روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دوشنبه 4 مرداد ماه سال 1389
نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه ی حکومتی جمهوری " مهدويت و روحانيت"
"مگر اکنون به حاصل 32 سال حکومت فاشیستی دینی اعتراف به رشد خرافات اعتراف نشده است کهبا انواع و اقسام خیانت و جنایت های ضد انسانی و جنگ میهن ویران کن و اقتصاد ذخایر ومنابع کشور تاراج دادن و غارت کردن حاکمان و آقازاده های شان... همراه بوده است که اکنون در فضای طنین انداز شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه در سراسر میهن، بازهم خواهان ادامه رژیم ضد بشری دیکتاتوری کودتائی دین فروش زیرچتر مهدویت شده است؟"
هر گز انکاری کردنی نمی باشد که چگونه 32 سال است که آخوندهای روضه خوان ومرده خوار غیر مولد ومتحجر که از طریق دین فروشی و گریز به صحرای کربلا زدن بر بالای منبر ارتزاق می کردند. چگونه فرصت طلبانه وموج سوارانه بر اریکه ی قدرت خزیدند و بر منابع و ذخایر طبیعی و ارزی و اقتصادی کشور چنگ انداخته ودو دستی بقدرت چسبیده اند و درکنارشرکای دزد و غارتگر شان دست بهر جنایت و خیانت ودین و وطن فروشانه ای زده اند تا که هر طوری شده قدرت شان راحفظ کنند وهرچه بیشتر بتوانند بر انباشت ثروت باد آورده شان بی افزایند ؟ آری این مفت خوران بقدرت خزیدگان در این مدت زیر چتر دین ابزاری شده اهداف پلید و شوم شان را دنبال کرده اند. زیرا که این انگلان حاکم شده که عجیب نه بقدرت چسبیده اند که به دنیای مادی و انباشت ثروت های نجومی کلان مفت گرد آوری شان آویزان و از آن با همه وجود شان مراقبت و محافظت می کنند. ولی به مردم محروم درس و پند معنویت و عدم اصراف می دهند. در صورتیکه خود شان دارای تاریخچه ی بسیار طولانی دنیا خریدن برای خود و دین فروختن بابهشت نسیه به مردم در انبان و خورجین خودشان دارند . همانگونه که در زمینه مبارزه و مایه گذاری و بها دادن نیز ید طولائی از سیاست تقیه و وعده های ظهور و حضور امام زمانی دارند که اکنون تبدیل به مهدویت شده است . البته چون اکنون که در بن بست و بحران همه جانبه از جمله بحران هسته ای قرار گرفته اند . به خصوص اینکه در بستر تلاش مستمر و شتابدار برای دسترسی به سلاح هسته ای نه لحظه ای درنگ نمی کنند ، بلکه در دفاع از اهداف هسته ای دارند به استقبال جنگ بس ویرانگر و خانمان بر انداز تر از جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق به پیش می روند . بنابراین برای توجیه گری موضوع مهدویت یا صدور تروریست جهانی و اشغال جهان برای حاکمیت الله مورد نظرشان را زیر چتر امام زمان چاشنی فلسفه ی تجربه شده 32 ساله ی عوامفریبی و دین فروشی شان نموده اند . برای همین است که در یک سنفونی مشترک آخوندهای حکومتی فسیل حوزه علمیه ی قم همچون آخوند فاسد ومتحجر شیخ محمد یززدی با آقازاده ی دزد و مفسدتر از خودش در کنار معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور با پاسدار گماشته احمدی نژاد و با سرمقاله نویس روزی نامه ی حکومتی جمهوری شیطانی بر سر منبر روضه خوانی مداحی گری امام زمان و مهدویت رفته اند. البته با حفظ اختلاف و تضاد ورقابتی که میان شان وجود دارد . پس بی جهت نیست که سرمقاله نویس در بستر انتقاد به رشد خرافات که جزو مشتقات حکومت دینی و دین ابزار قدرت شده می باشد اینگونه اعتراف به رشد خرافات مذهبی مقابل مهدویت نموده است :

"با اينكه پالايش دين و اعتقادات مذهبي از موهومات و خرافات، توقع كاملاً بجا و درستي بود كه همگان از نظام جمهوري اسلامي داشتند و دارند، متأسفانه به جز موارد اندك چنين اتفاقي نيفتاد و حتي در مواردي هجوم موهومات و خرافات به دين و اعتقادات مذهبي بيشتر شد. انقلاب اسلامي با تكيه بر اين مكتب به پيروزي رسيد و اينكه ايران پايگاه جهاني اين انقلاب است به اين دليل است كه مكتب اهل بيت و اعتقاد به مهدويت با همت والاي روحانيت شيعه و ملت ايران كه پيروان راستين اهل بيت هستند در اين كشور خيمه زده است. همانطور كه اصل انقلاب و نظام جمهوري اسلامي به رهبري روحانيت شكل گرفته و تداوم آن نيز با حضور و مراقبت هوشيارانه روحانيت نياز دارد، حفاظت از محوري‌ترين اصل آن، يعني مهدويت كه امامت و رهبري مستمر جامعه مي‌باشد و نقش اساسي در تداوم اسلامي بودن انقلاب دارد، نيز فقط با حضور و مراقبت هوشيارانه روحانيت ميسر خواهد بود. دشمن هميشه براي كوبيدن هر بنياني از همان روزنه‌اي وارد مي‌شود كه مجراي اصلي تنفس و حيات آن بنيان است. مهدويت، براي نظام جمهوري اسلامي مجراي اصلي تنفس و حيات است و به همين دليل از صبح پيروزي انقلاب و تأسيس نظام جمهوري اسلامي، مخالفان با حربه دين به صحنه آمدند و ابتدا مدعي شدند كه قبل از ظهور حضرت حجت هر پرچمي به نام اسلام بالا برود، باطل است!"
سرمقله نویس در ادامه ی در دفاع از حکومت آخوندهای دین فروش تأکید بر مهدویت جهانی شدنش کرده است که در حقیقت ادامه ی همان سیاست صدور انقلاب یا صدور تروریسم وارتجاع و بحران برون مرز است که این روز ها آشکارا اعتراف به اشغال جهان زیر چتر مهدویت از سوی دیگر کودتا گران حاکم خرافات پرست می شود که از سوی سرمقاله نویس اذعان شده اینان دشمن مهدودیت هستند و اینگونه اینان را عوامل استکبتار مقابل مهدویت دانسته است "
اين سخن انحرافي كه مستقيماً تنها نظام حكومتي مبتني بر مهدويت در جهان را هدف گرفته بود، دقيقاً با قدرت‌هاي استكباري همنوائي مي‌كرد كه يك نظام ديني را بر نمي‌تابيدند و با تمام امكانات درصدد براندازي آن برآمده بودند. مستكبران از خارج با ابزارهاي جنگ سخت به ميدان آمدند و تا حمله نظامي براي براندازي نظام جمهوري اسلامي پيش رفتند و مدعيان دينداري در داخل با توسل به ابزارهاي جنگ نرم همان هدف را دنبال كردند. مدعيان چون در اين مرحله كاري از پيش نبردند، در مرحله بعد به ابزارهاي ديگر جنگ نرم كه ترويج موهومات و خرافات است متوسل شدند. آنها به تدريج به اين نتيجه رسيدند كه به جاي مخالفت با نظام اسلامي بايد خود را موافق اين نظام جلوه دهند تا بتوانند با اين نقاب فريبنده، اعتقادات قوي ديني مردم، كه داراي جوهره انقلابي است، را از درون بپوسانند و اساس نظام را بگونه‌اي سست كنند كه خود فرو بريزد و نيازي به عامل بيروني نداشته باشد. ما اكنون در اين مرحله قرار داريم و روحانيت، درست در همينجاست كه بايد به رسالت تاريخي خود براي صيانت دين از دستبردها عمل نمايد. در ادامه اين مقاله با اين سئوال سروكار داريم كه آيا روحانيت در اين مرحله براي عمل به وظيفه خود قيام كرده است؟"
در خاتمه اینکه همینکه سر مقاله نویس اعتراف کرده است که حاصل 32 سال حکومت فاشیستی مذهبی دین فروشانه که هدفش حفظ قدرت و انحصاری کردن و انباشت ثروت بوده است که از سوی آخوندهای متحجر انگلیسی که در خدمت دولت فخیمه ی انگلیس بوده و از سوی آن حمایت و هدایت و کنترل شده اند و با کمک شرکای غارتگر همچون باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه و پشتیبانی پاسداران بقای شان ادامه یافته است که طبق اعتراف سرمقاله نویس نتیجه اش منتهی به رشد خرافات مذهبی شده است. همچنین اذعان کرده حامی و مبلغ و پشتیبانش استکبار جهانی می باشد . اما عجیب است که بازهم رهنمود داده وتأکید کرده است که باید همچنان آخوند های فسیل و متحجر دزد و عوامفریب و دین فروش وجنگ افروز در قدرت بمانند. برای همین آخوندهای حوزوی حامی رهبر لوطی جماران خامنه ای نظام ضد بشری و کودتائی را مخاطب قرار داده است که آیا برای جهانی شدن حکومت با چتر داع از مهدویت به وظیفه ی خود قیام کرده اید اگر نه می بایست هرچه زود تر اقدام کنید ؟ در پاسخ سئوال است که مگر غیر از این است که عملکرد 32در سال گذشته ی حکومت فاشیستی دینی اعتراف به رشد خرافات شده است که با انواع و اقسام خیانت و جنایت های ضد انسانی و جنگ میهن ویران کن و اقتصاد ذخایر ومنابع کشور تاراج دادن و غارت کردن حاکمان و آقازاده های شان همراه بوده است که منجر بهکشانیدن شدن 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی شده است . از سوی دیگر دادن هدایای کلان مالی برای ا قدامات تروریستی جهان گشایانه ی برون مرزی بوده است ، دیگر چه برای میهن و مردم ایران انجام شده است که در فضای طنین انداز شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه در سراسر میهن ولی بازهم می بایست این رژیم ضد بشری دیکتاتوری کودتائی دین فروش به بقای ننگین خودش زیر چتر مهدویت با رهبری آخوند ها ادامه دهد؟
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890504/13890504_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دوشنبه 4 مرداد ماه سال1389
مهدويت و روحانيت