گفت وشنود دروغ نامه ی کیهان 28 تیر- 89
سگ (گفت و شنود)
گفت : چه گویم وقتی بسته شده سنگ
سگان رها شدند در رژیم آلوده به ننگ
شده داستان مثل عروسی دو سگ
برای بله گفتن عروس برجسته کردرگ
گفت با اجازه پدر سگم و مادر سگم
بابرداران توله سگم و خود تخم سگم
صد البته با اجازه و فتوای رهبر چلاق
بله ی خود بیان می کنم با واق واق
گفت: چند تن از مقامات آمريكايي جنايت تروريستي در زاهدان را محكوم كرده اند!
گفتم: مگر همين ها نبودند كه از عبدالمالك ريگي به عنوان يك آزاديخواه ياد مي كردند؟! فيلم مصاحبه تلويزيون آمريكا و راديو آمريكا با وي موجود است.
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: عبدالمالك ريگي بعد از دستگيري رامين جهانبگلو و هاله اسفندياري جاسوسان آمريكا اعلام كرده بود كه حاضر است در مقابل آزادي اين دو جاسوس آمريكا گروگان هاي ايراني خود را آزاد كند.
گفت: همان موقع سخنگوي وزارت خارجه آمريكا از ريگي به عنوان يك آزاديخواه انسان دوست تشكر كرده بود.
گفتم: ريگي در اعترافات خودش هم گفته بود كه اعضاي جندالله توسط نظاميان آمريكايي و انگليسي آموزش مي ديدند.
گفت: آمريكايي ها و انگليسي ها و اسرائيلي ها و تروريست ها «حيا» را خورده و «شرم» را درسته قورت داده اند.
گفتم: دو تا سگ مي خواستند با هم ازدواج كنند. سگ عروس موقع بله گفتن با صداي بلند
گفت؛ با اجازه پدرسگم، مادر سگم، برادرهاي توله سگم و خود تخم سگم! واق واق .

گفت : سر بازجو گیر آورده بهانه جدید
آمریکا و حامیان رقیب را می کند تهدید
گفتم : بهانه ی جدید سربازجوی چیست؟
به جزآمریکا ،آنکه تهدید می شود کیست؟
گفت : دوانفجارانتحاری مسجد جامع زاهدان
بهانه شده برای سربازجوی شکنجه گر زندان
تا متهم و جاسوس خواند 2 برادران مقتول
گوید آمریکا را در این انفجار بوده مسئول
آنگاه گیر داده به جهانبگلوبا هاله اسفندیاری
مدعی شده که ریگی بااینان کرد همیاری
چون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
گفت ریگی آزادیخواهست به نظر ما
همچنین گفته ریگی زیرشکنجه داد گاف
از آموزش دیدن نظامی وی کرد اعتراف
که چگونه اعضایش را آمریکا و انگلیس
آموزش نظامی دادند بجنگندعلیه ابلیس
گفته صاف و ساده و رو راست وبی ریا
آمریکا و انگلیس با اسرائیل خوردند حیا
فکر کردندسربازجوبا رهبر نادانندوشوت
نمی داننداینان شرم رابا هم دادند قورت
گفتم : چگونه در این رژیم خرت و خر
هر مسئولی برای خودش میکنه عرعر
یکی نیست تا بر پوزه سربازجو زند افسار
اینگونه گلاب نزند رهبر را هی کند شرمسار
یا کنترل کند آن پاسدار روانی اهل گرمسار
رئیس جمهورش کرد، پاسداران شده تیمسار
تا ادامه ندهندبیش به هذیان گوئی بالغز خوانی
خالی بندی نکنند بیشتر با مرثیه و نوحه خوانی
گفت : چه گویم وقتی بسته شده سنگ
سگان رها شدند در رژیم آلوده به ننگ
شده داستان مثل عروسی دو سگ
برای بله گفتن عروس برجسته کردرگ
گفت با اجازه پدر سگم و مادر سگم
بابرداران توله سگم و خود تخم سگم
صد البته با اجازه و فتوای رهبر چلاق
بله ی خود بیان می کنم با واق واق