان معروف به حبيب خواننده لس آنجلسي، قبل از انقلاب اسلامي در كاباره ها مي خواند، وي با وقوع انقلاب راهي آن سوي آبها شد و در فهرست كارتل هاي موسيقي لس آنجلسي كه اكثر مالكين آنها را صهيونيست هاي يهودي و بهائيان تشكيل مي دهند، قرار گرفت.حبيب مخصوصاً در دوران جنگ تحميلي در آمريكا با ساخت آهنگ هايي چون بزن بارون، من و تو، خسته ام و... عليه نظام نوپاي اسلامي و مردم غيور آن اقدام به شيطنت و جوسازي نمود.حبيب طي 3 دهه اقامت در آمريكا در همكاري با كمپاني هاي موسيقي لس آنجلسي با ساخت آهنگ ها و موزيك ويدئوهاي مبتذل و غيراخلاقي و انتشار آن از طريق شبكه هاي ماهواره اي مبتذل و وقيحي چون طپش، عفت و اخلاق عمومي مردم نجيب ايران را جريحه دار نمود و با برگزاري كنسرتهاي رقص و آواز در كنار ساير خوانندگان بدنام در ترويج ابتذال در بين ايرانيان مقيم خارج و داخل كوشيد.و حالا در شرايطي كه موسيقي لس آنجلسي چند سالي است رو به افول گذاشته و در آن جايي براي مانور حبيب نيست، هوس برگشتن به ايران نموده است. نگاهي به ميزان استقبال ايرانيان مقيم خارج از كشور علي الخصوص ايرانيان مقيم آمريكا از كنسرتهاي مبتذل موسيقي خوانندگان لس آنجلسي گواه ركود در موسيقي لس آنجلسي و صندلي هاي فراوان خالي در هنگام اجراي برنامه هاي رقص و آواز توسط خوانندگان لس آنجلسي دارد به عبارتي خوانندگان لس آنجلسي به آخر خط رسيده اند. در عين حال موسيقي داخل ايران تحت لواي جمهوري اسلامي با استعدادها و ستاره هاي جديد خود هر روز پرفروغ تر ظاهر مي شود.
مشایی: تئاتر هم بازی کردم
http://www.fararu.com/vdch6znm.23niidftt2.html
اکنون مشخص شده است که پیش مقدمه ی هنری رحیم مشائی کجا بوده و از چه دوره ای شروع شد که چرا هم علاقمند به هنرمندان است . هم اینکه چنین حرفه ای و مسلط با پاسدار گماشته احمدی نژاد می توانند نقش سیاه بازی زنده را برروی هر صحنه ای اجرا کنند . به خصوص نمایش لوطی وعنتر و نمایش دادن جای دوست و دشمن را که بسیار خوب و علی اجرا می کنند.
مشایی رییس دفتر ریاست جمهوری گفت: در دوره پنجم دبستان در دبستان "امین" و در دوره راهنمایی در نمایش "توکای در قفس" بازی کردم، البته نمایش های دیگری هم بود، اما این را به خاطر می آورم. در حاشیه اختتامیه بخش "هنرهای نمایشی و جوان" جشنواره ملی جوان ایرانی اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا در زمان دبیرستان تئاتر هم بازی کردید، گفت: در دبیرستان خیر، اما در دوره پنجم دبستان در دبستان "امین" و در دوره راهنمایی در نمایش "توکای در قفس" بازی کردم، البته نمایش های دیگری هم بود، اما این را به خاطر می آورم.
مشائی:احمدی نژاد گفت یک سال دیگر کافر می شوم
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24404
بالاخره نشست و بر خاست با مرتاض هندی 500 ساله بی نتیجه نبوده است . زیرا که قدرت پیش بینی و آینده نگری وی را رشد داده است . اکنون گذشته از رو شدن مایه هنری رحیم مشائی علم پیش گوئی وی هم به نمایش گذاشته شده است . ناگفته نماند آنچه در مورد سر بازجو حسین شریعتمداری پیش بینی کرده درست است . ولی زمان یقه گرفتن وی و پاسدار گماشته احمدی نژاد زود تر از یک و نیم بعد خواهد بود . زیرا که مدعیان اصول گرائی شیاد و شیفتگان قدرت از هم اکنون محور جنگ قدرت به جان هم دیگر افتاده اند و مشغول افشا کردن هم می شوند که چگونه پس از 32 سال حکومت دینفروشی اعتراف می کنند که دارند بسوی کافر شدن پیش می روند؟
جهان نیوز سایت حامی دولت و نزدیک به زاکانی نماینده تهران نوشت : رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور از حوادث جدید در یک سال آینده خبر داد و تأکید کرد در یک سال آینده مردم متوجه می شوند که شریعتمداری با احمدی نژاد مشکل دارد و در این دوره، عده ای احمدی نژاد را کافر می خوانند.مشائی در دیداری غیر خصوصی با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند به هر تقدیر مرا تخریب کنند گفت: آقای احمدی نژاد به من گفته است که تو چوب من را می خوری.من را نمی توانند بزنند به تو گیر می دهند.به گزارش جهان وی سپس پیش بینی کرد که البته نوبت احمدی نژاد هم می رسد و زمان تحقق این پیش بینی را یک سال و نیم دیگر دانست.وی با بیان اینکه البته آقای احمدی نژاد هم می داند که نوبت خودش هم می رسد گفت: یک روز آقای احمدی نژاد به من گفت که تا یک سال دیگر من کافر می شوم.مشائی در ادامه توضیح داد که البته منظور ایشان این بود که این ها مرا کافر خواهند خواند.وی سپس تأکید کرد از تمام کسانی که علیه من مطلب خلاف نوشتند، شکایت می کنم تا مسائل روشن شود.وی ادامه داد: از نظر آقای شریعتمداری من مسلمان هم نیستم. از نظر ایشان من جاسوس و منافق و عضو کودتای مخملی هستم.برای خیلی از شما شریعتمداری مظهر حمایت از دولت است. اما ایشان اصلاً احمدی نژاد را قبول ندارد. من این موضوع را اثبات می کنم. یک سال دیگر خواهید دید این که ایشان نماینده رهبری هستند دلیل نمی شود که ما ایشان را نقد نکنیم. شما در خیابان به خیلی از کسانی که نسبت شان به رهبر انقلاب بیشتر از ایشان بوده است فحش دادید. این دلیل نمی شود که بخاطر این نسبت وی را نقد نکنیم. من این حرفها را قبول ندارم.رئیس دفتر رئیس جمهور سپس اظهار داشت: عزیزان من یک کلمه اصولگرائی کافی نیست. در میان اصولگرائی آن آدم گنده ای که همه شما می شناسیدش هم وجود داشت که احمدی نژاد در پیش از انتخابات دوره نهم نسبت به حضور او هشدار داد.
خواهرزاده احمدی نژاد و دختر ناشر ترک عقد کردند (+ عکس)
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24392
بالاخره محصول تردد و رفت و آمد های پاسدار گماشته احمدی نژاد به ترکیه و تعریف و تمجید کردن از نخست وزیر و رئیس جمهور ترکیه و به خصوص صدور بیانیه مشترک 3 جانبه ی هسته ای در تهران منتهی به جشن عقد کنان این چنین وصلتی شده است .
حملات پی‌درپی به زائرين ايراني در خاك تركيه
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24393
این حملات چه ارتباطی می تواند به آن وصلت و دوستی وجود داشته باشد که به جای ایجاد دوستی بیشتر میان ترک ها و حامیان رژیم ضد بشری که عازم سوریه بوده اند در ست نتیجه منفی برجای گذاشته است . آیا این بازتاب واکنش در امور داخلی ترکیه و عراق وسوریه و سوریه و فلسطین نمی باشد؟
برای چندمين بار، يك گروه ناشناس با حمله به زائران ايراني، تعدادي از هموطنانمان را زخمي كردند.به نوشته «جمهوری اسلامی»، يك منبع مطلع به خبرنگار البرز گفت: با حمله به كاروان زائران ايراني در خاك تركيه 5تن از هموطنانمان زخمي شدند.براساس اين گزارش، حمله مذكور ازسوي يك گروه ناشناس در 200 كيلومتري مرز سوريه و در منطقه وان تركيه صورت گرفت.حمله كنندگان با پرتاب سنگ اقدام به شكستن شيشه‌هاي اتوبوس حامل زائران ايراني نموده كه در اثر اصابت سنگ به زائرين تعدادي از هموطنانمان زخمي شدند.هنگام عبور اين اتوبوس، گروهي از مردم تركيه در حال تشييع جنازه فردي بودند و وقتي كه متوجه اتوبوس زائران ايراني مي‌شوند تشييع جنازه را رها كرده و به سوي اتوبوس حمله ور مي‌شوند؛ اما وساطت يك فرد مسن و راننده آمبولانس مانع حمله گروهي و ورود آنان به داخل اتوبوس مي‌شود
خانواده ای آبرودار که سرپناهی ندارند + عکستابناک : مجنونم و دلزده از لیلی‌ها خیلی دلم گرفته از خیلی‌ها
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19363
این گزارش و تصاویر مر بوط به همان زیبا و ثروتمند ونفت خیز آبادان قبل از جنگ خانمان بر انداز ضدملی و ضد میهنی ایران و عراق است که خمینی شیاد هم آن را نعمت الهی نامید . هم اینکه نوجوان 12 ساله آبادانی که خودش را بر زیر تانک های عراقی اذداخت رهبر خود نا مید . اکنون علی همشهری همان حسین فهمیده نوجوان 12 ساله ی آبادانی این چنین سر گردان و حیران وبی پناه با خانواده حاشینه نشین خیابان های تهران شده است. همچنین سئوال است که چه نسبتی میان این تصاویر با صحنه عقد کنان خواهر زاده ی پاسدار گماشته احمدی نژاد دارد؟
عکس / خسارت ديدگي خانه‌ها و احشام ‌٢٠ روستاي شهرستان خوي در اثر جاري شدن سيل
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19343
اکنون مشخص نیست که کدام ارگانی به این خسارت دیدگان شهر خوی در آذر بایجان غربی کمک می کند؟ ضمن اینکه معلوم نیست که چگونه است . بخشی از کشور آب آشامیدنی ندارد . قسمتی دیگر از جمله تهران بزرگ دچار کمبود برق و خاموشی های طولانی چندین ساعته می باشد . آسمان چندین استان هم غبار و خاک فرا گرفته است . از طرف دیگر هم این چنین گزارش شده است که بارندگی و سیل آسیب و خسارات در خوی وارد کرده است. آخر این چونه کشوری است که از در دیوارش بلا و مصیبت می بارد؟
عکس / کودکان کار گل فروش
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19348
فرق میان کودکان حیران گل فروش در 4 راه خیابان ها با کودکان درون خودرو ها چیست؟ . البته هنوز خوبست که اینان به توزیع مواد مخدر روی نیاورده اند . این حاصل همان حکومت مستضعفان و پاه بر هنگانی است که خمینی شیاد عوامفریب قولش را به ملت به خصوص به محرومان وتهی دستان داده بود که کودکان به جای پشت میز مدارس یا تفریح و استراحت ومسافرت می بایست توی خیابان ها گل یا آوانس فروشی و .... کنند ؟ آری سئوال است که این کود کان خیابانی چه فرقی با خواهر زاده پاسدار گماشته احمدی نژاد دارند که با دختر تاجر ترک ترکیه ای وصلت کرده است؟
مهر : کودکان کار علاوه بر این که در شرایط بسیار نامطلوب از نظر تغذیه و انجام کارهای خطرناک و حاد به سر می برند در معرض بزهکاران حرفه ای اعم از سارقین یا باندهای توزیع مواد مخدر، عوامل ایجاد خانه های فساد و ... نیز قرار می گیرند
.