دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 24 تیرماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " مولاي پاسداران "
"تعریف و تحسین وتبلیغ مشمئز کننده از پاسداران برای سفید کردن کارنامه ی سیاه وننگین و خونینش "
اکنون اوج هنر روضه خوانی و مداحی و ستایش گری و مرثیه خوانی مشمئز کننده پیرامون دفاع از نهادی به نمایش گذاشته شده است که تاریخچه ی 32 ساله ی جنگ افروزی و سرکوب و ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و تیر باران فعالان سیاسی دارد که فقط بخش کوچکی از کار نامه ی بس ننگینش می باشد . همچنین پیشبرد سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه را در انبان خود دارد که هدف و تلاش برای بر پائی جنگ 33 روزه از سوی حزب الله لبنان و جنگ 22 روزه نوار غزه حماس با اسرائیلی بوده است که برای عبور از بحران مقطعی هسته ای بوده است که بخشی دیگر از عملکرد این ار گان فاشیستی تروریستی و کودتائی سرکوبگر پا سداران می باشد . به خصوص پس از اینکه طرح قبضه ی قدرت و حذف رقبا رادو فقره طرح دو مرحله ای خیز برای اشغال قدرت و حذف رقیب طراحی کرد . یکی طرح کودتای چراغ خاموش و خزنده سوم تیرماه 84 بود که رفسنجانی از صحنه حذف شد و طرح تکمیلی دوم طرح کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 بود که موسوی و کروبی حذف شدند و دوباره پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور تحمیلی شد تا که بعنوان پیشمرگه ی آماده ی عملیات انتحاری در راستای هموار کننده اهداف این ارگان کودتائی پاسداران اقدام نماید . زیرا که چنگ بر تأسیسات هسته ای انداخته و با سرعت تلاش همه جانبه برای دسترسی به سلاح هسته ای می کند که مسیر را باید پاسدار گماشته احمدی نژاد صاف و آماده کند . اما چون پس از فاش شدن نقش برجسته ی پاسداران در طراحی کودتای تقلبات نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 88 که علنی شد . این اقدام موجب شد که موج تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی معترضان نارا ضی توی خیابان ها و دانشگاه ها و حتی فریاد شبانه بر پشت بام خانه ها به حرکت در آید . آنگونه که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سراسر ایرا ن طنین انداز شد . طوریکه ارگان کودتائی و سرکوبگر پاسداران مجبور شد تا برای سرکوب تظاهر کنندگان و خفه و خاموش کردن صدای معترضان بطور آشکارا در کنار زائده هایش همچون بسیجیان چماقدار و نیروی انتظامی و لباس شخصی های دژخیم حضور فعال داشته باشد و در بازجوئی وشکنجه کردن و اعتراف گرفتن و بر پا نمودن دادگاه های نمایشی و فرمایشی تلویزیونی بازداشت شدگان نقش اساسی ایفا نماید. برای همین چون خیلی بیش از گذشته موجب تنفر و خشم مردم معترض به خصوص دانشجویان واقع شده است . بنابراین اکنون برای ترمیم کردن جنایات و سفید کردن پرونده ی ننگین و سیاه و خونین و جنایتکارانه اش نیاز به روضه خوانی های ستایش گرانه از سوی رهبر لوطی جماران دارد . همچنین به دیدار نمایشی تبلیغاتی غلامک دست نشانده اشان پاسدار گماشته احمدی نژاد نیازمند شده است تا در دنباله بهانه برای امثال طلبه پاسداران قلم بر دست یادداشت روز نویس شده ی دروغ نامه ی کیهان فراهم شود که بتواند این چنین تعریف و تمجید پوشالی و وارونه ی مشمئز کننده برای پاسداران غارتگر کودتاچی کند:
"امروز، روز پاسدار است. ديروز رهبر معظم انقلاب در آستانه سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و روز پاسدار در جمع صميمي فرماندهان و پرسنل اين نهاد انقلابي با اشاره به چگونگي شكل گيري سپاه پاسداران، سپاه را نهادي جوشيده از دل مساجد، مدارس، دانشگاهها و برآمده از خانه ها و دل هاي مومن مردم برشمردند و فرمودند: «كسي سپاه را خلق نكرد، بلكه اين نهاد به اقتضاي نياز زمان شكل گرفت و هرجا و هر عرصه اي كه لازم بود به پاسخگويي به نيازهاي انقلاب و كشور پرداخت.»بي ترديد يكي از كليدي ترين عناصر شكل گيري و حيات نهاد انقلابي سپاه، وجهه و خاستگاه مردمي آن است. سپاه جمعي خستگي ناپذير و خلاق است كه با تكيه بر مباني اعتقادي و ارزشي به اقتضاي پاسداشت انقلاب و آرمانهاي امام و رهبري، در هر عرصه اي كه لازم بوده وارد شده و ويژگي خط شكني خود را همواره حفظ كرده است.پس از دفاع مقدس و نقش محوري سپاه در اداره جنگ، اين نهاد توانست امكانات و شرايط خود را با اقتضائات پس از جنگ منطبق كرده و با اقتدار وارد عرصه توليد و سازندگي - خصوصا در مناطق محروم - شود. صدها پروژه بزرگ راه سازي، پل سازي، ساخت تونل، آب رساني، سدسازي و ... حاصل تلاش خالصانه فرزندان انقلاب است سپاه روزگاري براي مهار تروريسم و جنگ هاي داخلي، در شرايط بحراني اوايل دهه 60 وارد عرصه امنيت داخلي كشور مي شود و روزي در كارزار سازندگي و توسعه كشور قدم به مناطق محروم و روستاها مي گذارد. روزي هم در كنار پذيرش مسئوليت و مديريت شهري به ويژه در مناطق مرزي و جنگي، مجلات فرهنگي و جزوات تحليل سياسي منتشر مي كند. نگاه حق بين سپاه و بصيرت پاسداران انقلاب باعث شد تا در فضاي غبارآلود و پرابهام وقايع فتنه انگيزي چون 18تير و فتنه 88 واقعيات و مصالح نظام و كشور را به درستي تشخيص دهد و در عمل به وظايف خود سربلند و استوار بيرون آيد "

در خاتمه اینکه ضمن اینکه طلبه پاسدار قلم بر دست مأموریت دارد که قلمو بر دست هم دست به پاک یا سیاه کردن ننگ پاسداران بزند .از طرف دیگر با قلمویش دست به سیاه بازی و سیاهکاری بزند و با عوامفریبی و دروغ وخالی بندی و وارونه گوئی کوشش کند تا چهره کریه و زشت ارگان غارتگر و سرکوبگر پاسداران را موجه و مردمی جلوه دهد . بعلاوه تلاش نموده است تا که پاسخ به روشنگری میر حسین موسوی بدهد که 18 تیر پیرامون قطعنامه ی 1929 شورای امنیت ساز مان ملل در مورد فاصله گرفتن پاسداران از وظایف دوران جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران وعراق افشاگری کرد وگفت که چگونه پاسداران با شدت بدنبال قبضه ی قدرت و انحصاری کردن وحذف رقیب می باشند و در شرف انباشت بیشتر ثروت و غارتگری می باشند. آنگونه که در کنار دولت نامشروع دهم علاقمند تحریم اقتصادی وهم جنگ هستند . بالاخره موسوی افزوده که در نهایت هدف و وظیفه ی این ارگان فاشیستی نگران بالا و پائین شدن ارزش بورس های اقتصادی بهادارش است . لذا برای توجیه گری این هدف فاش شده ی ارگان فاشیستی تروریستی و کودتائی و غارتگری پاسداران است که رهبر لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد با سایر پادو و جارچیان و مداحان و تبلیغات چیان سراسیمه ودستپاچه شده به عنوان روز پاسدار بسیج و وارد صحنه شده ودست به تحرک و تبلیغ و دفاع جمعی زده اند . گو اینکه مردم ایران خود شعور و درک و فهم وتجربه ندارند و خود قادر به مقایسه کردن شرایط سخت و طاقت فرسای خود با حاکمان و شرکای غارتگر و آقازاده ها ی شان به خصوص وضعیت پاسداران غارتگر کودتاگر نمی باشند که چگونه هروز اموال ملی و دولتی را زیر پوشش طرح خصوصی سازی مصادره و اشغال می کنند؟
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890424/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 24 تیرماه سال 1389
مولاي پاسداران (يادداشت روز)