"تبریک به خاطر پیروزی همراه با چند نکته "
گزارش خبری کوتاه ضمیمه شده در سایت همبستگی ملی بازتاب داده شده است. ضمن اینکه این پیروزی جای تبریک فراوان دارد . ولی نیاز به بازگوئی نکاتی می باشد . از جمله اینکه اکنون تصور نمی شود که دیگر هیچ عذر و بهانه ای برای وزارت امور خارجه ی آمریکا باقی مانده باشد که نام سازمان مجاهدین را از توی لیست گروه و سازمان های تروریستی خارج نکند . به خصوص اینکه مقامات آمریکائیان خود بهتر از دیگران می دانند که چگونه در باتلاق عراق و افغانستان گیر افتاده اند وتا کنون چه هزینه ی بسیار سنگین مالی و تلفات جانی را تقبل کرده اند . در صورتیکه به نیت و هدف صلح و آزادی و دمکراسی این دو کشور را اشغال نظامی کردند . صد البته خوب می دانند که عامل اصلی باتلاق کردن عراق و افغانستان کیست و چرا عامل اصلی باتلاق کننده ی این دو کشور اصرار بر اخراج نظامیان آمریکائی از این دو کشور می کند تا که خود جای شان را بگیرد ؟ به ویژه اینکه چرا از نخست وزیر غیر قانونی نوری مالکی حمایت می کند و اجازه نمی دهد تا که نخست وزیر جدید عراق بر حسب قانون اساسی این کشور تعیین شود؟ همچنین مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه ی خاور میانه می کند و دشمن پیگیر و مستمر هر گونه روند مذاکرات صلح در منطقه می باشد. بدتر اینکه دست به کودتا داخل کشور زده است و با حذف رقبا و سرکوب معترضان، بطور تخته گاز تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای می کند . عجیب تر اینکه لحظه ای از هیچگونه توطئه و دسیسه و ضربه زدن بر مخالف خود یعنی مجاهدین غافل نمانده است . زیرا که انتقام فاش نمودن اهداف پروژه ی هسته ای از سوی اینان می گیرد . برای همین است که هرروز توطئه ای جدید علیه ی مجاهدین اشرف تدارک می بیند .

در خاتمه اینکه دیگر جای هیچگونه سئوالی باقی نمی ماند که گنجانیدن نام مجاهدین توی لیست گروه و سازمان های تروریستی از سوی آمریکا، نه اینکه دقیقاً خواست سران رژیم تروریستی بود و به نفع شان تمام شده است ، بلکه این اقدام موجب فزونی شرایط خفقان و وحشت و سانسور در داخل کشور وبی ثباتی وناامنی عراق و بحرانی تر شدن اوضاع خاورمیانه شده است . لذا اکنون که تق عنوان ادعائی پوچ و دروغین اصلاح طلبی از درون رژیم ضد بشری در ایران در آمده و فریاد اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه گفتن همه گیر شده است زیرا که این رژیم ضدبشری و قرون وسطائی اصلاح و تغییر نا پذیر می باشد .پس دیگر نه اینکه ماندن نام مجاهدین توی لیست گروه سازمان های تروریستی جایز نمی باشد ، بلکه ضرورت سریع اقدام نمودن خروج این نام از لیست گروه و سازمان های تروریستی از سوی وزارت امور خارجه است که این اقدام هم باید مکمل آنسوی سکه حمایت جدی و مسئولانه از مقاومت و مبارزه مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران از سوی آمریکا و اروپا شود .
هوشنگ بهداد
یست و ششم تیر ماه سال 1389
دستور دادگاه آمریکا به وزارت خارجه آمریکا
جمعه، ۲۵ تیر ۱۳۸۹ / ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۰
تلویزیون الحره (۲۵تیر۸۹) خبر پیروزی مقاومت ایران در دادگاه استیناف فدرال آمریکا را منعکس کرد و نوشت: نوشتاری: دادگاه استیناف فدرال آمریکا به وزارت خارجه دستور داد تا در موقعیت جنبش مجاهدین خلق از لیست تروریستی تجدید نظر کند