سرباز جو حسین شریعتمداری شکنجه گر و پرونده ساز بدلیل دریافت خبر ناراحت و گیج کننده دادگاه استیناف در آمریکا نسبت به مجاهدین در حالت خماری به کما فرو رفته و همچون یادداشت های روز و ستون گفت و شنود های دروغ نامه ی کیهانش عجیب دچا ر هذیان و وارونه گوئی شده است!. زیرا با خود زنی کردن دست به پاک کردن صورت مسئله زده و تلاش نموده استتا جبران و تلافی کند . البته با فراموش کردن اینکه چندین ماه متوالی می باشد که اطلاعات پاسداران و وزارت بد نام اطلاعات دست به گرد آوری اجباری مزدوران گروگان گرفته شده زده اند تا اینان را از طریق مرز زمینی واردخاک عراق می کنند . سپس با همکاری سپاه قدس و توجیه کردن از سوی دیپلمات تروریست محمد حسن کاظمی قمی و پاسدارسلیمانی به جلوی درب کمپ اشرف گسیل شان می کنند تاکه با کمک دولت غیر قانونی نوری مالکی دست با عربده کشی و تهدید و توهین و فحاشی کردن مخل آسایش و آرامش و استراحت و خواب مجاهدین اشرف شوند و یک ریز نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن بطور 24 ساعته اجرا کنند . از سوی دیگر مگر از یادرفته است که چگونه پس از اشغل عراق روزی نبوده است که تروریست های اعزامی از ایران درکنار عوامل نفوذی درون دولت دست نشانده ی غیر قانونی نوری مالکی دست به جنایت و اقدامات تروریستی و انتحاری و انفجاری و آدمربائی وترور ووحشت نزده باشند و هرروز عراق را بیشتر دربا تلاق فرو نکرده باشند .اما اکنون سر بازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری از موضع فرار به جلو فرافکنی کرده است و تلاش مذبوحانه نموده تا به خیال خام خود پرونده ی ننگین و جنایت آمیز پاسداران در عراق را به مجاهدین نسبت دهد . ضمن اینکه با فراموش کردن اینکه پاسداران فاشیستی کودتائی غارتگرو سرکوبگر ازسوی دولت آمریکا توی لیست تروریست گذاشته شده اند ولی برای وزیر امور خارجه ی آمریکا خوشرقصی کرده و دم تکان داده است تا که نام مجاهدین را از لیست گروه و سازمان های تروریستی خارج نکند. مسخره تر اینکه از موضع ضد آمریکائی هم دو عمل انتحاری در زاهدان که انتقام واکنشی ناشی از دار زدن دو برادران عبد الحمید و عبد المالک ریگی بوده است را به آمریکا نسبت داده و این موضوع را وصل به رأی دادگاه استیناف در واشگتن کرده است که نظر داده است مجاهدین تروریست نمی باشند وتأکید کرده که وزارت امو ر خارجه ی آمریکا می بایست در این مورد تجدید نظر کند.
همزمان با اقدام تروريستي گروهك جندالشيطان در كشتار مردم بي گناه كشورمان، دادگاهي در آمريكا نيز خواستار حذف نام گروهك تروريستي منافقين از فهرست سازمان هاي تروريستي شد.
جهت اطلاع
گذشته از اینکه دز این گزارش اعتراف شده که امنیت هنرمندان و کنسرت های هنرمندان در ایران وجود ندارد. از سوی دیگر وضعیت خرت و خری و بی قانون رژیم ضد بشری قرون وسطائی و ملوک الطوایفی نیز به نمایش گذاشته شده است که چگونه چماقداران حزب الله قدرت واختیار دارند که آزادانه بهر محیطی که مورد نظرشان نباشد با بهانه مبارزه با فساد اخلاقی و اجتماعی می توانند تهاجم کنند و آن را برهم زنند.
انصار حزب الله كرمانشاه كه مانع برگزاري كنسرت حسام الدين سراج در اين شهر شده، با انتشار بيانيه‌اي دلايل اين اقدام خود را تشريح كرد. وضعيت اسفبار فرهنگي و اخلاقي شهر، عدم اهتمام مسئولان اجرائي و فرهنگي به اصلاح اين وضعيت و حمايت بعضي صاحبان قدرت و اصرار آنها بر گسترش بي بندو باري از جمله اين دلايل است. انصار حزب الله در اين بيانيه افزود: به دليل بي توجهي مسئولان به هشدارهاي حزب الله و نااميدي از اقدام آنان، پس از اتمام حجت، به بند "م" وصيت نامه سياسي الهي حضرت امام خميني عمل نموده و مانع برگزاري كنسرت شده‌ايم و به اين راه ادامه خواهيم داد.
وقتی ولایتی برای نخستین بار سیگار کشید
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24310
معجزه های عجیب و غریب در رژیم ضد بشری اتفاق می افتد . گذشته از اینکه علی اکبر ولایتی همشهری و هم منقلی و مشاور امور بین المللی رهبر لوطی جماران است که اعتراف دریافت خبر ناشی ازتهاجم مجاهدین و وحشت حضور اینان در عملیا ت فروغ جاویدان چگونه وی را از فرط ناراحتی در سازمان ملل مجبور به کشیدن سیگار کرد. اکنون نیز این خبر را سایت تابناک پاسدار سبز علی خان رضائی دوست و وزیر امورخارجه ی ترور و جاسوسی سابق علی اکبر ولایتی رله کرده و بازتاب داده است و سایت فردا سردار پاسدارشهردار تهران قالیباف هم آن را کپی کرده است . اما می بایست گفت که علی اکبر ولایتی تنها منقلی می باشد که طبق ادعای خودش سیگار نمی کشیده است . در صورتیکه هرکس قیافه تابلوی وی رابه بیند متوجه می شودکه چگونه هوار می زند این یاروعملی بودن از سر و رویش می بارد که نه شیره می کشد که حتی آن باچای می خورد؟ البته آن موقع پس از دریافت خبر حمله مجاهدین چون از زور ناراحتی خمار شده بود برای رفع خماری هیچ راهی جز سیگار کشیدن در محیط سازمان ملل را نداشته که به حساب خودش اولین بار سیگار کشیدنش قالب کرده است.
جلسه ما با آقای دبیر کل آغاز شد و آقای دکتر ولایتی که شاید در 25 سال اخیر سیگار نمی‌کشیدند، از شدت عصبانیت به خاطر شنیدن خبر حمله منافقین و برای کنترل خودشان جلوی آقای دبیر کل سیگار روشن کردند و این مطلب هم به دبیر کل گفته شد.
بی خبری مطلق از سرنوشت یک زندانی محکوم به اعدام
احتمالا ً این ترفند هم می بایست شیوه ی ای دیگر برای سر به نیست کردن زندانیان سیاسی درون سیاه چال های رژیم ضد بشری باشد
خبرگزاری کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی : بنا به گفته یکی از مسئولین اطلاعات شهر سقز که با یکی از نزدیکان زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام داشته و نخواسته نامش فاش شود و در ارضای این خبر پول خوبی هم گرفته است ، که عزیز محمد زاده زندانی سیاسی محکوم به اعدام که از 7 ماه گذشته تا کنون در بی خبری کاملا بسر میبرد در اواخر پاییز سال گذشته از سلول انفرادی اداره اطلاعات شهر سقز در عین وضعیت وخیم جسمانی به بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل میباد و طبق دستوری که از آن اداره یعنی اطلاعات شهر سنندج بهشان میرسد که گویا وی را آزاد کرده اند اما در واقع این یک دروغ بیش نبوده و تا چند ماه گذشته نیز نامبرده در سلولهای انفرادی اطلاعات شهر سنندج زیر شدیدترین نوع شکنجه های ممکن بوده است و از آن پس نیز وی دیگه دیده نشده است و به گفته این مسئول اطلاعات شهر سقز به احتمال زیاد وی در زیر شکنجه جان خود را از دست داده است و به همین علت میباشد که مسئولین این اداره وانمود میکنند که وی را آزاد کرده اند.شايان ذكر است عزیز محمد زاده به اتهام ا قدام علیه امنیت ملی و محاربه با خدا در دادگاه شهر سقز به اعدام محکوم شد. نامبرده فرزند علی و 26 سال سن دارد .و اهل شهر بانه که در تاریخ 21/7/ 1388 توسط نیروهای امنیتی این شهر دستگیر و به بازداشت گاه شهر بانه منتقل میشود که بعد از 3 ماه آزار و شکنجه هاي شدید به زندان شهر سقز انتقال داده شد.
اطلاعیه خانواده کبودوند : کبودوند احتمالاً دچار سکته مغزی شده است
بازهم نمونه ای دیگر که جدا از نمونه ی گزارش شده ی قبلی نمی باشد . زیرا که مرتبط با رفتار و فشار های ضد انسانی است که از سوی دژخیمان و زندانبانان به زندانیان منتقد و ناراضی و دگر اندیش در سیاه چال ها وارد می شود که در اثر فشار های روحی و روانی و جسمی با محدو دیت های اعمال شده که همراه با عدم بهداشت و تغذیه ی نا سالم و نا کافی درون زندان می باشد به زندانیان یا قربانیان در بند وارد و تحمیل می شود که عارضه و عواقب آن چنین منجر به ر سکته می شود؟
اطلاعیه خانواده کبودوند .براساس آخرین اطلاعات دریافتی از وضعیت جسمانی کبودوند در زندان این احتمال نزدیک به یقین شده است که ایشان برای بار سوم دچار سکته گردیده است. اگرچه درمانگاه زندان بیهوشی کبودوند را ناشی از افت و خیز شدید فشار خون اعلام کرده اما درگیری بخشی از مغز و اعصاب و سرگیجه شدید، اختلال در صحبت کردن و اختلالات جسمی، حرکتی و اندامی و بینایی ایشان در چهارشنبه گذشته علایم هشداری خطرناک است که حکایت از احتمال سکته مغزی کبودوند است.این در حالی است که ایشان می بایست سریعاً تحت مداوا و رسیدگی متخصصان مغز و اعصاب قرار می گرفت اما تا زمان انتشار این اطلاعیه هیچ پزشک متخصصی او را مورد معاینه قرار نداده است، وی تنها توسط پزشک عمومی ویزیت شده و اغلب به وسیله بهیاران درمانگاه با تجویز و مصرف 3 نوع دارو، فشارخونش مورد کنترل قرار می گیرد .طبق آخرین اطلاع، کبودوند کماکان با سرگیجه و دردهای مغزی و عصبی و اختلالات حسی، بینایی و گفتاری مواجه و با حمله و سکته مجدد و تهدید خطر جدی مواجه است و وضعیت سلامتی وی خطرناک است.یکشنبه 27 تیر 1389
یک زندانی سیاسی به انفرادی به دلیل انجام ورزش رزمی
اگر چنانچه این زندانی موادی و معتاد بود. نه اینکه زندانبانان کاری با وی نداشتند ، بلکه مواد مورد نیازش را هم تأمین می کردند تا که دست به توزیع مواد مخدر درون زندان بزند . چون معتادین قربانیان یا مردگان سیاری می باشند و با وجود اینکه خودشان قربانی رژیم ضد بشری می باشند. ولی دیگر درد سر ساز نیستند و کاری با جنایتکاران و غارتگران حاکم ندارند . برای همین است که دژخیمان و زندانبانان همچون حاکمان رژیم ضد بشری بر خلاف شعار تاکتیکی مدعی مبارزه با قاچاقیان مواد مخدر و معتادین دادن ولی در اصل خودشان ومشوق معتاد کردن جوانان می باشند.
خبرگزاری هرانا - کریم پورصمد، زندانی سیاسی محبوس در بند 350 زندان اوین به سلول انفرادی منتقل شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، انتقال کریم پورصمد، به دلیل انجام ورزش رزمی در هواخوری زندان و همین طور تعلیم دادن این ورزش به سایر زندانیان این بند صورت گرفته است.انتقال این زندانی سیاسی به سلول انفرادی در حالی صورت گرفته که این مسئله و اقدام مسوولین زندان مغایر با قوانین سازمان زندان ها ارزیابی می شود.گفتنی است طی هفته های اخیر فشار بر زندانیان سیاسی محبوس در بند 350 زندان اوین، معروف به بند کارگری تشدید شده است
عکس / زندگی شاهسونها در روستاهای ساوه
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19316
اینهم نمونه ای دیگر از تصاویر مر بوط به زندگی روستائیان محروم کشور مدعی قدرت بر تر جهان است که رئیس جمهور خالی بند و عوامفریب و دروغگویش ادعای تغییر و اصلاح مدیریت جهان را دارد .
فیلم : مستند 3 دقیقه ای در مورد سانديس "خوارها"
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19317
فقط مشکل فقر و نیاز و کمبود منحصر به روستا های کشور و حاشیه نشینان شهر های بزرگ ویا کارتون خوابان خیابا نی نیست ، بلکه اراذل و اوباش یا ساندیس خوران چماقدار هم هستند که به خاطر ساندیس یا نیاز دیگر که ابتدا به عنوان پیش در آمد پا داش یا دستمزد ی که این مزدوران در یافت می کنند تا انگیزه بگیرند و موتورشان شارژ و فعال شود که بتوانند به حرکت برای اجرای مأموریت در آیند . مشروط بر اینکه محیط زیست را نیز همچون خودشاان این اراذل و اوباش وحشی آلوده می کنند.
بازداشت سه وکیل دادگستری از سه هفته پیش
وقتی که در رژیم ضد بشری وکلای دادگستری که می بایست از موکلین خود دفاع کنند زندانی می شوند . آیا دیگر جای سئوال باقی می ماند که چرا در استان محروم و فقیر سیستان و بلوچستان که 32 سال است روزانه خبر مرگ مخابره شده است. چرا دو نفردواطلبانه دست به عملیات انتحاری انفجاری می زنند و پاسدار کشی می کنند که در کنار آخوندهای دزد و جانی عامل وضعیت کنونی غالب شده در ایران هستند؟
ادوارنیوز: سه تن از وکلای دادگستری و دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی در بازداشت هستند.به گزارش ادوارنیوز، زوبین نصیری، کاظم تقدیری و علی تهامی که هر سه از وکلای دادگستری و دانشجوی دوره های کارشناسی ارشد حقوق عمومی، تجارت بین الملل و حقوق بین الملل هستند بیش از بیست روز است که در بازداشت نهادهای امنیتی هستند.گفتنی است این افراد تاکنون هیچ ملاقاتی با خانواده خود نداشته و اتهامات آنها نیز رسما اعلام نشده است
اعتراض جانباز کفن پوش مقابل مجلس
اینهم واکنش اعتراضی یک قربانی جنگ خانمان بر انداز که نعمت الهی و مقدس نامیده شده بود که اکنون این قربانی کفن پوش شده در جلوی بازار مکاره دست به اعتراض زده است.
فارس: يک جانباز جنگ ایران و عراق با حضور در مقابل مجلس نسبت به سرگرداني 29 ساله خود در نظام اداري براي دريافت حقوق جانبازي‌اش اعتراض کرد.اين جانباز که کفن‌پوش در مقابل مجلس حضور يافته خود را جانباز 15 درصد جنگ تحميلي که در دوران دفاع مقدس معاونت گردان تخريب يکي از لشکرهاي بزرگ سپاه را بر عهده داشته، معرفي کرد.اين جانباز آذري که نامه‌هاي متعددي از نهادها و دستگاه‌هاي مختلف در دست دارد مي‌گويد بعد از برگزاري کميسيون اول براي تعيين درصد جانبازي 29 سال است که منتظر برگزاري کميسيون دوم براي تعيين مرجع رسيدگي به امور جانبازي است مي‌گويد بنياد شهيد، سپاه و سپاه، بنياد شهيد را متولي پرداخت حق و حقوق وي مي‌داند و او در اين سيکل اداري بلاتکليف و سرگردان است.قاضي پور نماينده اروميه در مجلس شوراي اسلامي در ديدار با اين جانباز در جريان پرونده وي قرار گرفته و قول مساعد داده تا موضوع را تا رسيدن به نتيجه پيگيري کند.
نماینده ملایر: وزیر راست راست و چشم در چشم نمایندگان دروغ می‌گوید
وقتی موسوی در مناظره های تلویزیونی تبلیغاتی ریاست جمهوری سال 88 خطاب به پاسدار گماشته احمدی نژاد گفته بود عجیب است که تو زل توی چشمان آدم می زنی و دروغ می گوئی . چرا اکنون وزیر زیر دست این پاسدار گماشته احمدی نژاد دروغ نگوید؟ ضمن اینکه در 32 سال گذشته از بنیانگذار این رژیم تا جانشین وی و هرمسئول دیگری گرفته مگر به جز دروغ گفتن چیزی دیگری هم گفته اند که قرار باشد وزیر بازرگانی باید استثناء باشد؟
ظهر امروز غضنفری برای پاسخگویی به سوال یکی از نمایندگان به مجلس آمده بود که از سوی دیگر نمایندگان متهم به دروغ گویی شد.به گزارش خبرآنلاین، وزیر بازرگانی در حال دفاع از صادرات میوه و دیگر محصولات کشاورزی بود و می‌گفت که صادرات ما بیش از واردات بوده است.او آمارهایی هم ارائه داد. اما سخنان وی برای نمایندگان قانع کنده نبود. تا آنجا که یکی دو نفر به او تذکر دادند.حسن ونایی نماینده ملایر وزیر بازرگانی را به دروغگویی متهم کرد و گفت: ایشان رسما دارند دروغ میگویند. همه مردم می‌دانند که واردات میوه بیش از صادرات آن است اما وزیر آمارهای دروغین ارائه می‌دهد که اینگونه نیست!شهاب‌الدین صدر که ریاست جلسه را بر عهده داشت، به این نماینده اصولگرا گفت: وزیر در پاسخ به سوال نمایندگان از عملکرد خود‏، دفاع می‌کند و نمایندگان هم توضیحاتشان را می‌دهند. شما اتهام دروغگویی می‌زنید که درست نیست.گفتنی است وزیر بازرگانی نیز با بیان اینکه آمار ارائه داده شده را از سایت گمرک استخراج کرده است‏، گفت که در برابر این آمارها پاسخگو خواهد بود و تمامی آنها درست است