گزیده خبر های 31 تیر- 89 قسمت - 2
وزير رفاه و تامين اجتماعي:دولت نبايد مجبور به پرداخت مستمري بازنشستگان از بودجه خودش باشد.خبرگزاري فارس: وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: در دوره‌هاي گذشته در رابطه با سرمايه‌گذاري بازنشستگان اقداماتي صورت گرفته اما متاسفانه كافي نبوده است لذا اكنون دولت و مجلس مجبور به پرداخت مستمري بازنشستگان از بودجه دولت هستند.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904310572
مشخص است وقتی که پاسدار بی چیزی که معروف به پاسدار میلیارد تومان می باشد که وزیر رفاه و تأمین اجتماعی شده است و در شرایطی که خود و خانواده اش غرق ناز نعمت ناشی از ثروت ای باد آورده بی یکشبه شده است . باید برای ادامه منافع و غارتگری اش با زهم بیشتر مخالفت باپرداخت مستمر ی باز نشستگان کند.
قطع ید 5 سارق در زندان مرکزی همدان
http://www.fararu.com/vdcjmxei.uqe8tzsffu.html
تعریف دزد و سارق چیست؟ چگونه کسی دزد می شود یا ریشه و علت دزدی در جامعه چیست؟ آیا اکتسابی یا ژنتیک می باشد؟ نیاز یک محروم و فقیر با یک غنی در دزدی و فساد چیست ؟ این 5 سارقان یک دست قطع شد محصول چه شرایط و جامعه ای می باشند؟ فرق میان آفتابه دزد ان با شتر دزدان چیست ؟ در رژیم ضد بشری غارتگر و دزد و عوامفریب و جلاد قانون در مورد کدامیک از اینگونه دزدان اجراشده و یامی شود و چرا؟ دلیل یک سارق که دست به دزدی می زند چیست؟ کدامیک ا حاکمان و شرکا و آقازاده های شان سارق آنهم از نوع دزدان مسلح شده با حمایت ارگان های سرکوبگر نمی باشند؟ بالاخره اکنون که دست این به حساب 5 سارق در زندان همدان قطع شده است در رژیم ضد بشری که سازمان خدمات رسانی به بیکارن در آن وجود ندارذد وضعیت این نگون بخت می شود و چگونه می بایست نیاز های زندگی خد را تأمین کند؟ دژخیم جلاد قاضی شده در مورد صدور اجرای احکام قطع دست 5 نگون بخت بدون پرداختن به ریشه ی پیدایش و رشد دزدی و فساد در جامعه چیست . آنهم در رژیمی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و دزدی و تبعیض می باشد اینگونه شادانه ادعای ضد بشری قرون وسطائی داده است . اگر طبق همین قانون تبعیضی در کار نبود نه اینکه حد اقل نمی بایست پاسدارمحصولی میلیاردی وزیر نمی شد ، بلکه می بایست تمام اندام وی قطع و مثله می شد .
اکبر بیگلری با بیان اینکه سرقت از گناهان نابخشودنی به شمار می رود گفت: سرقت دارای اقسامی است،مسلحانه، کیف قاپی، معمولی که سرقت حدی نیز یکی دیگر از انواع سرقت به شمار می رود. وی در خصوص مشخصات سارقین و جرایم آنها بیان داشت: 5 سارقی که حکم قطع ید آنها امروز در زندان مرکزی همدان اجراشد میانگین سنیشان بالای 25 سال بوده است و سرقت های کلانی را مرتکب شده اند که خوشبختانه تعداد کمی از آنها همدانی هستند. بیگلری هدف از اجرای حد سرقت را متنبه شدن خود سارق و همچنین عبرت آموزی افراد دیگر بیان کرد. وی در خصوص اجرا نشدن حکم در ملاء عام اظهار داشت: در طول تاریخ ملت شیعه مظلوم واقع شده و استکبار جهانی از اجرای این حکم سو استفاده می کند و ادعا دارد که ایران حقوق بشر را رعایت نمی کند
نقد کیهان بر اظهارات هاشمی رفسنجانی
http://www.fararu.com/vdcg7w9n.ak9xy4prra.html
برای اینکه جایگاه بی قانونی در رژیم ضد بشری مشخص شود . زیرا که ولی فقیه مطلقه نه جای قانون نشسته و به کسی پاسخگو نمی باشد ، بلکه به جای مردم ایران تصمیم گیری می کند . از سوی دیگر در روند جنگ قدرت و ثروت که اکنونمی بایست رفسنجانی دزد و مکار هم کنار گذاشته شود . پس سرباز جو حسین شریعتمداری که نماینده ی ویژه رهبر لوطی جماران وارد صحنه شده است تا ضمن تیغ کشی کردن برای کروبی و خاتمی و موسوی رفسنجانی را دراز و بازجوئی و محاکمه کند تا که بهتر جایگاه قانون مورد نظر قاضی جلاد و دژخیم همدانی را مشخص کند که بر چه اساس یا قانونی دست به صدور اجرای قطع دستان 5 سارق نگون بخت را داده است . البته برای رفع شبهه که وضعیت قانون در رژیم ضد بشری چگونه می باشد نظر یک باز دید کننده ی سایت فرارو نسبت به نظر سر بازجو حسین شریعتمداری نیز ضمیمه شده است تا که بر جسته گردد که مجری قانون و شیوه ی کاربرد آن در رژیم ضد بشری چگونه می باشد؟
اما درباره «ماجراجويي»، معلوم نيست منظور دقيق گوينده محترم از اين عبارت چيست. اين عبارت كه بارها از سوي سران نشان شده دشمنان در فتنه (امثال موسوي و خاتمي و كروبي) عليه مقاومت جمهوري اسلامي در برابر فشارها عنوان شده، دقيقا عين عبارات مقامات طراز اول آمريكا و اسرائيل و انگليس براي تخطئه برنامه هسته اي جمهوري اسلامي و سياست خارجي مستقل و اصولي آن است، ضمن اينكه رژيم هاي استكباري هرگز- و از جمله در دولت آقاي هاشمي- حاضر نشده اند فتيله تحريم ها را پايين بكشند هرچند كه از اين سو شعار تنش زدايي سرداده شده و حتي كشور تا مرز تعليق همه فعاليت هاي اتمي در دولت اصلاحات رفته باشد. با همه اين اوصاف بايد از اظهارات هشدارآميز آقاي هاشمي درباره توجه دادن به خيز برداشتن دشمن استقبال كرد، هشداري كه علي الدوام از سوي فتنه گران مدعي اصلاح طلبي انكار شده و بلكه كساني چون موسوي در واكنش به رويكرد تحريمي مستكبران، آنها را ملت هاي دوست! توصيف كرده اند. و سرانجام اينكه حتما آقاي هاشمي نيز تاييد مي كنند كه بزرگترين ماجراجويي- كه به مرز خيانت هم رسيد- اقدام فتنه گران در راه اندازي آشوب خياباني و آتش افروزي با همدستي گروهك هاي وابسته به آمريكا بود. اين فتنه گران كه روزگاري به جفا و ناجوانمردي، آقاي هاشمي را عاليجناب سرخپوش لقب دادند و ترور شخصيت كردند، ناشناخته نيستند. كساني كه حاضر شدند ملت ايران را به خاطر مطامع حقير خود دشمن شاد كنند و كار را به جايي برسانند كه در 9 دي و 22خرداد از همان ملت خشمگين و بغض كرده، تودهني بخورند.نظر باز دید کنند گان:جناب آقای شریعتمداری .بارهای نقد ها وحملات شدید شما از برخی جریانات که خود به اصطلاح آنها را جریان فتنه می خوانید خوانده ام .وبارها تعجب کرده ام از مطالب وسوالهائی زیادی برایم پیش آمده که در نوشته ام برخی را خواهم پرسید .اینکه شما جریانی را خود خوانده جریان فتنه خوانده و از هرفرصتی برای افکار عمومی آنها را به نقد جانانه می کشید. چی هدفی دارید ؟آیا برای این است به نوعی قانون را در جامعه بیدار کنید که سران فتنه سران فتنه هستند وفقط خود وبرخی این موضوع رافهمیده اید ومحاکمه باید بشوند ویا نه صرفا در حمایت از جریانی خاصی به هر قیمتی .به نظر دومی محتمل تر است .آقای شریعتمداری نمی خواهم شما را از خدا بترسانم که کار از این حرفها گذشته امیدوارم خدا به شما واین ملت برسد که تا امثال شما در این جامعه مشغول خدمت رسانی به جریان خاصی هستید به نظر نباید به این زودی ها طعم اجرای قانون را بچشیم .جناب شریعتمداری دارو دسته لباس شخصی ها چه کسانی هستند .لازم نیست به اقدامات ضد انسانی واسلامی آنها اشاره ائی بشود .چه جریانی از مجموعه اقدامات غیر قانونی آنها نفع می برد ؟قانون کجاست وتوسط چی کسی باید اجرا بشود ؟ قانون برای چه کسانی است وبرای چه کسانی نیست ؟سرنوشت جریان کوی دانشگاه چه شد ؟سرنوشت عاملان وآمران کشته شدگان جریانات بعد از انتخابات چه شد ؟ بهتر است بدانیداسلامیت جمهوری اسلامی توسط اشخاصی مثل جنابعالی حفظ نخواهدشد .
سرقت از منزل يك مرجع تقليد
این مرجع هم می بایست جزو آن دسته از آخوند هائی باشد که حتماً جزو حامیان رهبر لوطی جماران نباشد که اینگونه می بایست مجازات شود . گویا اینکه به نظر می رسد که این بار شانس آورده است چونکه کمی زود تر وارد خانه شده که دزد امنیتی اطلاعاتی مجبور بفرار شده است .
آخرين نیوز خبر داده كه در اتفاقي بي‌سابقه منزل يك مرجع تقليد مورد هجوم سارقان قرار گرفته و به آن دستبرد زده شد. اين مرجع تقليد كه از جمله مراجع صاحب نامی است كه در شهرستان مستقر است چندي پيش پس از مراجعه به منزل و پياده شدن از خودرو هنگام ورود به منزل متوجه مي‌شود شخص غريبه‌اي در غياب خانواده‌اش وارد منزل شده و قصد سرقت از منزل را دارد. سارق مذكور با مشاهده اين مرجع و استاد اخلاق پا به فرار گذاشته و از خانه متواري مي‌شود. دقايقي پس از اين واقعه يكي از نزديكان اين عالم جليل القدر با مراجعه به منزل ايشان متوجه واقعه شده و ديگران را نيز مطلع مي‌كند.گفتني است كه در اين حادثه عجيب به اين مرجع عاليقدر صدمه‌اي وارد نشده اما كم كاري مسئولان و محافظان در این خصوص موجي از نگراني‌ها را به وجود آورده است.
افزايش 138 درصدي مسافرت به خارج از کشور
http://www.fararu.com/vdcawynm.49nuw15kk4.html
همپای رشد افزایش بیش از 3 برابر شدن وادات کالا ها نسبت به صادرات اکنون همین رشد و عدم بالانس بین مسافران ورودی با 3 برابر مسافران خروجی ها هم وجود دارد . یعنی به جای اینکه پول و سرمایه وارد کشور شود کلی سر مایه کشور هم اینگونه از کشور به برون مرز منتقل می شود.
رجانیوز:همسر هاشمی رفسنجانی هم به دبی رفت
سایت جاسوسان و ترکش خوردگان و موجی های اراذل و اوباش چماقداران و لباس شخصی های موسوم به جمعیت ایثارگران که حامی پاسدار گماشته احمدی ژاد و دولت نامشروع می باشد مأمور پیگیری رهبران مغلوب و به ویژه مانیتور کردن رفتار عملکرد اعضای خانواده ی رفسنجانی می باشد.
-
سایت رجانیوز نوشت:عفت مرعشی همسر آقای هاشمی رفسنجانی و فاطمه هاشمی دخترش برای ملاقات با مهدی هاشمی به دوبی سفر کردند.به گزارش رجانیوز، این سفر در حالی دیروز چهارشنبه انجام شد که سارا لاهوتی دختر فاطمه هاشمی و عماد هاشمی فرزند محسن هاشمی نیز در دوبی به‌سر می‌برند. نفیسه اشراقی و فرزندانش زهرا و محمد مرعشی هم پیش از این به دوبی سفر کرده‌اند.
سیداحمد خاتمی: مواضع هاشمی همان مواضع 26تیر پارسال است/ آینده وی به تصمیم رهبری بستگی دارد
موضع آخوند احمد خاتمی امام جمعه ی موق تهران که نوچه و شاگرد آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی است که دشمن رفسنجانی می باشد که با وی همسو است و همچون سایت رجا نیوز علیه ی رفسنجانی می باشد. ضمن اینکه همگامی با موضع سر باز جو حسین شریعتمداری و پاسداران کودتا گر علیه ی رفسنجانی نیزهست .
حجت الاسلام سیداحمد خاتمی با اعلام اینکه مواضع هاشمی رفسنجانی همان مواضع 26 تیرماه است گفت: آینده سیاسی آقای هاشمی به تصمیم رهبری و انتخابات آتی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری بستگی دارد. به گزارش شبکه خبر دانشجو دیگر اظهارات وی در همایش سیاسی سپاه پاسداران لشکر 31 عاشورای تبریز، چنین است :‌ • سپاه پاسداران تنها یک نیروی نظامی نیست، بلکه یک نیروی نظامی، سیاسی و عقیدتی است که در قانون اساسی هم آمده است.• پاسداران در مقابله با جریان فتنه بعد از انتخابات حضور بموقع داشتند.• بسیاری از عوامل فتنه دستگیر شده‌اند و سران فتنه، خود می دانند که آرزوی برگشت به حکومت را به گور خواهند برد؛ همان طور که طاغوتیان آرزوی برگشت به وطن را به گور برده اند
به دليل بارش گرد و خاك؛ اهواز تعطيل اعلام شد
حکومت نکبت بار ضد بشری دزد و غارتگر که با جنگ 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی ویرانی و خاموشی و عدم آب آشامیدنی را به استان زر و نفت خیز خوزستان تحمیل نموده است . در روند ادامه ی نابود کردن جنگل های کوهستانی استان مجاور ایلام و خشک کردن مراتع و خشکانیدن رود خانه ها موجب شده است که اکنون بارش رد و خاک ا ز آسمان این استان به خصوص اهواز کم بود که این یکی بلا و مصیبت هم افزوده شده است.
امروز پنج‌شنبه در اهواز به دليل وقوع پديده گرد و خاک تعطيل اعلام شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري ايسنا از خوزستان، به منظور رفاه حال مردم و قرار نگرفتن در اين شرايط هوايي همه ادارات اهواز در روز 31 تيرماه تعطيل اعلام شده است. بارش گرد و غبار كه از شب گذشته آغاز شده معمولاً در فصول مختلف سال به ويژه فصل گرما خوزستان را فرا مي‌گيرد. بنابر اعلام هواشناسي علت اين بارش‌ها مربوط به مشكلات در كشورهاي همسايه است.
قطع سراسری اينترنت در قم
پیشرفت رشد سیاست سرکوب و خفقان و سانسور آنگونه نهادینه شده است که اینترنت شهر مذهبی قم قطع شده است که به وضوح این اقدام نشاندهنده ی ضریب مخالفت با رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر در این شهر مذهبی می باشد . بنابراین وقتی فضای قم اینگونه است تصور کنید که در سایر شهر های دیگر چه خبر می باشد؟
ایلنا: شركت مخابرات استان قم از ايجاد اختلال شديد در اينترنت استان قم خبر داد كه اين شبكه از ساعت 17 امروز قطع مي‌شود. به گزارش خبرنگار ايلنا از شركت مخابرات استان قم، به منظور اصلاح و بهينه‌سازي شبكه ديتاي شركت مخابرات اين استان اختلالات شديدي در اينترنت استان ايجاد مي‌شود. اين اختلالات از ساعت 17 تا 21 امروز به مدت چهار ساعت ادامه دارد. اين براي چندمين بار است كه در هفته‌هاي اخير در استان قم اختلال در اينترنت به وجود مي‌آيد