گزیده خبر های 25 تیر - 89
تصاویری از جشنواره عفاف و حجاب
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24120
واقعاً که همه اادا و اطوار های رژیم ضد بشری وارونه و تناقض آمیز و کمدی می باشد . حال گذشته از اینکه بیش از 3 دهه از تاریخ شعار روسری یا توسری می گذرد که در ادامه بصورت اجرای طرح های گوناگون ضربتی مبارزه با بی حجابی دنبال شده است که نتیجه به آنجا ختم شده که رئیس دولت نامشروع با جا خالی دادن اقرار نموده که دولت نقشی در سرکوب زنان با بهانه ی مبارزه با بی حجابی ندارد و کاسه و کوزه را بر سر نیروی انتظامی شکست و عامل و مقصر سرکوب زنان ودختران معرفی اش کردد . سپس در ادامه ی بحث و جنجال وجدل مبارزه با بی حجابی و کار برد جدید فرهنگ حجاب و عفاف به خصوص برای خود کفاشدن در این زمینه طرح پوششی عفاف و حجاب از سوی وزارت فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور ارشاد اسلامی ارائه شد. آنگاه الگوی آرایش موی مردانه و حجاب و عفاف زنانه ی داخلی پرده بر داری شد. در ادامه برای تبلیغبیشتر جشنواره عفاف و حجاب بر پا شد که نمونه هایش در تصاویر لینک ضمیمه شده به نمایش گذاشته شده است که در آن نوع آرایش صورت و لب و لپ زنان و موهای بولوند بیرون زده به نمایش گذاشته شده است . البته در این تصاویر موهای تاج خروسی پسرانه ویقه تا سر ناف باز مردان هم بسیار جالب و خنده دار و دیدنی می باشد.
عکس / راهنمای ایرانی دنده ماشین !
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24119
یک زمانی در سال 61 در صحفه ی اول مطبوعات گزارش خبری تصویری بازتاب داده شد که مدل اختراعی آفتابه قابل مصرف ترکش خورد گان و جانبازان جبهه ی جنگ حق علیه ی باطل وارد بازارشد که گفته شد به مرز تولید انبوه وخود کفائی هم رسیده است تاکه اینان موقع توآلت وشتسشوی خود مشکلی نداشته باشند . اکنون پس از اینکه دو سال از تاریخ پیام نوروزی رهبر لوطی جماران می گذرد که سال را سال نو آوری و شکوفائی اقتصادی نامیده بود . از سوی مبتکران ونو آوران بی ترمز و دنده عقب کنده شدگان، گزارش شده که تولید کاربرد راهنمای صد در صد نوشتاری دنده ماشین ایرانی هم اختراع ووارد بازار شده است تا نشان داده شود که چگونه مسیر رشد صنعت تلید انبوه آفتابه ی خود کفائی اکنون به مرحله ی تولید چگونگی استفاده کردن از دنده ماشین ایرانی رسیده است .
کلاهی که سر مشایی رفت!/عکس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24116
این نوع کلاه بر سر گذاری که ادامه ی رقابت کلاه و عمامه گذاری می باشد وعنوان جشنواره فردوسی هم یدک می کشد هر چه باشد رحیم مشائی سور به پاسدار گماشته احمدی نژاد زده است . زیرا که اگر پاسدار گماشته احمدی نژاد در سفر اخیر خود به چند کشور آفریقائی در آنجا آفریقائی ها عمامه بر سرش گذاشتند. ولی این یکی مشاور نزدیک وی برای اینکه ثابت کند حامی تولید کنندگان داخلی می باشد . اجازه داده تا که اینگونه کلاه بر سرش گذاشته شود . البته بشرط اینکه کلاه هم وارداتی از کشور و دولت فخیمه ی انگلیس نباشد. فراموش نشود معلوم نیست که در این مسابقات زور خانه ای چقدر زور زده شده است تا که کلاه بر سر این کلاه بر دار شیاد و خرافاتی گذاشته شود.
اختتاميه دومين دوره مسابقات بين المللى ورزش هاى زور خانه اى ، جام حكيم ابوالقاسم فردوسى در شهر دوشنبه در كشور تاجيكستان با اهدا جوايز به نفرات برگزيده توسط رحيم مشايى،رييس دفتر رييس جمهورى اسلامى ايران برگزار شد
مدیری که قربانی تایید آلودگی برنج شد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24124
وقتیکه همسر سربازجو حسین شریعتمداری وزیر بهداشت دولت نامشروع دهم شده باشد که پس از 32 سال تنها زنی است که در کابینه وزیر شده است . مشخص است در شرایطی که واردات کالا ها همچنان نسبت به صادرات کالا ها سیر صعودی به رو به رشد و افزایش به خود گرفته است که گذشته از تعطیل شدن کار خانه ها و اخراج و بیکار شدن بیشمار کار گران از جهت دیگر موجب رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی وفقر و بیکاری و عمیق تر شدن شکاف طبقاتی در جامعه شده است . ولی در عوض سبب روزانه میلیارد تومان توی جیب رفتن دلالان و واسطه ها و یا انگل های اقتصادی شده است که همچون باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه ی حامی دولت و همینطور سایر شر کای دیگر حامی دولت هستند . بنابراین مشخص است که در این اوضاع و احوال حاکم دزد بازار نه جان مردم محروم نیازمند به برنج وارداتی آلوده مهم نیست ، بلکه فاش کردن آلوده بودن برنج آلوده اشکال دارد. زیرا که ضرر و زیان به مافع غارتگران صاحب ثروت های نجومی باد آورده می شود. به خصوص اینکه آلوده بودن برنج وارداتی مورد وزارت بهداشت واقع نشده است.
ماموریت پورهاشم در موسسه استاندارد تهران 18 تیرماه امسال به پایان رسید ولی این ماموریت هنوز تمدید نشده تا به زودی وی جای خود را به مدیری جدید دهد.به گزارش خبرآنلاین بدین ترتیب این نظریه شکل گرفته است که علت اصلی این برکناری پافشاری وی بر آلوده بودن برنج های وارداتی بر خلاف نظر رئیس موسسه استاندارد کشور و وزیر بهداشت بوده است. بحثی که هفته پیش توسط کمیسیون بهداشت مجلس تاییدشد.به گفته رئیس کمیسیون بهداشت مجلس آلوده بودن برنج های وارداتی مورد تایید کمیسیون بهداشت قرار گرفته و جهت طی مراحل قانونی به کمیسیون اصل 90 ارسال شده است.این در حالی است که یکسال و نیم گذشته با وجود تاکید پورهاشم رئیس موسسه استاندارد تهران به آلودگی برنج های وارداتی اما مسوولانی چون وزیر بهداشت و رئیس موسسه استاندارد ایران خاطرنشان ساختند که برنج ها آلوده نیست.اما با عدم تمدید حکم، طی روزهای آینده با وجود تایید آلودگی برنج های وارداتی، پورهاشم رئیس موسسه استاندارد تهران برکنار خواهد شد.در این بین رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ، تاکید دارد: برکناری پورهاشم از این سمت نقض دستورات احمدی نژاد در جهت تشویق مدیرانی است که به وظیفه خود به درستی عمل می کنند.
معمای قدیمی مرغ و تخم مرغ بالاخره حل شد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24125
اکنون سرنخ و ریشه ی اصلی نیمی از دلیل ادامه ی بحث فلسفی یا سفسطه گری حوزوی که اول مرغ بوده یا تخمرغ از سوی دانشمندان دولت فخیمه کشف شده که مشخص شده ابتدا مرغ بوده است. ولی در پاسخ اینکه مرغ چگونه به وجود آمده هنوز نتیجه ای حاصل نشده است . برای همین است که حوزه های علمیه و حامیان وابسته به آن هنوز جانشینی برای ولی فقیه یافت نکرده اند. چون ولی فقیه را آسمانی ونه زمینی می دانند.ا لبته نظریه ای هست که گفته می شود خزندگان تبدیل به پرندگان و.... شده اند ولی چگونه درندگان وچرندگان تبدیل به آخوند های حکومتی شده اند هنوز علمای حوزه علمیه ی قم نظری در این مورد نداده اند؟
از این رو دانشمندان نتیجه گرفتند که مرغ اول بوجود آمده است اما اینکه مرغ خود از کجا بوجود آمده است همچنان یک معماست دانشمندان بالاخره پاسخ این معمای قدیمی را که تخم مرغ اول بوجود آمده است یا مرغ پیدا کردند.واحد مرکزی خبر به نقل از سی ان ان گزارش داد، دانشمندان در انگلیس در مطالعاتشان روی پوسته تخم مرغ موفق شدند پاسخ این معمای قدیمی را پیدا کنند.آنها در مطالعاتشان دریافتند که تخم مرغ بدون پروتئین موجود در تخمک مرغها تشکیل نمی شود زیرا این پروتئین از عناصر مهم در پوست تخم مرغ است.از این رو دانشمندان نتیجه گرفتند که مرغ اول بوجود آمده است اما اینکه مرغ خود از کجا بوجود آمده است همچنان یک معماست.
ابقای عسگراولادی و باهنر
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24113
انتخابات دار و دسته ی انگلان و مفتخوران و غارتگران باند مافیائی مؤتلفه که در 32 سال گذشته به جز غارتگری و شریک جنایت بودن که برای حفظ منافع چپاول گری شان بوده است.چونکه اینان نه هیچ حرکت مثبت به نفع مردم انجام نداده اند ، بلکه چون پیوسته چشم بقدرت برای غارت دوخته اند. درست ضد مردم بوده و و دشمن نیروهای سیاسی منتقد ودگر اندیش و مخالف می باشند . به خصوص اینکه سابقه ی نزدیک هم حزبی و همکاری نزدیک با لاجوردی قصاب اوین و دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه داشته اند. البته ساقدوش جمعیت ایثارگران حامی دولت نا مشروع احمدی نژاد هم می باشند و اقدامات مشترک علیه رهبران مغلوبرقیب با هم می کنند.
طی انتخاباتی توسط اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری، عسگراولادی به عنوان دبیر کل این تشکل ابقاء شد.به گزارش خبرآنلاین جلسه‌ شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح پنج شنبه برگزار شد.در این جلسه که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد، با توجه به سوابق تشکیلاتی آقای حبیب الله عسگراولادی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دبیران 14 تشکل طی انتخاباتی ایشان را به عنوان دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری ابقاء کردند.همچنین با رای اکثریت اعضاء محمدرضا باهنر به عنوان نایب رئیس اول و کوهکن به عنوان نایب رئیس دوم جبهه پیروان خط امام و رهبری انتخاب شدند.بر اساس این گزارش، سید کمال سجادی توسط اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری به عنوان سخنگوی این تشکل ابقاء شد
موسوی:دنباله رو شهدای کربلائیم
اگر راستی موسوی و جنبش سبز مردم و آرا یا نظرشان را قبول دارند .می بایست بدون هیچگونه محدودیت و شرط و شروطی خواهان برگزاری یک همه پرسی یا انتخخابات آزاد شوند تا که نماینده ی همه جریان و گروه های مخالف و موافق حضور داشته باشند تامشخص شود که نظر آزادانه ی مردم ایران چیست. آنگاه به نظر سنجی کسب شده احترام گذاشته شود؟ اگر نه اینگونه نظر دادن ادامه ی بازی رقابت میان جناح غالب و مغلوب با پذیرش قانون اساسی است که دنباله همین بازی 32 سله ی جنگ قدرت و ثروت است که به اوضاع حاکم کنونی رسیده است .
جهان نیوز نوشت : میرحسین موسوی که سال گذشته هتاکان به امام حسین و روز عاشورا را انسان های خداجو خوانده بود دیروز در اظهاراتی متفاوت و گمراه کننده گفت:شعار جنبش سبز ادامه دهنده راه امام حسین و حضرت عباس است.به گزارش جهان، وی بدون اشاره به اینکه چطور ممکن است آمریکا و رژیم صهیونیستی و شبکه های ضد انقلاب از جنبشی که راه ائمه را دنبال می کند حمایت کنند اظهار داشت:این ایستادگی‌ها سختی‌هایی دارد، اما بدانیم که وعده قرآن است که ان مع العسر یسری، با سختی گشایش است و ما این گشایش را در جامعه خود و در حوزه عمومی امروز ملاحظه می کنیم. علی رغم تحمل سختی‌ها، زندان‌ها، کشتارها، فشارها و کهریزک‌ها امروز نشاطی در میان ملت به ویژه جوانان برای میل به جامعه‌ای عادلانه و فارغ از ظلم و جور دیده می‌شود میرحسین موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که «دروغ و ظلم و قانون‌ستیزی مشروعیت نظام را ذوب می‌کند» و «ظلم باقی ماندنی نیست»، هدف از جنبش سبز را حاکمیت آرای مردم برشمرد.
خواهرزاده احمدی نژاد با دختر تاجر ترک ازدواج می کند
آیا این وصلت می تواند ارتباط با خروج 185 میلیارد دلار شمش طلا و دلار از ایران به ترکیه داشته باشد که گزارش شد با واسطه گری یک تاجر ترک انجام گرفت. سپس این مبلغ در مرز ترکیه و سوریه مصادره و وارد خزانه ی دولت ترکیه شد؟
خبرگزاری «ریا نووستی»/ علیرضا خواهر زاده "محمود احمدی نژاد" در آینده نزدیک با معصومه دختر "رحمی اونورشان" تاجر ترکیه ای ازدواج خواهد کرد.این مطلب را " Vesti.Az" به نقل از رسانه های گروهی ترکیه گزارش می دهد. اونورشان مدیر کل خانه انتشارات "اهل بیت" به رسانه های ترکیه ای اطلاع داد که دختر وی و خواهر زاده رییس جمهور ایران در سال 2008 در تهران با یکدیگر آشنا شدند زمانی که معصومه در آنجا مشغول تحصیل بوده است.اونورشان گفت: "من تقریبا یک سال و نیم است که از آشنایی آنها مطلعم. علیرضا و معصومه در دانشگاه تهران تحصیل می کردند. ما مخالفتی برای ازدواج آنها نداریم. چند ماه قبل علیرضا به همراه مادرش به استامبول سفر کرده و در آنجا خانواده های ما با یکدیگر آشنا شدند. به زودی قرار است که مراسم ازدواج آنها در استامبول برگزار شود.