دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 31تیر ماه سال 1389
نقد وبررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " بمبي كه عمل نمي كند! "
"چگونه است که رژیم ضد بشری 32 سال است که خائن و پیاده نظام و ستون پنجم دشمن و جاسوس همکار دستگاه جاسوسی بیگانه تولید کرده است؟!"
آخر چگونه ممکن است باور کرد از زمانی که اوایل انقلاب افتخار می شد که بدلیل مردمی بودن رژیم ضد بشری خمینی ،ایرا ن تنها کشوری در جهان است که سازمان یا و زارتخانه ی اطلاعات و امنیت ندارد؟ تا زمانی که خمینی شیاد آشکارا از چماقداران حزب اللهی ها سرکوب گر عربده کشان خیابانی که زیر نظر محمد حسین بهشتی راسپوتین خمینی و حزب چماقداران جمهوری اسلامی سازماندهی شده بودند ، بعنوان مردم د ر صحنه از اینان یاد می نمود و ضمن فتوا صادر کردن برای تبلیغ جاسوسی در خانواده ها تاکه اعضای خانواده ها علیه ی هم دیگر دست به جاسوسی بزنند . یا اینکه ادعای سازمان اطلاعات 36 میلیونی یا کل جمعیت ایران می شد . تا بالاخره وزارت بد نام اطلاعات تأسیس شد و سفارت آمریکا بعنوان لانه ی جاسوسی اشغال گردید و مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا جزوتکلیف پیروان خمینی شیاد و دانشجویان مسلمان پیروان خط امام و حامیان شد .سپس در ادامه حذف نیروهای سیاسی و اعضای سازمان های انقلابی و سیاسی مخالف به اتهام جاسوسان و حامیان آمریکا و ضد انقلاب برای کردن شان در صحنه فعالیت سیاسی در دستور کار قرار گرفت و دنبال شد تا حال چگونه است که همچنان عوامل و جاسوسان آمریکا و انگلیس و صهیونیسم در ایران فعال هستند. تا جائیکه اهالی ناراضی محروم ترین استان کشور یعنی بلوچ ها در بلوچستان را در بر می گیرد؟! البته اینگونه ادعای پوچ و وارونه کردن رهبرولی برای رد گم کردن و آدرس غلط دادن است تا که هر گز به ریشه و علت دو عمل انتحاری انفجاری در مسجد جامع زاهدان پرداخته نشود . از سوی دیگر در راستای سیاست مرده خواری و مظلوم نمائی کردن کشته شدگان پاسدار این واقعه مردم عادی بلوچ جا زده شود. در صورتیکه جسد های برخی را پاسداران روانه ی شهرهای دیگر نمودند. ولی اکنون رهبر لوطی جماران بر سر منبر رفته است و دستگا جاسوسی آمریکا و انگلیس و رژیم اسرائیل را متهم ومحکوم کرده است . چونکه ادعائی است که مصرف داخلی دارد . همچنین آماده کردن ملات و خوراک تبلیغاتی برای امثال قلم بر دستان یادداشت روز نویس است تا که با آویزان شدن به ادعای رهبر لوطی جماران دست به جنگ روانی تبلیغاتی علیه 3 کشور بیگانه و دستگاه جاسوسی شان به عنوان عامل انفجار مسجد جامعه زاهدان زده شود .
بهر حال گذشته از اینکه زیر شکنجه بودن قربانی اسیر تا که مجبور به اعتراف آنچه شود که سر دژخیمان سربازجو در زندان دیکته وترزیق می کنند . این شگرد لو رفته و نخ نما شده ای می باشد که تاریخچه ای بیش از 30 ساله دارد که دیگر نه اینکه همچون گذشته کار برد ندارد ، بلکه همچون تف و تاق و ریش برای مدعیان می باشد که آویزان به اینگونه ترفند و خبر های دروغین ساخته شده می شوند. به خصوص اینکه با وجود اینکه هیلاری کلینتون این دو اقدام انتحاری مسجد جامعه زاهدان را محکوم کرده است . ولی قلم بر دستان جارچی مرید رهبر لوطی جماران برای اینکه اطاعت از فتوای رهبر لوطی جماران کرده باشند باز هم همچون طلبه پاسدار یادداشت روز نویس مدعی شده است که عبد المالک ریگی در اعتراف خودش به باز جویان شکنجه گر پاسداران اطلاعاتی گفته بود که با آمریکا در رابطه بوده است. همچون رهبر لوطی جماران نتیجه گیری کرده که این انفجار زیر سرآمریکابوده است. در ادامه با پاک کردن صورت مسئله و سفید کردن پرونده ی همکاری پاسداران با اعضای القاعده در عراق و طالبان افغانستان اذعان کرده است که القاعده و طالبان وگروه ریگی ساخته آمریکا می باشد که در عراق فعال می باشند و موجب شکست حضور نظامی آمریکا با تقبل هزینه های میلیاردی می باشد که گزیده ی این ادعا چنین است:
" اسناد و شواهد حاكي از آن است كه گروه تروريستي القاعده- كه حجم وسيعي از عمليات هاي تروريستي در جهان و خصوصاً خاورميانه را شامل مي شود- و همينطور شبه نظاميان طالبان و گروه هاي تروريستي چون گروهك ريگي و... همه زاده و پرورده خود آمريكاست. مگر حمله نظامي و اشغالگرانه آمريكا به افغانستان به بهانه سركوب طالبان و القاعده و دستگيري بن لادن تروريست نبود؟! چرا وقتي جاي پاي آمريكاي اشغالگر با همراهي برخي از كشورهاي غربي در اين كشور محكم شد و سالهاست از سود سرشار و ميليارد دلاري ناشي از تجارت مواد مخدر بهره مند مي شوند ، ديگر نامي از «بن لادن» نمي برند و كسي سراغ او را نمي گيرد؟!و نكته آخر اينكه؛ بد نيست همسايه شرقي و دوست ما، پاكستان نيز مراقب باشد كه كشورش تبديل به حياط خلوت اشرار تروريست و معاند ايران اسلامي نشود. مجاورت سرزمين ايران با چهار ايالت پنجاب، سرحد، سند و بلوچستان اين كشور كه از كانونهاي شناخته شده براي گروه هاي تروريستي و منازعات مسلحانه فرقه اي به شمار مي روند، نبايد براي ثبات مناطق مرزي و همجوار كشورمان يك تهديد به حساب آيد"
بالاخره ی طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس در پایان یادداشت روز خود این چنین دولت پاکستان را تهدید کرده است :
"حضرت آيت الله خامنه اي روز گذشته طي پيامي كه به مناسبت هفتمين روز شهادت جمعي از مردم خداجوي زاهدان در انفجار تروريستي اخير اين شهر صادر نمودند، پشتيبان اصلي اين جنايت را دستگاه هاي جاسوسي آمريكا، رژيم صهيونيستي و انگليس برشمرده و تاكيد كردند؛ يكي از اهداف اصلي دشمنان از اين اقدام تروريستي اختلاف افكني و فتنه انگيزي مذهبي است"
در خاتمه اینکه یکی از عجایب بی نظیر و رقیب رژیم ضد بشری این است که از از بدو شکل گیری اش فقط این مردم و منتقدان و دگر اندیشان و مخالفان و حتی رقبا بوده اند که اشتباه کرده یا آلوده به خیانت شدند و تبدیل به ستون پنجم و پیاده نظام دشمن و همکاردستگاه جاسوسی بیگانگان شده اند. ولی تا زمانی آنانیکه در حاکمیت قدرت بوده اند ،مرتکب هیچگونه خطا و اشتباهی نشده اند، تامگر در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت کنار گذاشته شده شوند و آن موقع می بایست بعنوان سپر بلا مورد استفاده واقع شوند وکاسه و کوزه ها بر سر شان شکسته شود . مشابه اقدامی که پس از 22 خرداد 88 در ایران اتفاق افتاد که در یک کودتای تقلباتی از سوی پاسداران تدارک دیده شد و مورد پشتیبانی رهبر لوطی جماران خامنه ای واقع شد . سپس از سوی شورای نگهبان دست نشانده ی لوطی جماران تأئید شد و بهمین سادگی رقیب مغلوب حذف کردن شد و قربانی جنگ قدرت و ثروت شد . عجیب تر اینکه پس از آن هر منتقد ومعترض وناراضی که در تظاهرات ضد حکومتی شرکت کرد و همآوا با دیگران فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر داد، نه اینکه مورد ضرب و شتم واقع و دستگیر و شکنجه شد. حتی مورد تجاوز واقع شد تا جائیکه برخی در بازداشتگاه کهریزک به قتل رسیدند . خلاصهبازداشت شدگان متهم به ضد انقلاب و خائن و جاسوس بیگانه و محکوم به زندان و اعدام شده اند. البته سران رقیب مغلوب نیز مصون از ترکش این چنین اتهامات در امان نماندند. حال چگونه با اینگونه معیار عملکرد و قضاوت کردن و اتهام زدن ومتهم نمودن منتقدان وناراضیان و دگر اندیشان و رقبا که در دسترس می باشد .می توان باور کرد آنچه که مدعیان قلم بر دستان که رله کنند گان اراجیف دروغین رهبر لوطی جماران اند و آن را حلوا حلوا می کنند از اساس اینگونه ادعا ها دروغ و وارونه نمی باشد؟
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890431/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 31تیر ماه سال 1389
بمبي كه عمل نمي كند! (يادداشت روز
)