گزیده خبر های 17 مرداد- 89
عکس:دوچرخه سواری 2 ترکه کرزای
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25623
چرا رهبر قلابی ام القرای جهان اسلام ولی وقیح لحظه ای سنگر منقل را رها نمی کند تا به جای پرواز سفر های نوروزی به مشهد به پای سنگر منقل سلطان خراسان طبسی با هواپیمای سفارشی از اینگونه دو چرخه ی مدل کرزای استفاده نمی کند؟
عکس : اوقات فراغت کودکان در تالاب شادگان اهواز
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20197
اینهم تصاویر امکانات تفریحی برای کود کان شهر اهواز که مرکز استان خوزستان است که استان زر و نفت خیز کشور می باشد که اینگونه امکانات یا در اصل عدم امکانات در گرمای 40 درجه بالای صفرنصیب کود کان اهوازی شده است که اثبات گر وارونه بودن دولت ساده زیست و بد تر ادعای توهین آمیز خمینی دجال ورمال و شیاد است که گفته بودحکومت آینده از آن مستضعفان می باشد.
اهواز - خبرگزاری مهر: گرمای بالای 40 درجه اهواز کودکان محروم اهوازی را به تالاب نه چندان پر آب شادگان سوق داده است.
ثروتی: منظور احمدی نژاد از نداشتن فقیر، این است که کسی از گرسنگی نخواهد مرد
اینهم مورد دیگری بر اثبات فقر در جامعه که 80% جمعیت کشور را در بر می گیرد که اکنون از سوی یک وکیل الدوله ی بازار مکاره ادعای کمدی و وارونه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد اینگونه به ریشخند گرفته شده و از موضع سر پل خر بگیری افشایش کرده است که چه اندازه از واقعیات بدور است و با اعداد و ارقام وتبلیغات عدم فقیردر جامعه هذیان گوئی کرده است د؟
مهر : موسی الرضا ثروتی، نماینده بجنورد، درخصوص اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها اظهارداشت: این طرح قرار بود از اول سال اجرا شود اما دولت به لطایف الحیل اجرای آن را عقب انداخت.نماینده بجنورد درخصوص این گفته احمدی نژاد مبنی بر اینکه با اجرای هدفمند کردن یارانه ها یک فقیر هم باقی نمی ماند، یادآور شد: این گفته به نوعی درست است آن هم در شرایطی که این طرح به درستی و کامل اجرا شود.وی ادامه داد: اما منظور احمدی نژاد از نداشتن فقیر، این است که کسی از گرسنگی نخواهد مرد و گرنه چطور با ماهی 25 هزار تومان یک خانواده پنج نفر که 125هزار تومان دریافت می کنند می توان گفت که فقیر نیستند، کمیته امداد هم اکنون به هر نفر که تحت پوشش دارد 25 هزار تومان می دهد اما آیا آن افراد دیگر فقیر نیستند؟ثروتی گفت: بنابراین اینطورنیست که با هدفمند کردن یارانه ها فقر از بین برود بلکه اگر درست اجرا شود ما فقر خشن نخواهیم داشت.عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: چندی پیش مدیر کل یکی از بخش های وزارت رفاه اعلام کرد آنان که در تهران 700 هزار تومان، در استانها 600 هزار تومان و در روستا 400 هزار تومان درآمد دارند فقیر نیستند طبق این آمار اگر با دادن ماهی 25 هزار تومان به افراد اگر بگوییم فقیر وجود ندارد قابل قبول نیست.
پنج نفر در اهواز اعدام شدند
البته آن سوی بی عدالتی ها و دروغ گوئی و عوامفریبی ها و ظلم و ستم و اجحاف و سرکوب و سانسور و فقر و بیکاری غارتگری های ادامه دار 32 ساله حاکمان، پر تحرک بودن ماشین کشتار شان می باشد که ا ز سوی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه کوک شده دنبال شده و لحظه ای از حرکت صدور اعدام وقطع اندام و سنگسار باز نایستاده و توقفی نداشته است که مکمل شرایط گزارش خبر های فوق است . زیرا که رژیم ضد بشری بدون دو بار به مسلخ بردن قربانیان خود هر گز امکان بقا ندارد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، حکم اعدام 5 نفر به اتهام فاچاق مواد مخدر در محل زندان کارون اهواز به اجرا درآمد و متهمان به دار آویخته شدند.به گزارش فارس «م.م » به ارتکاب حمل 900 کیلوگرم تریاک، «م.ج» به ارتکاب حمل 500 کیلوگرم تریاک و «ی.س» به ارتکاب حمل و نگهداری 200 کیلوگرم تریاک و در معرض فروش قرار دادن 15/69 کیلوگرم تریاک، از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز و‌ «س. الف» به ارتکاب مشارکت در نگهداری 72 گرم کراک و «ع.ر» به ارتکاب حمل 194 گرم هروئین و 6گرم کراک از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز مستقر در ایذه به اعدام محکوم شدند و حکم صادره در خصوص آنان، پس از تأیید از سوی دادستانی کل کشور اجرا شد.از آنجائيکه اين دادگاههای علنی نميباشند اطلاع درست و دقيقی از پرونده اعدام شدگان در دست نيست
سيد حسن نصرالله به روايت دبير كل «جبهه خلق براي آزادي فلسطين»«احمد جبريل»: سيد حسن نصرالله افتخار شاگردي مكتب امام خميني را دارد.خبرگزاري فارس:«احمد جبريل»دبير كل «جبهه خلق براي آزادي فلسطين» درباره سيد حسن نصرالله مي گويد: اين رهبر جوان كه با اطاعت از خداوند پرورش يافته و با انديشه‌هاي اسلامي صيقل خورده است و افتخار شاگردي مكتب امام خميني را دارد، از دوران جواني، در جنگهاي ضد صهيونيستي و مبارزه با دشمنان داخلي شركت داشته
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905161345
احمد جبر ئیل که باید هنوز از مزایای در یافتی از حضور خود با رهبر مرتجع ولی وقیح در جماران بر خوردار باشد . اکنون با این اعتراف آمده زیر ابرو بر دارد چشم کور کرده است. زیرا که آشکارا به آلت دست بودن شیخ حسن نصر الله اعتراف کرده و رو کرده است که عامل و مسبب در گیری وتنش اخیر میان ارتش لبنان و اسرائیل کیست و سرنخ اصلی تحریک کجاست؟
حجت‌الاسلام سعيدي در اختتاميه طرح ولايت بسيج: ملاك تمامي رويش‌ها و ريزش‌ها بايد ولايت فقيه باشد .خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با تاكيد بر اينكه همه بابد زير چتر ولي فقيه قرار گرفته و ملاك ريزش‌ها ورويش‌ها را ايشان بدانيم، تصريح كرد: تاريخ نشان داده هر گاه مردم حول محور رهبري حركت كنند، معجزات بزرگي را خواهند آفريد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905161539
جائیکه رحیم مشائی در همایش بزرگ ایرانیان برون مرز که در تهران برگزار شد زیرآب اسلام پناهی را زد و مکتب ایران را مقابل مکتب اسلام پیشنهاد داد که تلویحاً دفاع کردن ازنا سیونالیست ایرانی است که خمینی شیاد آن را شرک آلوده می دانست . اما آخوند سعیدی نماینده ی ویژه لوطی جماران در ارگان سرکوبگر کودتائی پاسداران مدعی شده که سر و ته هرچیز باید به لوطی جماران ختم شود. آنهم ولی وقیحی که شاخ شکسته و بی اعتبار شده است . زیرا که طنین فریاد های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصلولایت وقیح مردم معترض و ناراضی در ایران طنین اندازاست.
عسگر اولادی و انتقاد خصوصی به خاتمی
http://www.fararu.com/vdcefp8n.jh8xei9bbj.html
آخر رژیمی که اقتصاد و سیاستش را دو اخوی امپراتور میلیارد بازاری زد و بند چی باند غارتگر مؤتلفه ی انگلیسی عسگر اولادی ها با پیشینیه ی کلیمی مسلمان شده می چرخاند که حتی یکی شان سابقه ی لبیک سپاس و درود به شاه گفتن دارد که هم حزبی و همکار لا جوردی قصاب اوین است و دیگری غارتگر حرفه ای بازارمی باشد و هردو در 32 سال گذشته لحظه ای از غارتگری کوتاه نیامده اند همانگونه که در راستای این هدف از هیچ توطئه و جنایت و همکاری در این مورد فرو گذار نکرده اند. اکنون که علیه یرقیب مغلوب بسیج شده اند .این رژیم ضد بشری کودتائی چگونه می تواند مشروعیت داشته باشد؟
حبیب الله عسگر اولادی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت کنونی کشور از دیدارهای خصوصی‌اش با سید محمد خاتمی در زمان ریاست جمهوری او یاد کرد وگفت: «در طول دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی به مدت 7 سال انتقادات به دولت وی را در جلسات خصوصی دونفره که هر 45 روز بود، مطرح کردیم و او نیز اشکالات را رفع می کرد.» رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به انتقاد خبرنگاران مبنی بر زندانی شدن برخی از روزنامه نگاران در کشور ان‌ها را بهتان زن و دروغ زن دانست و تصریح کرد نام هر یک از آن افرادی که در زندان هستند را که دوست دارید بگویید تا من در جلسه بعدی پرونده اش را بیاورم.وی بیان کرد که من به عنوان کسی که 50 سال در مسائل سیاسی کشور شرکت دارم شرایط کشور را بسیار خوب ارزیابی می کنم عسگراولادی ادامه داد: «مسئول دفتر در همان لحظه تلفن را به سید محمد خاتمی داد و من به صورت شفاهی نیز تبریک گفتم و گفتم که هنوز تقاضای ملاقات را اعلام نکرده ام که سید محمد خاتمی گفت من به یاد آن صفاها و وفاها که در مجلس و دولت داشتیم معتقدم که باید با شما بنشینیم و در مورد مسائلمان صحبت کنیم.»وی اظهار کرد: «از آن زمان تا 7 سال ریاست جمهوری خاتمی هر 40 روز یکبار یک جلسه دو نفره داشتیم و هر آنچه انتقاد که وجود داشت به صورت خصوصی به وی منتقل می کردم و این روال نیز با احمدی نژاد ادامه داشت
نبی حبیبی:به موسوی گفتیم گروهی 100نفره مجهز به مسلسل مامورند در راهپیمایی‌ها مردم و پلیس را بکشند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25630
اینهم موضع جانشین عسگر اولاد اولادی در باند مؤتلفه ی انگلیسی غارتگر علیه ی رقیب مغلوب است که بهایغارتگری شان را رقیب مغلوب می بایست به پردازد .
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار گفت: باید باور کنیم که عده‌ای از خبرنگاران در فضای انتخاباتی سال 88 و حوادث بعد از آن ماموریت داشتند تا با ریشه‌های نظام جمهوری اسلامی برخورد کنند
ترقی:خبرنگارانی که امروز در زندان بسر می‌برند، اطلاعات ناموسی نظام را به بیرون انتقال داده اند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25631
اینهم نظر یا ادعای توهین آمیز یکی دیگر از اعضای باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه در مشهد است که علیه ی خبر نگاران رقیب یا دگر اندیشان اسیر و زندانی ارائه شده است که در دفاع از خفقان و سانسور عریان می باشد که اینان را متهم به ناموس فروشی کشور متهم کرده است . در صورتیکه خیلی سال است عملکرد حاکمان در شیخ نشینان همچون دوران برده داری دختران و زنان ایرانی فروخته می شوند.
معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: خبرنگارانی که امروز در زندان بسر می‌برند، اطلاعات ناموسی نظام را به بیرون انتقال داده اند و به همین دلیل امروز یا به آن سوی مرزها فرار کرده اند یا به این جرم در زندان بسر می برند
سید حسن خمینی:در توهم انسان خود را مرکز عالم می‌داند و همه چیز را برای خود می‌خواهد‌
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25626
پاسخ نوه ی خمینی شیاد به پاسدار گماشته احمدی نژاد و رئیس دفتری وی رحیم مشائی که اینگونه در لفافه و بدون نام بردن داده شده است .
شايد يکي از دلايلي که دنياي امروز چندان با فجايع آن‌چناني روزگار پيشين مواجه نمي‌شود، توانايي تخيل بالاي انسان‌هاست که به دست توانمند هنرمندها به تصوير کشيده مي‌شود جماران: يادگار حضرت امام گفت: « تخيل » نجات‌بخش جامعه است و در برابر آن « توهم » دشمن آن است.حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن خميني در ديدار جمعي از شاعران جوان کشورمان به تشريح نقش هنر و ادبيات در بسط اخلاق پرداخت و با بيان اين‌كه « در توهم انسان خود را مرکز عالم مي‌داند و همه چيز را براي خود مي‌خواهد.» افزود: توهم آغاز همه دردها و بيچارگي‌هاست، آغاز همه تلخي‌ها و فلاکت‌هايي است که بر انسان عارض مي‌شود. انسان متوهم کاري به حقيقت و واقعيت ندارد او آن‌چه را که مي‌انديشد، مي‌خواهد و کاري به خواسته ديگران ندارد. انسان متوهم خود را به واقعيت تحميل مي‌کند و هرگز تن به حقيقت نمي‌دهد