گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 26 تیر - 89
گاف (گفت و شنود)
گفتم : اینکه شد همچون آن یارو مشنگ
عجیب دلش برای دوستش شده بود تنگ
چون خیلی عجله داشت و بود نگران
زودتر رفت سر قرار دوستش در تهران
شخصی وی را تو خیابان دید و زد صدا
گفت کی وارد تهران شدی گفت پس فردا؟
گفت پس فردا که هنوز نیامده است ای هالو
گفت می دونم عجله داشتم زودآمدم ای پشمالو
گفت: سايت جرس اتاق فكر سران فتنه در لندن نامه اي از خاتمي خطاب به يكي از بازداشت شدگان فتنه 88 را منتشر كرده است.
گفتم: خب! كه چي؟
گفت: تاريخ اين نامه 17 مرداد 89 است يعني حدود 23 روز ديگر.
گفتم: اي بابا! اينكه چيزي نيست، مگر در حالي كه دبيركل و اعضاي
شوراي مركزي و مسئول دفتر سياسي حزب مشاركت در بازداشت بودند، به نام اين حزب بيانيه صادر نمي شد؟!گفت: چه عرض كنم؟! شايد اين نامه هم از سوي جرج سوروس صهيونيست در يكي از ملاقات هايش با خاتمي به وي ديكته شده و او زودتر از موعد منتشرش كرده است؟!
گفتم: از شخصي پرسيدند؛ شما كي وارد تهران شديد؟ جواب داد پس فردا! به او گفتند، هنوز كه پس فردا نشده! و يارو
گفت؛ آره! مي دونم! ولي چون خيلي عجله داشتم زودتر اومدم!!
گفت : باز به پرواز در آمده این مگس
مچ گیری از رقیب را وی کرده هوس
گیز گیز کنان گیر داده است به جرس
برایش گفته جوک های تازه و ملس
گفتم : چرا ازجرس وی کرده یقه گیری؟
برای چه علیه اش کرده بهانه گیری؟
گفت : شاکی شده چرا جرس در لندن
اتاق فکر تشکیل داده کشیده گلنگدن
چرا با نامه خاتمی را کرده خطاب؟
هنوز مرداد نیامده، وی کرده عتاب
گفتم : برای چه اشاره شده به نیامده مرداد؟
تا موجب شود سرباز جو کف کند ، زند فریاد
گفت : آخه سربازجو حسین داده است دلیل
دبیرکل حزب مشارکت می رود این راه و سبیل
چون زمانی که وی و شورای مرکزی بودند در زندان
به نام وی باحزب مشارکت بیانیه صادر می کردند رندان
نتیجه گیری کرده این شگرد هم جورج سوروس کرد دیکته
دردیدار به خاتمی دادتا زودتر درنامه چنین بایدشود نوشته
گفتم : اینکه شد همچون آن یارو مشنگ
عجیب دلش برای دوستش شده بود تنگ
چون خیلی عجله داشت و بود نگران
زودتر رفت سر قرار دوستش در تهران
شخصی وی را تو خیابان دید و زد صدا
گفت کی وارد تهران شدی گفت پس فردا؟
گفت پس فردا که هنوز نیامده است ای هالو
گفت می دونم عجله داشتم زودآمدم ای پشمالو