گزیده خبر های 25 تیر – 89 قست - 2
عکس / عاملین عمليات انتحاری پنجشنبه زاهدان
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19220
آخر این چه رژیم جنایتکار ضدبشری ونامشروعی می باشد که پس از 32 سال که حکومت ننگینش می گذرد . به جای بر آوردن کردن مطالبات مردم یا قول هائی که عوامفریبانه به مردم ایران به خصوص محرومان داده است . ولی آنگونه اقدام کرده ومرتکب جنایت و خیانت و تبعیض و پایمال کردن حق و حقوق مردم شده است و یا جامعه ای ساخته یا فضائی تحمیل کرده است که برای انتقام گرفتن می بایست اینگونه آماده به پیشواز مرگ رفتن خود و دیگران شد؟ همچنین فامیلی این دو داوطلب عملیات انتحاری چیست؟ چه نسبتی می توانند با دو بر دار عبدالمالک و عبدالحمید ریگی بر دار کشیده شده در زاهدان داشته باشند که از سوی پاسداران کودتا گر انجام شد؟ در هر صورت اینگونه واکنش انتقامی مصداق این شعر است که گفته می شود پدر کشتی تخم کین کاشتی ، پدر کشته را کی بود آشتی؟
وضعیت نامساعد 11 مجروح: 27شهید و 270مجروح درانفجارزاهدان/ آخرین وضعیت مجروحان و اعزام متخصصان
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24128
هیچ زمانی از ترس و وحشت اعدام و ارقام درست اعلام نمی شود . زیرا که می بایست به شیوه ای اخباار اینگونه وقایع اعلام شود که فضای انفجاری جامعه قابل کنترل باشد . به خصوص اینکه ضربه ی وارده بر پیکر پاسداران تروریستی و کودتائی و فاشیستی می باشد که از 22 خرداد 88 تا حال مسئول همه سرکوبگری و جنایات رخ داده شده در سراسر ایران و زندان و بازداشتگاه ها می باشد . بنابراین به نظر می رسد که آمار تلفات و کشته ها می بایست بیش از آنچه باشد که تا حال اعلا م شده است .
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شهادت 27 تن از هموطنانمان در انفجارهای تروریستی پنجشنه شب در زاهدان خبر داد و گفت: 270 نفر نیز در پی انفجارهای تروریستی شب گذشته مجروح شده اند که وضعیت 11 نفر نیز بسیار وخیم است
عکس / اوج گیری قدرت مصباح یزدی : دیدار فرماندهان سپاه با مصباح یزدی
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19237
با حضور آخوند متحجر ودزد انگلیسی مصباح یزدی در جمع فرماندهان پاسداران کودتاگر اکنون دیگر جای هیچگونه ابهامی باقی نمانده است که مرشد کودتاگران پاسدار کیست و آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی بر اتکای کدام نهاد کودتائی می باشد که چپ و راست به رفسنجانی مکار می تازد و تلاش می کند که حذفش نماید؟ همچنین چرا به رهبر لوطی جماران حجت الاسلام می گوید که نگران حالات روحی و روانی و جسمانی اش می باشد؟ زیرا که تصمیم دارد هر جمهوری را نفی کند وهم جای رفسنجانی و خامنه ای را با عنوان ولایت اسلامی خود اشغال کند .
جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح دیروز پنج شنبه بامصباح یزدی دیدار کردند.
اعدام پنج تن در زندان مرکزی ارومیه
بدون هیچگونه توهمی اینگونه جنایت که در مورد قربانیان پرورش یافتگان رژیم ضد بشری در زندان ارومیه انجام شده است نه از موضع قدرت نیست ، بلکه درست از موضع ضعف و وحشت و متزلزل بودن موقعیت پاسداران کودتا گر می باشد. به خصوص اینکه این جنایت همزمانی با دو انفجار انتحاری انتقامی در مسجد در زاهدان دارد که تعدادی پاسدار در آن کشته و تعداد خیلی بیشتر مجروح شده اند.
خبر گزاری موکریان : صبح گاه روز گذشته پنج شنبه 24 تیرماه، پنج شهروند در محوطه ی زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند.بنا به گفته منابع آگاه ،نام افراد اعدام شده فیصل ساعدی ، کرم عزیزی ،امید نورانی ،عبدالرحمان رندی وعلی ساربان می باشند.اتهام این افراد توسط مراجع قضایی قاچاق مواد مخدر اعلام گردیده است.
28خانه نخبگان ايراني" در خارج از كشور تاسيس مي‌شود
اینگونه اقدات اهداف چند منظوره دارد . زیرا که در درجه اول هدف دور زدن قطعنامه ی 1929 شورای امنیت سازمان ملل و جانشین تراشیدن شرکت های لو رفته ی پاسداران مورد نظراست که توی لیست تحریم قرار دارند . هدف بعدی مشابه سازی با کانون های رقیب مغلوب و موازی هم ایجاد مشکل برای مخالفان بر انداز و مسدود نمودن حیطه ی فعالیت شان می باشد . در حقیقت مکمل اعزام خبر نگار و روز نامه نگاران و نفوذ شان در رسانه های فارسی زبان برون مرز همچون شبکه ی سخن پراکنی دولت فخیمه ی بی بی سی و رادیو فردا در آمریکاست .
ایسنا : معاون علمي و فن‌آوري احمدی نژاد از تاسيس 28 خانه نخبگان ايراني در خارج از كشور خبر داد و افزود: به دنبال اين هستيم كه امكان فرصت‌هاي اشتغال دانش‌بنيان براي متخصصان‌ را در قالب شركت‌ها و تعاوني‌هاي دانش‌بنيان فراهم كنيم كه در اين راستا بايد فن‌آوري‌هاي نو كه مي توانند نقش آفرين حتي در عرصه سياسي باشند، مورد توجه قرار گيرد.به گزارش خبرنگار«علمي» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر نسرين سلطان‌خواه در دومين روز از چهارمين گردهمايي دانشجويان فعال ايراني خارج از كشور كه در مشهد برگزار شد، خاطرنشان كرد: معاونت علمي رييس‌جمهور آمادگي دارد كه با كميته‌هاي علمي انجمن‌هاي دانشجويان خارج از كشور همكاري داشته باشد و به آنها كمك كند كه دانشجويان خارج از كشور موضوعات پايان‌نامه‌هاي خود را بر اساس نيازهاي داخل كشور تعريف كنند و در واقع ارتباطي دوسويه بين معاونت علمي و فن‌آوري رياست جمهوري و تشكل‌هاي دانشجويي خارج از كشور ايجاد شود.وي تصريح كرد: از سوي ديگر بنياد ملي نخبگان وظيفه و ماموريت جذب و شناسايي نخبگان كشور را در هر كجاي دنيا را بر عهده دارد و در اين نهاد از اينكه بتوانيم با دانشجويان نخبه ايراني در خارج از كشور تعامل و ارتباط بيشتري داشته باشيم و آنها را شناسايي كنيم، استقبال مي‌كنيم.سلطان‌خواه در ادامه افزود: هم‌چنين از سوي ديگر شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور تصميم دارد كه 28 خانه ايرانيان در 28 كشور تاسيس كند و با مذاكراتي كه با شورا داشتيم تصميم گرفته شد كه در زيرمجموعه‌ي خانه ايرانيان، خانه نخبگان ايراني نيز تاسيس شود كه امكان و فرصت براي ارتباط با نخبگان ايراني در اقصي‌نقاط مختلف دنيا بيشتر فراهم شود.وي با بيان اين‌كه تك تك دانشجويان ايراني خارج از كشور سفيران جمهوري اسلامي ايران در آن كشورها هستند و نماينده‌ ملت ايران محسوب مي‌شوند، اظهار كرد: كار فرهنگي كار بسيار ارزشمند و مفيدي است و البته براي انجام كار فرهنگي بايد در ابتدا خودمان را بسازيم و از اين نظر آمادگي كامل داشته باشيم
حضور محمد نوری زاد در مراسم سالگرد فرزند روح الامینی/عکس اعتراض به عدم محاکمه قاضی مرتضوی
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24135
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24130
مگر سعید مرتضوی قاتل و آدمکش حرفه ای چقدر قدرت دارد؟ یا چه مقامی از این جانی حمایت می کند که هر چه صداها و فریادهای اعتراضی بلند تر می شود . مسئولان مورد خطاب هم بیشتر سکوت می کنند.هم به حمایت و ارتقای شغلی به این قاتل دادن همت می گمارند ؟ آیا این رژیم ضد بشری با اینگونه اقدامات تبعیض جانبدارانه که از یک قاتل جانی با حمایت دستگاه آلوده به رشوه و فساد و تبعیض قضائیه می کند باز هم مشروعیت دارد ونمی بایست که سرنگون شود؟ آیا بازهم می بایست چشم به معجزه گری قانون اساسی اش دوخته شود وبه آن آویزان شد که می بایست اجرا شود که چنین دستآورد تناقض آمیزی دارد؟
آیت الله راستی کاشانی، احمد توکلی، علیرضا مرندی، محسن رضایی، حسین علایی، رضا طلایی نیک، محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حسین محمدی، کبکانیان معاون سابق وزیر علوم، شهریاری نماینده مجلس، محمد نوری زاد، علی شکوری راد، معصومه ابتکار و... در مراسم سالگرد فرزند روح الامینی حضور یافتندهمچنین در ادامه این مراسم حجةالاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد، نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.این گزارش می افزاید: در میان سخنان حجةالاسلام ابوترابی فرد یکی از سرداران دوران دفاع مقدس که در جلسه حضور داشت، صحبت ایشان را قطع کرد و با لحنی اعتراض گونه گفت: جناب ابوترابی سخنان شما به جاست ولی چگونه است که با توجه به پیگیری های موکد و موثر رهبری و دستگاه های مسئول در این ماجرا، شخصی که به واسطه مسئولیتش در آن زمان متهم اصلی این پرونده است بلافاصله از جانب رییس جمهور مسئولیت می گیرد و هنوز خبری از بررسی اتهامات او نیست، که در این لحظه حجةالاسلام ابوترابی فرد گفت: شما بدانید که مبارزه با چنین مفاسدی به مراتب از مبارزه با مفاسد اقتصادی و امثالهم سخت تر است که انشاءالله به ثمر خواهد نشست.گفتنی است شخصیت هایی چون آیت الله راستی کاشانی، احمد توکلی، علیرضا مرندی، محسن رضایی، حسین علایی، رضا طلایی نیک، محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حسین محمدی، کبکانیان معاون سابق وزیر علوم، شهریاری نماینده مجلس، حمیدرضا کلانتری استاندار اسبق یزد، پرویز اسماعیلی مدیر خبرگزاری مهر، اکبر نبوی، محمد نوری زاد، علی شکوری راد، معصومه ابتکار و... در این مراسم حضور یافتند.لازم به ذکر است که مراسم سالگرد مرحوم جوادی فر امشب در منزل پدر وی و مراسم مرحوم کامرانی فردا شب در مسجد نور تهران واقع در میدان فاطمی برگزار خواهد شد
ناتو: مسئول انتقال ستیزه جویان خارجی از ایران به افغانستان را کشتیم
چرا نیروهای نظامی آمریکائیان مستقر در عراق دست به چنین اقدام مشابه ناتو در افغانستان نمی زنند و برای دستگیر کردن تروریست های اعزامی از ایران به عراق تلاش نمی نمایند؟ یا چرا چلوی فعالیت های مداخله گرایانه اش در امور داخلی عراق را مسدود نمی کنند تا جائیکه رژیم ضد بشری حاکم بر ایران آزاد نباشد تا که به نوری مالکی غیر قانونی اجازه ندهند تااز پست نخست وزیری عراق کنار رود. برای اینکه کوشش می کند تا که وی را برای مقاصد و اهداف شوم خود در عراق دوباره نخست وزیر عراقش کند . همینطور مقامات آمریکائی برای چه نام مجاهدین را از توی لیست گروه و ساز مان های تروریستی خارج نمی کنند اگر چنانچه علاقمند به مهار اقدامات تروریستی بیت جماران در پاسداران در عراق و افغانستان ومنطقه خاور میانه دارند و مشفق پیشرفت روند صلح خاورمیانه می باشند؟
بی بی سی : نیروهای تحت فرمان پیمان ناتو در افغانستان گفته اند که یک فرمانده گروه طالبان در ولایت فراه، در غرب این کشور کشته شده است.ناتو در اعلامیه ای گفته که این فرمانده "ملا اختر" نام داشته و "مسئول انتقال ستیزه جویان خارجی از ایران به داخل افغانستان" بوده است.ناتو مشخص نکرده که ملا اختر ستیزه جویان شهروند کدام کشور یا کشورهایی را از ایران وارد افغانستان می کرده است، اما نوشته که او در یک اردوگاه آموزشی طالبان در فراه کشته شد.این نخستین باری است که ناتو ادعای مسئولیت یک فرمانده طالبان در انتقال جنگجویان خارجی از ایران به افغانستان را مطرح کرده است.پیش از این برخی از فرماندهان نیروهای بین المللی در افغانستان از دست داشتن ایران در زمینه فراهم کردن جنگ‌افزار به شورشیان افغان و آموزش آنها سخن گفته بودند.
زارعي درگفت‌وگو با فارس عنوان كرد؛اقدام تروريستي زاهدان تلاش براي انحراف از رسوايي اخير دستگاه اطلاعاتي آمريكا.خبرگزاري فارس: يك كارشناس مسائل بين الملل يكي از اهداف اقدام تروريستي در زاهدان را انحراف افكار عمومي از افتضاح دستگاه اطلاعاتي آمريكا در موضوع شهرام اميري عنوان كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904250474
وارونه گوئی و آی دزد آی دزد کردن برای ماستمالی کردن پرونده ی جاسوس سیا بودن شهرام امیری برای چندین سال و قبل از ترک نمودن ایران که اکنون این مأمور غیر ایرانی و یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان در خدمت پاسداران کودتا گر چنین دست به فرافکنی زده است . در صورتیکه از یک سو گفته می شود که مردم تجمع کردند در انفجار اول که 3یا4 نفر کشته شد. ولی معلوم نیست که این مردم تجمع کرده چرا پاسدار از آب در می آیند که نام یکی هم مصطفی نجار است که که اگر وزیرکشور نباشد مشابه نام وی می باشد؟
حجت‌الاسلام صديقي در خطبه دوم نمازجمعه تهران:حيثيت آمريكا با آدم ربايي شهرام اميري بر باد رفت خبرگزاري فارس: خطيب موقت نمازجمعه امروز تهران، تاكيد كرد: حيثيت آمريكا در بحث شهرام اميري بر باد رفت و كشوري كه دم از تمدن مي‌زد، آدم ربايي‌اش بر همه نمايان شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904250519
این آخوند شوت تر و کمدی تر از ملا حسنی امام جمعه ی ارومیه است . اکنون آنگونه این طوطی گیج و پیر و بی استعدادی خودش را رو کرده که نمی داند چه گفته است . زیرا که سازما ن سیا خودش جاسوسش را تحویل داده است ولی این آخوند در نماز جمعه ی تهران اینگونه لغز خوانی ضد آمریکائی کرده است .
سردار سلامي: هر جا محاصره شديم، پيشرفت كرديم.تمامي اهداف استكبار جهاني در منطقه تحت برد موشك‌هاي سپاه قرار دارند.خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران تاكيد كرد: امروز موشك‌هاي سپاه قادرند هدف‌هاي منطقه‌اي استكبار جهاني را با هر كميت و كيفيتي مورد هدف قرار دهند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904250430
خالی بندی کردن این پاسدار کودتاگر هم همچون بلند آواز خوانی کرد ن آن یارو وحشت زده است که شبانه از پس کوچه های باغ حرکت می کرد که از حرکت تصاویر درختان برروی دیوار باغ دچار ترس شدید شده بود که زد زیر آواز آنهم با صدای بلند تا ترسش را به پوشاند ومخفی کند.
سردار فضلي با اشاره به حادثه خونين زاهدان:بسيجيان بايد نقش بيشتري در برقراري امنيت بر عهده بگيرند.خبرگزاري فارس: جانشين سازمان بيسج مستضعفين گفت: از اين به بعد بسيجيان بايد نقش بيشتري را در برقراري امنيت برابر با فرآيندي كه مسئولين تعيين كرده‌اند بر عهده بگيرند تا ديگر شاهد اتفاق‌هاي تروريستي مثل مسجد جامع زاهدان نباشيم
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904250429
از بس پاسدار بسیجی سردار نقدی عراقی به خاطر پر گوئی و روده درازی کردن های بی جایش گلاب زنی و گند زده است که اکنون از زاپاسی وی پاسدار فضلی استفاده شده است که اخراجی نیروی انتظامی است که وارد صحنه شده و نقش وی را اجرا کرده است .