گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 27 تیر -89
انگل (گفت و شنود)
گفتم : اینکه شد مثل نامه یارو به دوستش
گفت مثل هندوانه سرخ وسبزم با مغز و پوستش
در نامه نوشته بود دلم برایت آنگونه شده تنگ
چون خون در گردش عروق قلبم در دریچه تنگ
آنگونه که دیروز رفته بودم از برای آزمایش
دکتر از بودن انگل توی خون کرد فرمایش
گفت : وقتی رهبر باشه اهل سنگر منقل
رهبر مدعی اصلاح طلب باشه بابا شمل
سربازجو هم بجای گفتمان کند کل کل
چرا توی قلب چنین عاشقی نباشه انگل؟
پس همانگونه که گفتمانش هست لمپنی
معلومه دوست داشتن شان هست دشمنی

گفت: سايت نوروز، ارگان حزب مشاركت به جاي محكوم كردن جنايت وحشيانه تروريستي در زاهدان، جمهوري اسلامي را محكوم كرده و نوشته است كه تبعيض در منطقه سيستان و بلوچستان عامل اين جنايت بوده است!
گفتم: خب! چشم خاتمي روشن! ديگه چي؟!
گفت: حزب مشاركت توصيه كرده كه بايد با اين تروريست ها با مهرباني و رأفت برخورد شود!!
گفتم: اتفاقا سايت صهيونيستي بالاترين هم كه «منوشه امير» اسرائيلي مدير آن است از تروريست ها حمايت كرده و نوشته است «اگر نمي توانيم بمب به خودمان ببنديم و مسجد را منفجر كنيم، لااقل مي توانيم با اسلحه به آنها حمله كنيم»!
گفت: سايت بالاترين از آغاز فتنه تاكنون حامي موسوي و خاتمي و كروبي بوده و بايد هم مانند حزب مشاركت و سران فتنه از جنايت تروريست ها حمايت كند.
گفتم: باز هم سران فتنه مي توانند ادعا كنند كه وابسته به آمريكا و اسرائيل نيستند؟!
گفت: چه عرض كنم؟! اينطوري كه پيداست، علاوه بر همخواني با يكديگر همخون هم هستند.
گفتم: يارو به دوستش نوشته بود؛ تو در اعماق قلبم جاي داري و همراه خون در رگهايم جاري هستي، ديروز رفتم آزمايش خون دادم، دكتر گفت انگل داري!!
گفت : سربازجوی حامی احمدی نژاد مسلح به نیمه سوز
اکنون گیر داده است به خاتمی باسایت خبر رسانی نوروز
گفتم : در شرایط قطع برق و مشکل آبرسانی
چه شده که گیر داده به این سایت خبر رسانی؟
گفت : چون از سایت نوروز و خاتمی با دلخوری کرده شکایت
گفته چرا جای محکوم کردن، از عمل انتحاری کردند حمایت
اقدام رژیم ضد بشر را محکوم کرده اند در استان سیستان
چون با تبعیض رفتار می کند با مردم محروم بلوچستان
انتقاد کرده اند گر رفتار با مردم منطقه بود انسانی
عملیات انتحاری – انفجاری رخ نمی داد به آسانی
گفتم : چرا زمانی که مدعیان اصلاح طلبان بودند سر کار؟
خود کاری نکردنددر این استان برای مردم فقیر و بیکار
گفت : چون رژیم ضد بشری نیست تغییر پذیر
با بودن ولی فقیه نمی تواندبا شد اصلاح پذیر
کنون که رقیب مغلوب ضعیف و خوار شده و ذلیل
هم دلسوزانه نظر می دهد، هم می کند تحلیل
چون خط از آمریکا می گیر د، مشورت از اسرائیل
پس سر بازجو هی متهم شان می کند بهمین دلیل
گفتم : دیگه این سربازجو لمپن لج باز
چگونه برای اینان شده است پرونده ساز؟
گفت : سربازجوی لمپن زندان اوین
سران رقیب را وصل نموده به بالاترین
گفته این سایت از اینان می کند حمایت
چون از موسوی و خاتمی دارد رضایت
نتیجه گرفته با برهان ودلیل لغز خوانی
که عملکرد شان با هم دارد همخوانی
تازه تیغ کشی کرده و زد ه شبیخون
مدعی شده که با هم شدند هم خون
گفتم : اینکه شد مثل نامه یارو به دوستش
گفت مثل هندوانه سرخ وسبزم با مغز و پوستش
در نامه نوشته بود دلم برایت آنگونه شده تنگ
چون خون در گردش عروق قلبم در دریچه تنگ
آنگونه که دیروز رفته بودم از برای آزمایش
دکتر از بودن انگل توی خون کرد فرمایش
گفت : وقتی رهبر باشه اهل سنگر منقل
رهبر مدعی اصلاح طلب باشه بابا شمل
سربازجو هم بجای گفتمان کند کل کل
چرا توی قلب چنین عاشقی نباشه انگل؟
پس همانگونه که گفتمانش هست لمپنی
معلومه که دوست داشتن شان هست دشمنی