گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 مرداد - 89
درد (گفت و شنود)
گفتم : عجب اینگونه ادا و اطوار کمدی و وارونه
که سربازجو بیان کرده ، فقط هست یک بهونه
چون شده مثل آن شخصی که پرسید از یک نویسنده
دلیل واژه خلاء دردناک چیست درنوشتارت برای خواننده؟
نویسنده در جواب گفت، تعجب می کنم بااین وسواس
چطور ممکنه فکر کنی، چیز خالی نیست با درد واحسا س؟
مگرممکنه، شما هیچگاه دچار نشده باشی به سر درد؟
که چنین وانمود می کنی، بی تجربه هستی مچ گیرنامرد
گفت: عضو مركزيت حزب مشاركت از گردانندگان بي بي سي به عنوان دوستان مورد اعتماد ياد كرد و برنامه هاي اين شبكه عليه جمهوري اسلامي ايران را مورد ستايش قرار داد.
گفتم: ولي بي بي سي به گفته خودش وابسته به وزارت خارجه انگليس است و هويت استعماري دولت انگليس هم كه بر كسي پوشيده نيست.
گفت: يك جوري حرف مي زني كه انگار مشاركتي ها هويتي متفاوت با گردانندگان بي بي سي دارند؟
گفتم: چه عرض كنم؟! شخصي از يك نويسنده پرسيد چرا از واژه «خلأ دردناك» در نوشته هايت استفاده مي كني؟ چطور ممكنه يك چيز خالي احساس درد بكند؟! نويسنده در جوابش با تعجب ميگه؛ مگه شما هيچوقت دچار سردرد
نمي شويد؟!
گفت :سرباز جو شریعتمداری ازموضع امنیتی پلیسی
گیر داده به شبکه ی خبر رسائی آیت الله بی بی سی
گفتم : مگر قرار است دسته خودش ببرد چاقو
که چنین دست به خود زنی زده این سربازجو؟
حال برگوی که چیست علت گیر دادن و دلیل؟
سربازجو چگونه پیرامونش داده است تحلیل؟
گفت : چون از شبکه بی بی سی استفاده میکنه رقیب مغلوب
شاکی شده سربازجو چرا بلندگو شده برای رقیب شده منکوب؟
تا عضو حزب مشارکت اسلامی گوید دوستان قابل اعتماد
در این شبکه تبلیغ می کنند علیه لوطی با عنتر احمدی نژاد
گفتم : دولت فخیمه که تبلیغ نمی کنند برای بر اندازی
جز اینکه 32 سال است که مردم گرفته است به بازی
دشمنی کرده با اپوزیسیون، دفاع نموده از رژیم دژخیم
تا سرکار گذاشته باشدمردم با جنگ زرگری درون رژیم
پس دلیل ندارد که سربازجوی صاحب شلاق و زنجیر
برای متهم کردن رقیب مغلوب، به بی بی سی دهد گیر
گفت: مدعیست بی بی سی هست بلندگوی دولت استعماری
حزب مشارکت اسلامی هم هویت مشابهی دارد این زهر ماری
گفتم : عجب اینگونه ادا و اطوار کمدی و وارونه
که سربازجو بیان کرده ، فقط هست یک بهونه
چون شده مثل آن شخصی که پرسید از یک نویسنده
دلیل واژه خلاء دردناک چیست درنوشتارت برای خواننده؟
نویسنده در جواب گفت، تعجب می کنم بااین وسواس
چطورممکنه فکرکنی چیزخالی نیست با درد و احساس؟
مگرممکنه شما هیچگاه دچار نشده باشی به سر درد؟
که چنین وانمود می کنی بی تجربه هستی مچ گیرنامرد؟