گزیده خبر های 8 مرداد - 89
تصاویر جدید از رفتارهای غیر اخلاقی دوچرخه‌سواران ایران در چین
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25067
اووو یا اه ه ه ه ه ه یا آخ زیراکه پیرامون این گزارش تصویری ضمیمه شد باید گفت که دیگه بطور تمام عیار زیرآب 32 ساله ی مبارزه با بی حجابی و فساد اجتماعی و مشروب خوارگی از بن وریشه آنهم در کشور کمونیستی زده است که معلوم نیست اکنون در پاسخ به انتقاد رجا نیوز که جزو ترمز بریدکگان ودده عقب کنندگان حامی دولت و پشتیبان پاسدارگماشته احمدی نژاد هستند از سوی دولت یا مسئولان ورزشی چگونه می تواند باشد؟
رجانیوز : رفتار غیر اخلاقی اعضای تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی ایران در رقابت‌های تور بین‌المللی چین به قدری تامل برانگیز بود که هیچ کدام از مسوولان فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران نتوانستند در جهت توجیه آن پاسخ قانع کننده‌ای به افکار عمومی ارائه دهند و تنها برای پایان دادن به انتقادات زیاد، اعضای این تیم را به صورت دسته جمعی به کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه‌سواری احضار کردند تا با استفاده از این حربه از پاسخگویی به افکار عمومی فرار کنند.به گزارش رجانیوز، رکاب زنان تیم دوچرخه سواری پتروشیمی ایران که به نمایندگی از کشور جمهوری اسلامی در تور بین المللی چین شرکت بودند، در حرکتی غیر معقولانه و غیر اسلامی زمانی که در مراحل مختلف این تور بین‌المللی روی سکو رفتند، هدیه شرکت مشروب سازی را که به عنوان اسپانسر مسابقات معرفی شده بود، دریافت می‌کردند و برای نشان دادن شادی خود، محتویات آن را در برابر دوربین‌های خبری خارج می‌کردند تا به سوژه خوبی برای رسانه‌های تبدیل شوند.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی در شانزدهمین روز اعتصاب غذا ممنوع الملاقات شد
به نظر می رسد که توطئه ای سازمان یافته علیه ی مجاهدین اشرف و وابستگان اسیر شان طراحی شده است .زیرا در شرایطی که این روز ها مسئولان رده بلای رژیم ضد بشری همچون رفسنجانی مکار و پاسدار انگلیسی علی لاریجانی و صدا و سیما و جام وجم و خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گر فارس بطور همزمان وسازمان یافته بمناسبت سالگرد عملیات فروغ جاویدان علیه ی مجاهدینمداحی و فحاشی و مرثیه خوانی با تهدید می کنند . از سوی دیگر دژخیمان و بازجویان و زندابانان در خدمت کودتا گر پاسدار سیاه چال هم همگام با دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه وتبعیض شده اند و باصدور ا کم اعدام مضاعف کردن تهدیدجانی و فشار برروی قربانیان متهم به اعدام در سیاه چال ها را افزایش داده اند . زیرا پس از تأئید حم اعدام جعفر کاظمی اکنون نوبت فشار آوردن ارژنگ داودی رسیده است که در شرایط شانزدهمین روز اعتصابش وب ممنوع الملاقات شود.
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی ارژنگ داودی در شانزدهمین روز اعتصاب غذای خود و در آخرین لحظات ملاقات با خانواده اش ممنوع الملاقات شد.روز پنجشنبه 7 مرداد ماه خانواده آقای داودی با وعده و تاکید قبلی مسئولین زندان مبنی بر ملاقات با عزیزاشان به زندان گوهردشت کرج مراجعه و آنها را به سالن ملاقات هدایت کردند.همچنین زندانی سیاسی ارژنگ داودی به محل ملاقات آورده شد ولی در آخرین لحظات بدون هیچ دلیلی برای وارد کردن فشار روحی علیه او و خانواده اش اعلام کردند که ممنوع الملاقات می باشد و حق ملاقات را از آنها سلب کردند.آقای داودی در شرایط بسیار بد جسمی بسر می برد و از عوارضی مانند، افت فشار خون،ضعف شدید ،سر درد،سرگیجه،کم شدن قدرت بینایی و سایر عوارض رنج می برد و تا به حال چندین بار به بهداری زندان منتقل شده است.
واکنش کروبی به اظهارات آیت الله جنتی/ از شما به محاکم قضایی کشور شکایت می کنم
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25063
اگر این خوش خیالی نیست پی چیست؟ چون مگر قراراست که چاقو دسته خودش را ببرد . بی ربط نیست تا که افزوده شود که روزی زنده یاد دکتر مصطفی رحیمی در کتاب جیبی نیم نگاه خود پس از فیلم قیصر در سال 50 نوشت که قیصر خواست بگوید در نظامی که دستگاه قضائیه اش آلوده است و حق را پایمال می کند و جوابگوی نیست هر کسی برای گرفتن حقش، باید خودش اقدام کند. تصور نمی رود که وضعیت دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیهرژیم ضدبشری اگر بدتر دستگاه قضائی شاه نباشد مستقل و بهتر باشد. ضمن اینکه کروبی نمی داند که آخوند کروبی جز طوطی پیام رسان کاره ای نیست که از وی باید شکایت شود .
خبرانلاین: مهدی کروبی به اظهارات آیت الله جنتی در روز نیمه شعبان که از کمک مالی یک میلیارد دلاری به سران فتنه سال گذشته خبر داده بود اعتراض کرد.گرچه آیت الله جنتی نام کسی را در سخنرانی خود نیاورده بود اما مهدی کروبی که خود را مصداق سخنان آیت الله جنتی دانسته، در نامه ای سرگشاده خطاب به دبیر شورای نگهبان نوشته است:این بار به اتهام بهتانی که به سران به قول خودتان فتنه !! زده اید که از سعودی ها پول گرفته اند تا نظام را منقرض نمایند از شما اولاً شکایت می کنم آن هم در محاکم جمهوری اسلامی، اگرچه امیدی به رسیدگی ندارم. و ثانیاً این نامه را می نویسم که بدانید به آنچه گفته اید اعتراض دارم و همین جا از شما می خواهم که در این مورد هر دلیل و مدرک و سندی دارید افشا کنید.
سایت روزنامه جوان: کروبی در پاسخ به منتقدان اصلاح‌طلب گفت نه راه پس دارم نه راه پیش!
اینهم یک مورد دیگر پرونده و جو سازی کردن برای کروبی که از سوی ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتاگر دنبال شده است و فاش کرده که حامیان مدعی اصلاح طلب ولی همسو با پاسداران کودتا گر از وی انتقاد کردند که چرا وی در گفتگوی خود با شبکه ماهواره ای بی بی سی دولت فخیمه ی انگلیس به قطره ای از دریای خلاف و جنایات و خیانت و جنگ افروزی و قدرت طلبی و غارتگری پاسداران کودتا گر و بسیج زائده اش اشاره نموده است؟ حال کروبی که تجربه دوران رئیس مجلس ششمی را دارد که چون اولین کسی بودکه برای اولین بار اشاره با اسکله های غیر مجاز پاسداران در بنادر جنوب کشور کردو ولی روز بعدش نه اینکه وادار شد تا گفته ی خودش را تصحیح کند ، بلکه همین اشاره کردن موجب شد نه وارد بازار مکاه ی تشریفاتی هفتم شود ونه اینکه حضور دو بارش در نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات – تقلبات ریاست جمهوری به پیروزی ختم شد . اکنون سئوال است که وی از دست پاسداران کودتا گر می خواهد به کدام مرجعی شکایت کند؟
سایت روزنامه جوان نوشت :مصاحبه مهدی کروبی با بی بی سی مورد انتقاد برخی از چهره های سیاسی اصلاح طلبان قرار گرفته است.کروبی در گفتگو با بی بی سی سپاه و بسیج را مورد آماج حملات خود قرار داده و بسیاری از اتهامات از جمله تقلب را به این دو نهاد ارزشی وارد کرده بود.در همین حال برخی همفکران کروبی خطاب به وی نسبت به موضع گیری او در برابر سپاه و بسیج در گفتگو با این رسانه انگلیسی انتقاد کرده اند. کروبی در پاسخ به این افراد و درتوجیه اقدام خود با بیان این که وی دیگر نه راه پسی دارد نه را پیش، تصریح کرده است که وی و دیگر سران جریان فتنه تصمیم به این اقدام گرفته ا ند.
سایت عصرایران: اگر سخن آیت الله جنتی درست باشد گیرندگان پول خائنندوگرنه گوینده ان حرف معصیت کرده
سایت خبررسانی نزدیک به پاسدار سبزعلی خان رضائی هم فرصت طلبانه از موضع سیاست توبره و آخور خوری وارد صنه شده است و تلاش کرده است از این فضای گل آلود شده ماهی دلخواه خودش را صید کند. ضمن اینکه چرا مبلغ یک میلیارد تا 50 میلیارد دلار ار سوی آمریکا که به نقل از آود طوطی پیر احمدی جنتی نسبت به سران فتنه مطرح شد . چرا یک میلیار دلار شده که هم مختص کروبی و هم پراخت کننده عربستان شده است؟!
سایت عصر ایران در یاداشتی نوشت:اظهارات اخیر آیت الله جنتی درباره پرداخت 1 میلیارد دلار از سوی عربستان به رهبران مخالف دولت که "سران فتنه " خوانده می شوند ، نیز می تواند مصداق بی قاعده مند بودن فضای رقابت سیاسی در ایران باشد.اگر اظهارات این مقام صحیح باشد که طبیعتا این امر خیانتی بزرگ به کشور و ملت می باشد و می بایست مورد رسیدگی قضایی و قانونی قرار بگیرد ، خاصه آن که ایشان می گوید مدرک این ادعا را هم دارد ؛ اما اگر این اظهارات نادرست بوده باشد ، فارغ از معصیتی که متوجه قائل آن است ، نشان از این امر می دهد که فضای رقابت سیاسی از وادی قانونی خود خارج شده و همچنان در وادی تهمت افکنی آن هم در سطوح بالا سیر می کند.
وزير اطلاعات در يادمان آيت الله لاييني/ بخش دوم مستكبران از اتحاد ملت ايران در هراس هستند.خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات با تاكيد بر تقويت اتحاد و انسجام ميان آحاد ملت گفت: استكبار و دشمنان اسلام از اتحاد و برادري ملت ايران در هراس هستند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905070664
کودتاگران در بن بست واقع شده و در بحران فرو رفته از ناچاری آخوند مترسک طوطی دست آموز صفر کیلومتر را که وزیر بد نام اطلاعات کرده اند غافل از آنکه آنقدر وی بیق و شوت است که نمی داند چگونه از موضع فرافکنی دست به خود زنی زده است؟ زیرا که اگر تا قبل از 22 خرداد و تظاهرات ضد حکومتی کسی نمی دانست که اوضاع چه خبر است. اما با دید ن حضور میلییون مردم معترض و ناراضی با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه گفتن شان معترضین از سوی ارگان های سر کوبگر مورد ضرب و شتم واقع شدند دیگر رفع ابهام شد که دشمن ملت و اتحادشان کودتاگران وحشت زده می باشند که این آخوند بیچاره ی اطلاعاتی با سور زدن به خودش اینگونه طوطی صفتانه آدرس غلط داده است؟
ذوالنور در پاسخ به تهديدات دشمن:تنگه هرمز را با كوچك‌ترين حركت دشمنان ناامن مي‌كنيم .خبرگزاري فارس: جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به تهديدات پوشالي اخير دشمنان عليه ايران گفت: اگر آنها بخواهند كوچك‌ترين حركتي عليه ايران انجام دهند تنگه هرمز و خليج فارس براي آنها ناامن خواهد بود.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905070577
این یکی طلبه پاسداراطلاعاتی سنگر گرفته در بیت جماران که دمخور مجتبی خامنه ای و هم سنگر منقل پدرش لوطی جماران می باشد از اون یکی آخوند اطلاعاتی بیق حیدر مصلحی احمق و ابله تر هست . زیرا که از زور نشئگی زیاد حالیش نیست که چگونه ناخواسته اعتراف به خودکشی نه خودزنی نموده است ، زیرا نمی داند تنها ممر در آمد رژیم ضد بشری صادرات و فروش نفت است که آنهم از طریق تنگه ی هرمز می گذرد وصادر می شود که اکنون اینگونه با تهدید کردن فرار به جلو چار پایه دار را از زیر پای محکوم به مرک کشیده است؟
در پيامي عنوان شد؛قدرداني رييس‌جمهور از "مشاركت تحسين‌برانگيز " اصناف و بازاريان در تكميل اظهارنامه مالياتي.خبرگزاري فارس: رييس جمهور در پيامي استقبال گسترده و مشاركت همگاني اصناف و بازاريان از فراخوان دولت براي تكميل اظهارنامه هاي مالياتي را تحسين برانگيز و نشانه ديگري از همبستگي دولت و ملت دانست و از همه اصناف و بازاريان قدرداني كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905070564
اما از ادعای دو آخوند شوت اطلاعاتی و کودتائی پاسداری فوق ادعای کمدی و خنده دار تر پاسدار گماشته امدی نژاد خالی بند ووارونه گوی می باشد . زیرا عقب نشینی دولت در برابر تعیین نرخ 70% مالیات دریافتی دولت از بازاریان و تسلیم شدن به خواست تحمیل شدهی بازتاریان که ناشی از اعتصاب و تظاهرات چند روزه بازاریان تهران و چند شهر بزرگ دیگر کشور بود که توانستند خواست خودشان را به دولت نامشروع دهم تحمیل کنند . اما اکنون دلقک ومترسک پاسدار گماشته احمدی نژاد از این عقب نشینی و تسلیم دولت دهم با عنوان مشارکت تحسین بر انگیز یاد کرده است ! !
مدیر یکی از مهمترین بنیادهای مالی خامنه ای در لیست سیاه اتحادیه اروپا
پس از مسدود شدن حساب بانکی مجتبی خامنه ای در لندن دولت فخیمه ی انگلیس که مبلغ ناچیز 2 میلیاردلار بود . اکنون سرنخ یک قلم از مکان غارتگری های ناچیز وابسته به بیت رهبر لوطی جماران پدر لوطی جماران نیز هم لو رفته است که در لیست تحریم ها قرار گرفته است . با این افشای همین دو قلم اموال و دارائی های پدر و فرزند هم ادعای منقل نشین علیل و مریض جماران مشخص شده است که چگونه مدعی رهبر مستعفان جهان است و چرا تازگی رحیم مشائی گفته است که وی می بایست مدیریت ولایت فقیه جهان را بر عهده داشته باشد؟ هم از سوی دیگردلیل حمایت رهبر لوطی جماران از دولت مدعی ساده زیست دهم فاسد و نامشروع و دزد هم فاش می شود که چیست و برای چه دزدان ومفسدان و غارتگران دینفروش حاکم از هم دیگر حمایت می کنند؟
جرس: خبرنگار جرس به نقل از منابع آگاه در تهران گزارش کرده است: نام محمد مخبر - فردی که کمتر کسی در خارج از حلقه های بسیار عالی نظام اسم او را شنیده بود - در لیست تحریم های اتحادیه اروپا به چشم می خورد.او کیست؟دکتر محمد مخبر کار خود را در بنیاد مستضعفان آغاز کرد. وی در سالهای بعدی به وزارت مخابرات منتقل شد و بالاخره در 26 تیر 1386 با حکم کتبی آقای خامنه ای به مدت 5 سال به سمت "رئیس ستاد اجرائی فرمان امام" منصوب شد. جائی که اموال افراد دستگیر شده به وسیله نیروهای امنیتی، تحت فشار، از آنها گرفته شده و در اختیار این سازمان قرار می گرفته است.هدف اصلی این سازمان در دو دهه اخیر عبارت است از: هدف اول، تامین بودجه خارج از نظارت سازمان برنامه و بودجه برای مقام رهبری بوده است، تا آقای خامنه ای با فراغ بال آنچه را صلاح می داند هزینه کند (اعم از هزینه های شخصی و حکومتی).هدف دوم ستاد، تامین مالی و پاداش دادن به کسانی ست که وفاداری خود را به آقای خامنه ای اعلام و اثبات کنند، در این گروه نام ائمه جمعه و افسران امنیتی به چشم می خورد. بازنشستگان نیروهای امنیتی که در لیست سفید آقای خامنه ای باشند، در هنگام بازنشستگی قطعه ای زمین (۱۰۰۰ متر برای فرماندهان درجه یک و ۵۰۰ متر برای فرماندهان درجه ۲) به عنوان پاداش و ماهیانه ۵ میلیون تومان به عنوان حقوق بازنشستگی از این ستاد دریافت می کنند.ستاد اجرائی با در اختیار گرفتن این اموال به یکی از بزرگترین زمینداران ایران تبدیل شد، که صاحب حدودا ۵ میلیون متر مربع زمین در سراسر ایران می باشد، از این مقدار حددا۵۰۰ هزار متر مربع در تهران قرار دارد. آقای مخبر زمینداری را به عنوان تنها فعالیت کافی نمی دانست.به همین دلیل ستاد اجرائی را به واسطه بهره مندی از رانت بدون سابقه به یکی از قوی ترین کارتل های مالی/ اقتصادی ایران تبدیل کرد. در ۵ سال گذشته، در بسیاری از فعالیت های اقتصادی ستاد اجرائی تنها رقیب سپاه پاسداران بوده است که به دلیل وابستگی به رهبر جمهوری اسلامی و برخورداری از رانت بسیار قوی اقتصادی و امنیتی از هر گونه نظارت و انتقادی بدور مانده است.از آنجائی که نه سپاه و نه ستاد اجرائی خواهان تبلیغات و سرو صدای زیاد پیرامون موضوع حساس واگذاری سهام مخابرات نبودند و رقابت بین دو بال مالی حاکمیت (سپاه و ستاد اجرائی) را به صلاح نمی دانستند، این سازمان با ریاست آقای مخبر و به نام یکی از شرکت های زیر مجموعه به نام "اعتماد مبین"، شریک سپاه پاسداران در مزایده خرید سهام شرکت مخابرات شدند.پس از انتخابات سال ۸۸، آقای خامنه ای با یک فرمان و برای تنبیه آقای محمد محمدی ری شهری که اوامر ایشان را مطابق میل رهبری اجرا نکرده بود، بخش قابل توجهی از اموال آستان حضرت عبدالعظیم شهر ری را به ستاد اجرائی منتقل کرد، ارزش این اموال حدودا ۱۰۰۰ میلیارد تومان تخمین زده می شود.ستاد اجرائی یکی از اصلی ترین سهامداران بانک پاسارگاد می باشد، و بیشترین عملیات بانکی خود را از طریق این بانک انجام میدهد. آگاهان مالی معتقدند که ارزش اموال تحت مالکیت و سرپرستی این ستاد بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار میباشد که عنوان بزرگترین کارتل اقتصادی ایران بعد از سپاه پاسداران را عنوانی برازنده این گروه میکند.آقای مخبر برای تثبیت موقیت خود ، سیاست نزدیکی به پسران آقای خامنه ای را انتخاب کرد و به یکی از نزدیکترین یاران سید مصطفی خامنه ی تبدیل شده است. شورای مدیریتی ستاد اجرائی متشکل است از : آقای سید مصطفی خامنه ای (پسر بزرگ مقام رهبری که به اندازه سید مجتبی سیاسی نیست)، آقای محمد ایروانی (وزیر سابق اقتصاد و دارائی و رئیس سابق ستاد اجرائی)، آقای محمد شریعتمداری (وزیر سابق بازرگانی)گمانه زنی های مختلفی راجع به چگونگی و چرائی راه پیدا کردن نام آقای محمد مخبر به لیست سیاه اتحادیه اروپا وجود دارد، که یکی از آنها این است که این نام ممکن است به وسیله کارتل رقیب به این اتحادیه داده شده باشد، و هدف اتحادیه اروپا تضعیف مالی آقای خامنه ای باشد
.