گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 12 مرداد - 89
سواري (گفت و شنود)
گفتم: شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لف لف خورد ، گه دانه دانه
شتر سواری که دولا دولا نمیشه
سیاست مماشات که با ملا نمیشه
چون ملا آشکارا همه جا می زند هوار
آویزان به عبا و عمامه شده و بند شلوار
تاتوانسته هی دروغ گفته ، این کلاش
تابرای کسب بمب اتم کرده باشد تلاش
گفت: جالبه حال دانسته است ملا
دیگه شتر نیست تا سوار دولا دولا
گفت: بهاءالله مهاجراني و كديور افندي از درخواست اوباما براي مذاكره با ايران بدجوري عصباني شده و كنترل خود را از دست داده اند.
گفتم: كنترل آنها كه دست خودشان نيست و از راه دور توسط منوشه امير اسرائيلي كنترل مي شوند. حالا چي گفته اند؟گفت: در سايت جرس خطاب به اوباما نوشته اند؛ شما قرار بود با تحريم و تهديد به حمله نظامي، جمهوري اسلامي را به زانو درآوريد چرا قبل از نتيجه گرفتن از تحريم ها درخواست مذاكره كرده ايد؟
!گفتم: حيوونكي ها آخر عمري به چه روزي افتاده اند؟
گفت: خطاب به اوباما نوشته اند از يكطرف از اپوزيسيون حمايت مي كني و از طرف ديگر ناز جمهوري اسلامي را مي كشي؟! شترسواري كه دولا دولا نمي شود!
گفتم:راست مي گويند شترسواري دولا دولا نمي شود ولي فقط شتر نيست كه سوارش مي شوند
!!
گفت : سربازجو شریعتمداری دجال
باز بر سر منبر رفته و شده نقال
گفتم : باز این سرباز جوی تازی نانجیب
دو باره چه کس یا کسانی را کرده تعقیب؟
گفت : گیر داده به کدیور و مهاجرانی
چرا از دست اوباما شده اند عصبانی؟
چرا به رژیم ضد بشری داده پیشنهاد؟
می خواد گفتکو کندجای تحریم اقتصاد
گفتم : چرا سربازجوی ابله درازگوش؟
التماس دلقک احمدی نژاد کرده فراموش
در جمع دعوت ساندیس خوران وهمایش
خطاب به اباما وی کرده است فرمایش
بفرمان آمران و عاملان قاتلان دشت خاور
عازم سفر به آمریکا ست در ماه شهریور
آماده شو تامثل 2 مرد کنیم با هم گفتگو
چرا از وی پاچه گیری نکرده این سربازجو؟
گفت : آخه از وحشت اینکه مردم نکنند قیام
دعوت شده هوشنگ امیراحمدی تا آورد پیام
تا پس از دریافت ، سپس داده شود جواب
چون تحریم ها از چشم لوطی پرانده خواب
پس در حضور ساندیس خوران مشغول مفتخوری
عنتر گفت گفتگو می کندبا اعتراف شکر سر خ خوری
گفتم :چرا این هالوی خالی بند و وارئونه گوی دریده
نمی داند ترفندسیاست وقت کشی شده ما لیده؟
گفت : شیمی در مانی می کنداین بیماربه پشت لمیده
نمیتونه غیر ازاین پاچه گیر د، یا پارس کند خوابیده
گفتم: شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لف لف خورد ، گه دانه دانه
شتر سواری که دولا دولا نمیشه
سیاست مماشات که با ملا نمیشه
چون ملا آشکارا همه جا می زند هوار
آویزان به عبا و عمامه شده و بند شلوار
تاتوانسته هی دروغ گفته ، این کلاش
تابرای کسب بمب اتم کرده باشد تلاش
گفت: جالبه حال دانسته است ملا
دیگه شتر نیست تا سوار دولا دولا