گزیده خبر ها 30 تیر -89
از شبكه سه سيما؛«نشانه‌هاي بي‌نشان» با موضوع عمليات مرصاد پخش مي‌شود.خبرگزاري فارس: برنامه «نشانه‌هاي بي‌نشان» با موضوع عمليات مرصاد از شبكه سه سيما روي آنتن مي‌رود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904291736
اکنون که جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی مجاهدین از رسانه های دروغ سز رژیم ضد بشری اوج گرفته است . با این گزارش خبری که خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتاگر فارس بازتاب داده است .در این مورد سئوال است که مگر چه اتفاقی افتاده که اینکه چه چیزتغییر نموده است که پس از 22 سال صدا و سیمای پاسدار ضرغامی تصمیم گرفته است دست به اینگونه اقدامی بزند؟ آیا وحشت از مجاهدین و گرد همأئی 5 تیر در تاورنی پاریس اینان است ؟ آیا وحشت از بازنده شدن نخست وزیر کردن دوباره ی نوری مالکی دست نشانده در عراق است . یا آیا نگرانی از رأی داد گاه استیناف آمریکا و اضطراب اخراج نام مجاهدین از توی لیست تروریست ها از سوی وزارت امور خارجه آمریکا است که رسانه تبلیغاتی پشم شیشه رژیم ضد بشری کودتائی را اینگونه علیه ی مجاهدین دستپاچه و سراسیمه کرده است تا که در روز تاریخی 30 تیر واکنش انتقامی نشان دهد؟.
به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس برنامه «نشانه‌هاي بي‌نشان» در يك قسمت 30 دقيقه‌اي روز سه شنبه 4 مردادماه ساعت 15 از شبكه سه سيما روي آنتن مي‌رود. بنابراين گزارش، اين برنامه به تهيه كنندگي محمد جبارزاده ساخته شده و درخصوص سالگرد عمليات مرصاد است. ساير عوامل اين برنامه عبارتند از: تصويربردار: علي فيض‌آبادي، تدوين‌گر: حسام مقدس‌زاده و مدير توليد: نادر محسني.
براي 5 سال گذشته صورت گرفت:رشد 37 ميليارد دلاري دارايي ارزي بانك مركزي .خبرگزاري فارس: دارايي‌هاي خارجي بانك مركزي طي 5 سال گذشته با رشد بيش از 37 ميليارد دلار مواجه شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904291749
اگر این ادعا و اعتراف واقعیت داشته باشد. گذشته از اینکه شرایط زمانی اعلام این خبر هم سئوال بر انگیز است ولی چرا گفته نشده که در این مدت 5 سال چه میزان نفت فروخته شده است؟ همچنین چرا بانک مرکزی یا دولت نمی گوید که مابقی دلار ها کجا رفته است؟
رئيس سازمان بسيج مستضعفين:دشمن از پيوستن دنيا به انقلاب اسلامي ايران مي‌ترسد.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور گفت: دشمنان اسلام بر اين امر واقفند كه تحريم‌ها هيچ اثري بر انقلاب اسلامي نمي‌گذارد، اما آن‌ها از پيوستن دنيا به اسلام و انقلاب در ترس هستند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904291633
باز هم هذیان گوئی پاسدار بسیجی محمد رضا نقدی عراقی که یاد آور داستان آن ملا هست که به ده راهش نمی دادند آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت . عجیب و جالب است اکنون که در ایران مردم معترض و ناراضی ایران از 22 خرداد 88 تا کنون در هر فرصت بدست می آوردند فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر داده اند . زیرا که خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران هستند. اما این پاسدار بسیجی عراقی در رقابت با هذیان گوئی و لوده گری با پاسدار گماشته احمدی نژاد اینگونه ادعای کمدی کرده است .
قتل کودک 5 ساله به دست پدر
http://www.fararu.com/vglfvxdt.w6d0jw,iiygaw.p.html
این تصاویر ضمیمه شده ضمن جالب و تأسف انگیز بودن شان ولی موضوع کمبود ذخیره برق و خاموشی های ممتد برق دارای عواقب و آزار زیان بار می باشد . آنهم رژیمی که مدعی قدرتمند ترین کشور جهان است و پس از 3 دهه وصرف مییارد تا لار و همراه با سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن وباج دادن های کلان به روسیه هنوز نتوانسته است انرژی اتمی نیروگاه بوشهر را به خط تولید برساند. یا اینکه تأسیسات هسته ای مدعی صلح آمیز بودنش پس از دو دهه را نه به تولید نرسانیده است ، بلکه قادر به عبور از بحران این پروژه نبوده است زیرا که هدف نظامی و نه تولید انرژی سوخت اتمی می باشد.
امروز دوشنبه بیست و هشتم تیرماه سال 1389 به روایت تصویر: بحران قطعی برق کمر صنایع را خم کرد... ديدار سفير عربستان با آيت الله لاريجاني... قتل کودک 5 ساله به دست پدر... نمایشگاه خزندگان... واژگونی دکل برق و...
بحران انرژی یا مشکلات دیگری "ایران خودرو" را به تعطیلی کشانذه است؟
همانگونه که اشاره شد کمبود برق و خاموشی های ادامه دارموجب ضایعت و خسارات فراوان مالی و کمبود تولید و رشد بیکاری شده است . آنگونه که دامنه ی اینگونه خسارات خاموشی ها دامنگیر واحد های تولیدی دولتی همچون ایران خود رو شده است . حال سئوال است تأمین تولید واحدهای سوخت رسانی سالم وارزان قیمت و سریع بازده مهم تر بود و الویت داشت یا نه دنبال پروژه ی هسته ای پر هزینه و بحران رفتن و دلار های نفتی صرف اقدامات تروریستی برون مرز در منطقه کردن تا مکمل راه برون رفت مقطعی بحران هسته ای شود که حاصل اینگونه سیاسات های مخرب و ضد مردمی منتهی به اینگونه گزارشات شده است؟
وبلاگ ایران خودرو : امروز اکثر شرکتهای برزگ صنایع در آستانه تعطیلی قرار دارند.دولت انرژی را عامل این بحران می داند .ولی کارگران که هر روز در سر کار حاضر می شوند شاهد چیز دیگر هستند.نبود قطعه نداشتن استراتژی ومدیریت بحران یکی از دلایل اصلی تعطیلی واحدهای تولیدی ایران است.ایران خودرو کارکنان ستادی خودرا به خانه می فرستد بدون اینکه قبلا توضیح بدهد.اضافه کاری کارگران قطع می شود.تولید شیفت اول ال نود تعطیل می شود.تولید ایران خودرو دیزل یک ماه است متوقف است.وشیفت صبح سایپا تا ساعت 11 بیشتر کار ندارد.راستی بحران انرژی چه ربطی به متوقف شدن تولید دارد.شرکتهای مثل ایران خودرو برای رفع نیاز انرزی خود خیلی وقت است که موتور ژانراتور دارند.پس علت بحران توقف تولید را در عوامل دیگر باید جستجو کرد.مدیرا شرکتهای بزرگ هیچ کدام حاضر نبود اعلام کنند شرکتهایشان در بحران تعطیلی هستند بعداز درج اخبار در جراید مدیر منابع ایران خودرو با دستپاچگی وارد میدان شده ضمن قبول تعطیلی بخشهای از شرکت این حرکت را از هوشمندی کارگران دانسته است.
کلاه گشاد بر سر کارکنان ایران خودرو و سایپا
http://fardanews.com/fa/pages/?cid=116130
معلوم است وقتی 32 سال است که مشتی شیاد و عوامفریب و دزد و دروغگو وفریبکار و کلاهبر دار حاکم شدند که مشغول کلاهبرداری هستند. چرا در سایر سطوح این رژیم شیاد و کلاهبر دار همچون ایران خود رو ساایپا کلاه گشاد بر سر کار کنان و کار گران این دو واحد تولیدی از سوی دولت نا مشروع این چنین گذاشته نشود؟
سایپایی ها تصمیم دارند در صورت عدم پیروزی در خرید سهام ، بلوک 18%شستا و یا 14% بهمن را به قیمت بالا و به نام کارکنان خریداری نمایند. بنابراین گزارش بلوک 18% ایران خودرو که به نام کارکنان این شرکت خریداری شد عملا به صورت زیر تقسیم شده است:6% گروه قطعه سازی اعظام، 5% قطعه سازی کروز، 2% شرکت سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن، 2% شرکت سرمایه گذاری ملی ایران، 2%تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو و در نهایت 1%برای تعاونی کارکنان ایران خودرو!همانطور که نتیجه این گزارش نشان می دهد بیش از 11% سهام به دو شرکت قطعه ساز و تنها 3% از این سهام به پرسنل شرکت رسیده است .در این خصوص یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: این دو شرکت قطعه سازی بیش از 1000 میلیارد تومان قرارداد فعال با ایران خودرو دارند که اگر به واسطه داشتن این سهام بتوانند فروش خود را به جای 90 روزه ، 0 روزه پاس نمایند، سالی حدود 60 میلیارد تومان فقط این محل برای آنان سود آوری دارد
.