گزیده خبر های 10 ار دیبهشت 90 قسمت- 2

لاريجاني:مشروعيت دولت،‌ مجلس و قوه قضاييه به ‌ولايت‌فقيه است.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس تأكيد كرد: مشروعيت كساني كه در كشور كار مي‌كنند، اعم از مجلس، قوه مجريه و قوه قضاييه به اين است كه در مسير ولايت فقيه قرار داشته و در سپهر انديشه ولي فقيه كار كنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002101222

اعتراف آشکار پاسدار انگلیسی علی لایجانی که رئیس تشریفاتی و فر مایشی بازار مکاره است که بدون تپق فاش ساخته است که همه نهاد های حکومتی دکوری و دست نشانده ی ولی وقیح نا مشروع همکاره هستند. در صورتی که با وجود فضای بشدت سرکوبگرانه همراه با اختناق و رعب و وحشت حاکم وتحمیل شده ولی مردم ناراضی ایران در تظاهرات های ضد حکومتی خود توی خیابان های شهرهای کشور بدفعات فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند و مهر تأئید با منفوریت و نا مشروع بودن ولی وقیح دادند .ولی این پاسدار مترسک علی لاریجانی چون رقیب پاسدار گماشته احمدی نژاد است . لذا برای اینکه سر سپردگی خود با خوشرقصی کردنش را به رخ پاسدار احمدی نژاد بکشاند . چنین خودزنی کرده و زیرآب فرمالیته بودن نمایشات خیمه شب بازی ها را زده است.

شهروندان سوري مقيم اردن:آمريكا و رژيم صهيونيستي در پشت پرده حوادث سوريه هستند.خبرگزاري فارس: صدها تن از شهروندان سوري مقيم اردن در حمايت از نظام كشورشان و شخص "بشار اسد " در برابر سفارت اين كشور در "امان " تحصن كردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002101296

اینهم شیوه خبر رسانی در مورد تظاهرات های ادامه دار ضد حکومتی در سوریه که بدون توجه به افزایش آمار کشته شد گان اما الگو بر داری از سناریو سازی های نخ نما شده ی 32 سال در رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران اکنون از سوی همتایش در سوریه کپی و رله شده است .

دستگيري دانش‌آموزان بحريني توسط مأموران آل خليفه.خبرگزاري فارس: طي روزهاي گذشته مأموران حكومت آل خليفه با يورش به دبيرستان‌هاي اين كشور تعدادي دانش‌آموز 15- 16 ساله اين كشور را بازداشت كردند.

وقتی کوه نازا با سزارین موش بزاید. معلوم است که نوزاد چنین عجیب الخلقه ای می شود . چونکه ماما فراموش کرده است که در 32 سال گذشته چه تعداد دانش آموزان دستگیر و شکنجه و اعدام شده یا برروی میادین مین جنگ 8 ساله ی خانمان بر اندازانه ی اران و عراق فرستاده شدند . اماا کنون با وقاحت تمام از موضع طلبکارانه گزارش خبری بازداشت دانش آموزان 15- 16 ساله در بحرین داده است.

به گزارش خبرگزاري فارس، روز گذشته تظاهرات مردم بحرين عليه حكومت آل خليفه به شدت سركوب شد و عده‌‌اي از تظاهر كنندگان طي شب گذشته با در دست داشتن شمع اعتراض خود را اعلام كردندطي روز گذشته نيز چند پزشك بازداشت شدند و علاوه بر آنها يك كارگردان هم كه از كويت بازگشته بود در فرودگاه بازداشت شدعلاوه بر آن عده‌اي از دانش آموزان 15- 16مدارس بحرين توسط حكومت آل خليفه بازداشت شدند.

سرلشكر رشيد:"تبعيت از ولايت فقيه " بايد شاخص مسئولين در تصميم‌گيري‌ها باشد.خبرگزاري فارس: جانشين رييس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: مقامات و مسوولين در تصميم‌گيري‌ها و اقدام، اصول و اهداف انقلاب اسلامي و تبعيت از ولايت فقيه را بايد به عنوان شاخص و راهنما در نظر بگيرند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002100871

عجیب ولی وقیح نا مشروع به پیسی افتاده است و مقابل پاسدار گماشته احمدی نژاد کم آورده است . آنگونه که این در مانده ی منفور و نا مشروع لوطی جماران چنین نیاز به تهدید و چاپلوسی مشمئز کننده ی پاسداران کودتا گر و فسیل های حوزوی و حکومتی شده است.

مادر همسر پزشك نيكوكار خرم آباد به قتل رسيد

بعید نیست که این سناریو هم مشابه سناریو ترور و کشتن پزشکان متخصص در تهران باشد که اکنون این چنین در خرم آباد به این شیوه دنبال و اجرا شده است .

خرم آباد- خبرنگار كيهان: نيره بهادري مادر همسر شادروان دكتر سيد محمد تقي امامي رئيس سابق دانشگاه علوم پزشكي لرستان، در عمليات سرقت از منزلش به قتل رسيد. قاتل و يا قاتلان با بستن دست ها و دهان شادروان نيره بهادري موجب مرگ وي شدند. در اين حادثه كه حدود ساعت 3 تا 5 چهارشنبه بعدازظهر رخ داد سارق يا سارقان وارد منزل اين بانو در منطقه قاضي آباد خرم آباد شده و پس از بستن دست ها و پوشاندن دهان وي بوسيله چسب نواري مقداري وجه نقد، زيورآلات و ... را به سرقت بردند و متواري شدند. بستگان آن مرحوم هنگام ورود به منزل شادروان بهادري با پيكر بي جان وي و سرقت بخشي از اموالش مواجه شدند. به گزارش پليس آگاهي لرستان يك اكيپ ورزيده از كارآگاهان، تحقيق براي شناسايي و دستگيري عامل و يا عاملان جنايت را آغاز كردند. دكتر سيد محمد تقي امامي از پزشكان مشهور و خير خرم آباد بود كه در يك سانحه هوايي به رحمت ايزدي پيوست