گزیده خبرهای 5 مرداد – 89 قسمت - 2
عکس های جالب و دیدنی
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24906
پیشنهاد می شود که به تصاویر با نوع تبلیغات شعاری را حتماً در این لینک ضمیمه شده نگاه کنید . زیرا که نمایش اوج شکوفائی نبوغ و ابتکار و خلاقیت مکتبی و اصول گرائی است که ناشی از پیام نوروزی رهبر لوطی جماران در 2 سال پیش می باشد که سال را سال نوآوری و شکوفائی اقتصادی نامید . برای همین اکنون پیروان لبیک گوی که اجابت کننندهه ی وی دست به عجیب ابتکار و نوآوری های بدیع با تولیدات فوق مدرن تر از پروژه ی هسته ای زده و آن را به معرض دیدد همگاان گذاشته اند که تأکید می شوود محروم شدن از دیدنشان هر گز جایز نمی باشد چونکه محروم ششدن از سیر دل خنده ی مجانی است.
اسکار با چهره پیوندی خود بالاخره در مطبوعات ظاهر شد/ عکس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24909
عجب دنیای عجیب و متناقضی شده است . زیرا در یک سوی دنیا همچون کشور اسپانیا پزشکان ماه ها تلاش می کنند تا همه اعضای صورت یک کشاوز را که بر اثر شلیک گلوله ناقص شد. طوریکه با مشکل تنفسی و نوشیدن و خوردن و حرف زدن مواجه شد را با پیوند عمل جراحی آنگونه مداوا کنند تا که بتواند حرف بزند ونفس بکشد و غذای سبک بخورد و امیدوار باشد تا بمرور حال و احوالش رو به بهبود برود و ادی شود . ولی در ایران خیلی آسان احکام اعدام و سنگسار و تیر باران وقطع اندام برای نسان هائی صادر می شود که محصول و پرورش یافتگان حاکمان می باشد که ورهبران و مسئولانش مدعی آزاد و قدرتمند ترین کشور جهان می باشند و خواهان اصلاح جهان و در اختیار گرفتن مدیریت آن می باشند ! راستی اختلاف اینگونه اقدامات جان دو باره دادنبه انسان و جان انسان ها را گرفتن چه می توان نهاد و این فرق ناشی از چیست؟
خبرانلاین: حدود 5 ماه پیش برای اولین بار، جراحی پیوند تمام اعضای چهره در اسپانیا صورت گرفت. دیروز اسکار 31 ساله با چهره پیوندی خود، برای اولین بار در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده و از پزشکان خود تشکر کرده است
واکنش تند میرحسین موسوی به سخنان محسن رفیقدوست
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24901
سئوال است اگر چنانچه جنگ قدرت و ثروت نبود که به افشاگری های مناظرات تلویزیونی رقبای نامزادن ریاست جمهوری کشانیده ومنتهی شد که به وضوع نه عملکرد بیش از 3 دهه ی رژیم ضد بشری و دولت مردانش بر زیر سئوال برده شد ، بلکه رژیم محاکمه و محکوم به فساد و غارتگری و تبعیض و بی قانونی شد که نتیجه ی آن به کودتای 22 خرداد ختم شد که تظاهرات زنجیره ای ضد حکومتی در پی داشت که در آن مردم معترض فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر دادند که مهر تأئیدیه بر عدم مشروعیت رژیم ضد بشری دیکتاتوری کودتائی بود . مگرامکان داشت که در دنباله افشاگری های بیشتری انجام گیرد . از جمله پاسدار غارتگر بد نام عضو باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه محسن رفیقدوست ضمن دفاع از جنگ ضد ملی و ضد میهنی خانمان بر انداز ایران و عراق اعتراف کند که به نقل قول کردن از پاسدار محسن رضائی جانشین وی در سپاه پاسداران گفت هدف این جنگ نه دفاع مقدس که فتح بغداد بود، ولی نخست وزیر موسوی با کار شکنی کردن مانع از فتح بغداد شد . اکنون موسوی بنابر گفته اش بناچار دست به افشاگری زده وبه وی پاسخ داده است . بازهم سئوال است که دلیل سکوت ایشان تا حال چه بوده است و اگر چنانچه صداقتی در کار می باشد چرا ایشان دل از دفاع کردن از قانون اساسی بر نمی کند که عملکردش به اینجا منجر شده است . به خصوص و قبل از اینکه ایشان به سرنوشت خواهر زاده ی خود یا احمد خمینی و سعید امامی یا قربانیان قتل های زنجیره ای دچار شود تلاش نمی کند ناگفته های خود را بیان کند تا مجبور به اتخاذ موضع فلاکت انگیز و ذلت بار رفسنجانی مکار دزد و بساز و بفروش مجیز و لبیک گوی رهبر لوطی جماران علی خامنه ای کهریزکی نشود؟
خبرآنلاین - در پی اظهارات هفته گذشته محسن رفیقدوست در مصاحبه با خبرگزاری فارس که در آن مطالبی راجع به نقش موسوی در دوران دفاع مقدس و نیز شخصیت وی مطرح کرده بود، موسوی واکنش تندی نشان داد.به گزارش سایت آفتاب، موسوی گفت: این روزها به بهانه سالروز صدور قطعنامه ۵۹۸ که هیچ سالی از آن یاد نمی‌شد تحریف‌های آشکار و برنامه‌ریزی شده‌‌ای درباره تاریخ دفاع مقدس و نقش دولت در آن صورت گرفته است. این روزها عده‌ای مدعی شده‌اند که می‌خواستند بغداد را فتح کنند و دولت آن زمان مانع آن شده بود. بنده هنوز لب به سخن درباره دهه اول انقلاب باز نکرده‌ام و هیچ‌گاه هم میل نداشته‌ام در این‌باره صحبت کنم ولی ظاهرا مجبورم در صورت ادامه این تحریف‌ها برای دفاع از رزمندگان سلحشور و مدیران برجسته‌ای که در این میان سهمم عمده داشتند ناگفته‌های خود را بگویم و نیز بگویم که استعفای سال ۶۷ بر سر چه بود.اگر زمان جنگ دولت را در اختیار می‌گرفتید بر سر کشور همان می‌آوردید که بر سر اموال مستضعفان و یتیمان در بنیاد مستضعفان آوردید
تكرار/ رئيس مركز رسيدگي به امور مساجد:مساجد از نزديك اذان ظهر تا پايان نماز عشاء داير مي‌شوند.خبرگزاري فارس: حجت‌الاسلام والمسلمين حسين ابراهيمي، از صدور بخشنامه‌اي مبني بر باز بودن درهاي مساجد از نزديك اذان ظهر تا بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905050496
مردم نان دارند بخورند ولی توصیه می شود پیاز بخورید تا اشتهایتان باز شود . مگر هنوز جای شک باقی مانده است که چگونه در 32 سال گذشته دین ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و خفقان و سانسور از سوی حاکمان دین فروش شده است که اکنون بموازات اینکه دانشگاه ها گورستان می شوند و رکورداری فرار مغز ها رو به افزایش است . برای چه بودجه ی دولت به جای بر آورده کردن نیاز ابتدائی مردم همچون تولید برق و فراهم کردن آب آشامیدنی در تهران صرف هزینه مسجد سازی می شود که تبدیل به پایگاه بسیج و تبدیل نمودن مساجد به بازداشت و شکنجگاه شده است . ضمن اینکه اگر هدف دیندار کردن اجباری مردم باشد اینان که می توانند در منازل و خانه های خودشان نماز بخوانند و فرائض دینی شان را بر جای آورند؟ همچنین مگر به امثال وکیل الدوله های بازار مکاره آخوند ابراهیمی موکلینش رأی دادند تا جوابگوی مطالبات شا باشند یا نه اینکه پیشنهاد مسجد سازی بدهد؟
سه مرد در زندان کارون اهواز اعدام شدند
سئوال است مسجد ساختن مهمتر است یا فراهم کردن تسهیلات کار و نیاز های ابتدائی محروما ن که از فرط بیکاری و نیاز مجبور به روی آوری به اعمال قاچاق مواد مخدر نباشند تا که هم جان خود را بدهند تا دوبار به مسلخگاه برده شوند و دیگر سد راه مافیای مواد مخدر پاسداران نباشند . همچنین قربانی سیاست های ضد بشری برای زهر چشم گرفتن از مردم ناراضی و ایجاد ارعاب و وحشت از سوی حاکمان رژیم ضد بشری نا مشروع و متزلزل شده نشوند؟
خبرگزاری هرانا - حکم اعدام سه تن از زندانیان زندان کارون اهواز به اتهام قاچاق مواد مخدر صبح دیروز در شهرستان
حملات سازمان یافته علیه زندانی سیاسی در زندانهای مختلف
آیا با اینگونه گزارشات ضد انسانی و بربر منشانه و قرون وسطائی که از درون سیاه چال ها در مورد دانشجویان زندانی اعمال می شود که چگونه دژخیمان آدمکش تجاوز گر حرفه ای دست اندر کار قتل های زنجیره ای در کرمان که به فتوای آخوند انگلیسی و متحجر ممد تقی مصباح یزدی به آسانی زوج ها را ربوده و شکنجه و می کشته است که اکنون نین برای دانشجویان زندانی پرونده سازی می شود و قربانیان را شکنجه و تهدید به قتل می کنند . هنوز هم می توان شک داشت که در این رژیمضد بشر بربر منش تاریک اندیش عوامفریب هدف توسعه ی مساجد در راستای چه اهداف کثیف و پلید ضد انسانی حاکمان دین فروش می باشد . یا اینکه بازهم ابهامی وجود دارد که چگونه دین ابزار نه قدرت و ثروت و خفقان و سرکوب و سانسور که توجبه گر و پوشش شنیع ترین رفتار ضد انسانی از سوی جلادان ودژخیمان و قاتلان ضد بشر ی وحیوان صفتان آدمخواران حاکم شده در زندان ها و جامعه شده است؟ طوریکه هر چه بیشتر دچار ضعف و نا توانی می شوند و نامشروع بودن شان عریا ن تر می گردد وحشیانه و درنده و قصی القلب تر می شوند و اعمال ضد انسای در موردقربانیان اسیر و در بند یشتر مرتکب می شوند . آیا این هیولاهای آدمخوار وجلاد ان تیغ بر دست وکف بر دهان آورده وتشنگان خون انسان ای آزادیخواه تغییر پذیر هستند و هنوز هم می بایست آویزان به اجرای قانون اساسی شد و لبیک به رهبر لوطی جماران گفت که فتوا دهند و پشتیبان چنین اقدامات ضد انسانی می باشد . زیرا که می خواهد همچنان در قدرت باقی بماند و مجتبی فرزند ناخلف خودش را جانشینش نماید؟
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" دانشجوی زندانی حسن ترلانی در زندان کرمان مورد ضرب وشتم و تهدید به قتل شد.دانشجوی زندانی حسن ترلانی 23 ساله که برای طی محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی 10 ساله خود به زندان کرمان تبعید شده است. او تنها زندانی سیاسی است که در زندان کرمان در میان زندانیان عادی و خطرناک قرار دارد.دانشجوی زندانی توسط یک پاسدار زندانی بنام علی ملک که در قتلهای زنجیره ای زنان در کرمان دستگیر شده است بدون هیچ دلیل و بهانه ای مورد تهاجم قرار گرفت. این فرد در حالی که عربده می کشید خطاب به دانشجوی زندانی گفت: تو محاربی تو مرتدی ،خون تو مباح است من تو را می کشم به او حمله ور شد.پاسدار علی ملک در حال حاضر از اختیارات ویژه ای در این بند برخوردار است. علی ملک با فتوای یکی از آخوندهای کرمان زنان نگون بخت را با طرح قبلی فریب میداد و آنها را به قتل می رساند. این مسئله در کرمان معروف به قتلهای زنجیره ای زنان می باشد.در روزهای اخیر حملات سازمان یافته علیه زندانیان سیاسی شدت گرفته است. از جمله حملاتی که تا به حال علیه زندانیان سیاسی صورت گرفته است و ما از آن مطلع شدیم یورش به دانشجوی زندانی هود یازرلو در زندان گوهردشت کرج و زندانی خالد حردانی می باشد.این حملات توسط بازجویان وزارت اطلاعات طراحی و به اجرا گذاشته می شود. حمله به دانشجویان زندانی هود یازرلو و حسن ترلانی توسط سربازجویان زندان اوین علوی و سعید شیخان که پرونده آنها در دستشان می باشد طراحی شده است. اوامر این افراد به رئیس زندانها داده می شود. بعنوان مثال در زندان گوهردشت کرج توسط علی حاج کاظم و علی محمدی رئیس و معاون زندان،کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان و محمود آخریان از شرکت کنندگان در کشتار سال 67 و حملات خونین علیه زندانیان سیاسی سپرده می شود.محمود مغنیان رئیس بند 4 زندان گوهردشت کرج در جواب به اعتراض زندانیان سیاسی گفته است:« خوب،من یه طرفدارایی دارم که به دفاع از من شما را می زنند،پس مواظب خودتون باشید و ...» لازم به یادآوری است دانشجوی زندانی حسن ترلانی ۲ اسفند ۱۳۸۶ با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد. او به مدت ۸۸ روز در این بند تحت شکنجه های جسمی و روحی یکی از سربازجویان وزارت اطلاعات بنام سعید شیخان قرار داشت و با توصیه این شکنجه گر به فردی بنام محسنی رئیس شعبه ۲۲ دادگاه انقلاب به حکم سنگین و غیر انسانی ۱۰ سال زندان و تبعید به زندان مرکزی کرمان محکوم شد. آقای ترلانی بخاطر سوابق سیاسی اهواز اجرا شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در تاریخ 4 مرداد 89، حکم اعدام سه تن از زندانیان محبوس در زندان کارون اهواز که اجرا شد. این افراد به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر بازداشت و از سوي دادگاه انقلاب اهواز به اعدام محکوم شدند و حکم صادره درخصوص آنان از سوي دادستاني کشور تاييد شده بود.بنا به آمار ارائه شده از سوی واحد آمار،نشر و آثار مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در سه ماهه نخست سالجاری بیش از 100 نفر در ایران اعدام شدنخانواده اش درمخالفت با این رژیم به این محکومیت سنگین محکوم شده است. پدر بزرگ آقای ترلانی به نام حسنعلی صفایی که از بازاریان شناخته شده و مورد احترام مردم بود، در دهه ۀ ۶۰ توسط این رژیم اعدام گردید
رئيس دفتر مقام معظم رهبري:پيروي از ولايت فقيه تنها راه رسيدن به ساحت امام زمان (عج) است.خبرگزاري فارس: رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: تنها راهي كه مي‌توان امروز به ساحت امام زمان تقرب جست راهي است كه ولي فقيه عادل آن را تبيين مي‌كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905050006
یک زمانی دکتر علی شریعتی گفته بود برای تخریب یک اندیشه یا باور نیاز نیست که بطور مستقیم به آن حمله شود ، بلکه بد تبلیغ کردن از آن می تواند بد ترین ضربه تخریبی به آن می باشد . اکنون اینگونه که این مداح و مرثیه خوان بیت رهبری از ولی فقیه دفاع و تمجید کرده است . آنهم با وجود تجربه ی اثباتی 32 ساله که وی فاسد تر ین عنصر مسئول ومروج آن در رژیم ضد بشری می باشد که از رأس تا ذیل آن آلوده به انواع و اقسام فساد ها می باشد . ولی اکنون وی بعنوان ننها عنصر مسئول هموار کننده نزدیکی به امام زمان معرفی شده است . بد تر اینکه معصوم هم قلمداد شده است که نشان از عمق شیاد گری و خریت و هالو گری و مداح است که با مشمئز کننده ی شیوه های تبلیغاتی دین فروشانه ی حوزوی این رئیس دفتر ولی فقیه خامنه ای کهریزکی لوطی جماران از وی تعریف نموده است . ضمن اینکه اینگونه ادععای مسخرره و واروونه خیانت محض به پیروان امام زمان است . همچنین مشروط بر توهین و بی احترامی و دهان کجی نمودن به فهم و شعور مردم ایران می باشد . زیرا که ولی فقیه علیل معتاد و فاسد و عوامفریب و دزد را دلال رابط امام زمان جا زده است..
به
گزارش خبرگزاري فارس از كاشان حجت‌الاسلام محمد محمدي گلپايگاني دوشنبه‌شب در مصلي بقيةالله الاعظم شهرستان كاشان، افزود: تنها راهي را كه در زمان غيبت مي‌توان آن را نزديك به طريق مهدوي دانست مسيري است كه ولي فقيه آن را نشان مي‌دهد.وي با اشاره به مشخصات ولي فقيه از ديدگاه معصومين، تصريح
پرسش رئيس جمهور درباره امام زمان(عج
)
اوج رشد خرافات و دین فروشی و دجال گری زیر پرده ی دین و شعائر م
ذهبی و به بازی گرفتن باور های مذهبی مردم و بازاری کردن آن که غیر مستقیم سرباز جوی خودش را جای امام زمان گذاشتته است و در مقابل مطرح کردن سوال دیدن امام زمان که منظور خودش می باشد بهترین هدیه تعیین کرده وقول داده که داده می شود . یعنی همچون همان هدیه دادن بردن نان بر توی سفره های خالی مردم محروم که رشد تورم و گرانی دولت مدعی امام زمانی و اصول گرائی داد.
رييس جمهور در مراسم جشن ميلاد امام زمان(عج) در حضور خانواده‌هاي كاركنان نهاد رياست جمهوري، با طرح سوالي از حاضران پرسيد: اگر امام زمان(عج) را مشاهده كنيد از ايشان چه درخواستي خواهيد كرد.به گزارش فارس، محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور دوشنبه شب در مراسم جشن ميلاد امام زمان(عج) كه با حضور خانواده‌هاي كاركنان نهادرياست جمهوري در تالار وزارت كشور برگزار شد، اظهار داشت: به 313 نفر كه بهترين پاسخ را به سوالي كه مطرح مي‌كنم بدهند از طرف نهاد رياست جمهوري هديه‌اي اهدا مي‌گردد و از طرف شخص بنده نيز به همه شركت كنندگان هديه‌اي اهدا مي‌شود.سوال اين است كه اگر امام زمان(عج) را ببينيد و يا مقابل شما قرار گيرد و يا به هر وسيله‌اي با ايشان ارتباط برقرار كنيد چه چيزي مي‌خواهيد و چه سوالي مطرح مي‌كنيد
نقشه زن صیغه‌ای برای حساب بانکی شوهر
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24904
یکی از بازتاب های صیغه ی موقت که آخوند های شکمباره و زن ستیز مبلغ و مدافع آن می باشند که مدعی ااین اقدام تبعیض جنسیتی موجب کاهش فساد وتن فووشی در جامعه می شود . ولی اکنون واقعیت طوری دیگری است که یک مود آن در شهر مذهبی مشهد زادگاه رهبر لوطی جماران اتفاق افتاده است که نه موجب کاش فسادنشده ، بلکه موجب سوء استفاده جنسی و رواج کلاهبرداری شده است
زن 25 ساله‌ای که در مشهد با جوانی به صورت موقت ازدواج کرده بود، پس از اختلاف با همسر خود، موجودی حساب بانکی او را خالی کرد.وطن امروز:مرد جوانی با در دست داشتن شکایت‌نامه‌ای مبنی بر سرقت کارت عابربانک و برداشت مبلغ 2 میلیون تومان از حساب بانکی‌اش به کلانتری 37 مشهد مراجعه کرد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ مطرح كرد؛درخواست پليس تهران از شهروندان براي معرفي اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر.خبرگزاري فارس: فرمانده انتظامي تهران بزرگ از شهروندان تهراني درخواست كرد تا فروشندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش و سارقان را به پليس معرفي كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905050088
اگر این پاسدار سر دار قصد شوخی کردن بیمزه و آدرس غلط دادن ندارد و راستی راستی استقلال در گفتار وعمل خود دارد و نسخه سفارشی را همچون پلیس سر 4 راه فلش وار رله و نشخوار نمی کند و باور دارد که هدف مبارزه کردن با سرنخ ورود و توزیع کنند گان اصلی قاچاقیان مواد مخدر می باشد . راه این مبارزه کردن که بس آسان می باشد . زیرا که اولاً اگر قدرت و اختیار دارد دستور توقف فعالیت اسکله های غیر مجوز پاسداران در سواحل آبی جنوب کشور را صادر کند آنگاه سرکی به بیت جماران بزند ضمن جمع کردن بساط منقل و دود و دم رهبر لوطی جماران همه پا منقلی های وی را با با پاسداران سنگر گرفته در این بیت که مرکز فساد در سراسر کشور است را بازداشت کند تا توانسته باشد مبارزه جدی با سر نخ اصلی قاچاق مواد مدر و توزیع آن در جامعه وحتی درون زندان ها کرده باشد.
تكرار/ مدير عامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي خبر داد:صرفه‌جوئي 11 ميليارد دلاري سهميه‌بندي بنزين با كاهش واردات .خبرگزاري فارس: مدير عامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي گفت: تاكنون از محل كاهش واردات بنزين در اثر اجراي سهميه‌بندي 11 ميليارد دلار صرفه‌جويي شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905040949
سئوال است که مگر چه مقدار بنزین وارد کشور و ارز دلار نفتی صادر می شده است که در اثر شرایط تحریم بنزین که نباید تحریم شامل کل خرید وواردات بنزین شود اکنون اعتراف شده است بعلت تحریم فروش بنزین مبلغ 11 میلیارد دلار صرفی جوئی شده است؟ مشروط بر اینکه بازهم سئوال است که این دلار های ذخیره ی ناسی از صرفه جئی کجا می رود یا مصرف چه می شود؟ مطمئناً در راستای سرمایه گذاری پالایش بنزین در کشور هزینه نمی شود . زیرا که آنقدر ضریب فساد و دزدی بالاست ودزد و فاسد و رانتخوار و رشوه گیر هم فراوان می باشد که هرگر اجازه به اختصاص دادن سرمایه گذاری زیر ساخت های نعتی و نفتی و پالایشی در کشور داده نمی شود.
ولي فقيه از اين ديد فردي است كه مطيع هواهاي نفساني نيست، پيرو معصوم بوده و خويشتندار است.
نماينده سازمان حج و زيارت در عراق در
گفت‌وگو با فارس:هيچ زائر ايراني در انفجار كربلا كشته نشد.خبرگزاري فارس: نماينده سازمان حج و زيارت در عراق گفت: در انفجار شب گذشته در ورودي كربلاي معلا، به هيچ يك از زائران ايراني آسيبي نرسيده است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905050633
پس از اشغال نظامی عراق و حضور پاسداران در این کشور و یکه تازی کردن وجولان دادن و باتلاق کردنش تصور نمی رود که مرد عراق ندانند که دست و چنگال خونین کدامین جنایتکاری پشت اینگونه انفجارات می باشد هدف ناامن وبی ثبات کردن عراق برای چیست؟ به خصوص اینکه اینگونه انفجارات و پیگیری مداخله گری در عراق و حتی لبنان و امور داخلی فلسطین چه رابطه ای میان بحران هسته ای و نخست وزیر نشدن نوری مالکی وجود دارد ؟
.