روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 26 تیر ماه سال 1389
نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه ی حکومتی جمهوری " تلاش مذبوحانه "
" مشخص نبود اگر آمریکا و دشمنی با آن نبود، آن موقع چگونه حاکمان رژیم ضد بشری می توانستند بهانه تراشی یا توجیه گری برای ضعف ها یا بحران های درونی خود دست وپا کنند؟"
باز هم تحلیل فرصت طلبانه ودین فروشانه و اثبات ابزاری کردن دین ارائه شده است که در راستای اهداف جنگ افروزان و کودتاگران و قدرت پرستان حاکم می باشد . چونکه اکنون نوبت پاسدارا ن است که در دستگاه قرینه سازی مشابه امام حسین شوند و عاملین انتحاری -انفجاری مسجد جامع زاهدان به دشمن امام حسین و ملت مسلمان ویزیدی بودن متهم گردند . در صورتیکه این ارگان فاشیستی تروریستی کودتائی غارتگر و سرکوبگر پاسداران می باشد که آویزان به امام حسین شده و سالروز تولد وی را روز پاسدار نامیده است . از طرف دیگر چون در چنین روزی در مسجد جامع زاهدان تجمع کرده بودند . بنابراین بهترین فرصت برای حامیان برادران ریگی اعدام شده عبد الحمید و عبد المالک ریگی بود تا که با اقدام دو عملیات انتحاری خود دست به انتقام گرفتن بزنند و بتوانند تعدادی از پاسداران را کشته و زخمی نمایند. بنابراین معلوم نیست که این اقدام انتقام جویانه چه ارتباطی به امام حسین دارد که سر مقاله نویس روضه خوان گریز به صحرای کربلا زده است و همچون کارشناس یکشبه و یکبار مصرف تلویزیون پاسدار ضرغامی نظر بی ربط کیلوئی داده است که این دو عملیات انتحاری را، یکی به خاطر انتقام از امام حسین از سوی یزیدیان دانسته و دیگر تلافی کردن آمریکا به خاطر تحویل دادن جاسوس دو جانبه شهرام امیری دانسته است که بخشی از اینگونه تحلیل های معلولی و کمدی و وارونه چنین است :

"حسين عليه السلام، كه روز پاسدار نام گرفته، براي اين اقدام جنايتكارانه، نشان مي‌دهد طراحان اين جنايت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به دليل اينكه در برابر شرارت‌ها و خيانت‌هاي آنان ايستاده و توطئه‌هاي آنها را خنثي مي‌كند خشمگين هستند. پاسداران با اين كار خود به راه امام حسين عليه السلام مي‌روند و طراحان و عوامل انفجارها در خط يزيد هستند. اين، جنگ حق و باطل است كه از ابتداي خلقت آدم شروع شده و تا ابد ادامه خواهد داشت، اما همواره در اين ميدان گسترده نبرد، پيروزي از آن حق است. سوم آنكه شرور معدوم عبدالمالك ريگي در اعترافاتش بر اين نكته بارها تأكيد كرد كه آمريكا او را تغذيه مي‌كرد و او با دريافت دستور و كمك‌هاي مالي و تجهيزاتي از آمريكا اقدام به كشتن افراد بي گناه و ربودن آنها و انفجارها و ساير جنايات مي‌كرد. بنابر اين، كاملاً طبيعي است كه سازمان جاسوسي آمريكا (سيا) همچنان پي گير اهداف شوم خود از طريق بقاياي شرور معدوم باشد و شانس خود را با ادامه بودجه و امكانات آزمايش كند. اما اينهم يك تلاش مذبوحانه است و آمريكا ميداند كه وقتي خود شرور عبدالمالك ريگي نتوانست كاري از پيش ببرد و گرفتار پنجه عدالت شد و در تور اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران گرفتار آمد و اعدام شد، از پس مانده‌هاي او هيچ كاري برنخواهد آمد. اينكه عليرغم روشن بودن اين واقعيت، باز هم آمريكا به تلاش ناكام خود ادامه مي‌دهد صرفاً يك نمايش است براي آنكه در عرصه تبليغات بتواند به نوعي خودنمائي كند تا شايد بتواند به افراد و عناصر سرخورده‌اي كه روي دستش مانده‌اند روحيه‌اي بدهد و يا خود را از شر آنها خلاص نمايد"
در خاتمه اینکه محال است که انتظارداشت حتی برای یکبارهم که شده باشد یک قلم بر دست در رسانه ها و مطبوعات رژیم ضدبشری و قرون وسطائی حاکم برایران یافت شود که همچون رهبر و سایر مسئولان عوامفریب و شیاد نباشد و کوشش کند که وقایع روز را بیطرفانه و یا بر اساس رابطه ی علت معلولی مورد بررسی و تحلیل و ارزیابی وتشریح قرار دهد و دست از معلول گرائی یک جانبه بر دارد و آنگونه نباشد که در نهایت می بایست به دشمن بیرونی یعنی آمریکا ختم شود. یعنی اینکه اینان اینگونه تصوریا تفهیم می کنند که گویا پس از 32 سال تجربه ی عملی از دروغ گوئی و شیادی و وارونه و کتمان کردن حقایق که زیر پرده ی دین فروشی دنبال و اجراشده است . مردم ایران هنوز به آن میزان رشد آگاهی و فکری و قدرت تشخیص و مقایسه نرسیده اند که ندانند فرق میان وعده های داده شده با شعار های رهبر و مسئولان حکومتی چگونه در عمل باهم دیگر تناقض آشکار داشت است؟ یا اینکه مردم محروم بلوچ با رگ وپوست و استخوان خود در 32 سال گذشته فقر و محرومیت را لمس نکرده اند وخود شاهد نبوده اند که چگونه روزانه به جز توسعه ی فقر و بیکاری و اعتیاد هرروز خبرمرگ و کشتن و دار زدن از این استان مخابر شده است . یا اینکه مشاهده نکردند که چگونه با باج دادن به پاکستان عبد المالک ریگی تحویل گرفته شد و پس از شکنجه کردن وی و برادرش ، ابتدا برادرش عبد المالک ریگی اعدام شد . سپس در فاصله ی کوتاهی وی نیز بر دار کشیده شد . اکنون نیز اگر فامیل و پیروان اینان دست به انتقام کشی از قاتلان و همکاران و حامیان شان زده باشند . آنگاه دستگاه جنگ روانی تبلیغاتی وارد صحنه شده و علیه ی آمریکا کوک می شوند که مقصر و قاتل اصلی می باشد . آخر این واکنش انتقامی چه ار تباطی به آمریکا دارد که عملکرد تناقض آمیزش طوری بوده است که تا کنون به نفع تحکیم رژیم ضد بشری تمام شده است . بطور مثال به جای اینکه فشار عملی برروی رژیم ضدبشری وارد کند . ولی پس از بمباران هوائی کردن قرار گاه های نظامی مخالفین در عراق و خلع سلاح کردن شان چندین سال است که نام این ساز مان قربانی رژیم ضد بشری را توی لیست گروه و سازمان های تروریستی نهاده است. از سوی دیگر بنا بر توصیه ی لابی های دوطرف متخاضم در پشت پرده مشغول زد وبندباهم دیگر بوده اند . حتی آمریکا برای تقویت حاکمان رژیم ضد بشری دو کشور افغانستان و عراق را اشغال نظامی نمود و حکومت های شان را تغییر داد . مهمتر اینکه اکنون نیز شهرام امیری را آزاد نمود و تحویل داد تا به ایران باز گردد تاکه فرصت برای جارچیان و مبلغان و معرکه گردانان به وجود آیدتا که دست به روضه خوانی ضد آمریکائی و اسرائیلی بزنند . از جمله همچون امثال اینگونه قلم بر دست مقاله نویس که برای منحرف کردن اذهان عمومی و تلاش برای پنهان و یا تحریف کردن حقایق از موضع ضد آمریکائی دست به مانور دادن جنگ روانی تبلیغاتی ضد آمریکائی علیه ی آمریکا زده است و موازی همتای قلم زن خود در یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان آمریکا را عامل و مقصر دو عملیات انتحاری مسجد جامع آمریکا دانسته است .
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890426/13890426_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 26 تیر ماه سال 1389
تلاش مذبوحانه