گزیده خبر ها 20 تیر – 89 قسمت - 2
چرا تهران 3 روز تعطیل شد؟ بازخوانی یک اطلاعیه و حواشی آن
http://www.kaleme.com/1389/04/20/klm-25255
سایت کلمه موسوی با مچ گیری کردن دست به افشاگری زده است و توطئه ی حساب شده ی دولت را فاش نموده است که چگونه همچون نشست دو روزه ای که در تهران پیرامون پروژه ی هسته ای بر گزار شد تا که توافق مشترک 3 جانبه ی هسته ای با ترکیه و برزیل صادر و منتشر شود که قبل از تصویب قطعنامه ی 1929 شورای امنیت سازمان ملل بود که این ترفند اجرا شد . زیرا که هدف ایجاد موانع درتصویب قطعنامه تحریم در شورای امنیت سازمان ملل بود . بنابراین بطور هم زمان می بایست از اقداما ت مقتضی مناسب کنترل اوضاع انفجاری جامعه هم در پیش گرفته می شد تا که مانع از تجمعات اعتراضی در زمان 2 روز نشست در تهران از دانشجویان شود . برای همین دولت نا مشروع ادارات و دانشگاه ها را در دو روز تهران تعطیل نمود تا که منجر به تعطیلی 5 روزه 5 شنبه و جمعه و شنبه شود و بخشی از مردم تهران راهی شمال کشور شوند. اکنون نیز دولت نامشروع هم زمان با سال گرد 18 تیر و اعتصاب چند روزه ی بازار تهران که به چند شهردیگر کشور سرایت نموده است از همین ترفند با بهانه آلودگی غبار در آسمان و هوای تهران وچند استان دیگر را تعطیل اعلام نموده است . البته این اقدام که نه نشان از وحشت رژیم ضد بشری از هر گونه تجمع اعراضی می باشد ، بلکه فاش شدن ماهیت نامشروع دولت دهم می باشد که برایش مهم نیست که با تعطیل کردن چپ و راست دولت و ادارات دولتی البته بدون نهاد های سر کوبگر چگونه اخلال در شیوه ی خدماتی و بانکی کشور به وجود می آید و یا چه میزان ضرر و زیان اقتصادی اینگونه اقدامات نا سنجیده و خلاف قانون ببار می آورد ؟ چونکه می خواهد با خالی کردن تهران در روز های حساس و تاریخی مانع از تجمعات اعتراضی ضد حکومتی شود.
جهت اطلاع
چرا گفته نشده است که نام بسیاری از علما مخالفان اظهار نظر مولوی خداداد که عامل ناامنی افغانستان را رژیم ضد بشری کودتائی نامشروع حاکم بر ایران دانسته کیستند و چه رابطه ای با حاکمان رژیم ضد بشری و پاسداران کودتا گر در ایران دارند؟
مولوي خداداد رئيس شوراي علماء افغانستان در جلسه‌اي با روحانيون اهل سنت گفته است: "نيروهاي خارجي به منظور اشغال به افغانستان نيامدند بلكه منظورشان مبارزه با تروريسم است و بعد از آرام شدن افغانستان به كشورشان باز مي‌گردند!" وي توصيه كرد كه روحانيون اهل سنت در بين مردم اين گونه تبليغ كنند. مولوي خداداد همچنين مدعي شده است علت ناامني هرات، فراه و نيمروز دولت ايران است. اين اظهار نظر، با مخالفت بسياري از علماي افغان مواجه شده و آنها همراهي با اشغالگران را پذيرفتن سلطه كفار بر مسلمانان ميدانند
آموزش پيشگيري ازاعتياد در 2 هزار مهد كودك
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890420/13890420_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0029.html
آیابا وجود سانسور کامل هنوز هم اینگونه اعتراف شده است این پدیده ی شوم مصرف مواد مخدر و اعتیاد که دامن گیر مادران و فرزندان قشر محروم جامعه شده است ، فاجعه نمی باشد که حاصل 32 سال ادعای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین همراه با صدور ییشمار احکام زندان و اعدام و قطع اندام می باشد و هیچ مسئولی هم پاسخگونیست تا که بگوید مرز های کشور در کنترل چه نهادهائی می باشد؟ یا اینکه گفته شود مواد مخدر چگونه وارد کشور می شود و توزیع می گردد؟ آنگونه که آزادانه بدرون زندان ها برده و حتی در سلول های زندان توزیع می شود. بدتر اینکه ایران رتبه اول معتاد و مصرف کننده ی مواد مخدر در جهان رابه خود اختصاص داده است. .
به گفته سرپرست دفتر مداخله و بازتواني سازمان بهزيستي كشور، سال گذشته بيش از 30 هزار نفر از معتادان نيازمند با صرف اعتباري در حدود 20 ميليارد ريال و با دريافت كمك‌هاي يارانه‌اي تحت درمان رايگان قرار گرفتند. دكتر فرهاد اقطار در گفت‌وگو با ايسنا، در اين باره افزود: در سال گذشته حدود 224 هزار نفر از معتادان در مراكز درماني غيردولتي تحت نظارت سازمان بهزيستي پذيرش شدند كه از اين تعداد بيش از 30 هزار نفر كه از سوي مددكاران بهزيستي نيازمند تشخيص داده شده‌اند، با صرف اعتباري در حدود 20 ميليارد ريال به عنوان يارانه تحت درمان رايگان قرار گرفتند. اقطار در خاتمه با اشاره به آموزش پيشگيري از اعتياد در مهدهاي كودك گفت: سال گذشته سازمان بهزيستي 754 مهدكودك را در اين زمينه تحت پوشش قرار داد كه امسال اين تعداد به 2 هزار مهد كودك افزايش خواهد يافت.
آيت‌الله نوري همداني:نبايد در مقابل آژانس كوتاه بياييم
http://www.resalat-news.com/Fa/?code=31992
آخر ای آخوند پیر و فسیل حکومتی حوزه ی علمیه ی قم چه می داند که پروژه ی هسته ای و بمب اتمی و ضریب تخریب و نا بود کننده و حتی تهدید تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای چیست که اکنون ورق پاره ی حکومتی رسالت که ارگان تبلیغاتی باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است این چنین نظر وی را رله و حلوا حلوایش کرده که تأکید نموده نباید در برابر آژانس کوتاه بی آئیم . چون این فکر کرده منظور از آژانس خط تاکسی رانی و مسافر بری است که نظر پیراون آژانس داده است؟
استاد حوزه علميه قم گفت: مواضع ما در مقابل آژانس بسيار خوب بوده است و نبايد در مقابل آنها كوتاه بياييم.به گزارش خبرگزاري فارس از قم، آيت‌الله حسين نوري همداني در ديدار جمعي از پاسداران و اقشار مختلف مردم با اشاره به مواضع جمهوري ‌اسلامي در مقابل آژانس بين‌‌المللي انرژي اتمي اظهار داشت: برنامه ما در مقابل آژانس بسيار خوب است و ما نبايد در مقابل آنها كوتاه بياييم و موضع‌گيري‌ها بايد طوري باشد كه هميشه دشمنان اسلام از ما بترسند.نوري همداني با تاكيد بر اينكه ما بايد هميشه قدرت علمي و فرهنگي داشته باشيم، گفت: در عرصه مبارزه اسلامي مكتب عاشورا بايد هميشه زنده باشد و بر اساس آن مبارزه اسلامي صورت بگيرد.وي با تاكيد بر اينكه در عرصه مبارزه زمينه‌سازي از اهميت بالايي برخوردار است، بيان داشت: بايد با فعاليت‌هاي فرهنگي خود همه مردم جهان را نسبت به اقدامات سلطه جهاني آنها را آگاه كنيم.
نماينده ولي‌ فقيه در سپاه فجر استان فارس:بدحجابي‌هاي امروز ريشه در زمان اصلاحات دارد
http://www.resalat-news.com/Fa/?code=31995
مفت خوری و زندگی انگلی داشتن آخوند های متحجر غیر مولد که 32 سال است در ایران بقدرت رسیده اند که عوامفریبی و دروغگوئی وعدم مسئولیت نا پذیری شان در برابر اقدامات و قول های داده شان دیگر آنگونه فاش و عیان یا اظهر من الشمس شده است که نه نیاز به تکرار ونه اثبات وتکذیب می باشد . به خصوص اینکه همگان مقصر ند به جز اینان، به خصوص اکنون که جریان مغلوب رقیب بعنوان سپر بلا شده است که باد همه کاسه و کوسه ها بر سرش شکسته شود . طوریکه شکست شعار مبارزه رو سری یا توسری که تاریخچه بیش از 30 ساله دارد اکنون به اینان نسبت داده شده است.
نماينده ولي فقيه در سپاه فجر استان فارس گفت: بدحجابي‌هاي امروز ريشه در دولت و زمان اصلاحات دارد. حجت‌الاسلام ابوالقاسم عليزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شيراز با تأكيد بر اينكه بحث حجاب و عفاف فقط يك موضوع حكومتي نيست، اظهار داشت:‌ براي اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف‌ بايد علاوه بر تذكر و برخورد منطقي و قانوني كار گسترده و عميق فرهنگي صورت گيرد.وي آفت بدحجابي را بسترساز رواج مفاسد اجتماعي دانست و خاطرنشان كرد: بايد تمام آحاد مردم به اقتضاي مسلمان بودن از يك سو و تمام نهادها و مجموعه‌هاي متولي امر فرهنگ از سوي ديگر، با حساسيت و دانش لازم به اين امر توجه كنند.نماينده ولي فقيه در سپاه فجر استان فارس با بيان اينكه نمي‌شود برخي از معضلات فرهنگي مانند بدحجابي را با برخورد فيزيكي برطرف كرد، بيان داشت:‌ نمي‌شود برخي معضلات فرهنگي را متوجه نهاد خاصي كرد و ديگران را از آن مبرا دانست.عليزاده با اشاره به مواضع اخير رئيس جمهور،‌ پيرامون بحث حجاب و عفاف خاطرنشان كرد: من فكر مي‌كنم نظر رئيس جمهور نيز همين بود كه فقط با برخورد فيزيكي نمي‌شود، حجاب و عفاف را در جامعه حاكم ساخت.نماينده ولي فقيه در سپاه فجر استان فارس با تأكيد بر لزوم اقدام فرهنگي در اين زمينه‌ گفت: اگر حركت توجيهي و فرهنگي عميقي در جامعه صورت گيرد، بسياري از افرادي كه به صورت بدحجاب ظاهر مي‌شوند، حجاب را رعايت مي‌كنند