گزیده خبر ها 29 تیر-89
اگر دولت امكانات كشور را در اختيار رزمندگان قرار مي‌داد؛محسن رضايي:مي‌توانستيم در سال پنجم جنگ بغداد را فتح كنيم.خبرگزاري فارس: محسن رضايي گفت: اگر دولت امكانات كشور را در اختيار رزمندگان قرار مي‌داد و همكاري‌هاي لازم با فرماندهان جنگ بعمل مي‌آمد، مي‌توانستيم در سال پنجم جنگ، بغداد را فتح كنيم
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904281593
پس از اعتراف اخیر پاسدار محسن رفیقدوست که از پاسدار سبز علی خان رضائی نقل قول کرده است که هدف جنگ ضدملی و ضد میهنی ایران و عراق نه دفاع مقدس ازمیهن بلکه هدف فتخ بغداد بود . اکنون خود این پاسدار سبز علی خان وارد میدان شده است وبا متهم کردن دولت موسوی به کم کاری جنگی به ناگفته ها اشاره و اعتراف کرده است که می توانستیم درصورت حمایت دولت سال 5 جنگ بغدا د را فتح کنیم . یعنی ناخواسته فاش کرده و لو داده است که چراجنگ شروع شد و چرا در سال دوم و آزاد کردن خرمشهرپیشنهاد صلح و غرامت جنگی از سوی صدام حسین پذیر فته نشد و جنگ تا سر کشی جام زهر شکست ادامه یافت؟ بهر حال اینگونه اعترافات انکار نا پذیر گذشته از فاش گوئی هدف ادامه ی جنگ ایران و عراق اشغال عراق بوده است . از سوی دیگر اعتراف آشکار به مسئولیت پذیرش اصرار ادامه ی جنگ ایران و عراق از سوی پاسداران شده است که می بایست به جرم جنایت علیه ی بشریت پاسداران زیر پیگرد دستگاه قضائی و حقوقی بین المللی قرار گیرند و محاکمه و مجازات شوند . زیراکه اکنون اعتراف و تأئیدشده است که پاسداران عامل ادامه جنگ و کشته و مجروح شدن میلیون ها نفر ایرانی و عراقی بوده اند. مشروط بر اینکه به وضوح ثابت می شود که مداخله گری گسترده ی پاسداران در امور داخلی عراق ادامه ی همان سیاست هدف فتح بغدا د از سوی پاسداران در دوران جنگ خانمان بر انداز ایران و عراق می باشد که برای رسیدن به هدف فتح بغدادیا اشغال عراق دنبال شده است.
ترور مبتکر هسته ای در بغداد
همان دستان جنایتکاری که عراق را باتلاق کرده و ستاد دانشگاه و قاضی و نماینده و شخصیت های ملی و روحانیون و شیوخ عراقی مخالف دخالت گری در امور داخلی عراق را ترور کرده یا ربوده و شکنجه و سپس مثله کرده اند . اکنون نیز دست به این جنایت زده اند ا وانمود کنند کار آمریکا می باشد و قرینه سازی هم برای شهرام امیری هم شده باشد.
این دانشجوی جوان که چندی پیش موفق شده بود شیوه جدیدی برای غنی سازی اورانیوم شده در راکتورهای هسته ای ابداع نماید روز گذشته و در مرکز شهر بغداد مورد حمله یک تیم مسلحانه قرار گرفت که براثر اثابت گلوله به بدنش ،جان خود را ازدست دادیک گروه ناشناس روز گذشته یک دانشمند هسته ای عراق را ترور کردند.به گزارش البرز پلیس عراق با تائید این خبر از ترور این دانشمند هسته ای عراق که اخیرا موفق به کشف روش جدیدی برای غنی سازی اورانیوم شده بود خبرداد.این گزارش حاکیست : یک تیم مسلح روز گذشته باحمله به این دانشجوی خلاق و مبتکر عراقی که موفق شده است با ابتکارنام خود را درلیست دانشمندان هسته ای عراق بگنجاند ،وی را ازپا درآوردند.این جوان دانشجوی رشته فیزیک دانشگاه بغداد بود که روز گذشته و درمرکز پایتخت عراق هدف گلوله این تیم مسلحانه قرار گرفت.گفتنی است : این دانشجوی جوان چندی پیش موفق شده بود شیوه جدیدی برای غنی سازی اورانیوم غنی شده برای استفاده های صلح امیز را ابتکار کند که میتوان از ان در راکتورهای هسته ای استفاده بهینه کرد .
گزارش فارس از گراني ميوه‌هاي بي‌مزه پرزرق و برق .ميوه‌هايي كه 160 درصد گرانتر از ميادين تره‌بار فروخته مي‌شود.خبرگزاري فارس: عليرغم اينكه طبق تعرفه سازمان بازرسي و نظارت، فروشندگان ميوه مجازند بر اساس فاكتور تنها 30 درصد روي قيمت بكشند، تفاوت قيمت برخي ميوه‌ها در ميادين و مغازه‌ها به 160 درصد هم مي‌رسد و ميوه‌هاي پر زرق و برق ولي بي‌مزه وارداتي هم كه هر روز گرانتر مي‌شوند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904280476
خوبست که پاسدار گماشته احمدی نژاد خالی بند دروغگو قول داده بود که در شهر یور ماه سال جاری نرخ تورم تک رقمی می شود که اکنون از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس اعتراف به تورم 160% کرده است . گذشته از اینکه با این گرانی قیمت میوه میزان دستمزد حقوق کار گران کمتر یک سوم نرخ دستمزد زیر خط فقراقتصادی است. چه کسانی قادر به خرید میوه می باشند . ولی سئوال است اگر چنانچه پاسدارگماشته احمدی نژاد این قول را نداده بود آن موقع معلوم نبود که وضعیت چگونه می شد؟
عکس / بازیافت غیر اصولی و غیر بهداشتی زباله های پلاستیکی
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19390
گذشته از اینکه شیوه بازیافت زباله ها غیر بهداشتی و اصولی می باشد . مهمتر اینکه ضریب دامنه ی فقر و شکاف عمیق طبقاتی آنگونه درجامعه گسترده شده است که برخی از محرومان لا بلای این زباله ها مشغول یافتن پلاستیک یا چیزی برای فروش می باشند تا بتوانند شکم خود و بقیه اعضای خانواده را پر کنند . یا اینکه هزینه خرید و مصرف مواد مخدر خود نمایند.
بازخرید و اخراج اساتید در دانشگاه بهشتی
http://www.fararu.com/vdcf0ydt.w6d0vagiiw.html
وقتی که ایران رکوردار جهانی فرار مغز ها می باشد . همچنین جائیکه اراذل و اوباش و چماقداران بسیجی و لباس شخصی های دژخیم یکه تاز دانشگاه ها شده اند . معلوم است وقتی فریاد مرگ بر دیکتاتور و اصل ولایت فقیه و خامنه ای درمحیط دانشگاه ها قطع نمی شود. دیگر چه نیاز به اساتید غیر بسیجی در محیط دانشگاه ها مزاحم می باشند. بنابراین می بایست این مزاحمین پاک سازی و باز خرید و بیرون ریخته شوند .
رئیس دانشگاه شهید بهشتی از تصمیم هیئت ممیزه این دانشگاه برای اخراج، بازخرید یا بازنشستگی چهار عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی که مشمول مندرجات ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره رکود علمی شده اند خبر داد.
عكس: سوختن آثار انقلابی در حوزه هنری
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24437
هنگامی که مغز های کشور فراری داده می شوند یا اینکه در زندان اسیر زنجیر و تازیانه می شوند و اساتید دانشگاه ها پاکسازی و اخراج می شوند و مسجمه های هنری ربوده می شوند . چرا نباید آثار هنری هم این چنین به آتش کشیده نشوند؟
عكس‌هايي كه بعد از وقوع آتش‌سوزي از انبار حوزه هنري و در نخستين ساعات وقوع اين آتش‌سوزي گرفته شده است، نشان دهنده صحت خبر از بين رفتن بخشي از آثار هنري مربوط به دهه اول بعد از انقلاب است.
زمزمه بازگشت "الهام" به هیئت دولت
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24429
مشخص است که گیر به موسوی دادن و یقه گیری کردن از رفسنجانی مکار و دزد از سوی غلامحسین الهام که همزمانی با اخراج وی از عضویت شورای نگهبان دست نشانده دارد. می بایست که با پاداش باز گشت بدرون دولت نا مشروع همراه باشد. به خصوص اینکه سابقه ی سخنگوی دولت نهم و وزیردادگستری در این دولت هم د ارد.
زمزمه ها ازبروز اختلاف میان مجید دوستعلی با رحیمی و مشایی در هیئت دولت خبرداده و همین امر احتمال تغییر در این جایگاه را تقویت میکند بطوریکه با قطعی شدن این جابجایی غلامحسین الهام وزیر دادگستری و سخنگوی دولت نهم بعنوان دبیر جدیدهیئت دولت معرفی و همزمان به یکی از مشاغل قبلی خود نیز بازخواهد گشت
حزب الله لبنان در مرز مکزیک و آمربکا مستقر شده است!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24425
اگراین حزب الله لبنان آلت دست بیت جماران و پاسداران تروریست و کودتا گر نیست در این نوار مرزی مکزیک و آمریکا چه می کنند؟
یک
نماینده زن جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد شدید از سیاست های دولت اوباما در زمینه امنیت مرزی ، ادعا کرد که ماموران مخفی حزب الله لبنان برای انجام عملیات خرابکاری و انتقال تروریست ها به خاک ایالات متحده در مرزهای آمریکا و مکزیک مستقر شده اند!به گزارش عصر ایران خانم " سو مایریک " نماینده جمهوریخواه ایالت کارولینای شمالی در مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به این موضوع گفت : " حزب الله لبنان به کمک عوامل اطلاعاتی ونزوئلا در مرز مکزیک مستقر شده است.
اقدامات ضد ارزشي در مراسم عفاف و حجاب
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24426
گفته می شود پیش نماز که باد رها کند پس نماز توفان بر پا می دارد . وقتی دستگاه صدا و سیما خودش مبلغ سالن مد و آرایش بر پا کند . مشخص است که بازتاب مراسم غفاف و حجاب و تبلیغ آن از رساله ی به حساب ملی چگونه می تواند باشد؟
مراسم حجاب و عفاف در سالن همايش‌هاي صدا و سيما که قرار بود در راستاي گسترش فرهنگ حجاب و ترويج عفاف در جامعه برگزار شود به محفل نمايش برخي مدلهاي آرايش زنانه و ترويج ابتذال تبديل شد نکته قابل تامل اينکه در انتهاي اين همايش که به اسم عفاف حجاب برگزار شده بود نشريه‌اي به شرکت کنندگان داده شد که در آن مدلهاي مساله دار لباس زنانه و الگوهاي ضد ارزشي نيز ديده مي‌شد.گفتني است اساسا معلوم نيست متولي مراسم مذکور کي و کجاست. در اين ميان فقط به عنوان " موسسه آموزشي مراقبت هاي پوستي " برخورد کرديم که حتي در صورت واقعيت داشتن - که البته خيلي بعيد است - بايد پرسيد محتواي چنين برنامه‌اي چه سنخيتي با اين عنوان دارد
به وخامت گراییدن وضعیت جسمی زندانی سیاسی ارژنگ داودی در ششمین روز اعتصاب غذا
اینهم گزارشی از شیوه ی نقض عریان حقوق بشر که درمورد زندانی سیاسی ارژنگ داودی در زندانی گوهر دشت کرج که در حال اعتصاب غذا می باشد گزارش شده است که چگونه جلادان حاکم رژیم ضد بشری کودتاگر با دژخیمان زندانبان با قربانیان دگر اندیش درون سیاه چال ها بر خورد می کنند . به خصوص در مورد قربانیان تسلیم نا پذیر که می بایست شرایط بس طاقت فرساو سخت تری را تحمل کنند. زیرا که برای اینان نه اینکه زندان اندر زندان برای شان ساخته شده است . بلکه بموازات فشار های روحی و روانی و جسمانی که دژخیمان زندانبان بر اینان وارد می شود وضعیت بهداشتی و تغذیه زندان هم فاجعه انگیز می باشد . برای اینکه شرایط غیرانسانی مرگ تدریجی به زندانیان اسیر سیاسی د ربند و زنجیرتحمیل می شود تا که شکسته شوند. البته نشان کامل از عدم مشروعیت ووحشت از شورش و قیام سرنگونی مخالفین و مردم معترض می باشد که اینگونه از قربانیان در بند
انتقام گرفته می شود
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"،زندانیان سیاسی ارژنگ داودی در ششمین روز اعتصاب غذا وضعیت جسمی اش رو به وخامت گذاشته است.زندانی سیاسی ارژنگ داودی که از روز چهارشنبه 23 تیرماه در اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه و محدودیتها علیه زندانیان سیاسی اقدام به اعتصاب غذا نموده است.آقای داودی در ششمین روز اعتصاب غذای خود وضعیت جسمی اش رو به وخامت گذاشته است.او از ضعف شدید،سردرد ،سرگیجه و عوارض دیگر رنج می برد.زندانی سیاسی ارژنگ داودی در طی مدت بازداشت مورد شکنجه بازجویان وزارت اطلاعات و شرایط قرون وسطائی حاکم بر زندان باعث شده است که شرایط جسمی او را تا حد زیادی آسیب پذیر کند.اما بازجویان وزارت اطلاعات و اجرا کنندگان فرامین آنها در زندان گوهردشت کرج با ایجاد شرایط قرون وسطائی و سلب حقوق اولیه زندانیان سیاسی و سایر اقدامات غیر انسانی زندانیان سیاسی را وادار به اعتصاب غذا می کنند تا زمینه حذف فیزیکی آنها را مهیا کنند .زندانی سیاسی ارژنگ داودی خواستار حقوق اولیه خود که از جمله آنها؛ پایان دادن به محدودیتها مانند محرومیت از تماس با خانواده اش،پایان دادن به تصرف منزل شخصی و آوارگی این خانواده و رسیدگی پزشکی به زندانیان سیاسی بیمار می باشد.زندانیان سیاسی که در حال حاضر در بند 3 زندان گوهردشت در اسارت بسر می برند عبارتند از؛ ارژنگ داودی،منصور اسالو، ،منصور رادپور، ،مسعود باستانی،علیرضا کرمی خیر آبادی،بهنام فیدج، مصطفی اسکندری، احمد زید آبادی مهدی محمودیان،رضا رفیعی و حشمت الله طبرزدی می باشند