گزیده خبر های 8مرداد – 89 قسمت - 2
انتقاد شدید امام جمعه مشهد از برگزاری مسابقه دچرخه سواری دختران
http://www.fararu.com/vdcjmhei.uqe8ozsffu.html
ادعای این آخوند متحجر زن ستیز که زنان بی حجاب را خطر ناک تر از بمب اتمی می داند . اگر تا دیروز مخالفت می کرد که چرا زنان در مسابقات ورزشی برون مرز همچون المپیک چین حضور دارند بد تر اینکه در این المپیک زنان جلو دار هم بودند . چونکه باوردارد این اقدام مانع از تأخیر ظهور امام زمان می شود .. اکنون فتوا داده است که دوچرخه سواری برای دختران به خصوص 14 ساله خرام است . چونکه وی می فهمد که چکار می کند و می بایست به جای دوچرخه سوار شدن همچون حسین فهمیده باشد که بر زیر تانک عراقی در آبادان رفت و و پس از مرگش رهبر خمینی شیاد شد. یا اینکه مواد مخدر مصرف کند یا صیغه شود یا اینکه توی خیابان ها تن فروشی کند. حال این فتوا را با قدرت بر تر جهان و تغییر ساختار ومدیریت جهان داشتن و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای مقایسه کند و قضاوت کنید که مردم ایران گیر چه جانوران انسان نمائی افتاده اند که نمونه ی تاریخی ندارند. ضمن اینکه گفته این آخوند زن ستیز ابله و متحجر را باتلاش خرس سیاه برای نجات فرزندش که در دنباله آمده مقایسه کنید تا بدانید اقدام و عمل کدامیک مثمر ثمر تر می باشد؟
امام جمعه مشهد گفت: دردآور است كه در دهه مهدويت امام زمان(عج)، مسابقه دوچرخه‌سواري دختران برگزار شود و آن را نمايش دهند و اين مسابقه يك دهن كجي به امام زمان(عج) و مردم به پا خاسته است. به گزارش ايسنا، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام و المسلمين سيداحمد علم‌الهدي در خطبه‌هاي عبادي - سياسي نماز جمعه مشهد، با بيان اين مطلب ادامه داد: اين‌كه قهرمان دوچرخه‌سوار دختر 14 ساله باشد، آيا او بچه است؟ اينكه در گوشه‌اي يكي اين كار را بكند و بگويند اين عمل سهوي بوده است، درست نيست بلكه او فهميده اين كار را كرده است. عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اين‌كه "عناصر مرموز ممكن است در نظام نفوذ كرده باشند كه تابلو شدن نظام ما را به عنوان جامعه مهدويت از بين ببرند"، اظهار كرد: كدام مرجع تقليد دوچرخه‌سواري زن و دختر را مجاز دانسته است؟ اين كار يك امر خلاف شرع و حرام است
فيلم: تلاش خرس براي نجات جان فرزندش
http://fardanews.com/fa/pages/?cid=116766
فرق آخوند های جنایتکار حاکم بر ایران با خرس سیاه این است که در اینان فر زندان مردم و گاهی همچون آخوند محمدی گیلانی فرزندان خودشان را می کشند ولی خرس سیاه جان خودش را به خطر می اندازد تا جان فرزندنش را نجات دهد.
اعدام یک متجاوز به عنف در قزوين
http://fardanews.com/fa/pages/?cid=116754
همانگونه که گفته شد جنایتکاران حاکم رذل و پست تر از خرس سیاه می باشند . زیرا که ماشین کشتار هر گز متوقف نشدهاست . اکنون نیز دست به جنایت دیگری در قزوین زد .البته نیاز به توضیح اهداف این جنایت 32 ساله نمی باشد تا که گفته شود برای زهر چشم گرفتن از ناراضیان می باشد که مدامباید قربانیان پرورش یافتگان خودرژیم جنایتکاران سلاخی یا قصابی و اعدام شوند.
اين خانم با گوشي همراه خود كه در كشويي بوده و از چشم آن مرد به دور بوده با خواهرش تماس مي‌گيرد و با درخواست كمك ماجرا را مي‌گويد كه در نتيجه پس از انتقال اين خانم به بيمارستان و اطلاع دادستاني و پليس از ماجرا، تحقيقات لازم آغاز مي‌شودفارس: بامداد امروز عامل تجاوز به عنف در قزوين اعدام شد.يوسف - خ فردي است كه آبان ماه سال گذشته در پي تجاوز به عنف دستگير شد و پس از بررسي قضايي به اعدام محكوم شد.
هشدار نماينده آيت‌الله سيستاني درباره تاخير در تشكيل دولت عراق.خبرگزاري فارس: نماينده آيت‌الله سيستاني در كربلا امروز نسبت به خطرات تاخير در تشكيل دولت عراق هشدار داد و گفت كه اين امر موجب افزايش درد و رنج مردم مي‌شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905080638
این موضع گیر ی پاسخی آشکار به مداخله گری های رژیم ضد بشری و اصرار نوری مالکی نخست وزیر غیرقانونی و دست نشانده است که با هم تلاش می کنند هر طوری شده نوریمالکی دوباره نخست وزیر شود برای همین سیاست وقت کشی کردن 5 ماهه پس از انتخابات پارلمان عراق اکنون اینگونه مورد انتقاد واقع شده است .
لاريجاني در لاريجان- 1 اگر آمريكا بخواهد به فلسطيني‌ها زور بگويد مقابل آن مي‌ايستيم.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: جمهوري اسلامي داراي منطق و خواهان صلح و امنيت است و به دنبال امپراطوري نيست اما اگر آمريكايي‌ها بخواهند به فلسطيني‌ها زور بگويند جلوي آنها خواهيم ايستاد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905080376
یکی نیست از این پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازار مکاره ی مجلس هشتم پرسش کند که تو رئیس کدامین مجلس و نماینده که هستی که اینگونه اخطار داده ای؟ ! مشروط بر اینکه تو اگر چنانچه بیل زنی اول باغچه خودت را بیل بزن سپس به سراغ بیل زدن باغچه ی حماس و نوار غزه برو. آنهم در شرایطی که در 32 سال پیش به جز خیانت به آرمان فلسطین اقدامی دیگر انجام نشده است که اکنون از موضع فرافکنی اینگونه ادعای کمدی ووارونه کرده است.
چرا اصلاح‌طلبان مجلس سکوت کرده‌اند؟
http://www.fararu.com/vdciv3aw.t1arw2bcct.html
پاسخی که یک باز دید کننده به این مدعی اصلاح طلب در رژیم ضد بشری اصلاح ناپذیر در سایت فرارو داده است که ضمیمه شده است کافیست چونکه با پرسش هائی که نموده و توضحاتی که داده و مقایسه ای که نموده است شخص نموده میان باند های در گیر جنگ قدرت فرقی نیست . زیرا که هر مدعی بدنبال منافع خودش می باشد و مطلبات مردم و پیگیری کردنش برای شان مهم نمی باشد . چون در رژیم دزد بازار کسی پاسخگو نمی باشد.
قدرت‌الله عليخاني نماينده قزوين در گفت‌وگو با ايلنا، در پاسخ به سوالي در مورد دليل سكوت اصلاح‌طلبان و فراكسيون خط امام(ره) مجلس در قبال اختلافات دولت و مجلس اظهار داشت: مواضع اصلاح‌طلبان در عدم ورود به اين مسائل بهترين موضع بوده است. زيرا اختلاف ديدگاه‌ها و مناقشات اين دو قوه مسئله‌اي ميان اصولگرايان است و بي‌طرفي در قبال اين جدال اقدام صحيحي است.نظرات بازديدکنندگان اقای علیخانی عزیز لطفآ بفرمائید که فایده چنین نماینده ای!! برای مردم چیست؟ اصلآ به نماینده ای که هر چیزی برایش مهم باشد به جز مصلحت مردم میتوان لقب نماینده مردم داد. ایا شما حقوق میگیرید که سکوت کنید؟ ایا فکر میکنید اسامی ظاهر فریب مثل »فراکسیون اصلاح طلبان« که برای عده ای اب و نان شده برای مردم هم فایده ای دارد؟ مجلسی که اصلاح طلبش به انهمه وقایع بعد از انتخابات! یک اعتراض خشک و خالی هم نکرد حقش همان شعارها و تهدید به بمباران میباشد. لطفآ اعلام بفرمائید که این فراکسیون سر جمع چقدر هزینه ماهیانه برای مردم دارد و این اصلاح طلبان! تا بحال بانی چه اصلاحاتی بوده اند که بدون حضورشان انجام نمیشد. انچه از بیرون مشاهده میشود این است که تمام ساکنان ساختمان اعیانی بهارستان از بدو ورود به انجا اعمال و گفتار خویش را بر اساس سلیقه کسانی تنظیم میکنند که به انها اجازه حضور در این محل را داده اند و در واقع انها را منصوب کرده و این قدرت را دارند تا در انتخابات!؟ بعدی نانشان را ببرند. نماینده مردم بودن فقط هر از چندی نطقی در مایه نه سیخ بسوزد و نه کباب نیست. اگر نمیدانید چگونه باید نماینده مردم بود بپرسید . پرسیدن که عیب نیست
تصاویر: دور زدن قانون در روز روشن
http://fardanews.com/fa/pages/?cid=116751
وقتی که به رژیم ضد بشری بی قانون اعتمادی نباشد معلوم است که با شگرد بلند کردن درب صندوق عقب خود رو یا پوشش پارچه ای شماره خود رو نقش دور بین نصب شده خنثی می شود .
مهر: کمتر از یک ماه است که نیروی انتظامی موفق به تصویب لایحه جدید جرائم راهنمایی و رانندگی درمجلس شده و در این راستا اقدام به نصب دوربینهای مداربسته کرده تا میزان جرائم رانندگی را در ساعتهای نبود نیرو کاهش دهد ولی هنوز هم عده ای هستند که در روز روشن با روشهای به اصطلاح زیرکانه شان قانون را دور بزنند
ابراز نگرانی خانواده های زندانیان سیاسی از اعتصاب غذا در اوین
برای حاکمان جنایتکار معتاد قدرت و ثروت که تلاش برای بقای حکومت ننگین خودشان می کنند .برای شان هم فرقی نمی کند که چه کسی مسلمان یاغیر مسلمان و بهائی و مسیحی و هر که می خواهد باشد . زیرا که این وحشیان ضد بشر وحشت زده از سرنگون شدن فقط حریصانه غارتگری می کنند و باشتاب و عجولانه هر طوری و هر جا و مکانی که بتوانند مرتکب اعمال ضدانسانی نسبت به قربانیان می شوند.حتی به مردگان وتخریب کردن سنگ گورشان هم کار دارند.
جرس: در پی چهارمین روز اعتصاب غذای گروهی از زندانیان سیاسی – عقیدتی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین وهمچنین تداوم قطع امکان ارتباط تلفنی با محبوسین این بند موجی از نگرانی خانواده های این زندانیان را دربر گرفته است.به گزارش کلمه، در پی برخوردهای توهین آمیز مسئولین بند ۳۵۰ در روز میلاد حضرت ولیعصر(عج) و قطع امکان تماس تلفنی در این بند تنی چند اززندانیان محبوس دست به اعتصاب غذا زدند و به سلول انفرادی منتقل شدند ولی بلافاصله حدود چهارده تن دیگر در حمایت از حرکت اعتراضی اولیه دست به اعتصاب غذا زدند.علی ملیحی فعال دانشجویی و عضو ادوار تحکیم وحدت، بهمن احمدی امویی روزنامه نگار، حسین نورانی نژاد روزنامه نگار و عضو جبهه مشارکت، عبدالله مومنی فعال دانشجویی و سخنگوی ادوار تحکیم، علی پرویز فعال دانشجویی، حمیدرضا محمدی فعال سیاسی، جعفراقدامی فعال مدنی، بابک بردبار عکاس خبری، ضیا نبوی دانشجوی محروم از تحصیل، ابراهیم (نادر) بابایی فعال مدنی و از جانبازان جنگ ایران و عراق، کوهیار گودرزی فعال حقوق بشر و وب نگار، مجید دری فعال دانشجویی، مجید توکلی فعال دانشجویی، کیوان صمیمی روزنامه نگار، غلامحسین عرشی، پیمان کریمی آزاد از بازداشت شدگان حوادث عاشورا در حال حاضر در اعتصاب غذا به سر می برند