گزیده خبر های 10 مرداد سال 89
عدم رضایت جنسی» ازعوامل اصلی گرایش متاهلان به مصرف مواد است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25162
تصور نشود که منظور از شیشه همان شیشه ی معمولی است که در حال و دستشوئی ودرب و پنجره و اتاق های ساختمان ها مورد استفاده واقع می شود که اکنون بدلیل پیام نوروزی نوآوری و شکوفائی نوروزی رهبر لوطی جماران موجب آنچنان افزایش تولیدی شیشه و خود کفائی در کشور شده است که غیر قابل وصف است . یا اینکه خیال نکنید که منظور افزایش تولید شیشه یا بطری های آب و نوشیدنی ها حتی آبکی های نشئه آور همچون مشروبات الکی می باشد ، بلکه نوعی مواد شیمیائی و تر کیبی مواد مخدر وحشتناکی می باشد که چون شکل و شمایلش شبیه شیشه یا معادل خارجی اش کریستال می باشد به این نام معروف شده است . عجیب اکنون گزارش شده است که آنگونه از زمان قدرت گیری اصول گرایان مکتبی تولید و توزیع آن رشده نموده و به وفور همه جا یافت می شود که نه از مرز خود کفائی مصرف داخلی گذشته و طبق گزارشات خبری قبلی به چین هم بطور قاچاق صادر می شود که مدتی پیش گزارش شده بود که تعدادی ایرانی در چین بازداشت و حکم اعدام هم برای شان صادر شد . بهرحال دلیل فزونی مصرف مواد مخدر این است که چون بر حسب فتاوی آخوند های حوزوی ، توصیه شده است که مصرف مواد مخدر همچون شیشه موجب تقویت جنسی به خصوص زمان صیغه گری می شود . چون خود فتوا دهندگان بدون استثناء از بیت رهبری گرفته تا مجمع مصلحت نظام وشورای نگهبان وخبرگان و حوزه ها تجربه استفاده ی عملی مصرف از نوع مرغوب و خالص آن یعنی تریاک را دارند . به ویژه اینکه هر گز هم با خماری ونه با عدم تغذیه ی مناسب مواجه نشده اند. بنابراین نه اینکه دچار هیچگونه عارضه ای همچون سایر معتادین مصرف کنندگان مواد مخدر نمی شوند، بلکه روز به روز گردن کلفت و سر حال تر و قبراق تر می شوند . ولی در مقابل جوانان را به سمت نابودی سوقداده و خانواده ها را زهم پاشانیده داغان کرده اند .
در حالی که مصرف محرک شیشه در سال83 معادل صفر درصد بود، این رقم در سال 86 به 6/3 درصد افزایش یافت. صرامی در تشریح نقش مشکلات جنسی در گرایش افراد به مصرف مواد مخدر و محرک، افزود: با توجه به اینکه حجم اطلاع رسانی در مورد نقش مصرف مواد محرک و مخدر در تقویت میل جنسی از طریق تبلیغات و سایت‌های اینترنتی طی سال‌های 83 تا 86 افزایش یافت، همین امر باعث افزایش میزان مصرف مواد در این سال‌ها شد
کمک 40میلیون یورویی ایران به زیمبابوه
http://www.fararu.com/vdciwuaw.t1apq2bcct.html
بی خیال مردم ایران مه نیازمند ومحتاج نان توی سفره های خالی شان می باشند. یا اینکه هر روز کارگران بیشتری بیکار می شوند و تهران بزرگ چپ و راست در فصل گرما دچار خاموشی برق می شود . بلکه مهم است برای تغییر ساختار مدیریت جهان و اصلاح آن که سفت و سخت از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد پیگیری می شود . لذا مبلغ نا قابل 40 میلیون یورو ی حق الزحمه ای به همتای خودش رئیس جمهور زیمباوه موگابه اهدا شده است که به خاطر دعوت کردن ایشان از سفر پاسدار احمدی نژاد و هیئت همراه به این کشور آفریقائی بوده است که اکنون بعنوان انرژی سوخت از سوی سفیر در این کشور در تهران پرداخت شده است.
سفیر زیمبابوه در تهران از کمک 40 میلیون یورویی ایران به کشورش برای هزینه در بخش انرژی خبر داد. به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری پان افریکن، "نیکولاس کیتی کیتی" سفیر زیمبابوه در تهران گفته است که ایران این مبلغ را برای بخش انرژی، بانکداری و پروژه های صنعتی در کشورش هزینه خواهد کرد
نشست سران اتحادیه آفریقا به صرف خواب/عکس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25146
فراموش نشود که کمک 40 میلیون یو روئی یا 555 میلیون توانی پاسدار گاشته احمدی نژاد می تواند این چنین مسکن خواب آور برای رئیس جمهور زیمباوه رابرت موگابه و سایر همتایان وی مثمر ثمرواقع شود.
چرت زدن رابرت موگابه رییس جمهور 85 ساله زیمبابوه در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نشست سران اتحادیه آفریقا در کامپالا پایتخت اوگاندا
ارتباط تلفنی کرمان قطع شد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25142
در عوض اگر آنگونه دولت ساده زیست و مدعی خدمتگزار به مردم کمک مالی به تأمین انرژی در زیمباوه می شود در کرمان بر اثر زلزله تلفن هم قطع می شود که کسی تواند تماس بر قرار کند و متوجه شود که چه اتفاق افتاده است ؟ یا اینکه در اثر تماس بتواند چگونه کمک هموطنان زلزله زدگان نماید؟
ساعتی پیش زلزله ای شدید با شدت 5.8 ریشتر روستای بخش نگار از توابع شهرستان بردسیر کرمان را لرزاند و پس از آن خطوط تلفن این استان مختل شد به گونه ای که مردم برای برقراری ارتباط از طریق تلفنهای ثابت و همراه با مشکل مواجه هستند.
ماجرای خریدوفروش بنزهای ریاست جمهوری
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25154
گذشته از اینکه اکنون معنی پوچ و وارنه بودن دولت مدعی ساده زیست بطور عریان فاش شده است که رئیس جمهور آن یک خود روی مدل خیلی قدیمی دارد و در منطقه متوسط متمایل به فقیر نشین تهران سکونت دارد . اما از سوی دیگر بحث اصی این است که بنز های بدون سودبازرگانی قرار است به چه کسانی فروخته شود و اینان چگونه صاحب ثروت در کشوری شده اند . زیرا که مگر قرار نبود اقتصاد از خر باشد و محرومان و پا برهنگان حاکم شوند که اکنون 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند و بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند؟
در مجوز دولت که به پیشنهاد نهاد ریاست جمهوری که ریاست آن بر عهده اسفندیار رحیم مشایی است و با امضای معاون اول رئیس‌جمهور در تاریخ 14 تیرماه صادر گردیده ، تاکید شده است که سود بازرگانی تمامی این خودروهای سواری بنز، باید صفر درصد محاسبه شودمشرق: طی هفته های گذشته مجوز ورود 110 دستگاه مرسدس بنز صادر شده که اقدامی عجیب از سوی دولت به شمار می‌شود.یک منبع آگاه در گمرک با اعلام این خبر گفت: در این مجوز که به پیشنهاد نهاد ریاست جمهوری که ریاست آن بر عهده اسفندیار رحیم مشایی است و با امضای معاون اول رئیس‌جمهور در تاریخ 14 تیرماه صادر گردیده ، تاکید شده است که سود بازرگانی تمامی این خودروهای سواری بنز، باید صفر درصد محاسبه شود.
جوابیه‌ی مصاحبه‌ای که هیچ‌گاه منتشر نشد. قضاوت با شما!
http://www.fararu.com/vdcdkn0k.yt0xs6a22y.html
موضع خیلی مکتبی و اصول گرائی پاسدار چکمه پوش بقول علی مطهری کوچک اف بسیجی ووکیل الدوله بی تر مز و دنده عقب کنده بازار مکاره مجلس هشتم با گزارشگر سایت فراروی رقیب اصول گرا که نشان داده شده است شیوه ی گفتمان مکتبی یک پاسدار چمکمه پوش چیفه بسیجی یا حماسی بر گردن چگونه می باشد؟
فرارو- روز پنج‌شنبه یکی از خبرنگاران سایت فرارو، به منظور پیگیری خبر یکی از مسائل فرهنگی کشور، با جناب آقای مهدی‌ کوچک‌زاده، نماینده مردم محترم تهران در مجلس شورای اسلامی؛ تماس می‌گیرد. پیش از شروع گفتگو راجع به موضوع اصلی و به محض این که خبرنگار خود و مرجع متبوع خویش را معرفی می‌کند، با واکنش تند نماینده محترم مردم تهران روبرو می‌شود. بهت‌زدگی خبرنگار فرارو و حیرت او از واکنش جناب آقای کوچک‌زاده چنان بود که سایر همکاران متوجه شدند و در به کار انداختن دستگاه ضبط صدا، به کمک او رفتند. ظاهراً جناب آقای کوچک‌زاده در همان ابتدا اظهار داشته بودند: «من با سایت "فاسد" فرارو مصاحبه نمی‌کنم». البته خبرنگاران با این برخوردها الفت دیرینه دارند؛ اما خبرنگار سایت فرارو تلاش کرد تا از علت دلخوری آقای کوچک‌زاده آگاه شود.حاصل این انگیزه‌یابی گفتگویی ده دقیقه‌ای با نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بود. گفتگویی که در سلسله‌ای از لعنت فرستادن‌های آقای کوچک‌زاده به هر شخص، سایت، روزنامه، دانشگاه، فکر و چیزهای دیگری که خبرنگار فرارو مطرح می‌نمود؛ تنیده شده بود.
هاشمی: خویشتنداری ضروری است
http://www.fararu.com/vdcjtyei.uqethzsffu.html
رفسنجانی مکار بساز و بفروش مصلحت گرا نمی داند که دیگر ترفند ادا و اطوارهای مصلحت گرائی به خاطر قدرت و ثروت دیگه جایگاهی ندارد . زیرا که با وجود اینکه نه چنین سیاست مکارانه ای در داخل ایران از سوی کودتاگران غالب زیزآبش زده شده شده است ، بلکه در سطح جهانی هم دیگر جواب ندارد . چونکه دیگر نمی توان با وارونه گوئی و آدرس غلط دادن و فضا و آب را گل آلود کردن تا ماهی مورد نظر صید شود کار برد و کشش ندارد . چونکه سیاست صدور تروریست و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی عراق و افغانستان ولبنان و فلسطین ودشمنی با روند مذاکرات صلح خاورمییانه آنگونه فاش شده است که دیگر جای هیچگونه ابهامی باقی نگذاشته است چگونه این سیاست مکمل تلاش برای دسترسی به بمب اتمی شده است که این کار هفت خط پالان سائیده با رهنمود پیشه کردن خویشتنداری را داده که آن روی سکه ی سیاست مصلحت گرائی است ؟
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه غربیها تلاش دارند همه راههای تفاهم و دیپلماتیک را بسته و جو را متشنج کنند لازمه عبور از این مرحله را خویشتنداری، حوصله و رفتار عقلایی توسط دلسوزان در داخل کشور و در سطح بین‌المللی برشمرد. به گزارش مهر، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در ابتدای جلسه امروز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به حوادث هفته‌های اخیر در سطح بین‌المللی و منطقه خاورمیانه علیه کشورهای اسلامی و جمهوری اسلامی ایران گفت: احساس می‌شود غربی‌ها اعم از آمریکا، اروپا و برخی کشورهای این اردوگاه و همسو، با مسائل عراق، افغانستان، لبنان و فلسطین اوضاع را بدتر و حاد می‌کنند و با مسئله جمهوری اسلامی ایران نیز نوعی برخورد لجوجانه و غیراصولی را پیش گرفته‌اند . به گفته رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آنها تلاش دارند همه راههای تفاهم و دیپلماتیک را بسته و با وجود اعلام آمادگی ایران در انجام مذاکرات بدون قید و شرط ، راههای خصمانه خود را دنبال و با ایجاد حواشی و بهانه‌گیری‌های بی‌مورد، جو را متشنج ‌کنند
افزايش اجاره‌بها به دليل انتقال كارمندان
اکنون دولت نا مشروع آمده زیر ابرو بر دارد که چشم کور کرده است . چونکه با تصمیم شتاب زده و دیمی دولت نا مشروع دهم که به حساب مشکل خاموشی و کم آبی حل شود به انتقال اجباری برخی از کار مندان از تهران به شهرسان ها اقدام شده است که اکنون نتجه ی ای عمل نا پخته چنین موجب افزایش اجاره بها در شیراز شده است؟
«
تهران امروز» نوشت: انتقال معاونت ميراث فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و پژوهشگاه سازمان ميراث فرهنگي به شيراز و زمزمه انتقال برخي ديگر از سازمان‌ها به اين شهر موجب افزايش قيمت اجاره‌بها در اين شهر شده است.بر اساس گزارش‌ها، انتقال كارمندان دولتي به شيراز و برخي شايعه‌ها مبني بر تداوم اين انتقال موجب شده است طي دو هفته اخير قيمت اجاره‌بها در برخي مناطق اين شهر تا 10 درصد افزايش يابد.
سردار نقدی: تفاوتی بین بنی‌صدر و سران فتنه وجود ندارد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25139
عجب منزلت و جایگاهی سران فتنه یا سران رقیب مغلوب ارتقاء یافته یا دچار شده اند که اکنون پاسدار بسیجی محمد رضا نقدی عراقی کودتا گر این چنین اینان را تشبیه یا تهدید نموده است؟
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ تفاوتی بین تفکر و حرکت بنی‌صدر و سران فتنه بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری وجود ندارد.محمدرضا نقدی در حاشیه سفر به کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در سنندج اظهار داشت: ریشه تزلزل سران فتنه سال گذشته و بنی‌صدر و حتی شاه فراری نیز حب نفس و حب جاه است و هیچ تفاوتی در بین مسیر حرکتی آنان دیده نمی‌شود