گزیده خبرهای 28 تیر -89
رييس‌جمهور در جلسه هيات دولت:نيروهاي ناتو و آمريكا از اقدامات تروريستي زاهدان پشتيباني كردند.خبرگزاري فارس: رييس جمهور خطاب به رييس‌جمهور آمريكا گفت: اگر اوباما از اقدامات نيروهاي آمريكايي اطلاع ندارد، به او مي‌گويم كه نيروهاي آمريكايي مستقر در افغانستان و پاكستان از اقداماتي مانند حادثه تروريستي زاهدان پشتيباني مي‌كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904271761
پس از چند روز سکوت و مورد اعتراض واقع شدن تا جائیکه چند وکیل الدوله ی بازار مکاره ی مجلس هشتم استعفا دادند چون اینان معترض اند که برای کشته شدگان پاسداران در مسجد جامع زاهدان چرا ز سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد تسلیت ارسال نشد ?امااکنون این پاسدار سوپر نابغه در لودگی و دروغ گفتن بدون توجه به نامه ی تبریکی که برای اوباما رئیس جمهور آمریکا داد. ولی کشف کرده است که دو عمل انتحاری در ممسجد جامع زاهدان نه یک اقدام واکنشی انتقام از سوی آشنایان و فامیل و پیروان دو برادر عبد الحمید عبد المالک ریگی که بر دار کشیده شدند نبوده است ، بلکه بدلیل پشتیبانی نیروهای ناتو و آمریکا از اقدامات تروریستی در زاهدان بوده است بهبهاني:دولت در پنج سال گذشته به اندازه 20 سال گذشته كار عمراني انجام داده است.خبرگزاري فارس: وزير راه و ترابري گفت: طي مدت فعاليت دولت نهم و دهم به اندازه 15 تا 20 سال در كشور كار عمراني انجام شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904271603
حال شرایط بس نا بسامان و خراب کنونی در همه سطوح را در نظر بگیرید و مقایسه با ادعای این هذیان ووارونه گوئی کنید تا که در یابید چگونه رقابت برای دروغگوئی و خالی بندی کردن میان رهبر و رئیس جمهور و سایر نهاد ها و مسئولان دیگر بشدت وجود دارد؟
علی دورانی در گفت‌وگو با فرارو:ضرغامی باید پاسخ دهد نه اینکه بحث یک طرفه در تایید خود راه بیاندازد
http://www.fararu.com/vdcfjxdt.w6d0tagiiw.html
در ادامه ی رقابت جنگ قدرت میان پاسداران کودتاگر اکنون پاسدار ضر غامی رئیس صد او سیما به چالش کشیده است که چرا این رسانه ی به حساب ملی را تبدیل به ارگان تبلیغاتی ریاست جمهوری 3 سال دیگر خود کرده است و مشغول تخریب کردن رقیب خود پاسدار سردار شهردار تهران محمد باقر قالیباف است . برای همین از سوی باند های ما فیائی مدعی اصول گر مورد انتقاد و سئول و پرسش واقع شده است .
فرارو- دبیر ائتلاف فراگیر اصولگرایان با انتقاد از عملکرد سازمان صداوسیما، دلایل ضعف در رسانه ملی را روش‌های سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی دانسته و تاکید کرد که رئیس سازمان در صدد جلب نظر این تشکل سیاسی است. علی دورانی در گفت‌وگو با خبرنگار «فرارو» گفت: «صداوسیما را آقای ضرغامی به تنهایی اداره نمی‌کند. از آنجاییکه صداوسیما در اختیار طیف جمعیت ایثارگران است و آقای ضرغامی هم می‌خواهد نظر آنها را جلب کند ما شاهد این وضعیت در رسانه ملی هستیم. بنابراین ضعف صداوسیما معلول روش‌های سیاسی جمعیت ایثارگران و همفکران آقای ضرغامی است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با شفاف: چرا صدا و سیما به تخلف دولت در ماجرای 2 میلیارد مترو نپرداخت ؟
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24189
اینهم یک نمونه ی دیگر از ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان مثلث پاسداران گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نامشروع قلابی و تقلباتی و پاسدار انتصابی رئیس صدا و سیما ضرغامی با پاسدار قایباف شهردار است که اکنون به گوشه ای از دامنه ی اختلاف و رقابت میان این مثلث پاسداران با چ گیری همراه با سئوال کردن از سوی یک آخوند عضو جامعه روحانیت مبارز دنبال شده است .
مسايل در صدا و سيما بايد علمي تحليلي و چند جانبه بررسي شود تا حقايق براي افراد جامعه روشن شود اما صدا و سيما به اين حقيقت جنبه عمل نپوشاند/عدم پرداخت 2 ميليارد دلار به مترو يكي از موارد تخلف دولت محسوب مي شود كه صدا و سيما به اين موضوع نپرداخته است ؟
آگاهان سياسي از آغاز فتنه جديد مي گويند;ردپای عوامل نشریه همت در پروژه هتاکی به رئیس مجلس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24330
اینهم بخشی دیگر از رقابت جنگ قدرت میان پاسداران که اکنون فاش شده است که اراذل و اوباش سازماندهی شده در جلوی بازار مکاره مجلس هشتم که فریاد انگلیسی و غیر ولایتی بودن علیه ی پاسدار انگلیسی علی لاریجانی سر دادند . جزو حامیان دولت و آخوند انگلیسی متحجر و دزد مححمد تقی مصباح یزدی بوده اند.
جهان نیوز سایت منسوب به زاکانی نماینده تهران نوشت : پروژه هتاکی به رئیس مجلس در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان در مقابل مجلس، برنامه ریزی شده بود و کسانی که در این برنامه ریزی نقش داشتند شناسايي شدند.به گزارش خبرنگار سیاسی جهان پس از مصوبه سوال برانگیز مجلس در عبور از شورای عالی انقلاب فرهنگی و حمایت از دانشگاه آزاد، جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران به صورت کاملا خودجوش در مقابل مجلس تجمع کردند که این اعتراض آرام دانشجویی باعث شد نمایندگان در طرحی فوریت دار، مصوبه قبلی خود را اصلاح کنند
خواننده «دایه دایه وقت جنگه» روی در نقاب خاک کشید
اینهم سر نوشت شوم یک هنر مند بسیار خوش صدای لری خرم آبادی و خواننده ی ترانه ی حماسی دایه دایه و تفنگ که سال 54 از تلویزیون پخش شد و سایر آهنگ های دیگر لری دیگر در رژیم ضد بشری دشمن هنر و هنرمند که اینگونه تأسف و غم انگیز به پایان رسیده است.
مهر نوشت:رضا سقایی، خواننده موسیقی لری و قطعات ماندگاری چون «دایه دایه وقت جنگه» صبح یکشنبه بر اثر نارسایی تنفسی در تهران درگذشت. این خواننده پیشکسوت موسیقی لری که سال‌ها از بیماری رنج می‌برد از ده روز پیش به علت سکته مغزی در بیمارستان ساسان تهران بستری شده بود.سقایی متولد 1318 در خرم آباد بود و مدتی در کلاس‌های آواز اسماعیل مهرتاش به آموزش خوانندگی پرداخت. وی در اواخر جنگ تحمیلی بر اثر اصابت ترکش بمب در ازنا مجروح شد و تا زمان مرگ درگیر مصائب و عوارض این اتفاق بود.وی در طول زندگی هنری‌اش با هنرمندانی همچون علی اکبر شکارچی، مجتبی میرزاده و فرج علیپور همکاری داشته و قطعات ماندگاری از وی برجای مانده است؛ او نخستین بار تصنیف «آن نگاه مست تو» را به زبان لری اجرا کرد؛ همچنین در سال 86، ترانه «دایه دایه» با تنظیم مجتبی میرزاده و با صدای سقایی جزو آثار فاخر و ماندگار یکصد سال اخیر موسیقی ایران به ثبت رسید.فتح الله سقایی برادر آن مرحوم در باره تاریخ تشییع این هنرمند گفت: «در حال پیگیری امور خاکسپاری هستیم و به احتمال زیاد مراسم تشییع روز سه شنبه از مقابل تالار وحدت خواهد بود.»وی در ادامه افزود: «پیکر آن مرحوم را پس از تشییع از مقابل تالار وحدت به خرم آباد منتقل و در آنجا به خاک می‌سپاریم
جهت اطلاع
اینهم یک نمونه ی دیگراز رقابت ها و ضد و نقیض ر ادعا ها و عمل های جناح ها که نسبت بهم داشته و دارند . همچنین موضع زن ستیزانه به خصوص در زمینه هنر خوانندگی که اکنون بازتاب داده شده است .
عليرغم اعتراضات فراوان، جريان برپائي كنسرت زنان ادامه دارد. به گزارش شفاف، گروه "آواي شورانگيز" به سرپرستي آوا پازوكي فردا در سالن اصلي فرهنگسراي نياوران كنسرت موسيقي سنتي ايراني ويژه بانوان برپا مي‌كند. اين قبيل اقدامات در دولت‌هاي گذشته توسط اصولگرايان تقبيح مي‌شد ولي اكنون با سكوت و حتي حمايت آنان برگزار مي‌شود!
جائیکه در داخل کشور گزارش و اشاره شد که شیوه ی زندگی و عاقبت هنرمند خواننده ای همچون سقائی چگونه پایان پافته است . اکنون از سوی دیگر انتقادات به دعوت خوانند گان لوس آنجلسی به ایران هم اینگونه ادامه دارد.
*
سعيد حداديان از مداحان تهران در يكي از مراسم‌هاي اخير خود از بازگشت تعدادي از خوانندگان لس آنجلسي انتقاد كرد. به گزارش مشرق، وي در شب ميلاد امام حسين(ع) در هيئت مهديه امام حسن(ع) در بخشي از سخنان خود با اشاره به ماجراي بازگشت تعدادي از خوانندگان لس آنجلسي به كشور، اسفنديار رحيم مشايي را پيگير بازگشت آنان دانست و گفت: درحالي كه مي‌شنويم برخي خوانندگان لس آنجلسي درحال بازگشت به كشور هستند، به برخي مداحان هم مي‌‌گويند كه بايد از فلان امامزاده‌ها برويد. وي افزود: به گونه‌اي اوضاع درحال چرخش است و عده‌اي درحال وارونه كردن وضعيت هستند. حداديان سپس با كنايه گفت: تا ما مداحان در ايران هستيم قدر ما را بدانيد چرا كه مي‌خواهند خوانندگان لس آنجلسي را به ايران بياورند و ما را به لس آنجلس بفرستند! در همين حال، شفاف از ورود يك خواننده لس‌آنجلسي ديگر به تهران خبر داده است.
تکذیب دیدار سید محمدرضا خاتمی با مهدی هاشمی
دستگاه جاسوسی و شایعه سازی برای پرونده سازی کردن مهره های رقیب مغلوب به شیوه های گوناگون ادامه دارد . زیراکه مرتبط با ادامه ی جنگ قدرت و ثروت وحذف کردن از قدرت و مصادره و انباشت ثروت می باشد.
دبیرکل سابق جبهه مشارکت ایران اسلامی ادعای مطرح شده از سوی رجانیوز و منتشر شده در فارس مبنی‌بر ملاقات او و مهدی هاشمی در آلمان را یک دروغ بزرگ خواند.آفتاب: دبیرکل سابق جبهه مشارکت ایران اسلامی ادعای مطرح شده از سوی رجانیوز و منتشر شده در فارس مبنی‌بر ملاقات او و مهدی هاشمی در آلمان را یک دروغ بزرگ خواند.دکتر سیدمحمدرضا خاتمی گفت: این ادعای مطرح شده از سوی رجانیوز و فارس کاملا دروغ است، بنده برای شرکت در یک کنفرانس علمی به مونیخ رفته بودم و رسما هم این موضوع را از قبل به مسئولان دانشگاه اطلاع داده بودم.وی افزود: بنده تنها در این کنگره شرکت کردم و هیچ برنامه دیگری هم نداشتم، همراه بنده 50 پزشک از جمله برخی از پزشکان سپاه پاسداران حضور داشتند.
آب لوله‌کشی تهران درآینده‌ای نه چندان دور غیرقابل آشامیدن می‌شود
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24319
وقتی که در پایتخت تهران بزرگ فرود گاهش تبذدیل به آبریز گاه عممومی شده است و جائیکه وکیل الدوله ی بازار مکاره اعتراف کرده است که چرا نمی بایست که وضعیت آب لوله کشی اش چنین نباشد؟ حال داشته باشید که در شهر های استان جنگ زده ی خوز ستان چه فاجعه ای می باشد زیرا که در آنجا اصل آب آشامیدنی وجود ندارد؟
نمی‌توان وجود انواع فلزات سمی و خطرناک را در آب تهران انکار کرد و نمی‌توان با اطمینان گفت که این آب، آبی
آلوده نیست.سپیده سعیدی :علی رغم پنهان کاری های برخی از مسئولان در خصوص آلودگی آب تهران ووجود برخی فلزات در آن ،بالاخره وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دولت دهم ،دکترمرضیه وحید دستجردی صحت این اخبارراابرازکرد .اینکه میزان نیترات در برخی مناطق تهران بالاتر از حد مجاز است.دکتر علیرضا مرندی وزیر سابق بهداشت و درمان وعضو کمیسیون بهداشت معتقد است وجود فلزات را نمی توان در آب تهران انکار کرد و بهتر است در این رابطه وزارت بهداشت و وزارت نیرو اقدامات جدی تری را نسبت به مهار آلودگی انجام دهند .
ی
ک مدیر نفتی، به اتهام ارتشاء بازداشت شد
آیا در رژیم ضد بشری که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و ارتشاء می باشد در امپراتوری 32 ساله ی وزارت نفت فقط همین مدیر فنی وجود دارد که متهم با ارتشاء شده است یانه اینکه و اقعیت این است گر حکم شود که دزد گیرند هرآنچه رأس کار است باید گیرند.
یکی از مدیران شرکت پایانه‌های نفتی خارک به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد. روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان بوشهر اعلام کرد: مدیر و ناظر طرح‌های کلان شرکت پایانه‌های نفتی خارک به اتهام سوء استفاده از موقعیت کاری و ارتباط غیرمتعارف با برخی پیمانکاران و متعاقب آن دریافت 2 میلیارد ریال رشوه بازداشت شد.در همین زمینه با هماهنگی مقامات قضایی 8 نفر از پیمانکاران نیز احضار شدند که تحقیقات از آنها ادامه دارد.