گزیده خبر های 7 مرداد - 89 قسمت - 2
رئيس سازمان بسيج مستضعفين خبر داد:احداث 7 هزار پايگاه مقاومت بسيج در سال جاري خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين از احداث 7 هزار پايگاه مقاومت بسيج در سال جاري خبر داد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905061538
واقعاً هرچه بیشتر این پاسدار بسیجی عراقی محمد رضا نقدی با آن قیافه وخنده ی زهر آگین کمدی و ستاره های حلبی بر روی شانه هایش وارده صحنه می شود که ضمن تعیین کردن زمان ظهور امان زمان شود تا که در لغز خوانی و هجو وهذیان گوئی بر روی دست پاسدار گماشته احمدی نژاد زده باشد. از سوی دیگر . نشان داده می شود که چگونه عجیب این پاسدار کودن و دلقک استعداد شکوفا شده ای در چرند گوئی و خالی بندی دارد؟ ضمن اینکه عجیب هم تخصص شکفته شدن هنری نشان دادن جای دوست ودشمن دارد . بعلاوه با حضور چپ و راست وی بر روی صحنه آوردنش گواه بر درماندگی و در بن بست رسیدن و در بحران فرو رفتگی پاسداران کودتاگر و ولی فقیه کهریزکی مستأصل شده است که چگونه نیاز به اینگونه پاسدار مترسک ها و شوهای شان دارند؟
آيت‌الله ممدوحي منحرف ‌نشدن خواص از خط امام دغدغه هميشگي آيت‌الله مشكيني بود .خبرگزاري فارس: عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: آيت‌الله مشكيني بعد از فوت امام(ره) و جانشيني آيت‌الله خامنه‌اي هميشه در راه اجراي منويات مقام معظم رهبري حركت كرده و منحرف‌نشدن خواص از خط امام از دغدغه‌هاي هميشگي ايشان بود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905070227
اینهم یک آخوند متحجر یا در اصل تازی د یگرکه در خدمت صیاد رهبر لوطی جماران خامنه ای ولی فقیه است که با آویزان شدن به یک اصطلاح خواص از یک مرده استخوان پوسیده از وی نقل قول شده است تا چماقی ساخته شود که بر توی فرق سر جانشین مرده در مجمع خبر گان آخوندی رفسنجانی مکار بساز و بفروش فرود آورده شود . همچنین این تازی بسویش کیش داده شو تا که مجبور به بیشتر خوشرقصی و لبیک گوئی به لوطی .جماران شود .
رامین : ‌ولايت‌فقيه بايد جهان را مديريت كند
http://www.fararu.com/vdcaaanm.49nua15kk4.html
جالب است که هرروز که می گذرد دارد بر تعداد مشاوران چرند وهجو وهذیان گویان پاسدارا ن گماشته احمدی نژاد گسترده تر می شود . چون پس از محمد رضا رحیمی و رحیم مشائی اکنون مبتکر تز دروغ بودن هلاکاست و عضو نیو نازیست اخراجی از آلمان رسیده است تا که ضمن فتوای تعطیلی مطبوعات دادن که چرا تبلیغ مدیریت جهان از سوی رهبر لوطی جماران وولی فقیه را نمی کنند .خودش این رسالت را بر عهده گرفته بیان نموده است تا که تیر خلاص بر دروغ بودن مسالمت آمیز بودن تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای شلیک کرده باشد . زیرا که مدیر جهان ابزار قدرت تضمینی نیاز دارد . چونکه با نامشروع بودن داخل کشور و طنین انداز بودن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای وولی فقیه مواجه است بدون بمب اتمی امکان پذیر نیست.
معاون مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: مطبوعات ما وضعيت نامطلوبي دارند، كساني مجوز دارند بدون اينكه بر آن مجوز نظارت داشته و آن را كرايه مي‌دهند و از طرفي نيز اين نشرياتي كه مجوز گرفتند برخي در دست افرادي است كه بنيه مالي ندارند كه منتشر كنند در نتيجه وابسته به سرمايه‌داران مي‌شوند. وي ادامه داد: شأن بالاتر مرجعيت شيعيان جهان است كه ولي فقيه به عنوان نايب امام زمان‌(عج) بايد در مرحله نخست شيعيان جهان را از پراكندگي و سرگرداني در امور مختلف به وحدت برساند و يك وحدت رويه در ميان آنها ايجاد كند.
بازخوانی تاریخ/ فرار بنی‌صدر و رجوی
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25032
در ادامه ی اجرای کر و سنفونی علیه ی مجاهدین که این روز ها عجیب شتاب گرفته است . با زهم این سناریو هم ادامه ی شوی خوشرقص مشمئز کنند و ارزان فروشی رفسنجانی مکار بساز و بفروش غارتگر برای رهبر لوطی جماران اجرا شده است . البته اجرای این شوها علیه ی مجاهدین ورجوی که دنبال و اجر می شود همزمانی با سالگرد عملیات فروغ جاویدان و تهاجم وحشیانه به شهر اشرف و مجاهدین دارد.
آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات 7مرداد 1360 خود نوشته است:ساعت‌ یازده‌ گزارش‌ رسید که‌ بنی‌صدر و مسعود رجوی‌، سرنشین‌ هواپیمای‌ فراری‌ هستند و امروز صبح‌ به‌ پاریس‌ رسیده‌اند و فرانسه‌ به‌ بنی‌صدر، پناهندگی‌ سیاسی‌ داده‌. خبر تلخی‌است‌. مأموران‌ می‌گفتند تا حدودی‌ به‌ سرنخ‌هایی‌ در مورد محل‌ اخفای‌ آنها رسیده‌اند.اصلاحیه‌ای‌ درباره‌ لایحه‌ بودجه‌ به‌ دنبال‌ مخالفت‌ شورای‌ نگهبان‌، در مورد بهره‌ در منبع‌در آمد دولت‌ به‌ عمل‌ آمد.اعتبارنامه‌ آقای‌ فهیم‌ کرمانی‌، مطرح‌ شد. آقای‌ حجتی‌ کرمانی‌ مخالفت‌ کرد و به‌ کمیسیون‌تحقیق‌ ارجاع‌ شد.ظهر، خبر ترور و شهادت‌ حجه‌الاسلام‌ سید رضا کامیاب‌ نماینده‌ مشهد ـ که‌تازه‌ انتخاب‌ شده‌ ـ رسید. از دوستان‌ بسیار فعال‌ و ارزنده‌ بود که‌ از دست‌ دادیم‌.ظهر گروهی‌ ازهمافران‌ آمدند و خیلی‌ ناراحت‌ بودند و خواهان‌ تصفیه‌ فوری‌ در نیروی‌ هوائی‌ بودند. با توجه ‌به‌ فرار بنی‌صدر با هواپیمایی‌ از این‌ نیرو.در دفتر آقای‌ رجائی‌، فورا جلسه‌ با حضور آقای‌ موسوی‌ اردبیلی‌ و سرهنگ‌ فکوری‌فرمانده‌ نیروی‌ هوائی‌ تشکیل‌ دادیم‌. سرهنگ‌ فکوری‌ خیلی‌ ترسیده‌ و تعادل‌ خود را از دست‌داده‌ [بود] و می‌گفت‌، نیروی‌ هوائی‌ با این‌ دو مورد فرار هواپیما متزلزل‌ شده‌ است‌. گفتیم‌ زمینه‌خوبی‌ برای‌ تصفیه‌ ضدانقلاب‌ در نیرو پیش‌ آمده‌. با مشورت‌ انجمن‌اسلامی‌، سیاسی‌ ـایدئولوژی‌ نیرو و دادگاه‌ انقلاب‌ ارتش‌، تصمیمات‌ مهمی‌ گرفتیم‌. ستاد فرماندهی‌ و فرماندهان ‌پایگاه‌ها را عوض‌ کردیم‌. جانشین‌ فرمانده‌ را آقای‌ سرهنگ‌ معینی‌ قراردادیم‌. اختیارات‌ آقای‌ فکوری‌ را به‌ معینی‌ دادیم‌.به‌ بیمارستان‌ قلب‌ رفتم‌. آقای‌ خامنه‌ای‌، حالشان‌ خوب‌ است‌ و موافق‌ این‌ تغییرات‌ بودند. به‌ زیارت‌ امام‌ رفتم‌. امام‌ هم‌ موافقت‌ کردند. با امام‌، قرار زمان‌ تنفیذ ریاست‌ جمهوری‌ را گذاشتیم‌.
حکم اعدام جعفرکاظمی، یکی از متهمان پس از انتخابات تایید شد
اکنون که آمران وعاملان قتل عام خونین تابستان سال 67 زندانیان سیاسی و دست اندار کاران قتل های زنجیره ای دست به کودتا زده و قدرت را قبضه و نظام ضد بشری را یک دست نموده اند . چرا در شرایطی که نامشروع بودن شان عریان شده است و دچار بحران ادامه بقا می باشند . برای زهر چشم گرفتن دست به ادامه ی همان جنایت علیه ی بشریت سال 67 در مورد قربانیان زندانیان سیاسی نزنند و این سیاست ضد بشری را دنبال نکنند . به خصوص در مورد اعضای خانواده های مجاهدین اشرف که می بایست با شدت دنبال و اجرا گردد زیراکه چون هدف انتقام گرفتن از مجاهدین اشرف می باشد . برای اینکه حضور شان در عراق موجب شده است تا پاسداران نتوانند عراق را بطور کامل اشغال نمایند ونوری مالکی دست نشانده را دو باره نخست نمایند.
نسیم غنوی به کمپین بین المللی حقوق بشر درایران گفت که حکم اعدام موکلش جعفرکاظمی در دادگاه تجدیدنظر تایید شده و درخواست اعاده دارسی وی نیز توسط شعبه ۳۱ دیوان عالی رد شده است. این حکم توسط دادگاه تجدید نظر شعبه ۳۶ استان تهران به ریاست حجت الاسلام زرگر تایید شده است.خانم غنوی گفت که موکلش مدتها درزندان انفرادی بوده ولی از اینکه انواع دیگری فشار بر وی یا خانواده اش آمده باشد مطلع نیست.جعفر کاظمی، ۴۶ ساله، لیتوگراف کتب درسی و جزوات دانشگاه امیر کبیر، روز ۲۷ شهریور در میدان هفت تیر دستگیر و به سلول انفرادی بند ۲۰۹ منتقل و پس از ۷۴ روز به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد. جعفر کاظمی پیش از این نیز از سال ۱۳۶۰ تا اواخر سال ۱۳۶۹ زندانی بوده است. رودابه اکبری،همسر جعفر کاظمی، طی نامه‌ای از دبیر کل سازمان ملل برای متوقف کردن حکم اعدام همسرش کمک خواسته است. وی ابتدا در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب محاکمه شده بود.خانم غنوی پیرامون اتهام موکل اش گفت: «جعفر کاظمی، متهم به محاربه از طریق هواداری گروه مجاهدین است اگرچه هیچ یک از بازجویی­ها اتهامات وارده را نپذیرفته است.»وی افزود: « اتهام محاربه از جمله جرائمی است که قانونگذار باید شرایط فقهی را به سبب این که ریشه فقهی دارد لحاظ کند؛ از جمله این که اقدام مسلحانه هست که اکثر علمای شیعه معتقدند محارب به کسی می گویند که دست به سلاح ببرد. در مورد موکل من این طور نبوده، ایشان صرفا در اجتماعات بعد از انتخابات حضور داشته است و احتمال دارد شعارهایی داده باشد اما به عنوان وکیل معتقد هستم بحث محاربه در مورد ایشان اصلا مصداق پیدا نمی کند.»نسیم غنوی در خصوص دفاعیات مطرح شده در دادگاه گفت: «متأسفانه نه دادگاه بدوی به دفاعیات ما توجه کرد نه تجدید نظر و دیوان هم همین طور و بحث محاربه را در مورد ایشان صادق دانستند.» به گفته وکیل این پرونده، حکم جعفر کاظمی در اجرای احکام است و از نظر قانونی هیچ اقدامی برای نجات جان جعفر کاظمی در حال حاضر، میسری نیست
اسامی شانزده زندانی سیاسی اوین که در اعتصاب غذا بسر ميبرند
اینهم یک مورد سند زنده ی دیگر جنایت علیه ی بشریت که در سیاه چال های رژیم ضدبشری در مورد قربانیان در بند اعمال و تحمیل می شود . طور یکه از سوی دژخیمان زندانبان و بازجویان که در خدمت پاسداران کودتا گر حاکم می باشند ، زندان اندر زندان برای این گروگان گرفتگان ایجاد شده است . معلوم نیست که مقوله ی حقوق بشر چیست و چگونه و کجا می بایست اجرا شود؟ یعنی تضمین اجرائی اش چیست و با ناقض کننده ی مستمر آن چه باید کرد؟ آیا باید مجازات و تنبیه شود یانه اینکه با اتخاذ سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه تجارت نفت و خون و سلاح تشویق و ترغیب به ادامه ی نقض وحشیانه بیشتر حقوق بشر شود؟
کلمه :اسامی شانزده زندانی سیاسی که سه روز پیش و هم زمان با سالروز میلاد امام زمان (عج ) از بندعمومی ۳۵۰ به سلول های انفرادی بند ۲۴۰ منتقل شده بودند ، مشخص شد.همه این زندانی ها در اعتراض به انتقال شان به سلول انفرادی اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.بهمن احمدی امویی و کیوان صمیمی نخستین زندانی هایی بودند که ظهر دوشنبه به سلول انفرادی منتقل شدند .بقیه زندانی های ساعت سه بامداد روز سه شنبه از سلول های خود در بند ۳۵۰ به سلول های انفرادی در بند ۲۴۰ منتقل شدند.براساس گزارش های رسیده به کلمه ،اسامی این زندانی ها که به خاطر اعتراض یه رفتار نامناسب ماموران و مسوولان زندان و همچنین شرایط نامناسب بند ۳۵۰ از جمله مانع تراشی در ملاقات زندانیان ، از سه روز پیش به سلول انفرادی منتقل شده اند ،عبارت است از:علی ملیحی فعال دانشجویی و عضو ادوار تحکیم وحدت ، بهمن احمدی امویی روزنامه نگار ،حسین نورانی نژاد روزنامه نگار و عضو جبهه مشارکت , عبدالله مومنی فعال دانشجویی و سخنگوی ادوار تجکیم ،علی پرویز فعال دانشجویی ،حمیدرضا محمدی فعال سیاسی ،جعفراقدامی فعال مدنی ،بابک بردبار عکاس خبری ،ضیا نبوی دانشجوی محروم از تحصیل ،ابراهیم(نادر)بابایی فعال مدنی و از جانبازان جنگ ایران و عراق ،کوهیار گودرزی فعال حقوق بشر و وب نگار ،مجید دری فعال دانشجویی ، مجید توکلی فعال دانشجویی ، کیوان صمیمی روزنامه نگار ،غلامحسین عرشی ،پیمان کریمی آزاد از بازداشت شدگان حوادث عاشورا از میان این زندانیان بهمن احمدی امویی از سه روز پیش اعتصاب غذای خود را آغاز کرده است و روز بعد از آن پنج نفر دیگر از جمله مجید توکلی ، عبدالله مومنی و کوهیار گودرزی به این اعتصاب غذا پیوستند . سایر این زندانی ها در حمایت از اعتصاب غذای یاران خود ،از امروز( پنج شنبه) اعتصاب غذا کرده و گفته اند که تا تحقق خواسته هایشان دست از اعتصاب بر نمی دارند.درخواست زندانیان پوزش ماموران و مسوولان زندان از زندانیان به خاطر رفتار نامناسب و همچنین بازگرداندن تمامی این شانزده زندانی به بند عمومی است.
25 درصد جوانان کشور بیکارند
مهم نیست که نان بر توی سفره های محرومان وتهی دستان نیست . یا اینکه مهم نیست که چندین میلیون دانش آموزانی وجود دارند که بدلیل فقر خانواده قادر نیستند به مدرسه بروند واز نعمت خواندن ونوشتن محروم شده اند و یاسر 4 راه های خیابان ها حیران وسر گردان هستند. یا اینکه مهم نیست که بدلیل سیاست واردات کا لاها هر روز بر خیل ارتش بیکاران افزوده می گردد . زیرا که کار خانه ها و واحدهای صنعتی و تولیدی بسته و تعطیل می گردند . یا اینکه بموازات اینکه تورم و گرانی و رشد فقر و بیکاری بیداد می کند . اما شاهدیم که اکنون گزارش شده است که 25 % جوانان بیکار می باشند. ولی در عوض آنچه مهم است اینست که ماشین کشتار و شکنجه و قطع اندام و سنگسار و اعدام وشلاق و تازیانه نه متوقف نشده ، بلکه فعال تر از گذشته شده است.
به گزارش پول‌نیوز، براساس گزارش نتايج طرح آمارگيري نيروي کار سال 88 که از سوي مرکز آمار ايران انتشار يافته است، نرخ بيکاري استانهاي چهارمحال و بختياري، فارس، کهگيلويه و بويراحمد، لرستان و همدان بيش از 14 درصد است..نتايج اين طرح نشان مي دهد نرخ بيکاري در سال يادشده برابر با 11.9 درصد بود و اين در حالي است که 13 استان کشور داراي نرخ بيکاري بيش از ميانگين نرخ بيکاري در کل کشور هستند.رشد نرخ بيکاري در سال 88 بعلت بالا بودن اين نرخ در فصل زمستان است بطوري که در فصول بهار، تابستان و پاييز نرخ بيکاري در کشور بترتيب 11.1، 11.3 و 11.3 بوده است اما اين نرخ در زمستان سال 88 به 14.1 درصد افزايش يافت.براساس برنامه چهارم توسعه قرار بود نرخ بيکاري در کشور به 8.4 درصد برسد اما نه تنها اين مهم تحقق نيافت بلکه نرخ بيکاري همچنان دو رقمي باقي ماند.بالا بودن نرخ بيکاري در کشور به گونه اي است که هم اکنون اين نرخ براي جوانان 15 تا 24 ساله 24.7 درصد گزارش شده است. اين نرخ به تفکيک جنسيت نشان مي دهد نرخ بيکاري زنان با 32.4 درصد بيش از مردان با نرخ بيکاري 22.7 درصد است.