دروغ نامه ی کیهان شنبه 26 تیر ماه سال 1389
نقد وبررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " كابوهاي وحشي ! "
"آیا کشتن ومجروح نمودن صد ها کماندوهای نیروی دریائی در بیروت هم کار آمریکائی ها بوده است؟"
پیرامون نسبت دادن دو عملیات انتحاری در مسجد جامع زاهدان که آمریکا متهم به دخالت گری شده است و نعره های ضد آمریکائی بلند شده است . سئوال است که برای چه بدون آنکه گفته شود در 13 آبان سال 58 برای اینکه دولت موقت بازرگان ساقط شود و سازمان های سیاسی و انقلابی از صحنه ی فعالیت سیاسی حذف گردند .چرا توطئه ی اشغال سفارت آمریکا طراحی شد. همینطور کار کنان سفارت آمریکا برای چه مدتی در بازداشت نگهداشته شدند؟ چه اتهاماتی به اینان زده شد و چه شعار هائی علیه آمریکا سر داده شد و عاقبت پس از تهدید به جاسوس بودن ومحاکمه شدن شان برای چه آزاد شدند؟ همچنین بدون آنکه گفته شود که در 32 سال گذشته در داخل کشور و برون مرز چه اتفاق افتاده است و حاکمان رژیم ضد بشری و تروریستی چه کار نامه ننگینی از جنایت وترور در این مدت دارند؟ یا بدون اینکه گفته شود چه تعداد از مخالفین باز داشت و شکنجه و تیر باران یا اعدام شده اند؟ یا اینکه پس از 30 خرداد سال 60 در زندان اوین چه گذشت؟ یا اینکه در تابستان خونین سال 67 برای چه فرمان قتل عام زندانیان سیاسی صادر شد . در صورتیکه دوران محکومیت خود را می گذراندند. طوریکه برخی هم زندانی شان هم تمام شده بود ولی همه تیرباران یا حلق آویز جمعی شدند؟ یا اینکه گفته شود در این مدت چه تعداد مخالفین و به چه شیوه ای در برون مرز ترور شدند ؟ یا اینکه در قتل های زنجیره ای چه تعداد کشته شدند و چگونه و برای چه؟ یا اینکه پاسدار محسن رفیقدوست در مورد انفجار و کشته و مجروح شدگان صد ها نفر از کماندوهای دریائی آمریکا در بیروت چه گفت؟ یا اینکه پس از اشغال نظامی افغانستان و عراق پاسداران در این دو کشور مرتکب چه جنایاتی شدند ؟ به خصوص در عراق پاسداران به ویژه سپاه قدس دست به چه اقدامات جنایکارانه ای زده اند و تا کنون پس از اشغال نظامی عراق چه تعداد مردم بی گناه زن وکودک و پیر و جوان این کشور در اثر بمب گذاری و عملیات انتحاری و تروریستی و آدم ربائی کشته و جان باخته اند؟ یا اینکه اشاره شود در جنگ 33 روزه ی حزب الله با اسرائیل و جنگ 22 روزه در نوار غزه چه تعداد لبنانی و فلسطینی جان باختند که سپاه پاسداران برای اینکه راه عبوری برای بحران هسته ای یافت شود با تحریک کردن حزب الله لبنان و حماس به موشک پرانی به درون خاک اسرائیل یا با ربودن سربازان اسرائیل موجب بر پا کردن این دو جنگ شد . همینطور بدون اینکه گفته شود که در 32 سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان چه تعداد از هم وطنان محروم بلوچ کشته و اعدام شده اند؟ یا اینکه پس از 22 خرداد 88 کودتای پاسداران تا کنون چه تعداد در تظاهرات ضد حکومتی کشته و ربوده و سر به نیست کردند. یا اینکه بازداشت شدگان محکوم به اعدام شدند ؟ چگونه است اکنون که انتقام دو برادر بر دار کشیده عبدالمالک و عبدالحمید ریگی از رهبران گروه جند الله ازسوی حامیان اینان از پاسداران در روز پاسدار گرفته شده است . همه جنایات گذشته ی حاکمان و پاسداران بطور دربست فراموش شده است و از موضع مظلوم نمائی مرثیه خوانی شروع شده است و آمریکا بطور مستقیم مورد حمله واقع شده ومقصر و عامل معرفی شده است . بعلاوه قلم بر دست یادداشت روز نویس در پاسخ به گزارش خبر شبکه بی بی سی دولت فخیمه پیرامون دلیل دو عملیات انتحاری مسجد جامع زاهدان چنین ادعا کرده است:
"طرح اين مسئله كه علت اين حادثه تروريستي انتقام از جمهوري اسلامي ايران بخاطر به دارآويختن عبدالمالك ريگي بوده است تنها مي تواند بيان يكي از علت ها باشد اما علت العلل اصلي را بايد در ناكامي ائتلاف دشمنان نشان دار نظام دانست كه در فتنه سال گذشته از مردم سيلي و تودهني محكمي دريافت كردند"
البته قلم بر دست یادداشت روز نویس بدون در نظر گرفتن نقش حمایتی بنگاه خبر پراکنی ماهواره ای فارسی زبان شبکه ی بی بی سی دولت فخیمه ی انگلیس که در 32 سال گذشته مدد رسان حاکمان رژیم تروریستی ضد بشری بوده و علیه ی مخالفین بر انداز تبلیغات مسموم کرده است . ولی اکنون علیه اش موضع گیری کرده که چرا خبر دو اقدام انتخاری گروه جندالله را پخش نموده و برروی اتقام گیری عبدالمالک ریگی تأکید نموده است . همچنین بدون آنکه اشاره ای شود که پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد مردم معترض در تظاهرات های خیابانی چه نوع شعار های همراه با مرگ را فریاد زدند و مخاطبان شان که بود ؟ . اما با کتمان کردن دامنه ی اختلاف و شکاف که از رأس تا بدنه که علنی شده است و این موضوع دیگرانکار یا پنهان کردنی نمی باشد . ولی قلم بر دست مدعی شده که هدف آمریکا از این انفجار ایجاد اختلاف و شکاف در اتحاد وهمبستگی میان مردم مسلمان است . البته با جا زدن پاسداران کودتاچی سرکوبگر و غارتگر به نام مردم این ادعا را مطرح کرده است . بعلاوه با سفسطه گری حوزوی و پا سداری و از ریش بریدن و پیوند به سبیل زدن مقولات نقض مداوم حقوق بشر و وضعیت نا بسامان اقتصادی و مبارزه با بی حجابی وداستان ربودن باز گردانیدن شهرام امیری و کودتای 22 خرداد 88 و خلاصه تصویب قطعنامه 1929 شورای امنیت سازمان ملل را بهم دیگر گره زده و سر هم بندی نموده است . سپس ادعای بی تأثیر بودن تحریم هارا کرده و آمریکا را دخیل و ضعیف و ناتوان دانسته است در نهایت چنین کاسه و کوزه را بر سر آمریکا خرد کرده است:
" جالب اينجاست كه تلويزيون بي بي سي كه نقش فعالي در فتنه پس از انتخابات در سال گذشته داشت اين بار مأموريت يافته بود تا خبر انفجارهاي تروريستي زاهدان را بصورتي ويژه درصدر اخبار خود بازتاب دهد و به مخاطب اينگونه القاء نمايد كه اين اقدام تنها بخاطر اعدام ريگي بوده است.2- البته علت ديگري كه باعث شده تا آمريكايي ها و دشمنان تابلودار نظام از طريق ته مانده هاي گروهك تروريستي ريگي اين اقدام ددمنشانه را ساماندهي كنند شكاف در اتحاد و همبستگي مردم مسلمان كشورمان است چرا كه در تمامي ماه هاي گذشته آنچه كه بيش از همه گزينه ها مورد توجه دشمنان بود رخنه در وحدت و همدلي آحاد ملت ايران بود. بنابراين از 22 خرداد 88 به انواع شگردها و شيوه ها براي تضعيف ساختار نظام و شكستن وحدت مردم روي آوردند اما نتيجه خروجي معكوس داشت و باعث شد كه در 9 دي و 22 بهمن 88 مردم منسجم تر از گذشته و فارغ از هرگونه سلايق سياسي اتحاد بي نظير خودشان را در حمايت از نظام جمهوري اسلامي و رهبري آن به نمايش بگذارند و مديريت بيروني فتنه كه اميد زيادي به ائتلاف سلطنت طلب ها، سكولارها، بهايي ها، گروهكي ها، تروريست ها و... بسته بود از هيچيك از اقدامات خود طرفي نبست.آمريكايي ها با ساماندهي اين اقدام تروريستي نشان دادند كه مشي آنها به مانند گذشته وادار كردن عوامل تروريست به عملياتي است كه عليه مردم عادي برنامه ريزي شده است. اين بدان معناست كه آنها مي خواهند به طور مستقيم از عموم مردم انتقام بگيرند آن هم با يك عمليات انتحاري و نه عمليات اطلاعاتي.طرفه آن كه پس از حادثه تروريستي اخير در مسجد جامع زاهدان مقامات آمريكايي و از جمله هيلاري كلينتون وزير امور خارجه اين كشور اقدام تروريست ها را محكوم كردند تا به خيال خودشان هرگونه تصوري در دخالت داشتن خودشان را پيشاپيش از ميان برده باشند اما هر ذهن سياسي كه وقايع چند ماه گذشته را دنبال و پيگيري كرده باشد رد پاي كابوها را آشكارا و به عيان مي بيند. آمريكايي ها و يكي دو كشور غربي ديگر پس از انتخابات سال گذشته ايران سعي داشتند به جهت زير سؤال بردن مشروعيت نظام، «حقيقت انتخابات» را ترور نمايند اما در نهايت چشمان حقيقت بين آحاد ملت پرسوتر از گذشته فريب سيماي بزك كرده آنها را نخورد و اكنون به ترور فيزيكي مردم حقيقت بين و بابصيرت روي آورده اند! دشمنان نظام جمهوري اسلامي در ماه هاي گذشته چند بار طعم «شكست اطلاعاتي» را چشيدند كه نمونه اخير آن بازگشت شهرام اميري پژوهشگر دانشگاه مالك اشتر به ايران اسلامي است كه 14 ماه پيش آمريكايي ها او را ربوده بودند ولي سرانجام پس از يك رسوايي اطلاعاتي نتوانستند از اين ربايش بهره مند شوند و امروز آنچنان كه رسانه هاي غربي تأكيد دارند مسئله شهرام اميري به دردسر تازه اي براي سازمان جاسوسي و اطلاعاتي آمريكا تبديل شده است.5- بالاخره بايد گفت آنچه مشخص است اين است كه آمريكايي ها و جريان استكبار در مواجهه با جمهوري اسلامي ايران در كارزارهاي مختلف سياسي، اقتصادي، هسته اي، فرهنگي، ديپلماسي و حقوق بشر مستأصل و سردرگم شده اند.در عرصه ديپلماسي و هسته اي نيز آنچه كه امروز ترجيع بند همه تحليل هاي رسانه هاي غربي است اعتراف به اين واقعيت است كه طرح منزوي شدن ايران امكان ندارد. پرونده سازي عليه فعاليت هسته اي ايران سياسي است شوراي امنيت در برابر تعامل ايران، گزينه تقابل را برگزيد و بدون هيچ مبناي حقوقي قطعنامه 1929 را صادر كرد.خلاصه آنكه اين اقدام تروريستي آمريكايي ها تنها عجز و ناتواني آنها را در برابر مردم ايران به اثبات رساند "
در خاتمه اینکه قلم بر دست یادداشت روز بر حسب مأموریتی که دارد و عادت مزمن ترک ناپذیر به دروغگوئی نمی تواند که به جز وارونه گوئی کردن و صورت مسئله را پاک کردن قلم فرسائی کند . به خصوص پس از 30 سال که ترفند مبارزه با آمریکا و شیطان بزرگ سوخته شده زیرا که فراموش نشده است که چگونه رفسنجانی در خطبه نماز جمعه ی خود تهران در مورد اشغال افغانستان اعتراف کمک به بوش کرد . البته همینگونه همکاری در اشغال عراق هم تکرارشد . یعنی برای اینکه حمله نظامی به ایران نشود افغانستان و عراق اشغال نظامی شد تا موجب تقویت رژیم ضد بشری شود . همانگونه که قلم بر دست یادداشت روز نویس بطور وارونه ارگان پاسداران فاشیستی تروریستی کودتائی کودتای غارتگر و سرکوبگر را مردم ایران جا زده است و دو عملیات انتحاری اخیر در مسجد جامع زاهدان که انتقام واکنشی حامیان برادران اعدام شدهگان ریگی علیه پاسداران بود ه است را اقدام طراحی شده از سوی آمریکا علیه ملت و انتقام گرفتن از اینان تعبیر و تفسیر کرده است. صد البته که با اینگونه تحلیل و ادعاهای وارونه دادن تصور نمی شود حتی پاسداران را قانع کند تا چه رسد به اینکه مور دقبول مردم ایران واقع شود . زیرا که وحشت از آثارضربات وارده بر ارگان فاشیستی کودتائی پاسداران است. همچنین هدف پنهان نمودن نگرانی و وحشت از ریزش پاسداران ضربه خورده وبشدت ضعیف شده می باشد . به ویژه اینکه پس از طرح کودتای 22 خرداد 88 و نقش اساسی و مستقیم این ارگان در سرکوب معترضان برجسته و عیان شده که همین موضوع بر شدت تنفر مردم ایران نسبت به آن افزوده است.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890426/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان شنبه 26 تیر ماه سال 1389
كابوهاي وحشي ! (يادداشت روز
)