گزیده خبر های 25 تیر- 89
عوامل انفجار خونين زاهدان قبل از حمله انتحاری(عکس)
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24144
بدون آنکه گفته شود در 32 سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان چه تعداد از مردم بلوچ کشته و اعدام شده اند و یا اینکه برای چه دو برادر ان ریگی تازگی ها در این استان بر دار کشیده شده اند که اینگونه اقدامات تلافی جوایانه در برداشت است زیرا که نتیجه جنایات 32 ساله حاکمان و پاسداران جنایتکاران در بلوچستان می باشد ؟ یا اینکه حتی گفته شود این چه رژیم جنایتکاری می باشد که مردم به خصوص جوانان را چنین بسوی انتقام کشی سوق داده است. ولی به جای بررسی ریشه ای و رابطه ی علت و معلولی این چنین از موضع ارونه گوئی گزارش داده شده است ؟
جوان : گروهک جندالشیطان، عکس های دو عامل انتحاری که با انفجار مسجد زاهدان ده ها نفر از هموطنان بیگناهمان را به شهادت رساندند را در سایت خود منتشر کرد.به گزارش جوان ، این گروهک مدعی شده است که این افراد به نام‌های «عبدالباسط ریگی» معروف به اسلام جان و« محمد ریگی» معروف به جنیدجان عملیات تروریستی انتحاری خود را در مقابل مسجد جامع زاهدان انجام داده‌‌ و به هلاکت رسیده‌اند.گفتنی است عبدالمالک ریگی سرکرده معدوم گروهک جندالشیطان، در اعترافات خود گفته بود که عملیاتهای این گروهک توسط نیروهای امنیتی آمریکا هدایت می شده و عوامل گروهک جندالشیطان، در حین عملیات تروریستی خود با تهیه فیلم و عکس و ارسال این اسناد برای نیروهای آمریکایی، از آنها پول دریافت می کرده است. در حمله این گروهک تروریستی بیش از 300 شهروند بی گناه شهید و مجروح شدند.
در پي اقدام سريع در رسيدگي به وضعيت مجروحان حادثه تروريستي؛ سردار نقدي از بسيج جامعه پزشكي قدرداني كرد.خبرگزاري فارس: سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين از اقدام سريع و به‌هنگام بسيج جامعه پزشكي در رسيدگي به موقع نسبت به مجروحان حادثه شب گذشته مسجد جامع زاهدان قدرداني و تشكر كرد
اینگونه بسیج اجباری پزشکی برای درمان مجروحان پاسداردادن که درعملیات انتخاری زاهدان کشته ومجروح شده اند. هم مشابه بسیج اجباری دکترها در زمان جنگ خانمان برانداز ایران و عراق می باشد . هم نشان از مجروحان زیاد پاسداران در روز پاسدار در مسجد زاهدان است که در دو عملیات انتحاری واکنشی انتقامی دار زدن دو برادران ریگی منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی زیاد ی از پاسداران شده است.
خبرگزاري فارس: حادثه تروريستي گروهك آمريكايي - صهيونيستي
جند ا... در مسجد جامع زاهدان 26 شهيد و 312 مجروح در پي داشت

http://www.farsnews.net/imgrep.php?nn=8904250635
سئوال است اکنون که ضربه پذیری پاسداران کودتا گر فاشیستی تروریستی غارتگر برجسته شده است. آیا بازهم پاسداران نمی خواهند به خود آیند و سرنوشت خود را گره به رهبران لوطی جماران و فرماندهان پاسداران کودتا گر گره نزنند وتا فرصت دارند تصمیم بگیرند تا که خودشان را از این ارگان سرکوبگر ضد ردم جدا کنند و از آن فاصله بگیرند. در غیر اینصورت اگرهمچنان در سیاست سرکوب علیه مردم در خدمت کودتاگران و غارتگران باشند آنگاه عاقبت دچار چنین سرنوشت شومی خواهند شد که بسر همکار ان شان در روز پاسدار در مسجد زاهدان آورده شده است.
در گفت‌وگو با فارس عنوان شد؛گزارش نماينده هيئت اعزامي مقام معظم رهبري از ديدار با جانبازان.خبرگزاري فارس: نماينده هيئت اعزامي مقام معظم رهبري در ديدار با جانبازان گفت: امروز با حضور در منزل 4 جانباز سرافراز انقلاب اسلامي، سلام رهبر ‌معظم انقلاب را به آنها ابلاغ كرديم
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904250673
چرا با وجود اینهمه پاسدار به خصوص پاسداران کشته و زخمی شده در مسجد در زاهدان ولی فقط به سراغ این 4 خانواده رفته شده است . ضمن اینکه اینگونه دیدار ها ناشی از وحشت ونگرانی بازتاب ریزش و بی انگیزه شدن پاسداران از کشاته و مجروح شدن تعداد زیاد پاسداران در زاهدان در روز پاسدار می باشد.
پیکر یک شهید دو تکه شده بود
اشتباه در اعلام تعداد شهدای انفجارهای زاهدان/ شهدا همه زاهدانی هستند
به نظر می رسد که ضربه ی وارده بر پیکر ارگان فاشیستی تروریسی کودتائی پاسداران در زاهدان آنگونه غافلگیر کننده ومهلک بوده است که بشدت موجب دستپاچگی و شناسائی و اعلام آمار کشته ها و مجروحان پاسدار شده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که صبح جمعه از افزایش تعداد شهدای انفجارهای ترویستی زاهدان به 28 نفر خبر داده بود گفت: پیکر یکی از شهدا دو تکه شده بود و به دو بیمارستان مختلف منتقل شده بود لذا گمان کرده بودند که تعداد شهدا یک نفر افزایش یافته است.منصور شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب در تشریح آخرین وضعیت تعداد جان باختگان و مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته زاهدان گفت: تعداد شهدا 27 نفر و تعداد مجروحین بستری نیز 169 نفر است. سایر مجروحان نیز به طور سرپایی مداوا و ترخیص شده اند.وی از شناسایی هویت شهدا و جان باختگان این حادثه تروریستی خبر داد و گفت: همگی بومی زاهدان هستند و از هم میهنانی هستند که برای شرکت در مراسم دعای کمیل در مسجد حاضر شده بودند.
اعلام استعفای سه نماینده استان سیستان و بلوچستان در پی انفجارهای اخیر در این زاهدان
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24138
ضمن نوسان و تفاوت داشتن آمار مجروحان در گزارشات خبری گوناگون تا جائیکه تعداد مجروحین 312 هم گزارش شده است که با آمار مجروحان گزارش قبلی اختلاف دارد . اما عجیب است که وکیل الدوله های بازار مکاره استان سیستان و بلوچستان به جای اعتراض مبنی بر اینکه چرا مطالبات مردم این استان پرداخت نشده است. از سوی دیگر آنگونه دامنه ی ظلم وستم و سرکوب و کشتن و دار زدن همراه با فقر و بیکاری و اعتیاد در این منطقه در 32 سال گذشته افزایش یافته است که مردم بلوچ بدلیل عدم قانون و عدالت و رسیدگی به تعدی و ظلم وجنایات مجبور شده اند خود وارد صحنه شده و دست به انتقام بزنند . اما وکیل الدوله به علت عدم امنیت برای پاسداران ونه مردم مجبور به استعفا شده اند !
بی‎سه نماینده استان سیستان و بلوچستان در اعتراض به توجهی نسبت به مشکلات امنیتی در این شهر تهدید ب استعفا کردند.به گزارش خبرآنلاین، در حالیکه حسینعلی شهریاری نامه استعفای خود را به رئیس مجلس تقدیم کرده است، پیمان فروزش و عباسعلی نورا دیگر نمایندگان زاهدان نیز اعلام کردند که در صورت تداوم بی‏توجهی به این موضوع استعفا خواهند داد.در پی انفجارهای تروریستی روز گذشته در زاهدان و کشته شدن 27 نفر و زخمی شدن بیش از 270 نفر از ساکنان این شهر، سه نفر از نمایندگان استان سیستان ‌و ‌بلوچستان رسیدگی جدی به این موضوع از سوی مسوولان امنیتی ـ انتظامی کشور را خواستار شدند