گزیده خبر های 29 تیر ماه – 89 قسمت - 2
اختصاصي فارس// با حمايت آمريكا از تروريست ها انجام مي شود.انتقال گروهك منافقين به‌ كوههاي مرزي ايران .خبرگزاري فارس: مقامات كاخ سفيد پيامي به‌ شوراي رهبري حزب كارگران كردستان ارسال كرده‌اند و از مقامات پ.ك.ك خواسته‌اند‌ تا اجازه‌ دهند اعضاي گروهك منافقين در كوهاي قنديل واقع در مرز ايران مستقر شوند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904290892
انتقال گروهك منافقين به‌ كوههاي مرزي ايران
http://www.fararu.com/vdcbg5bs.rhb5fpiuur.html
اhttp://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24500
دستگاه خبر ساز خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتاگران فارس از طریق سربازان گمنام بی نام ونشان درکردستان دست به خبر سازی دروغین علیه مجاهدین اشرف زده است تا که شکست ناشی از رأی داد گا استیناف آمریکا و شکست گسیل کردن مزدوران به خدمت گرفته شده و اعزام شان به عراق گرفته شود تا که در جلوی درب اشرف حضور یابند . غافل از آنکه با اینگونه خبر جعلی ساختن و گزارش دادن هم میزان مداخله گری در امور داخلی عراق نسبتبه گذشتهبیشتر عریانمی شود هم وحشت داشتن زیاد از دشمن اصلی مجاهدین این چنین به نمایش گذاشته می شود. البته بدون آنکه گفته شود چگونه است که هم کردستان عراق بمباران می شود . هم حزب پ ک ک ترویست نامیده می شود. هم اعتراف شده که با اینان رابطه وجود دارد . عجیب است بر معیار هدف وسیله را توجیه می کند همه ی این تناقض گوئی ها و خبر سازی و گزارش دروغین در هم برهم وقتی به مجاهدین ختم می شود همگی فراموش می شود ؟ البته مشخص است که اینگونه خبر دروغین جدید علیه ی مجاهدین ساختن نشان از توطئه ی خائنانه ی در پیش روی علیه ی مجاهدین اشرف می باشد. اما از سوی دیگر سئوال است مگر هم اکنون 3 گروگان ربوده شده آمریکائی اسیر چنگ رژیم تروریستی و ضد بشری نمی باشند؟ برای چه هنوز وزارت امور خارجه ی آمریکا نام مجاهدین را توی لیست گروه و سازمان های تروریستی گذاشته و سلاح های نظامی اینان را مصادره کرده و تحویل شان نمی دهد تا که پاسداران تروریست اینگونه تهدید شان نکنند که چرا در عراق مزاحمت برای اشغال نظامی آن از سوی پاسداران ایجاد کرده اند؟
به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در اربيل، همزمان با نزديك شدن زمان خروج نظاميان آمريكايي از خاك عراق و تصميم قاطع دولت اين كشور براي دستگيري و اخراج گروهك منافقين از عراق، مقامات آمريكايي از هم اكنون به‌ تكاپو افتاده‌اند تا قبل از خروج خود، گروهك تروريستي منافقين را در كوهها هم مرز با ايران مستقر كنند. منبعي موثق از شوراي رهبري حزب كارگران كردستان موسوم به‌ پ.ك.ك در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري فارس در اربيل، معامله‌ مقامات آمريكايي با شورشيان "پ.ك.ك " را فاش كرد. وي اظهار داشت:‌ روز شنبه‌ پيامي از طرف مقامات كاخ سفيد به‌ شوراي رهبري شورشيان پ.ك.ك ارسال شده‌ كه‌ در اين پيام از مقامات پ.ك.ك خواسته‌ شده‌ ، اجازه‌ دهند اعضاي گروهك منافقين در كوهاي قنديل واقع در مرز ايران مستقر شوند. وي در پاسخ به‌ اين سوال كه‌ مقامات آمريكايي در مقابل، چه‌ چيزي را به‌ شما پيشنهاد كرده‌اند؟ گفت: آنها به‌ ما قول داده‌اند كه‌ در صورت قبول اين شرط ، حملات ارتش تركيه‌ عليه‌ ما را متوقف خواهند كرد. اين مقام بلند پايه‌ شوراي رهبري شورشيان پ.ك.ك با بيان اينكه‌ هم اكنون اين پيشنهاد در حال بررسي است به‌ پاسخ اين نيروها به‌ درخواست مقامات آمريكايي اشاره‌اي نكرد. سلسله‌ كوهاي قنديل مناطق صعب العبوري هستند كه‌ هم اكنون محل استقرار شورشيان پ.ك.ك و گروهك تروريستي پژاك است. اين مناطق هم مرز با ايران و تركيه‌ است. خبرگزاري فارس در آينده‌اي نزديك جزئيات اين پيشنهاد و پاسخ شورشيان پ.ك.ك را به‌ اطلاع خواهد رساند.
تک عکس / صف تانکرهای بنزین عراق به مقصد ايران در مرز حاج عمرانمنبع : روزنامه بوستون گلوب Boston Globe
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19393
چرا سایت های زنجیره ای در خدمت پاسداران کودتاگر که مسئول رله کردن خبر های دروغینساخته شده از سوی پاسداران که در مورد حضور مجاهدین مسلح در کوه های کردستان مرز ایران می باشند . دستگاه جاسوسی شان موفق به بازتاب دادن اینگونه تصاویر تانکر های حمل کننده نفت و گازوئیل قاچاق از کردستان عراق بدرون خاک ایران نشده اند تا که آن را گزارش و بازتاب دهند؟
جهت اطلاع
آنگونه بازار دین فروشی خرفات حاکمان انگلیسی حاکم در جامعه رایج شده و رشد یافته است که موجب شده که اکنون صدای اعتراضی جارچیان ومدافعان خرافاتی و ار تجاعیون حاکم سابق این چنین بلند شود.
ترويج خرافات و موهومات، كه از مدت‌ها قبل در دستور كار مخالفان و دشمنان نظام جمهوري اسلامي قرار دارد، اين
روزها بار ديگر توسط عناصر مشكوك دامن زده مي‌شود. توزيع كتاب‌هاي خرافي، بيان مطالب خرافي در محافل، ظهور مدعيان عرفان و تلاش آنها براي جلب نظر جوانان و منحرف‌ساختن آنها از مسير تعاليم ناب اسلامي، ازجمله اين اقدامات است. از رسانه ملي كه وظيفه آگاهي‌بخشي به مردم و مبارزه با خرافات را برعهده دارد، انتظار مي‌رود برنامه روشني در اين زمينه داشته باشد و نمايندگان مجلس نيز بايد مبارزه با خرافات و موهومات را قانونمند كنند
سوغات كديور از دومين سفر به تل آويو (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890429/2.htm#other205
پاسخ به نامه ی محسن کدیور به رفسنجانی مکار که علیه ی ولی فقیه لوطی جماران می باشد . اکنون از سوی سر بازجو حسین شریعتمداری اینگونه پاسخ مناسب و دندان شکن به سبک سربازجوی زندان اوینی داده شده است .
علاقه افراطي آقاي دوربيني حلقه لندن به خودنمايي و نامه پراكني باعث حرف و حديث هايي درباره او شده است.كديور پس از نامه نگاري سرگشاده به سيدحسن خميني و طرح اين توقع كه وي سيره امام خميني و حاج سيداحمدآقا- رضوان الله تعالي عليهما- را نقد و رد كند، نامه سرگشاده اي هم به هاشمي و عليه رهبري منتشر كرد.هرچند كه با توجه به سوابق قلم به مزدي برادرزن مهاجراني، سفارشي و رپرتاژ بودن نامه هاي اخير از سوي محافل آمريكايي دور از ذهن نيست و از طرفي نمي توان سفر اخير وي به تل آويو را در اين ميان ناديده گرفت، اما شهرت طلبي زياده از حد و ميل افراطي كديور به هر قيمت گمانه ديگري است كه اتفاقا مورد توجه سايت ضدانقلابي خودنويس قرار گرفته است.
با درخواست لغو انحصار چاپ آگهي هاي دولتي ارسال شدمتن كامل نامه مديران مسئول 17 روزنامه به رئيس
جمهورhttp://www.kayhannews.ir/890429/2.htm#other204
سربازجو حسین شریعتمداری با خود زنی کردن آشکار تیر خلاص بر ادعاهای تبلیغاتی دروغین بیش از 5 سال گذشته خود زده است . زیرا که در دفاع از پاسدار گماشته احمدی نژاد و مدعیان اصول گرایان و علیه ی مدعیان اصلاح طلبان تبلیغ می کرد که بر خلاف رقیب مدعی اصلاح طلب که شیفتگان قدرت هستند مدعیان اصول گر عاشقان خدمت می باشند . ولی اکنون اینگونه تق این عوامفریبی شیادانه را در آورده است . زیرا که به خاطر قطع شدن هزینه های دریافتی آگهی های دولتی این چنین علیه ی دولت نا مشروع تیغ کشی باج خواهانه و لشکر کشی کرده است؟
17
مدير مسئول روزنامه در نامه اي به رئيس جمهور خواهان برداشتن انحصار چاپ آگهي هاي دولتي تنها در روزنامه دولتي ايران شدند.به گزارش فارس متن كامل نامه مديران مسئول 17 روزنامه به رئيس جمهور به شرح زير است حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان، بيژن مقدم مدير مسئول روزنامه جام جم ، سيد نظام الدين موسوي مدير مسئول روزنامه جوان، سيد مرتضي نبوي مدير مسئول روزنامه رسالت، محمد آخوندي مدير مسئول روزنامه وطن امروز، محمد پيرعلي مدير عامل روزنامه سياست روز، ، سيد محمود دعايي مدير مسئول روزنامه اطلاعات، كورش شجاعي مدير مسئول روزنامه خراسان، مسيح مهاجري مدير مسئول روزنامه جمهوري اسلامي، سيد محمد باقر خرازي مدير مسئول روزنامه حزب الله، عليرضا بختياري مدير مسئول روزنامه دنياي اقتصاد، فرزانه خرقاني مدير مسئول روزنامه جهان اقتصاد، افشين جمشيدي لاريجاني مدير مسئول اقتصاد پويا، نعمت الله شهبازي مدير مسئول روزنامه ورزشي گل، محمد علي وكيلي مدير مسئول روزنامه ابتكار، مدير مسئول روزنامه قدس و مديرمسئول روزنامه كار و كارگر
قاچاقچي موادمخدر در اهواز اعدام شد
عجیب است که پس از 32 سال که بر پائی اینگونه دار ها و اعدام کردن ها فعال بوده است که سر قربانیان پرورش یافتگان رژی مضد بشری بر بالای دار برده شده است. هنوز یک مسئول یافت نشده است تا که توضیح دهد ریشه ی اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در ایران چه بوده است؟ همچنین چگونه است که پس از 32 سال صدور تبعیض آمیز اینگونه احکام نه اینکه مصرف کنندگان مواد مخدر رو به رشد بوده است ، بلکه ورود مواد مخدر به داخل کشور سیر صعودی داشته است . مهمتر اینکه چگونه است که در بین بازداشت و مجازات شدگان حتی یک مورد از مقامات حکومتی و آقازاده های شان وجود نداشته است . در صورتیکه همگی شان مواد مخدر مصرف می کنند؟
حكم اعدام يكي از قاچاقچيان موادمخدر صبح ديروز در اهواز اجرا شد.به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، صبح دوشنبه با حضور آحاد مردم حكم اعدام «ع.ش» يكي از قاچاقچيان موادمخدر در كوي مشعلي آخر آسفالت، به اجرا درآمد و وي به دار مجازات آويخته شد.نامبرده به ارتكاب خريد، فروش، حمل و نگهداري 73 گرم هروئين و 423 گرم كراك از سوي دادگاه انقلاب اهواز به اعدام محكوم و حكم صادره از سوي دادستاني كشور تاييد شد.اين حكم با توجه به اصل فوريت اجراي احكام كيفري و در راستاي مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، پس از طي مراحل قانوني و شرعي به اجرا درآمد.چند وقتي است كه اعدام در ملأعام در استان خوزستان اجرا مي شود و اين امر در كاهش ارتكاب به جرم تاثيرات فراواني داشته است.
مدير مسئول روزنامه ايران تبرئه شد
http://www.kayhannews.ir/890429/15.htm#other1507
بازهم پرونده سازی کردن علیه ی موسوی از سو یپاسداران کودتاگر و دولت نامشروی زیرا به جای محاکمه کردن متهم تبرئه شده است زیرا که جزو همکاران پرونده سازان و گزارشگران دروغ ساز است که در خدمت کودتاگران پاسدار است . ضمن اینکه گفته می شود چاقو هر گز دسته ی خودش را نمی برد.
مدير مسئول روزنامه ايران از اتهامات وارده توسط رئيس ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در خصوص تبليغ له يا عليه نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري تبرئه شد.دادسراي عمومي و انقلاب تهران پس از چند جلسه رسيدگي به 7 شكايت ميرحسين موسوي عليه روزنامه ايران، مدير مسئول اين روزنامه را از تهامات وارده تبرئه و قرار منع پيگرد وي را صادر كرد.قربان بهزاديان نژاد، رئيس ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي، كاوه اشتهاردي را به تبليغ له يا عليه نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري با استفاده از بودجه دولتي متهم كرده بود.به گزارش فارس بازپرس شعبه دوم دادسراي كاركنان دولت در قرار صادر شده خود، مدير مسئول روزنامه ايران را به استناد دفاعيات و اسناد ارائه شده توسط وي شامل مداركي از ديوان محاسبات كشور، وزارت امور اقتصادي و دارايي، معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، از اتهامات وارده تبرئه كرد
خبرگزاري فارس: با كسب 9 رأي؛ تهران حسين فدايي نايب رئيس اول كميسيون اصل 90 مجلس شد.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904291192
جالب است که یک چماقدار و مجرم اصلی شکنجه و قتل و تجاوز بازداشتگاه کهر یزک اکنون چنین در بازار مکاره ی مجلس هشتم به نایب رئیسی کمیسون اصل 90 بر گزیده شده است.
اصرار وزير بهداشت بر آلودگی آب تهران
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24503
وقتی هم چیز از چین وارد می شود و بطری های آب آشایدنی هم دو برابر شده است . چرا نمی بایست برای اثبات هذیان ووارونه گوئی و خالی بندی های پاسدار گماشته احمدی نژاد که مدعی است رئیس جمهور قدرتمند ترین کشور جهان است و می خواهد مدیریت جهان را تغییر دهد و اصلاحش کندآ لوده و غیر بهداشتی بودن آب آشامیدنی تهران موازی خاموشی برق در این شهر نشود.
حضور دکتر مرضیه وحید دستجردی در شورای عالی ایرانیان مقیم خارج از کشور فرصتی بود برای توضیحات مکرر وی در راستای ابهاماتی که در این چند در مورد آب شرب تهران به وجود آمده بود .وزیر بهداشت و درمان در گفتگوی اختصاصی خود با خبرنگار روزنامه خبر بار دیگر به این موضوع می پردازد . او در پاسخ به این سوال که با ادعای وزیر نیرو مبنی بر سلامت آب شرب تهران مواجهه هستید که در خلاف صحبتهای شماست ،نظرتان در این رابطه چیست گفت : ما در این رابطه اطلاعات کاملی داریم و درنقاط مختلف تهران نمونه برداری را انجام می دهیم .
عکس / تریلر "هوو" ساخت چين همچنان در جاده‌هاي ایران کشتار ميکند + 15
یک تریلر چینی در رودهن، جان 8 نفر را گرفت
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19406
دیگه چه چیزی از چین وارد نمی شود . زیرا از سیر چینی گرفته که در شمال وارد بازار شده است تا کامیون های غیر استاندارد چینی که چنین در جاده های جان انسان های بی گناه را می گیرد از چین وارد شود تا هم جیب دلالان و انگل های واسطه پر شود . هم به امید اینکه چین حامی و مدافع پروژه ی هسته ای باشد که نیست. .
عکس / درياچه اروميه در حال خشک شدن
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19396
مگر جنایتکاران حاکم بر کشور در 32 سال گذشته به جز چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و در ختان جنگل ها را سوزاندن و را بریدن و رود خانه ها و تالاب ود ر یاچه را خشک و کویر کردن و میهن را نا بود کردن و مردم را فقیر و بیکار و معتاد و تن فروش و ...کردن کار دیگری هم انجام داده اند که اکنون قرار باشد تا که در یاچه ارومیه رو به خشک شدن نرود؟
روند کاهش آب درياچه اروميه به طور محسوس از سال 84 آغاز شده و در اين مدت ميزان آب درياچه حدود شش متر کاهش يافته است و اين روند ادامه دارد.
عکس / روستاهای سیل زده خوی روستا‌هاي سيل زده‌ (بیش از 20 روستا) شهرستان خوي
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19399
اگر چنانچه در یاچه ارومیه به خاطر تغییر جهت رود خانه ها از سوی پاسداران مواجه به کم آبی شده و به سمت خشک شدن پیش می رود . از سوی دیگر دیل ندارد که در نزدیکی آن در روستاهای شهر خوی در فصل تابستان سیل جاری نشود و ویرانی ببار نیاورد و مردم خانه و احشام از دست داده اینگونه آواره و ماتم زده نشوند؟