گزیده خبرهای 6 مرداد- 89 قسمت - 2
عصبانيت سيا نيوز از هاشمي رفسنجاني (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890506/2.htm#other212
عجب چوب دو سر طلا این روباه مکار بساز و بفروش مکار دزد شده است . زیرا هر چه بیشتر خوشرقصی می کند و برای رهبر لوطی جماران دم تکان می دهد . بی ارزش و مطرود تر از هر سو می شود ! آنگونه که گویا نیوز هم نه بازی نمی گیریدش که ریشخندش می کند یعنی تبدیل به آن عنصر مفلوکی شده است که سربازجو حسین شریعتمداری برایش کلی تبلیغات کرده است .
تصویر دیگر از محرومیت؛ سرزمین کوتوله های ایران
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25002
این لینک را حتما ً باز کنید و تصاویر را نگاه کنید آنگاه با کاخ ها و آسمان خراش های تهران مقایسه کنید و بیاد آورید اوج عوامفریبی و دجالیت خمینی شیاد عوامفریب که گفته بود دستان کوخ نشینان را بوسه می زند و اینان را به کاخ نشینان تر جیح می دهد که آن روی سکه شیادانه وی بود که گفته بود حکومت آینده از محرومان وپا بر هنگان می باشد . مقایسه کنید و به بینید که اکنون روز گار و زندگی این مستضعفان وتهی دستان چگونه می باشد؟ روستای ماخونیک از توابع شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی است که به دلیل شکلهای غیر هندسی خانه ها و ساکنین کوتاه و متوسط قامت آن به سرزمین کوتوله ها مشهور است و ساکنان آن متاسفانه بدون برخورداری از کمترین امکانات روزگار را سپری می کنند
استفاده از«پفک»برای حجيم کردن ترياک!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24977
این یکی ابتکار و خلاقیت ونو آوری و شکوفائی اقتصادی بدون شک کار خود رهبر لوطی جماران می باشد . برای اینکه وی 24 ساعته با منقل و تریاک سر و کار دارد و جز تخصص وی می باشد که تجربه ی عملی اش بیش از 5 دهه است که خیلی بیشتر از تجربه ی مبارزاتی و روضه خوانی منبری اش می باشد
.
براي حجيم کردن ترياک از تنقلاتي همچون پفک هم استفاده مي‌شود، تاکيد کرد: اين موضوع را نمي‌توان نفي کرد، چرا که قاچاقچيان و فروشندگان مواد مخدر از هر چيز ارزاني بدين منظور استفاده مي‌کنند.
وزير نفت خبر داد:‌امكان توليد روزانه 170 ميليون ليتر بنزين تا سال 92خبرگزاري فارس: وزير نفت گفت: تا سال 92 ايران به صادر‌كننده بنزين تبديل مي‌شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905060442
خالی بندی وزیر امپراتوری فساد و غارتگری نفتی که معلوم نیست چرا این وعده ی سر خرمنی را پس از تحریم های بنزینی داده است . به خصوص اینکه پاسدار گماشته احمدی تازگی آرزوی تحریم کردن بنزینرا نموده است؟!
روبوسی هاشمی و احمدی نژاد در روز عید؟
http://www.fararu.com/vdcivyaw.t1ary2bcct.html
از این شفاف تر نمی توان زیرآب خالی بندی ها و تهدید های آبکی با چاقو ی ضامندار زنجانی که پاسدار گماشته احمدی نژاد در زنجان گفته بود که می خواهد شکم آنانی را پاره کند که مفسد اقتصادی می باشند که پول شان از پارو بالا نمی رود؟ مشروط بر اینکه زبونی و حقارت روباه مکار رفسنجانی و ادعای مخالف دولت نامشروع دهم را نیز بیشتر ثابت می کند که چگونه وی برای حفظ قدرت خود حاضر است تن بهر خواری و فلاک و پیسی دهد . به خصوص اینکه پیام دهنده هم پاسخ خوش نشینان وخوش باوران سبز قباهای برون مرز حامی جنبش سبز را داده است.
سایت جهان وابسته به علیرضا زاکانی نماینده اصولگرای تهران نوشت: دکتر محمود احمدی‌نژاد و آیت‌الله‌ هاشمی در حاشیه مراسم عید مبعث با هم رو در رو شدند و در این دیدار اتفاقی پس از خوش و بش مختصری روبوسی کردند. به گزارش جهان این «معانقه سیاسی»، پس از تاکید رهبر انقلاب بر حفظ وحدت در میان مسوولان قوا صورت گرفت. آخرین دیدار و رو در رویی ريیس‌جمهور با ريیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مربوط به مراسم سالگرد رحلت امام خمینی در مرقد می‌باشد. در آن دیدار کوتاه آقای‌ هاشمی با طعنه و کنایه به اظهارات ريیس‌جمهور در مناظره انتخاباتی اعتراض کرد. از آن پس احمدی‌نژاد در هیچ یک از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نکرده است. این معانقه می‌تواند مقدمه‌ای برای وحدت مسوولان ارشد نظام تلقی شود. حفظ وحدت در شرایط فعلی و با توجه به تهدیدات خارجی و برخی مشکلات داخلی از اهمیت بالايی برخوردار است. هرچند در این بین اختلافات جدی هم وجود دارد که باید به مرور زمان مرتفع شود. سایت جهان می‌نویسد: گفتنی است از این دیدار عکس نیز تهیه شده است.نظرات بازديدکنندگان
قابل توجه بخشي ازطرفداران مخالف نظام !جنبش سبز و كل اپوزيسيون خارج نشين كه بدليل آلزايمر سياسي و از فرط دشمني احساسي و نه عاقلانه با آقاي احمدي نژاد، آقاي هاشمي رفسنجاني از بازوان و پايه هاي اصلي انقلاب از سال57 (در كنار شهيد بهشتي) تا امروز را منجي خود و نابودكننده نظام دانسته و شايد! مي دانند!!!
توضیح مشایی درباره بازگشت خواننده لس‌آنجلسی
http://www.fararu.com/vdcgz79n.ak9xx4prra.html
اگر این ادعا که ایران متعلق به ایرانیان است که مشکلی برای ورود و خروج ندارند . سئوال است که چرا به همه خوانندگان داخل کشور از جمله زنان اجازه ی فعالیت هنری داده نمی شود . همچنین چرا اجازه ی خروج به خاتمی به برون مرز داده نشد؟
قطع برق برای جلوگیری از سخنرانی لاریجانی!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24993
لابد طبق ادعای رحیم مشائی در دفاع از ایرانیان قطع کردن برق موقع سخنرانی پاسدار انگلیسی رئیس بازار مکاره در مورد عملیات فروغ جاویدان هم ناشی از دوست داشتن رقیب پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد! فراموش نشود وقتی با خودی نین می شود با غیر خودی و یا نخودی چگونه بر خورد می شود؟
رئيس مجلس شوراي اسلامي با هشدار نسبت به اينكه مبادا مسائل مهمي كه در هشت سال دفاع مقدس در كشور جاري بود، دستخوش سياست‌ورزي شود و سياست‌ورزان بخواهند از آن سوء‌استفاده كنند، تاكيد كرد: آن فرهنگ متعالي دستاورد بزرگي بود؛ ولي برخي مي‌خواهند آن را وارد مناقشاتي كنند كه صحنه جنگ مطرح نبود.به گزارش ایلنا، علي لاريجاني در مراسم گراميداشت سالروز عمليات مرصاد در جمع بسيجيان استان كرمانشاه با تبريك اين روز و نيز ميلاد حضرت ولي‌الله‌الاعظم اظهار داشت: مبناي انتظار، توحيد و حركت در مسير آن است و انسان منتظر كسي است كه مكتب امام زمان را به درستي بشناسد و اهل جهاد و مبارزه با استكبار باشد.
اخراج یک رئیس دانشگاه با دستور احمدی نژاد

اینهم یک مورد دیگر از اثبات وارونه ی اینکه ایران به ایرانیان تعلق دارد و هیچگونه محدودیت وممنوعیت علیه شان وجود ندارد که رحیم مشائی رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد ادعایش را نموده است .
"
ص.ن" يكي از روساي دانشگاه‌‌هاي علوم پزشكي به زودي عزل مي‌شود.به گزارش خبرنگارسياسي جهان،‌ به تازگي اطلاعاتي مستند مبني بر همكاري ويژه وي با جريان فتنه و همچنين حضور عناصر افراطي مشاركتي‌ به عنوان معاون در كنار وي در اختيار مقام مسئول مربوطه قرار گرفته است."ص.ن" هم‌اكنون 2 سال است كه سرپرستي دانشگاه علوم پزشكي یکی از شهرهای غربی کشور را بر عهده دارد و در طول اين 2 سال نيز مدام در حال رفت و آمد بين تهران و شهرستان بوده است چون خانواده وي در تهران است.يك منبع آگاه در اين باره گفت : در جلسه‌اي رئيس‌جمهور دستور لازم را به وزير بهداشت داد تا به اين موضوع رسيدگي كند و وزير بهداشت نيز قول داد كه به زودي اين فرد را از سمت خود عزل مي‌كند.
.
فرمانده بسیج: هدف از ورزش، آماده کردن جوانان برای سربازی امام زمان است
این پاسدار دجال و رمال عراقی برای اینکه رقابت با پاسدار احمدی نژاد کرده باشد که 5 سال پیش دولت امام زمانی تشکیل داد و وعده ی جاده هموار کردن 2 ساله ی ظهور امام زمانی داد و از وزرایش نیز امضای تضمینی گرفت و مهر وموم شده به پاسدار اخراجی محمد حسین صفار هرندی تحویل داده بود تا آن را درون چاه جمکران بی اندازد اکنون به این شیوه از سوی این پاسدار بسیجی تکرار شده است .
فرمانده بسیج، ورزش را "یكی از سرفصل‌های مهم" آن نهاد و هدف اصلی از آنرا "آماده كردن جوانان برای سربازی امام زمان" معرفی کرد و متذکر شد "ورزش و ورزشكار در قاموس بسیج، برای مقابله با زورگویی است."به گزارش فارس، محمدرضا نقدی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی بسیج سراسر كشور، که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، ورزش را یكی از سرفصل‌های مهم بسیج دانست كه اهمیت آن برای آمادگی‌های جسمانی و دفاعی لازم خواهد بود.سردار نقدی با تاكید بر اینكه هدف اصلی از ورزش آماده كردن جوانان برای سربازی امام زمان و دفاع همه جانبه است، افزود: وظیفه‌ای ورزشكاران بسیجی، تربیت نیروی بابصیرت، خلاق و ولایت‌مدار است و این افراد به عنوان حامیان نظام و ولایت فقیه در عرصه‌های ورزشی یك كار فرهنگی ناب انجام می‌دهند.
فيروزآبادي: بسيج مي‌تواند زمينه ظهور را با آماده‌سازي مردم مهيا كند
به نظر می رسد که اینان عمداً اینگونه اقدام می کنند و به خرافات گوئی دامن می زنند و تبلیغ می کنند تا ضمن همنوائی با پاسدار گماشته احمدی نژاد کردن بخشی از ساده اندیشان را اینگونه سر گرم کنند و سر کار گذارندتا که به جای پیگیری مطالبات شان منتظر ظهور امام زمان بمانند.
ايلنا: رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در ديدار با اعضاي شوراي مركزي و مديران سازمان بسيج جامعه پزشكي كشور، در خصوص استراتژي بسيج گفت: استراتژي بسيج عبارت است از تربيت، آموزش و تزكيه گروه‌هاي متقي پيشتاز در هر قشر جامعه، بسيج مي‌تواند زمينه ظهور را با آماده سازي مردم مهيا كند.به گزارش ايلنا، سردار سرلشكر سيدحسن فيروز آبادي، افزود: استراتژي بسيچ بايد زمينه پذيرش حكومت جهاني مهدي را فراهم كند و اين زمينه‌سازي هم، كار سخت و غيرممكني نيست. اگر حاكميت ظالم باشد و مردم هم آماده نباشند، دعا كردن ما تاثير ندارد.وي تصريح كرد: راهبرد و استراتژي كلان بسيج و مباني جمهوري اسلامي آنقدر دقيق و مستحكم است كه كسي قادر به وارد كردن خدشه به آن مباني نيست. ما نگران طواغيت و استعمار نيستيم نگران بشر هستيم كه خداي متعال براي او انبيا را فرستاده است، اهداف بسيج همان اهداف انبياء است، پيامبر در روزهاي ابتداي بعثت كار اصلي‌اش تربيت بسيجياني مثل ياسر و سميه و بلال حبشي بود
.