گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان31تیر- 89

وكيل (گفت و شنود)

گفتم :وکیلی به قاضی گفت حکم دزد دهد تخفیف

چون مردم دوست است و هم قانون گرا و شریف

نا گهان دزد از جا بر خاست و وکیل را کرد خطاب

با فلان فلان شده گفتن و عصبیت وی کرد عتاب

گفت چرا ازمن پول گرفتی، ازدیگری می کنی دفاع؟

من نه آنم که تو گوئی ، چون دزدم وبزدل، نه شجاع

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: يكي از سايت هاي ضدانقلاب كه در جريان فتنه همراه با ساير گروههاي اپوزيسيون از موسوي و كروبي و خاتمي به شدت حمايت مي كرد طي يادداشتي آنها را «بي عرضه» ناميد.
گفت: ننوشته كه چرا؟!
گفتم: نوشته است كه آنها تمامي سرمايه گذاري كشورهاي غربي و حمايت گروههاي اپوزيسيون را بر باد دادند و عرضه هيچ كاري را نداشتند.
گفت: سران فتنه لقمه بزرگتر از دهانشان برداشته بودند، وقتي از آمريكا و متحدانش هيچ غلطي برنمي آيد از اين حيوونكي ها چه انتظاري هست؟!
گفتم: همين سايت با عصبانيت به داريوش همايون وزير صهيونيستي رژيم شاه حمله كرده و نوشته است تعريف و تمجيد او از موسوي و كروبي و خاتمي خنده دار است.
گفت: راست ميگه، سران فتنه، خودشان هم از اين تعريف و تمجيدها تعجب مي كنند.
گفتم: دزدي را محاكمه مي كردند. وكيل مدافعش گفت؛ آقاي قاضي! اين شخص يك آدم شريف و مردم دوست و قانون گراست. دزد كه خودش را مي شناخت از جا بلند شد و با عصبانيت به وكيل مدافع گفت؛ فلان فلان شده، تو از من حق الوكاله گرفته اي و داري از شخص ديگري دفاع مي كني؟!

گفت :سایتی که با گروه اپوزیسیون ازموسوی می کردحمایت

کنون از بی عرضگی موسوی و کروبی و خاتمی کرده شکایت

گفتم : آخه در باغ موسوی با فشار مردم بود خوب

اماتا کودتاگران دست زدندبه ضرب و شتم وسرکوب

سران رقیب هم جا زدندبه خصوص سیدخندان خاتمی

عقب نشینی کردند بطورسیستماتیک با دادن پیامی

تا کودتا گران تهاجم کنند پیش برند سیاست یکه تازی

صیادان حاکم کیش دهند هی بسوی رقیب مغلوب تازی

تا زدندمهر تأئید شکست پایان پذیری برشروع شده بازی

سپس فزونی دادند توطئه و تهدید ها را حاکمان کلاش

تا رقیب وادار کردند زیر نام قانون اساسی یواش یواش

تسلیم شود ،هم اینکه عقب نشینی خود کند نمایان

تا دربرون مرز فاصله گیرندحامیان جنبش سبز و آشنایان

کنون ثابت شده راه چاره ی مبارزه اصولی و اساسی

تغییرات دمکراتیک است ، نه حمایت ازقانون اساسی

چون شرایط حاکم کنونی هست عملکرد این 32 سال

زیر چتر قانون اساسی ، وضع شده دریغ از پار سال

گفت : البته وقتی که آمریکا و متحدانش

نمی توانندغلطی بکنندچه بر آید ازحامیانش

چون هم پیاله شدن با وزیر اطلاعات شاه

با حمایت و تبلیغ فرخ خان نگهدار رو سیاه

برای سران رقیب مغلوب هست خنده دا ر

چون اینگونه نمیشه مبارزه کرد با پاسدا ر

با کودتا گرفته قدرت که داره می کند جنایت

رهبر لوطی جماران هم می کنندش حمایت

با ضرب و شتم و شکنجه دارمی زند و اعدام

معلومه که باقانون اساسی نمیشه کرداقدام

گفتم :وکیلی به قاضی گفت حکم دزد دهد تخفیف

چون مردم دوست است و هم قانون گرا و شریف

نا گهان دزد از جا بر خاست و وکیل را کرد خطاب

با فلان فلان شده گفتن و عصبیت وی کرد عتاب

گفت چرا ازمن پول گرفتی، ازدیگری می کنی دفاع؟

من نه آنم که تو گوئی ، چون دزدم وبزدل، نه شجاع