به جای اینکه سربازجوی حسین شریعتمداری توضیح دهد که چرا شهرام امیری بدون اینکه پیرامون 5 میلیون دلار جایزه و پاداش به خاطر فروختن اطلاعات هسته ای اش به سازمان سیا توضیح دهد که چرا تبدیل به سناریو آش نخورده و دهان سوخته شده است . یا این بگوید برای چه چوب و پیاز در این مورد خورده شده است؟ ولی اکنون که مشغول اجرای سناریو شوی ربوده شدن شهرام امیری در عربسان ومنتقل کردنش به آمریکا است که وی مدعی شده در آمریکا آزاد نبوده و زیر کنترل افراد مسلح آمریکائی بوده است که بالاخره از طریق امداد های غیبی امام زمانی گمنام در سازمان سیا آمریکا موفق می شود با بخش اطلاعات پاسداران در ایران تماس بر قرار کند و پیام دهد که ربوده و زندانی می باشد که خواهتان باز گشت به ایران می باشد تا که آزادانه به ایران باز گردانیده شود و در شوی ساحتگی تلویزیونی پاسدار ضر غامی اعتراف کند که چگونه ربوده شده و زیر کنترل بوده است و آنگونه همچون خواستار معلم باز نشسته زندانی در وکیل آباد زندانی بوده ودر دچار کمبود غذا شده که دچار سو ء تغذیه شده ونفخ شکم و ورم صورت آورده و چاق شده است. اما اکنونبرای منحرف کردن اذهان عمومی سربازجو حسین شریعتمداری این جاسوس شناس آمریکا و اسرائیل پس از اینکه از تاریخ 22 خرداد 88 پیرامون سران رهبر مغلوب کشف کرد که اینان جاسوسان دستگاه جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل هستند اکنون بدلیل افشاگری های سیستماتیک که مجاهدین ازنقش مداخله گری و اقدامات تروریستی بیت جماران و پاسداران کودتا گر در عراق می کنند خواب نما شده و اینگونه سربازجوی معتاد روانی و پرونده سر بازجو حسین شریعتمداری ادعای کیلوئی کرده است و خبر جعلی ساخته و پرداخته است که به جز نام و خبر جعلی و ساختگی هیچیک منبع و سند دیگری وجود ندارند . مثلاً گفته نشده است کدام شماره نشریه مجاهد و مورخ چه تاریخی بوده است که خبر تکذیب کردن رادیو عراق در سال 58 را منتشر کرد؟
رئيس دفتر سازمان جاسوسي موساد در كردستان عراق هم به ارتباط بين رژيم صهيونيستي و گروهك منافقين اعتراف كرد.گفتني است كه در سال 58 راديو بغداد در يك تفسير خبري از سازمان منافقين تجليل و تقدير كرده بود كه اين اقدام دولت عراق با واكنش شديد منافقين روبرو شد و تيتر اول نشريه مجاهد- ارگان منافقين- به انكار اين ارتباط اختصاص يافت كه در آن صدام را ديكتاتوري بي رحم و خونريز ناميده بودند، اما دو سال بعد رسماً به عراق نقل مكان كرده و به عنوان بخشي از ابواب جمعي ارتش عراق در خدمت صدام قرار گرفتند.
یک هفته پس از صدور حکم بازداشت منافقین ؛ قاضی دادگاه‌ جنايی عراق ترور شد
بدون شک این ترور زیر سر پاسدار سلیمانی و دیپلمات تروریست محمد حسن کاظمی قمی و عوامل رژیم ضد بشری وتروریست های اعزامی از ایران است که ريموند اوديرنو مقام نظامی آمریکائی هم اعتراف به این مسئله کرده است که در جهت اطلاع روزی نامه جمهوری بازتاب داده شده است که با همکاری عوامل نفوذی درون دولت عراق دست به این ترور زده شده است که آشکارا مکمل خبری فوق می باشد و هدف متهم کردن مجاهدین اشرف و مضاعف کرد ن فشار و توطئه برروی اینان می باشد
يک هفته‌ پس از صدور حكم دستگيری اعضاي تروريستی منافقين، يک قاضی دادگاه‌ جنايی عراق در حادثه‌ مشكوكی كشته‌ شد.يک قاضی دادگاه‌ جنايی عراق در حادثه‌ مشكوكی كشته‌ شد ساعاتی پيش بر اثر انفجار يک بمب كنترل شده،‌ يک قاضي دادگاه‌ جنايی عراق كشته‌ شد. بر اساس گزارش‌های رسيده‌، "حسن عزيز" قاضی دادگاه‌ جنايي عراق بر اثر انفجار يک بمب كنترل شده‌، در مقابل منزل خود كشته‌ شد.پليس عراق اعلام كرد به‌ احتمال فراوان وی به‌ دست يكی از گروهک‌های تروريستی كشته‌ شده‌ است. دادگاه‌ جنايی عراق هفته‌ گذشته‌ حكم دستگيری 39 نفر از اعضای گروهک منافقين را به‌ اتهام جنايت عليه‌ بشريت صادر كرده‌ بود.
سخنگوي دولت عراق در گفت‌وگو با فارس:سفر مقامات ايران و عراق روابط دو جانبه‌ را گسترش مي‌دهد.خبرگزاري فارس: سخنگوي دولت عراق نسبت به‌ زمان سفر رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران به‌ بغداد اظهار بي اطلاعي كرد و گفت:سفر مقامات دو طرف مي‌تواند روند روابط دو جانبه‌ را گسترش دهد.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904240336
خیلی وقت است که دوره ی نخست وزیری نوری مالکی دست نشانده در عراق تمام شده است و ادامه اش غیر قانونی می باشد ولی به جای کنار کشیدن از قدرت با حمایت و مداخله گری بیت جماران و پاسداران دست از ادامه ی پست غیر قانونی نخست وزیری خود بر نمی دارد تا اینکه سخنگوی انگلیسی سر سپرده ی بیت جماران از اینگونه ادعاهای ضد منافع ملی عراق کند؟
جهت اطلاع
شایع خبر سازی فوق علیه ی مجاهدین از سوی سربازجو حسین شریعتمداری برای ماستمالی کردن اینگونه افشاگری های مداخله گرایانه ی تروریستی در خاک عراق است که از سوی نیروهای تروریستی از ایران بدرون خاک عراق اعزام می شوند تا برای ناامن و بی ثبات کردن بیشتر عراق دست به ترور نظامیان آمریکائی زده شود تا که اینان مجبور شوند زودتر خاک عراق را ترک کنند تا عوامل پاسداران که عراق را حیات خلوت بیت جماران کرده اند از سوی پاسداران اشغال شود و تلاش دسترسی به سلاح هسته ای با باج گیری وتهدید با سرعت به پیش رود.
دور جديد متهم ساختن ايران به دخالت در مسائل عراق آغاز شده است. به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه لس آنجلس تايمز، ژنرال "ريموند اوديرنو" كه در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت ادعا كرد: يك گروه شبه نظامي كه از سوي ايران حمايت مي‌شود درحال برنامه ريزي براي انجام عمليات عليه نظاميان آمريكايي در عراق است. وي همچنين مدعي شد كه گروه‌هاي شبه نظامي ممكن است نظاميان آمريكايي را در هنگام خروج از عراق مورد حمله قرار دهند. اين فرمانده آمريكائي بدون ارائه هيچ مدركي مدعي چنين مطالبي شد و اين نشان مي‌دهد آمريكا قصد دارد با اين قبيل اتهامات، زمينه را براي دخالت بيشتر خود جهت تأثيرگذاري بر تركيب دولت جديد عراق فراهم سازد
اینهم اثبات دروغ بودن ماهیت ساده زیست بودن دولت مدعی امام زمانی و اصول گرای عاشق خدت گزار مردم ایران که 5 سال گذشته با شعار عاشقان خدمت ونه شیفتگان قدرت دست به کودتا زدند که اکنون اینگونه کورس قبضه ی قدرت و پست و مقام زود رس گذاشته شده است؟
يك سايت حامي دولت از برخي اقدامات اسفنديار رحيم مشايي كه بوي فعاليت‌هاي انتخاباتي مي‌دهد انتقاد كرد. به گزارش "فردا"، سايت رجانيوز، ضمن نقد برخي از مطالب رسانه‌هاي ديگر درباره پرداختن به انتخابات آينده رياست جمهوري، به انتقاد از برخي اقدامات مقامات ارشد دولت كه رنگ و بوي انتخاباتي دارد پرداخت و نوشت: به نظر مي‌رسد در سطح ارشد دولت نيز بايد از رفتارهايي كه شائبه تحركات انتخاباتي زودهنگام را ايجاد مي‌كند، پرهيز شود. سخنراني‌هاي مشايي در حضور رئيس‌جمهور در برخي همايش ها، اصرار وي بر بيان مطالب تنش زا، حضور وي به نمايندگي از دكتر احمدي نژاد دربرخي همايش ها، فعاليت‌هاي ستادي در برخي شهرستان‌ها و سفرهاي خارجي مواردي است كه مي‌تواند به تقويت شائبه و حاشيه‌ها كمك كند.
شهرام اميري در جمع خبرنگاران:آمريكايي‌ها درصدد انتقال من به اسرائيل بودند.خبرگزاري فارس: شهرام اميري به حضور بازجويان اسرائيلي در جلسات بازجويي‌هايش اشاره كرد و گفت: آمريكايي‌ها درصدد انتقال من به اسرائيل بودند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904240004
گر چه باز گشت به ایران هم برای این دانشمند هسته ای فرقی با رفتن اسرائیل ندارد جزا ینکه در آنجا برایش امنیت وجود داشت. در صورتیکه در ایران پس از اینکه بهره برداری جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی آمریکا و اسرائیل از طریق وی به پایان برسد . به احتمال زیاد وی نیز به سرنوشت دانشمند هسته ای مسعودعلی محمدی دچار خواهد شد . اما معلوم نیست که در مورد منتقل کردن وی به اسرائیل چرا وی نگفته است که مگر سیا آمریکا به جای فرستادن وی به ایران، چه مانعی در پیش روی وجود داشت تا که وی راتحویل اسرائیل دهد؟ا
وزير رفاه و تأمين اجتماعي خبر داد: آغاز گام سوم مرحله نخست قانون هدفمند كردن يارانه ها از 27 تير.خبرگزاري فارس: وزيررفاه وتأمين اجتماعي از آغاز گام سوم اجراي مرحله نخست قانون هدفمند كردن يارانه‌ها خبرداد و گفت: از يكشنبه 27 تير سرپرستان خانوار استان‌هاي آذربايجان شرقي، خوزستان، فارس، كردستان، لرستان و مركزي يك هفته فرصت دارند تا شماره كارت يا حساب بانكي خود را براي دريافت نقدي يارانه‌ها ثبت كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904240442
معلوم نیست که این پاسدار میلیاردی دزد و غارتگر محمد صادق محصولی به جز اینکه وزیر رفاه می باشد دیگر چه نقش دیگری دارد و چه ارتباطی به اجرا کردن هدفمند کردن نقدی یارانه های دولتی یا پست وی دارد که اکنون خود سرانه نقش سخنگوی دولت نامشروع دهم را اجرا کرده و پیرامون این موش و گربه بازی کرده نظر داده است؟
آیت الله‌مصباح: احتمال نمی‌دهید 2سال بعد افراد خوشنام‌ تری فتنه‌جویی کنند؟
http://www.fararu.com/vdcawanm.49n6015kk4.html
ای آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی طبق اهداف برنامه ریزی شده 32 سال گذشته توطئه گری حذف رقبا را برای خزیدن به قدرت بطور خستگی نا پذیر دنبال کرده است . اکنون نیزاین مهره ی انگلیسی با فعال مایشاء شدن برای حذف رقبای دیگر برای دو سال آینده این چنین دسیسه و بر نامه ریزی کرده است.
رئيس مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام‌خميني‌(ره)با تاكيد بر اينكه فتنه اخير پس از 30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي رخ داد اما طي 20 سال گذشته دشمنان بر روي افراد دخيل در اين فتنه كار كردند، خاطرنشان كرد: يكي از عوامل مؤثر در فتنه اين بود كه آگاهي نخبگان نسبت به اسلام وانقلاب‌اسلامي ضعيف بود. وي با طرح اين سؤال كه آيا احتمال نمي‌دهيد كه به 2 سال بعد نيز افراد خوشنام‌تري اينگونه اقدامات فتنه‌جويانه را انجام دهند؟‌، خاطرنشان كرد: دشمنان و مخالفان نظام جمهوري‌اسلامي از ابتداي پيروزي انقلاب‌اسلامي به دشمني پرداختند، اما طي چند سال گذشته با حركات سنجيده‌تر به فتنه اخير رسيدند كه تحركات مردم آگاه كشورمان فتنه آنها را با شكست روبرو كرد
شكايت رحيمي از عبدالله رمضان زاده
http://www.fararu.com/vdcexv8n.jh8zvi9bbj.html
وقتی که گفته شد رژیم ضد بشری چون ارتجاعی و قرون وسطائی می باشد هر گز اصلاح شدنی نمی باشد و اصطلاح اصلاح طلبی فراخور این رژیم ضد بشری نمی باشد . ولی برخی عمداً خودشان را به خواب و ناآگاهی زده بودند که چنین نیست . اما اکنون آنگونه اوضاع خرت وخرت وبی در و پیکر شده است که معاون اول رئیس جمهوری که پرونده ی اختلاس میلیارد تومانی دارد به جای اینکه محاکمه شود . ولی از موضع فرار به جلو شکایت از سخنگوی دولت مدعی اصلاح طلبان کرده است تا که حکم محکومیت زندان اندر زندان برایش صادر شود ! تازه این شارلاتان نه دروغگو هست که مدرک سازی دروغین هم می باشد که اکنون شکایت کرده چرا به وی دروغگو گفته شده است؟
فرارو - محمد رضا رحيمي، معاون اول رييس جمهوري، عليه عبدالله رمضان زاده ، سخنگوي دولت سيد محمد خاتمي، نزد دادگاهي در شهرستان قم شكايت كرده است.به گزارش خبرنگار فرارو، شعبه ي 101 دادگاه عمومي شهرستان قم رمضان زاده را به خاطر شكايت رحيمي احضار كرده است.بنا بر اين گزارش ، علت شكايت رحيمي، اظهارات دو سال پيش رمضان زاده در سخنراني اش در مجمع مدرسين حوزه علميه ي قم است. رمضان زاده در آن سخنراني گفته بود " عده اي مي خواهند كشور را با دروغ اداره كنند".
قتل یک زندانی در زندان ساری
عجیب رژیم ضد بشری که در مرتکب شدن جنایت هیچ رقیب و مشابهت تاریخی ندارد . به خصوص با اینهمه جنایاتی که بطور سیستماتیک و تصاعدی روزانه مرتکب می شود .هم ادعای بهترین نوع و نمونه ی حکومت انسانی در جهان دارد . هم اینکه این الگو را می خواهد به جهان صادر نماید . مهمتر اینکه هم زندان اندر زندان در همه زمینه ها برای مردم ایران ساخته و مدام هم طبکارانه مردم معترض و ناراضی را متهم ومحکوم می کند . فقط به این دو مود جنایت در دو زندان ساری و کرج توجه کنید که چگونه برای سفید کردن پرونده ی جنایت عنوان مرگ مشکوک چاشنی شده است؟
خبرگزاری هرانا - یکی از زندانیان عادی محبوس در زندان ساری، توسط افسر نگهبان و یکی دیگر از زندانیان به قتل رسید.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، هادی اراوند زندانی محکوم به اعدام، در یک درگیری در زندان ساری توسط افسر نگهبان (محمدی) و یکی دیگر از زندانیان محکوم به اعدام به نام نصیری، به قتل رسید.خانواده ی اراوند از زمان جان باختن عزیزشان تاکنون پیگیری های متعددی مبنی بر مجازات این عمل انجام داده اند اما تاکنون هیچ پاسخ روشن و واضحی دریافت نکرده اند.هادی اراوند که به اتهام قتلی که گفته می شود در 29 اسفندماه سال 86 مرتکب آن شده بود، روز دوشنبه چهاردهم اردی بهشت ماه سال جاری در زندان به قتل رسید.
مرگ یک زندانی در زندان رجایی شهر کرج در پی عدم رسیدگی پزشکی
خبرگزاری هرانا - یکی از زندانیان عادی محبوس در زندان رجایی شهر کرج که به بیماری "ایدز" مبتلا بوده به دلیل عدم رسیدگی پزشکی مسئولان زندان، جان خود را از دست داده است.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، داریوش ارجمند که به مدت 2 سال در سلول انفرادی نگهداری می شد، پس از تحمل شرایط ناگوار جسمی، نهایتا مورخ 30 خردادماه سال جاری در یکی از سلول های انفرادی بند یک زندان رجایی شهر کرج، جانش را از دست می دهد.داریوش ارجمند هیچ گاه از خدمات درمانی بهره مند نشد و تنها وی را به دلیل ابتلا به بیماری خاص "ایدز" جداسازی کرده بودند.شایان ذکر است که زندان رجایی شهر عموما و بند یک خصوصا از لحاظ نبود بهداشت محیط و عدم رسیدگی پزشکی وضع بسیار وخیمی دارد..
پیرامون 3 گزیده خبر زیر
این گزارش 3 خبر ضمیمه شده ی زیر هم مرتبط بهم دیگر می باشند . زیرا که نشان از نا بسامانی اجتماعی و تحصیلی و آموزشی و فرار مغزها وسرمایه ها و رکور داری جهانی نقض محکومیت مستمر حقوق بشر و پیشتاز بودن مرگ و میر در جاده ها د ر جهان و ورشکستگی اقتصادی و بر هم ریخته شدن اساس و بنیان خانوادگی می باشد که ریشه ی آن تورم وگرانی و فقر و بیکاری و اعتیاد و تن فروشی و شکاف عمیق طبقاتی سرکوب و خفقان و سانسور ودخترانه و پسرانه و گورستان کردن دانشگاه های کشورمی باشد که از سوی مشتی آدم کش ضد مردم و دشمن میهن و غارتگر چنین شرایطی به مردم ایران تحمیل شده است . چونکه فقط سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و جیب خود شان پر کردن و جنگ فروزی نمودن وکشور ویرا ن سازی کشور جزو کار و حرفه تخصص و شغل شان شده است
شش میلیون زن مطلقه در ایران
شهرزادنیوز: طبق آخرین آمار ارئه شده، شش میلیون زن در ایران مطلقه هستند. این درحالی است که بنا برسخنان رئیس سازمان ثبت احوال کشور، آمار طلاق نسبت به سال‌های قبل سیر صعودی دارد. او که در یک نشست خبری سخن می‌گفت، افزود که بیشترین طلاق در سال گذشته بین زنان در گروه سنی 20 تا 24 سال و در مردان بین 25 تا 29 سال رخ داده است.به نوشته‌ی روزنامه‌ی خراسان، اردکانی با بیان این مساله که آمار طلاق در شهرهای بزرگ بالاست، افزود در شهرهایی که فرهنگ "بومی و ایرانی" حاکم است، آمار طلاق پائین‌تر بوده است
سردار بیگی: تصادفات تعطیلات اخیر ۱۱۱۶ کشته و مجروح بر جای گذاشت
آفتاب : فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به آمار تصادفات تعطیلات ۵روزه اخیر، گفت: در طول این مدت ۱۱۷ فقره تصادف فوتی در کشور به وقوع پیوسته که این تصادفات هزار و ۱۱۶ کشته و مجروح برجای گذاشت.سردار محسن بیگی، افزود: در طول تعطیلات ۵روزه گذشته ۱۱۷ فقره تصادف فوتی، ۶۰۹ فقره تصادف جرحی و هزار و ۶۴۵ تصادف خسارتی در محورهای کشور به وقوع پیوسته که این تصادفات ۱۳۶ کشته و ۹۸۰ مجروح بر جای گذاشت.سردار بیگی با اشاره به اینکه سواری با ۵۷ درصد بیشترین سهم را در تصادفات داشته است افزود: موتورسیکلت ۲۱ درصد، کامیون ۱۳ درصد و عابر پیاده پنج درصد علل وقوع تصادفات بودند.وی گفت: طی این پنج روز ۳۱۶ هزار برگه جریمه از سوی ماموران پلیس راه برای رانندگان متخلف صادر شد.رئیس پلیس راه کشور تاکید کرد: طی این مدت ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودر و و هزارو ۸۰۰ دستگاه موتورسیکلت و ۷۶۲ فقره گواهینامه توقیف شد.
دانشگاه تهران در رتبه 1115 در ميان دانشگاهای جهان!
ايرنا - مديرگروه علم سنجي مركزتحقيقات سياست علمي كشور گفت: رتبه بندي دانشگاههاي جهان براساس سه شاخص تعداد مقاله، تعداد استناد و نسبت استناد به هر مقاله توسط موسسه اطلاعات علمي (‪ )ISIانجام شد كه نام ‪ ۱۴دانشگاه ايراني نيز درآن ميان به چشم مي‌خورد.دكتر عبدالرضا نوروزي چاكلي روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمي ايرنا افزود: دانشگاههاي تهران، صنعتي شريف، شيراز، علوم پزشكي تهران، علوم پزشكي شهيد بهشتي، صنعتي اصفهان، تربيت مدرس، رازي كرمانشاه، آزاد اسلامي، صنعتي اميركبير، بوعلي سيناي همدان، تبريز، علم و صنعت ايران و علوم پزشكي شيراز، چهارده دانشگاه ايراني هستند كه در ميان چهارهزار و ‪ ۱۲۲دانشگاه جهان داراي رتبه شدند.وي اظهارداشت: در رتبه بندي كه بر روي آنها صورت گرفت هركدام به ترتيب در رتبه‌هاي يك هزار و ‪ ،۱۱۵يك هزار و ‪ ،۵۰۲يك هزار و ‪ ،۵۶۴يك هزار و ‪،۶۱۸ دو هزار و ‪ ،۴۳دو هزار و ‪ ،۱۰۹دو هزار و ‪ ،۱۱۴دو هزار و ‪ ،۱۸۰دو هزار و ‪ ،۲۸۶دو هزار و ‪ ،۲۹۰دو هزار و ‪ ،۴۲۹دو هزار و ‪ ،۷۱۲دو هزار و ‪ ۷۴۶و سه هزار و ‪ ۹۸قرار گرفته ان
د.