گزیده خبر ها 2 مرداد- 89
ده ميليون خانواده درگیر مسئله اعتیاد
http://www.fararu.com/vdcd5o0k.yt0x96a22y.html
عجیب است که پدیده ی شوم خانمان بر افکن مشکل اعتیاد در کشور نه وجود اسکله های غیر مجوز پاسداران در سواحل جنونی کشور می باشد که در طول 24 ساعته مشغول تخلیه ی انواع و اقسام کالاهای قاچاق و مشروبات الکلی و مواد مخدر و توزیع آن در سراسر حتی درون سلول های درون زندان ها می شود ، بلکه مقصررشد ونمو اعتیاد در جامه در 32 سال گذشته والدین نزد فرزندان شان می باشند که سیگار می کشند و بدتعلیم و آموزش می دهند . حال بماند این ادعای کمدی هم مشابه آمار معتادین کنونی است در صورتی که پس از دوم خرداد سال 76 مطبوعات گزارش 3 میلیون معتاد دائمی مصرف کنندگان مواد مخدر و 10%موقتی جمعیت کشور ارائه دادند که پس از 13 سال معجزه شده و به آمار یک میلیون و 200 هار معتاد رسیده است.
مديركل پيشگيري از اعتياد ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اينكه گرايش فرزندان در خانواده‌هاي از هم گسيخته به مواد مخدر بيشتر است، گفت: از ميان يك ميليون و 200 هزار معتاد قطعي و 800 هزار معتاد تفنني، 10 ميليون نفر از خانواده‌هاي معتادان گرفتار معضل اعتياد هستند. صرامي مديركل پيشگيري از اعتياد ستاد مبارزه با مواد مخدر در حاشيه كارگاه مربوط به اعتياد و راه‌هاي پيشگيري از‌ آن به خبرنگاران تاكيد كرد: متاسفانه برخي از پدر و مادرها با عدم رعايت مسائل تربيتي، امروز با كشيدن سيگار، مواد مخدر و محرك در منزل، مراسم عروسي، عزا، جمع دوستانه و .... اقدام كرده و به دليل آنكه فرزندان با چشم فرزندان تربيت مي‌شوند نه با گوش، به سرعت از والدين خود الگو مي‌گيرند.
فروش تخم مرغ مصنوعی چینی به جای واقعی+ عکس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24609
لابد بزودی شاهد عرضه ی اینگونه تخمرغ های مصنوعی چینی برروی پیشخوان های فروشندگان بازار ها در ایران خواهیم بود . زیرا که ایران مرکز ثقل عرضه همه تولیدات قلابی و دروغین و مصنوعی تولیدی حوزه علمیه ی قم تا تولیدات چینی شده است .
چینی ها این بار اهداف بیزینسی خود را روی شکم انسانها پیاده کرده و تخم مرغ مصنوعی راهی بازار کرده اند.کاملا شبیه تخم مرغ واقعی به نظر رسیده و هنگام پخت و پز نیز ظاهری زیباتر دارند. برای درست کردن پوسته تخم مرغ از کربنات کلسیم استفاده کرده و برای زرده و سفیده نیز از مواد شیمیایی مانند سدیم ژلاتین،کلسیم کلراید، زاج سفید و مواد رنگی استفاده می کنند.ورود این نوع تخم مرغ که از اواخر سال 2009 به بازار شروع شده خشم اذعان عمومی را برانگیخته و کشورهای خارجی بیم آنرا دارند که تخم مرغ چینی بازارشان را فرا گیرد.
در مراسم اختتاميه جشنواره ملي جوان ايراني / بخش اول.احمدي‌نژاد از سناريوي طراحي شده عليه ايران توسط آمريكا پرده برداشت.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور از سناريويي به نويسندگي و كارگرداني آمريكا عليه ايران خبر داد و گفت: اين سناريو را رئيس جمهور روسيه كليد زد كه جزئيات بيشتر آن را در آينده نزديك عرض خواهم كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905010751
آیا این پاسدارگماشته احمدی نژاد تناقض و دروغگو و عوامفریب و خالی بند آن زمان که نامه تبریک به اوبا ما رئیس جمهور آمریکا ارسال کرد اینگونه ادعائی را که اکنون بیان کرده می دانست یانه؟آگر آری چرا به جای ارسال تبریک آن موقع افشاگری نکرد؟اگر نه دروغ است و برای کتمان کردن نارضایتی عمومی وپوشش تبلیغاتی انکار کردن واقعیت آویزان به اینگونه وارونه گوئی شده است چون خط تحمیلی دیکته شده ی پاسداران کودتاگر می باشد
آيت‌الله جنتي در خطبه دوم نماز جمعه تهران:مصوبه مجلس درباره انرژي هسته‌اي حفظ عزت اسلام از سوي نمايندگان بود.خبرگزاري فارس: خطيب امروز نماز جمعه تهران با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص الزام دولت به تأمين و تهيه سوخت رآكتور و غني‌سازي اورانيوم با غناي 20 درصد، گفت:‌ اين موضوع نشان‌دهنده حفظ عزت اسلام از سوي مجلس شوراي اسلامي و وكلاي ملت در قوه مقننه است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905010416
آیا مخطابان این آخوند متحجر احمد جنتی همان وکیل الدوله های بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی بازار مکاره می باشند که دتی پیش اراذل و اوباش بسیج و تجمع کرده بر درب این بازار مکاره هم پاسدار رئیس این بازار مکاره علی لاریجانی انگلیسی و هم سایر وکیل الدولله ها را کیف بر دستان انگیسی خطاب کردند کهاکنون مدافعان پروژه ی هسته ای شده اند که بحرانش دارد تبدیل به جنگ ویرانگر تر از جنگ ایران و عراق می شود؟
مقام معظم رهبري در ديدار اعضاي دفتر رهبري و سپاه حفاظت ولي امر:انجام كارهاي نو و شيوه‌هاي كارآمدتر بدون انگيزه امكان پذير نيست.خبرگزاري فارس: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمودند: پيدا كردن راه‌ها و شيوه‌هاي نو و كارآمدتر؛ در كارهاي محدود و كلان، فكر و تلاش لازم دارد. بدون انگيزه، بدون يك عامل دروني، اينجور كارهاي برجسته، چه از لحاظ كمّي، چه از لحاظ كيفي، امكانپذير نيست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905010428
لابد بدون شک و شبهه شیوه و کارهای نو با انگیزه های صیقل خورده مورد نظر آیت الله کهریزکی لوطی جماران خامناه ای همان اقدامات نو آور ضد بشری تجاوز و قتل در بازداشتگاه کهریزک و زندان های اوین و رجائی شهر کرج است که پس از کودتای 22 خرداد 88 شروع شد که پاسخ وواکنش انتقامی فریاد های مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه گفتن معترضان ناراضی می باشد. یا اینکه فرمان قطع دستان 5 نگون بخت به اتهام سارقان مسلح در زندان مرکزی همدان است که مکمل دار زدن علنی در اهواز و اعدام ها در زاهدان و سراسر زندان های شهر های دیگر ایران شد که عجیب رشد یافته و شتاب گرفته است.
با حضور رئيس جمهور؛طرح ملي "استان‌يار " دقايقي پيش رونمايي شد.خبرگزاري فارس: همزمان با ولادت حضرت علي‌اكبر(ع) و روز جوان طرح ملي استان‌يار دقايقي پيش با حضور محمود احمدي‌‌نژاد رئيس جمهور رونمايي شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905010694
وقی که دانشگاه ها گورستان شده باشند و اساتید دانشگاه ها اخراج و باز خرید و باز نشسته اجباری می شوند و دانشجویان با ستاره دار شدن شناسائی اخراج یا دستگیر و شکنجه و زندانی شدن محکوم به زندان می گردند و هنگامیکه طرح تورسفر های ماراتونی استانی پاسدار گماشته احمد نژادو هیئت دولت همراه که به جز صرف هزینه ی کلان در بر داشت نه حاصل آن به شکست انجامید که به آنگونه به افتضاح کشیده شد که منجر به اعتراض وکیل الدوله های بازار مکاره مجلس هشتم شده است که اکنون از شگرد جایگزینی مضحک استان یار جای استاد یار به جای سفر های استانی استفاده شده است .
احمدی نژاد: قدس شریف آزاد خواهد شد
http://www.fararu.com/vdceoe8n.jh8wni9bbj.html
این ادعای جدید برگردان شعار راه قدس از کربلا می گذرد که جنگ خانمان بر انداز 8 ساله ی ایران و عراق سر داده می شد . ولی منتهی به سرکشی جام زهر شد اکنون تبدیل به جایگزینی اسرائیل نا بود گردد شده است .
رييس‌جمهور با تجليل از خدمات برجسته علامه فضل‌الله به جهان اسلام گفت: مطمئنا راه و آرزوهاي علامه فضل‌الله در لبنان و منطقه توسط مومنان و مجاهدان پيگيري و قدس شريف آزاد خواهد شد.
رحیمی: تمام ایرانیان دارای مسکن می‌شوند
http://www.fararu.com/vdcaeynm.49nu015kk4.html
این ادعای وارونه همچون همان ادعای پیشنهاد سابق جایگزین کردن یورو جای دلارهای نفتی است که اکنون سناریوی وارونه تکرار شده است . بنابراین نتیجه اینکه همانگونه که خمینی شیاد در بدو ورودش در بهشت گفت هم پول سهم نفت و بر درب خانه های داده می شود . هم آب و برق و مسکن مجاانی می شود . ولی سپس در بهشت زهرا گورستان پولی بهجای مسکن داده شد . اکنون هنم که آب و برق هم چپ و راست قطع می باشد
رحیمی گفت: ايران قصد دارد دلار و يورو را از سبد معاملات نفتي خود خارج كند .
ناگفته های محسن رفیقدوست : رهبری اجازه ندادند هاشمی به قم برود
http://www.fararu.com/vdcepe8n.jh8wvi9bbj.html
دلیل اینکه این پاسدار که اعتراف کرده هدف جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق فتح بغداد بوده است . البته اخوی اش مرتضی رفیقدوست دارای پرونده اختلاس 123 میلیارد تومانی از بانک صادرات می باشد که بدستورلوطی جماران کهریزکی پرونده بسته شد . اکنون این عضو باند مافیائی غارتگر مؤتلفه عسگر اولادی در صحنه فعال شده است تاکه نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن را اجرا کند و پیام کودتاگران را به رهبر رقیب مغلوب منتقل کند که درمجموع نشان از شرایط حساس و خطری و بحرانی بود ن اوضاع می باشد که اینگونه نیاز به نمایش و بازیگری مهره ی فراموش شده است.
فرارو- محسن رفيقدوست گزارش چند ديدار خود با هاشمي رفسنجاني را اعلام كرد و گفت: هاشمي رفسنجاني تكليف شرعي را در حركت پشت سر رهبري مي داند و معتقد بود همه شعارها در راهپيمايي هاي 9 دي و 22 بهمن در حمايت از رهبري، امام(ره) و انقلاب بود. محسن رفیقدوست وزیر سپاه دوران دفاع مقدس در گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری فارس به بیان ناگفته هایی از حوادث سال گذشه انتخابات و تحلیل شرایط سیاسی کشور پرداخته است. این فعال سیاسی در ابتدا به ارائه تحليلي از حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري و نقش خواص در آن پرداخت و با بيان اينكه من از مخالفين سرسخت مناظره‌هاي تلويزيوني در ايام انتخابات بوده و هستم، اظهار داشت: من از روز انتخابات و حتي قبل از آن وضعيت را وضعيت خوبي نديدم و معتقدم از همان شب مناظره‌ها بود كه خط كشي بين ملت شروع شد. پیغام صبح انتخابات به میرحسین موسوی رفيقدوست درباره پیغام صبح انتخابات خود به موسوی اظهار داشت: صبح 23 خرداد توسط يكي از دوستان كه با من و آقاي موسوي آشنا بود، پيامي براي ايشان فرستادم و گفتم كه اولا در انتخابات تقلب نشده است. دوما من بعد از انتخابات دوم خرداد 76 در يك ملاقات حضوري به آقاي خاتمي گفتم كه آن 7 ميليون نفري كه به آقاي ناطق راي دادند، به شخص آقاي ناطق راي دادند اما از آن 20 ميليون نفري كه به شما راي دادند، 18 ميليون نفرشان كساني بودند كه در حقيقت نمي‌خواستند به ناطق راي بدهند بنابر اين شما اين 20 ميليون راي را به خود نگير ! در حمايت از رهبري، بديلي براي آقاي هاشمي نمي‌شناسم. تنها اختلاف آقاي هاشمي با رهبري بر سر رياست جمهوري احمدي‌نژاد است . هاشمي به من گفت اگر آقا اجازه دهند به قم خواهم رفت. هاشمي گفت راهپيمايي 9 دي و 22 بهمن باعث ابتهاج من شد
هادی‌خامنه‌ای: مخالفین اصلاحات ناکام مانده‌اند
http://www.fararu.com/vdcce0qp.2bqie8laa2.html
اینهم نقش اخوی لوطی جماران کهریزکی که تلاش کرده است هم رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب و هم رژیم ضد بشری کودتائی نامشروع به آخر خط رسیده را با دوغ و دوشاب قاطی کردن از زیر تیغ اعتراضات مخالفان و ناراضیان برهاند وفریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه را ماستمالی نماید .
دبير‌كل مجمع نيروهاي خط امام با بيان‌اينكه اصلاحات همزاد انقلاب اسلامي است و از آن جدا شدني نيست،تاكيد كرد: تبليغاتي كه عليه اصلاحات و انقلاب اسلامي صورت مي‌گيرد، يك ريشه دارد. در داخل كشور به اصلاحات حمله مي‌كنند و در خارج به انقلاب اسلامي و هر دو از يك ريشه‌اند. هر دو مصمم‌اند كه نظام اسلامي واقعي و حقيقي،معيوب و ناكارآمد جلوه دهند. ولي ما به هيچ‌وجه نااميد نيستيم.
قالیباف در آلمان ؛دیدار شهردار تهران با صدر اعظم پیشین و شهردار هانوفر آلمان + گزارش تصویری
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24612
این چه سیاستی است که برخی از شهرداران آلمانی این روز ها دنبال می کنند . زیرا که میزبانان شهر دار شیراز و پاسدار ضر غامی رئیس صدا و سیما بودند و اکنون هم میزبان پاسدار سردار قالیباف شهردار تهران هستند. برای چه با اینگونه اقدامات خاک بر توی چشمان ناراضیان ایرانی پاشیده اند . در صورتیکه در 22 خرداد 88 تا حال هر فرصتی که کسب کرده اند فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر داه اند. زیرا که خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران می باشند؟
دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران که به دعوت رسمی شهردار هانوفر آلمان و همچنین به منظور حضور در مراسم دهمین سالگرد تاسیس مرکز مغز و اعصاب پروفسور سمیعی در هانوفر به این شهر سفر کرده بود با "گرهارد شرودر" صدر اعظم پیشین آلمان و "اشتفان ویلی" شهردار هانوفر دیدار و گفت و گو کرد