گزیده خبرهای 3 مرداد – 89 قسمت - 2
هدی صابر ربوده شد
به نظر می رسد که آمران و عاملان قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 و قتل های زنجیره ای چون در بحران وبن بست قرار گرفته اند برای کنترل فضای انفجاری جامعه با پاسداران کودتا گر مجبور شده اند که روی به شیوه ی تکراری قتل های زنجیره ای بی آوردند که فعلاً قربانی خود را از ملی مذهبی ها بر گزیده اند.
هدی صابر از فعالان ملی - مذهبی عصر امروز سوم مرداد 89 پس از خروج از محل کارش مفقود شده است. هدی صابر ساعت 5.5 بعدازظهر از محل کارش خارج شده و ساعت یک ربع به شش با همسرش در محل کار وی قرار داشته است. اما همسر وی تا ساعت 7 نیز منتظر می ماند ولی خبری از صابر نمی شود. به احتمال زیاد او به شکل ربایش بازداشت شده است. در هفته گذشته نیز در هنگامی که وی در محل کارش حضور نداشته ماموران بدانجا مراجعه کرده بودند.سه هفته پیش نیز به صورت تلفنی برای تحمل زندانش احضار شده بود. اما وکیل او با مراجعه به دادگاه خواسته بود که حکم به صورت کتبی به وی ابلاغ شود.به وی گفته شده بود که این حکم کتبا ابلاغ خواهد شد. اما تا امروز خبری از ابلاغ کتبی حکم نبوده است.
در ديدار با حجت الاسلام والمسلمين شجوني سيدحسن نصرالله :هرگونه حركت اسرائيل عليه ايران با واكنش حزب
الله مواجه مي شود
http://www.kayhannews.ir/890503/2.htm
اثبات آلت دست بودن حزب الله لبنان و شیخ فضل الله لبنان از سوی رهبرلوطی جماران خامنه ای کهریزکی و سپاه پاسداران کودتاگر که اکنون بوضوح شیخ حسن نصرالله در گفتگوی خود با یک آخوند پالان سائیده ی انگلیسی فاسد که عضو باند غارتگر انگلیسی مؤلفه نیز می اعتراف کرده است که چگونه مقابل دلار های دریافتی از بیت جماران مأموریت آمادگی مزدوری برای حاکمان رژیم ضدبشری کودتائی در ایران نه جنگ کردن با اسرائیل که در عراق علیه ی مجاهدین دارد . ضمن اینگونه اعتراف بشکلی تأئید نمودن به حضور حزب الله لبنان در کنار پاسداران و القاعده در اقدام ها ی تروریستی و بمب گذاری وانتحاری نا امن سازی عراق نیز می باشد .
حجت الاسلام جعفر شجوني با اشاره به ديدارش با دبيركل حزب الله لبنان از واكنش حزب الله به رژيم صهيونيستي در صورت كنش اين رژيم عليه ايران خبر داد.عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در گفت وگو با فارس، با اشاره به سفر هشت روزه خود به لبنان اظهار داشت: در سفري كه به لبنان داشتم با رئيس مجلس اعلا، علما و دانشمندان لبناني ديدار و در خصوص مسايل جاري روز از جمله آخرين وضعيت فلسطين اشغالي گفت وگو كرديم.وي از ديدار و جلسه اي خصوصي 150دقيقه اي خود باسيد حسن نصرالله خبر داد و گفت: در اين ديدار توفيق داشتم كه با آقاي سيدحسن نصرالله در خصوص مسايل جاري روز ايران، لبنان و فلسطين ديدار و گفت وگو كنم.وي افزود: سيدحسن نصرالله به فتنه سال 88 ايران اشاره كرد و با بيان اينكه فتنه گران ايراني دنباله منافقان ساكن در عراق بوده اند، تاكيد كرد كه فتنه گران هيچگاه حريف ملت ايران و رهبر معظم انقلاب نخواهند شد.
رفيق جرج سوروس و راز نماز جماعت هاي رسانه اي (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890503/2.htm#other206
خاتمی و تشکل جامعه روحانیون مبارز برای اینکه تواسته باشند از زیر باراینگونه فشار ها و تهدید ها خارج شوند. یا اینکه موجب کاهش آن شوند . دست به نوعی قرینه سازی مشابه زده اند و مدعی شده اند که مجاهدین دربر خی نهاد های باندهای مافیائی حاکم نفوذ کرده اند تاکه اینان رقیب مغلوب و حامیان خمینی شیاد را متهم کنند.
چرا خاتمي به تازگي اصرار دارد با افراد همسو يا بازداشتي هاي آزاد شده نمازجماعت برگزار كند و عكس هاي آن در عرصه رسانه اي منتشر شود؟يكي از كاربران گوگل ريدر ضمن تمركز روي اين مسئله در تحليل ماجراهاي خاتمي نوشت: آقاي خاتمي و موسوي عمق دين گريزي و بي حرمتي به دين در بخش هاي موثر و بزرگي از جريان سبز را مشاهده كرده اند. بخش هايي از شبكه هاي اجتماعي براي نابودي مذهب گام برمي دارند. خاتمي و موسوي مي دانند كه قاطبه مردم در هر شرايطي دين و مذهب و اعتقادات خود را بر هر مسئله و مشكل ديگري ترجيح مي دهند. وقتي پاي كوبيدن اعتقادات مردم در ميان باشد از همه چيز خود به خاطر ارزش هاي ديني مي گذرند
وقتي كام كاسب كاران بي درد تلخ مي شود! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890503/2.htm#other208
موضع گیری پرخاشگرانه و تیغ کشی از موضع فرار به جلوی سر بازجو پاسدار شکنجه گرحسین شریعتمداری مقابل آن سایت های خبری که پیرامون توبه و ابراز ندامت وی در یادداشت روز گذشته اش درموردبازاریان اعتصابگر بیان شد روشنگری کرده اند .از جمله اینگونه سایت های خبر رسانی داخلی که نام نبرده سایت خبررسانی فرا روی است که دست به فاش سازی عقب نشینی سربازجو حسین شریعتمداری علیه ی بازاریان زده است که در توبه نامه ی یادداشت روز دیروز سربازجو شریعتمداری بود که اعتراف کرد از فحاشی و اتهام و توهین نمودنش درپوشش شکر سرخ خوری حرف مرد نه یکی که دو تا است توبه کرد.
در حالي كه يادداشت ديروز كيهان به خاطر تأكيد مجدد بر حرامخواري كلان سرمايه داران و فرار مالياتي آنان با ناسزاگويي و اعتراض شديد سايت ها و محافل ضدانقلابي خارج نشين روبرو شده بود، برخي از سايت هاي داخلي در اقدامي كه انگيزه آن براي ما چندان ناشناخته نيست يادداشت ديروز كيهان را عقب نشيني از مواضع قبلي ارزيابي كردند!
حزب مشاركت: اعتماد كامل داريم همكاران بي بي سي رفقاي خودمان هستند (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890503/2.htm#other210
اینگونه خود زنی کردن و آدرس غلط دادن و از بی بی سی دولت فخیمه بد گفتن به خاطر ادامه جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی درون ایران می باشد که دنباله ی آن به این شبکه ی خبر پراکن رسیده است . در غیر اینصورت این شبکه ی خبر پراکنی 32 سال است که مأموریت دفاع و حمایت از رژیم ضد بشری و اپوزیسیون سازی از درون مقابل اپوزیسیون بر انداز را بر عهده داشته است.
عضو مركزيت حزب مشاركت ضمن دفاع از بي طرفي بي بي سي و قابل اعتماد بودن رسانه دولتي انگليس، مدعي شد در اثر «غفلت» بي بي سي و پخش بخش هايي از مصاحبه وي، صدا و سيما از اين مصاحبه سوءاستفاده كرده و در واقع روي پاس بي بي سي آبشار زده است. به تازگي حزب مشاركت در بيانيه اي وقيحانه، به توجيه جنايت عناصر مزدور گروهك ريگي پرداخت و تلاش كرد اين جنايت سازمان يافته از خارج را به تبعيض در سيستان و بلوچستان نسبت دهد. در راستاي همسويي خيانت آلود حزب مشاركت و سرويس اطلاعاتي انگليس، BBC به مصاحبه با علي شكوري راد پرداخت و متن را منتشر كرد.
وضعيت وخيم منافقين جديد در مناظره دو ضدانقلاب فراري (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890503/2.htm#other209
گیر دادن به مهاجرانی و ابراهیم نبوی که چرا ازموسوی حمایت و علیه رهبر لوطی جماران خامنه ای کهریزکی می کنند . ضمن اینکه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری نسبت به شبکه یاهواره ای بی بی سی دولت فخیمه هم افشاگری کرده یا خود زنی زده است . زیرا که گفته می شود چاقو دسته خودش را نمی برد. چون اینان حامیان موسوی هستند که از قانون اساسی دفاع می کند که اصل 107 آن اختیارات فراوان به رهبر لوطی جماران یا ولایت فقیه مطلقه داده است.
در پي دفاع گستاخانه سايت جرس از مفاسد گوناگون عطاءا... مهاجراني، يكي از عناصر ضدانقلاب راديو زمانه تصريح كرد همين نوع برخورد با عدالت و تمسخر مبارزه با فساد باعث جذب مردم به احمدي نژاد و شكست اصلاح طلبان شد.«ا-ن» طنزنويس فراري به تازگي ضمن نوشتن تملقي تمام عيار براي كديور و مهاجراني تاكيد كرده بود كه لفت و ليس هاي امثال مهاجراني از سر عرضه و توانايي آنها بوده است اما «بهداد-ب» در پاسخ وي نوشت: احمدي نژاد 5 سال پيش در برابر سمبل هاي فساد سياسي و مالي پيروز شد. اينكه بگوييد چه اشكالي دارد امثال مهاجراني از چرب و شيرين قدرت بهره مند بودند، در پاسخ بايد بگويم اشكال در اينجاست كه وقتي فساد مالي را به عنوان ايراد نمي بينيد و گفتمان عدالت و مبارزه با فساد را تمسخر مي كنيد، مردم جذب احمدي نژاد مي شوند. در فلسطين هم غرق شدن فتح در فساد مالي باعث رأي شهروندان فلسطيني به حماس شد. شما فساد را امري قابل قبول مي دانيد و البته وقتي كه فساد را مي پذيريم ديگر نمي شود بعدي از آن را مخدوش كرد و خواستار همراهي مردم با ما براي مبارزه شد!
عکسهای خبری گوناگون رفع تشنگی در گرمای تهران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19573
عکس / در گوشه و کنار شهر
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19572
آخر رژیم بشری کودتائی نامشروع که حتی قادر نیست که آب آشامیدنی مردم آنهم در پایتخت کشور را تهیه کند و در گرمای طاقت فرسای تهران مردم با کمبود آب آشامیدنی در کنار خاموشی برق مواجه می باشند . بلی آنگونه حاکمان دزد و غارتگرو سر کوبگر و فریبکار ناتوان در مانده شده اند که قادر به بر آورد کردن نیاز و احتیاجات ابتدائی مردم به خصوص تهی دستان ومحرومان نمی باشد که 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند . بهر حال اوضاع آنگونه فاجعه انگیز می باشد که موجب مرگ شتران در اثر کم آبی در جنوب خراسان شده است . در صورتیکه شتر حیوان مقاومی درمقابل کم آبی می باشد . مهمتر اینکه 3 روز پس از زلزله ی مردم بی پناه روستاهای لا مرد همچنان به حال خود رها شده اند . معلوم نیست برای چه حاکمان ضد بشر و غارتگر بدنبال تلاش دسترسی به سلاح هسته ای می باشند؟ از سوی دیگر چرا دلار های نفتی را هزینه ی اهداف و اقدامات تروریستی خود در برون مرز می کنند و دشمنی با مذاکرات صلح خاورمیانه دارند تا که ثابت کنند که در حرف این رژیم منحوس ضد بشر قدرت مند ترین کشور جهان است که داعیه ی تغییر و اصلاح مدیریت جهان را دارد ؟عکس های دیگر ضمیمه شده در لینک دیگر نشان دهنده ی بخش دیگری از واقعیت عملکرد 32 ساله ی رژیم ضد بشری می باشد که محصول32 سال دروغ و دجال گری و عوامفریبی و قول دروغین و وارونه خمینی شیاد است که گفته بود حکومت از آن مستضعفان و پابرهنگان است وجنگ وایرانگر نعمت الهی می باشد که اکنون کودکان چنین سرگردان در میانن خیابان ها می باشند.
عکس / رکود در بازار قدیمی فرش قم به دلیل واردات فرش چينیخبرگزاری مهر: ورود حجم گسترده فرشهای چینی بازار فرش قم را دچار رکود و تعطیلی کرده است.
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19607
وقتی که بازار فرش قم که همچون بازار تهران و اصفهان و مشهد و اراک و کرمان ومشهد و نائین و... که مرکز اصلی عرضه کنندگان فرش به داخل کشور و صادر نمودن آن به برون مرز بوده اند . اما اکنون اوضاع اقتصادی اینگونه آشفته شده است که بازار قم در محاصره ی فرش های وارداتی چینی واقع شده است که ادامه ی روز افزون سیاست رشد سعودی واردات به خصوص کالاهای گوناگون از چین نسبت صادرات به ایران است که دستآورد دولت ساده زیست سر سپرده ی لوطی جماران خامنه ای کهریزکی می باشد که در راستای پیام شکوفائی اقتصادی و نوآوری نوروزی دو سال قبل وی است که دولت نامشروع جانانه تلاش نموده است چرا نمی بایست که بازاریان تهران وقم و... بعنوان اعتراض دست به اعتصاب نزنند که در تصاویر اینک آن ضمیمه شده هم مشخص است.
برگزاری نا تمام مراسم سالگرد درگذشت احمد شاملو + فیلم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19606
نه زندگان که مردگان هم در گور هم از دست حاکمان رژیم ضد بشر کودتائی دیکتاتور مذهبی هم در امان نمی باشند . به خصوص اینکه اکنون مراسم بزرگداشت سالگرد شاعر نامدار احمد شاملو ایشان از سوی خرافه پرستان جهل وجنگ و خونو جنایت و خیانت تحمل نمی شود بر هم زده شده است ..
آفتاب: همچون سال‌های پیش، دوستداران آثار شاملو در دهمین سالروز درگذشت وی در امامزاده طاهر حاضر شدند.تعدادی از آشنایان و چهره‌های ادبی و هنری در این مراسم تكریم، از ساعات ابتدایی بعدازظهر امروز (شنبه 2 مردادماه) برای بزرگداشت این هنرمند بر مزارش حضور یافتند.این مراسم در شرایطی برگزار شد كه از همان ساعات ابتدایی؛ ماموران انتظامی قصد كنترل و جلوگیری از تجمع علاقمندان به این شاعر را داشته و آنان را دعوت به ترک كردن محل می‌كردند.آیدا شاملو (همسر زنده‌یاد احمد شاملو) گفت: من و تعدادی از دوستان و آشنایان همچون سال‌های گذشته بر مزار شاملو حاضر شدیم اما از ما خواستند تا محل را ترک كنیم.وی گفت: ما قصد داشتیم تا با دعا خواندن و شعرخوانی بر مزار شاملو، روح وی را شاد كنیم اما ماموران نگذاشتند هیچ‌یک از این فرصت‌ها حاصل شود و به همین دلیل من در همان دقایق نخست محل را ترک كردم