گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 30 تیر – 89
جار (گفت و شنود)
گفتم : چه عرض کنم جز اینکه روزی یک آدم شارلاتان
مال مردم خورده ای که سور به ملا زده بود و سلطان
قاضی حکم داد تا سوار الاغش کنند وی را بطور وارونه
در شهر به چراخانندش جار زنند در هر محله و کاشونه
تامردم آگاه شوند با وی معامله نکنند، بهش ندهند پول
مردک شارلاتان دوباره نتواند مردم ساده را زند گول
بالاخره صاحب الاغ اجرت الاغ در خواست کرد در پایان
شارلاتان گفت،مگرازصبح تاحال جا نزدی، نکردی بیان؟
که کسی با من نکند معامله ، حال چرا تو د لقک ؟
کنون از من طلب اجرت الاغ می کنی ای مردک
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: داريوش همايون وزيرصهيونيست رژيم شاه حمايت از موسوي و كروبي را يك حركت استراتژيك براي براندازي جمهوري اسلامي ايران دانست.
گفت: وقتي نتانياهو از موسوي و كروبي و خاتمي به عنوان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران ياد مي كند، ديگر سران فتنه به حمايت نوچه هاي اسرائيل چه نيازي دارند؟!
گفتم: داريوش همايون خطاب به گروههاي اپوزيسيون داخل و خارج گفته است كه جنبش سبز! هم در پي براندازي جمهوري اسلامي است بنابراين بايد شرايط آنها را درك كرد و بيخودي به آنها انتقاد نكرد!
گفت: خب! ديگه چي؟!
گفتم: به اپوزيسيون گفته است به فرض هم كه به سران فتنه انتقاد كنيد هيچكس در داخل كشور به حرف اپوزيسيون خارج نشين گوش نمي كند.
گفت: خود داريوش همايون هم كه فراري خارج نشين است، پس چرا براي اپوزيسيون داخلي نسخه مي پيچد؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! آدم شارلاتاني با دوز و كلك از مردم قرض مي گرفت و پس نمي داد و قاضي حكم كرد او را سوار الاغ كرده و در شهر بگردانند و جار بزنند كه كسي فريب اين شارلاتان را نخورد. بعد از چرخاندن او در شهر صاحب الاغ از وي كرايه الاغ را طلب كرد و يارو با عصبانيت گفت؛ مردك! مگر خودت از صبح تا حالا جار نمي زدي كه كسي با من معامله نكند؟!
گفتم : چه هست خبر جدید؟
سربازجو که را کرده تهدید؟
گفت: از پیوند جنبش سبز با داریوش همایون
سربازجو عصبی شده است و جگر خون
گفتم : برای چه سربازجو؟
گیر داده است به این یارو
گفت : آخه گفته این وزیر صهیونیست رژیم شاه
مخاطب قرار داده اپوزیسون را تا که نکنند اشتباه
چون حمایت از موسوی و کروبی هست استراتژیک
نباید به اینان انتقاد کرد حامیان شان را کرد تحریک
چون بدون شک در افق آینده وهرچشم اندازی
هدف جنبش سبز هم می باشد در بستربر اندازی
تازه توصیه کرده اگر اپوزیسیون از اینان کند انتقاد
بداند داخل کشور کسی گوش نمی کندبه این پیشنهاد
گفتم : مگر شده است فراموش؟
چگونه داریوش وفرخ خان چموش؟
دردفاع از خاتمی بودند پر خروش
علیه مخالفین داشتند جنب و جوش
مگر محصول آن حمایت و آنگونه اتحاد؟
منجر نشد به رئیس جمهوری احمدی نژاد
چرا به جای بر اندازی رژیم شد این چنین؟
تا که ریشخند شان کند سربازجوی اوین
تازه مگر فراموش شده ،رفته است از یاد؟
چگونه داریو ش همایون می زد فریاد؟
گر آمریکا بخواهد به ایران کند تهاجم نظامی
به ایران می رود علیه آمریکا می کند قیامی
چگونه کنون وی چنین بر آورده است صدا؟
از بر اندازی رژیم ضد بشری داده است ندا
گفت : آخه اینهم مثل سرباز جو هست اطلاعاتی
خوب می داند چگونه با وارونه زدن کند تبلیغاتی؟
تازه مگر موسوی نگفته قبول داره قانون اساسی ؟
این نه بر اندازی نیست که هست حرف اساسی
یعنی اعتراف کرده، هم قانون بارهبر را داره قبول
نسبت به آن هم التزام داره ،هم اینکه هست مسئول
گفتم : چه عرض کنم جز اینکه روزی یک آدم شارلاتان
مال مردم خورده ای که سور به ملا زده بود و سلطان
قاضی حکم داد تا سوار الاغش کنند وی را بطور وارونه
در شهر به چراخانندش، جار زنند در هر محله و کاشونه
تامردم آگاه شوند با وی معامله نکنند، بهش ندهند پول
مردک شارلاتان دوباره نتواند مردم ساده را زند گول
بالاخره صاحب الاغ اجرت الاغ در خواست کرد در پایان
شارلاتان گفت،مگر از صبح تاحال جا رنزدی، نکردی بیان؟
که کسی با من نکند معامله ، حال چرا تو دلقک ؟
کنون از من طلب اجرت الاغ می کنی ای مردک