گزیده خبر 18 تیر – 89 قسمت - 2
احمدي‌نژاد در جلسه پرسش و پاسخ با علما و منتخبين نيجريه:حتي اگر تمام كاغذهاي دنيا قطعنامه شود برنامه ملت ايران تغيير نمي‌كند.خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور گفت: اگر تمام كاغذهاي دنيا تبديل به قطعنامه شود باز هم برنامه ملت ايران تغيير نمي‌كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904180098
اگرسر و سوزنی صداقت در کار باشد. چرا اینگونه ادعای کمدی کردن که آشکارا نمک برروی زخم مزمن مردم محروم ایران پاشیدن است. همچنین چرا به جای اینکه وکیل تسخیری دور از وطن برای ملت ایران شود؟ چرا این پاسدار گماشته دلقک احمدی نژاد چنین گفتگوهائی را در یک گفت و شنود آزاد با ملت ایران در میان نمی گذارد؟
مشاور فرهنگي صدا و سيماي مازندران:نمايشگاه پوشش اسلامي طراحان لباس غرب را خلع سلاح مي‌كند.خبرگزاري فارس: مشاور فرهنگي صدا و سيماي مازندران گفت: نمايشگاه پوشش اسلامي طراحان لباس غرب را خلع سلاح مي‌كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904180032
اولاً به تصاویر کلاغ سیاهان در تصاویر ضمیمه شده خوب نگاه کنید که چگونه چادر سیاه اجباری شده که بعنوان حجاب بر تر نامیده شده است قیافه ها را عزادار ومات زده نموده است تا که معلوم شود چگونه طراحان غرب خلع سلاح شده اند؟ درصورتی که همه زنان و دختران حکومتی خودشان از البسه ی اروپائی استفاده می کنند و همچون هم منقلی و فامیل لوطی جماران غلامعلی حداد عادل و همسرش از فروشگاه لباس در لندن خرید می کنند ؟ دوماً اگر این ادعا همچون ادعای پاسدار احمدی نژاد در نیجریه دروغین و وارونه نمی باشد. پس داستان یا طرح توطئه مبارزه با بی حجابی چیست که هرروز بطور گسترده و غلیظ تر اجرامی شود؟
شهری که همه خانم هایش چادری هستند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23802
بنا بر ادعای گزارش خبر قبلی و مکمل آن که در این خبر بازتاب داده شده است که به نظر می رسد که الگوی آران وبیدگل کاشان باید همه گیر شود. یا اینکه همه ی ایران باید تبدیل به آران و بیدگل شود تا مشکل کمبود حجاب و عفاف در ایران بر طرف شود.
فرماندار آران وبیدگل گفت: با اعتقادات عمیق دینی که درمردم آران وبیدگل وجود دارد حتی یک نفرخانم را نداریم که در این شهرستان بدون چادر باشد
عکس / رونمايي از لباس تيم ملي فوتبال بانوان ايران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18959
اینهم نمونه ی تصویری دیگر از با حجاب کردن که شمال دختران ورزشکار فوتبالیست شده که اکنون پیرامونش گزارش شده است البته گزارشگر توضیح نداده است که معلوم نیست در گرمای تابستان همچون امسال که گزارش شده گرما در 14 استان کشور بالای 40 درجه می باشد با این فرم پوشش رعیت حجاب ورزشی تکلیف ورزشکاران فوتبالیست با پوشش حجاب اسلامی چه می شود؟
"اخراج خبرنگار CNN بیانگر دروغین بودن آزادی بیان در آمریکا است"
http://www.fararu.com/vdcbfsbs.rhb8wpiuur.html
چرا مسئوال اطلاع رسانی حزب الله زحمت نکشیده تا برای اثبات بی طرف بودنش بطور مقایسه ای توضیح دهد که توقیف مطبوعات و تحمیل کردن سانسور و بازداشت و شکنجه کردن خبر نگاران و روزنامه نگاران ووبلاگ نویسان و اهل قلم ومتهم به جاسوسی و خیانت کرن شان در ایران ناشی از چیست و نام این اقدام چه گذاشته می شود . آنهم در شرایطی که ایران قصاب مطبوعات در جهان نام گرفته است؟
مسئول اطلاع رسانی حزب الله شب گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که اخراج خبرنگار "سی ان ان" به خاطر تمجید از شخصیت علامه فضل الله بیانگر دروغین بودن آزادی بیان در آمریکا است.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اینترنتی المنار، ابراهیم الموسوی در بیانیه ای اقدام شبکه خبری "سی ان ان" مبنی بر اخراج "اوکتاویا نصر" خبرنگار لبنانی تبار به خاطر تمجید وی از شخصیت برجسته علامه محمد حسین فضل الله را محکوم کرد.در این بیانیه گفته شده است: این اقدام دوگانگی غرب در تعامل با مسائل منطقه را نشان می دهد و همچنین بیانگر دروغین بودن ادعاهای آمریکا درباره حمایت از آزادی بیان است.
ممنوعیت آموزش موسیقی در مدارس ایران
چگونه است که از سوی رحیم مشائی و وزارت فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور ارشاد اسلامی این روز ها، چپ و راست هنرمندان لوس آنجلسی به ایران دعوت می شوند تا که بر نامه ی هنری داشته باشند ، اما اکنون گزارش شده که آموزش موسیقی در مدارس ممنوع شده است؟! مگر کوسه و ریش پهن می شود؟
بی بی سی؛ مریم افشنگ : چندی پیش علی اصغر یزدانی معاون پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با ایلنا با اشاره به ممنوعیت آموزش موسیقی در مدارس ایران گفت: "کاری به حلال و حرام نداریم، لزومی برای آموزش موسیقی وجود ندارد
ايران به صادركنندگان بنزين مي‌پيوندد
http://rajanews.com/detail.asp?id=54652
بالاخره اینکه چگونه است که در چندین سال گذشته این ادعا مسیر معکوس صعودی داشته است? یعنی واردات بنزین رو به افزایش بوده است . چگونه شده یا که اکنون چه معجزه ای رخ داده شده که قرار است بطور معجزه آسا در 2 سال آینده صادرات بنزین جای واردات بنزین را بگیرد؟ وقتی بقول پاسدار گماشته احمدی نژاد می توان در ظرف یک هفته جای واردات با صادرات را عوض نمود.چرا از هم اکنون طرح ضربتی واردات صادراتی کردن بنزین اجرا نمی شود تا که خنثی کننده ی تحریم های اقتصادی قطعنامه ی 1929 شورای سازمان ملل شود؟
معاون پارلماني رئيس جمهور با بيان اينكه در حال حاضر مشكلي براي خريد بنزين نداريم، گفت: در سال آينده در توليد بنزين خودكفا مي‌شويم و در يك سال پس از آن نيز به جمع صادركنندگان بنزين مي‌پيونديم