دروغ نامه ی کیهان شنبه 20 فروردین ماه سال 1390

نقد وبررسی : (يادداشت رو)دروغ نامه ی کیهان " ظهور نزديك است يا انتخابات !؟ "

"اگر امام زمان نماینده اش پاسدار گماشته احمدی نژاد با شد. داشته با شید با توجه به عملکرد های نتناقض آمیز و مسخره و واروونه ی خالی بندی های وی، امام زمان آینده که می خواهد مشابه وی باشد چگونه امام زمانی است و آن موقع چه فاجعه ای رخ خواهد افتاد؟"

سربازجو پاسدار شکنجه گر پرونده ساز آنجا که نکاشته درو می کند . برای چه اکنون با وجود اعتراف به شناختی که از دست اندر کاران فیلم مستند ظهور نزدیک نموده است. اما سکوت معنی دار کرده و اسامی اینان را فاش نکرده است . در صورتیکه اگر چنانچه سر نخی این چنینی از رقیب مغلوب یا حتی منتقدان اصول گرا بدست می آورد با گرده بر زمین سائین و گرد خاک بر پا کردن ز مین و زمان را بهم می ریخت . به خصوص اینکه اعتراف هم کرده است که تهیه این فیلم و پخش گسترده ی آن موجب شده است تا که از يك سو با مخالفت شديد و هشدار مراجع عظام تقليد و عالمان و كارشناسان برجسته ديني روبرو شود . از طرف ديگر زمينه اي براي سوءاستفاده دشمنان فراهم شود . بهر حال این موضع گیری وی موجب خواهد شد تاکه فشار برروی پاسدار احمدی نژاد آورده شود و مجبور است به تصمیم در مورد رحیم مشایی و جا به جایی وی بگیرد زیرا که پاسدار شکنجه حسین شریعتمداری ا نماینده ی ویژه ی ولی وقیح و سخنگوی اطلاعاتی و امنیتی و پاسداران کودتا گر در دروغ نامه ی کیهان می باشد . بهر حال پیرامون تهیه و پخش فیلم "ظهور نزدیک است " چنین سناریو طراحی و تشریح و تحلیل کرده است :

البته كيهان از هويت و انگيزه آنان باخبر است- از يكسو با مخالفت شديد و هشدار مراجع عظام تقليد و عالمان و كارشناسان برجسته ديني روبرو شده است و از سوي ديگر زمينه اي براي سوءاستفاده دشمنان فراهم آورده است. در پي توزيع گسترده سي دي هاي اين فيلم، مركز تخصصي مهدويت حوزه علميه قم در يك نشست علمي تخصصي و با حضور اساتيد برجسته از جمله حضرت آيت الله طبسي به نقد مستند و عالمانه آن پرداخته و نشان داده است تهيه كنندگان اين فيلم به اصطلاح مستند تا چه اندازه از آموزه هاي اسلامي دور و بي خبر- و يا، باخبر و خداي نخواسته فتنه گر- بوده اند. اين مركز تخصصي در حوزه علميه قم، اگرچه مانند تهيه كنندگان «ظهور نزديك است» بودجه هاي كلان و بي حساب و كتاب در اختيار ندارد ولي اميد است سي دي نشست تخصصي مورد اشاره را در همان حد و اندازه بضاعت خود كه مي دانيم اندك است، تكثير كرده و توزيع كند، تا خيل عظيم حزب الله كه علي رغم تهي دستي، هيچگاه آبروي فقر و قناعت را نبرده اند، بازتوليد و توزيع بعدي آن را با بضاعت نفر به نفر خود برعهده بگيرند.

در ادامه با لو دادن اثبات اعتراف خمینی شیاد که گفته بود اگر چنانچه احساس خطر کنم دستور می دهم حج و نماز و روزه تعطیل شود . اگر جانشین و پیروان وی با ادعای عاشقان خدمت نه شیفتگان قدرت پس از حذف رقیب بر مسند قدرت نشستندآنگونه دین راا بزار جنگ روانی تبلیغاتی برای کسب قدرت کرده اند که نه آشکارا دروغ پردازی می کنند و با فریبکاری و شیادی به رایج کردن خرافات دامن می زنند تا جاییکه موجب جیغ بنفش کشیدن سر بازجو شریعتمداری شده است و دست بها تهدید کردن شان وبرروی شان تیغ کشی کرده است و با دراز کردن تهیه کنندگان فیلم پاسدار گماشته احمدی نژاد را سین جین کرده است . سپس با تشیه سازی ترفند شان را مقایسه با اقدام حامیان پاسدار صفوی و رفسنجان کرده و چنین یقه ی رفسنجانی را گرفته است تا که مانع از سو ء استفاده تبلیغاتی اش از شرایط کنونی شود :

"اين يادداشت اما، نگاه ديگري به ماجرا دارد و هر چند ترجيح مي دهد انگيزه تهيه كنندگان فيلم «ظهور نزديك است» را دغدغه امام زماني(عج) آنها و «شوق ظهور» تلقي كند ولي برخي از شواهد و قرائن موجود، نه فقط جايي براي خوش بيني باقي نمي گذارد، بلكه متاسفانه اين احتمال را قوت مي بخشد كه فيلم ياد شده يك ترفند تبليغاتي است و با هدف زمينه سازي انتخاباتي براي يك جريان منحرف سياسي توليد و توزيع شده است. جريان مرموز و مشكوكي كه چندان ناشناخته نيست و طي سال هاي اخير، بارها از نام مبارك مراد غايبمان، حضرت بقيه الله الاعظم-ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- سوء استفاده كرده و مي كند و دراين باره گفتني هايي هست؛بنابراين، سخن درباره نزديكي ظهور نيست كه آرزوي همگان است، بلكه بنا به دلايل بسيار روشن ديني و عقلي تعيين وقت ظهور- توقيت- و نيز انطباق شخصيت هاي ياد شده در احاديث و روايات با شخصيت هاي حاضر در هر عصر و زمان، منع شده است،.در سال هاي اوليه جنگ تحميلي از برادر عزيزمان سردار رحيم صفوي با عنوان شعيب بن صالح و يكي از سرداران سپاه امام زمان- ارواحنا له الفداء- ياد مي كردند و مدتي بعد آيت الله هاشمي رفسنجاني را شعيب بن صالح ناميدند و... درباره «سفياني»، «سيد يمني»، «دجال» و برخي ديگر از شخصيت هاي زمان ظهور نيز نمونه هايي از اين دست را مي توان در تاريخ مكتوب- و نه حتي شفاهي- ملاحظه كرد. نمونه هايي كه در زمان خود، باورهاي كاذبي را در برخي از اذهان شكل دادند و بعضاً نيز بي آسيب نبوده اند. تهيه كنندگان سي دي موسوم به «ظهور نزديك است» بيشترين تلاش خود را به انطباق شخصيت «شعيب بن صالح» با آقاي دكتر احمدي نژاد اختصاص داده اند كه صرفنظر از شخصيت مردمي و قابل احترام آقاي احمدي نژاد بايد گفت:تهيه كنندگان فيلم به اصطلاح مستند «ظهور نزديك است» براي انطباق اين خصوصيات به استدلال هاي دم دستي و متأسفانه بي پايه و اساسي متمسك شده اند. به عنوان مثال مي گويند در روايات - همان روايات كه شرح آن گذشت- آمده است كه شعيب بن صالح يك فرمانده نظامي است و براي انطباق اين ويژگي با آقاي دكتر احمدي نژاد، استدلال مي كنند كه ايشان هم در جنگ تحميلي حضور فعال داشته است! و يا وقتي در روايات مورد اشاره، شعيب بن صالح را با دكتر احمدي نژاد همنام نمي بينند، به اين تفسير من درآوردي متوسل مي شوند كه «شعيب» در لغت، مصغر - كوچك شده- كلمه «شعب» است و شعب به معني مردم و خلق است و از آنجا كه آقاي احمدي نژاد يك رئيس جمهور مردمي است، بنابراين بايد همان شعيب بن صالح باشد. در سي دي «ظهور نزديك است» با همان استدلال كذايي از «ملك عبدالله» پادشاه اردن به عنوان «سفياني» ياد شده است كه دشمن قهار حضرت صاحب الزمان- ارواحنا له الفداء- است و مطابق روايات معتبر اساساً براي جنگ با آن حضرت خروج مي كند"

سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پس از گزینه برداری کردن در ادامه با شیوه ی باز جویی و تنظیم بند های کیفر خواست تنظیم شده علیه ی تهیه کنند گان فیل ظهور نزدیک است . اینگونه از موضع مچ گیری سئوالات تناقض آمیز اینان را به شیوه ی تجربیات بازجویی زندان از اینان را باز ومطرح کرده است:

خب! حالا بايد از تهيه كنندگان سي دي «ظهور نزديك است» پرسيد؛ در كجاي روايات آمده است كه «شعيب بن صالح» از «سفياني» براي حضور در جشن هاي نوروزي دعوت مي كند؟! مگر قرار نيست شعيب بن صالح، فرمانده يا يكي از فرماندهان سپاه حضرت ولي عصر(عج) باشد بنابراين بايد با «سفياني» سر جنگ و ستيز داشته و او را يكي از اصلي ترين دشمنان حضرت بداند، پس چرا با اين دشمن خوني حضرت صاحب الزمان- ارواحنا له الفداء- نرد دوستي مي بازد و از وي به عنوان ميهمان و براي حضور محترمانه در ايران اسلامي دعوت به عمل مي آورد؟! با پوزش از برادر عزيزمان جناب آقاي احمدي نژاد و صرفا از باب مزاح؛ بايد گفت كه ظاهرا «سفياني» سي دي ياد شده بيشتر از شعيب بن صالح مورد اشاره در همان سي دي، به رواياتي كه در سي دي آمده است اعتقاد دارد كه- به قول آقاي احمدي نژاد- اولا؛ دعوت شعيب بن صالح را نمي پذيرد! و ثانيا؛ به وزير خارجه و رئيس مجلس حكومت خود دستور مي دهد كه عليه جمهوري اسلامي ايران و رئيس دولت آن موضع گرفته و بد و بيراه بگويند!! تهيه كنندگان سي دي «ظهور نزديك است» دست به اقداماتي زده اند كه نشان مي دهد اين فيلم را با اغراض خاص و آلوده اي تهيه كرده اند. از جمله - و فقط يكي از آن نمونه ها- حذف بخشي از كلام رهبر معظم انقلاب است. آنها در سي دي مورد اشاره براي اثبات نظر خود از كلام حضرت آقا مايه گذاشته و به نقل از ايشان آورده اند؛ «من با اطمينان كامل مي گويم تحقق وعده الهي در راه است» و حال آن كه رهبر معظم انقلاب بعد از اشاره به بيداري جهان اسلام مي فرمايند؛«من با اطمينان كامل مي گويم اين هنوز آغاز راه است و تحقق كامل وعده الهي يعني پيروزي حق بر باطل و بازسازي امت اسلامي در راه است. نشانه اين وعده تخلف ناپذير در اولين و مهم ترين مرحله، پيروزي انقلاب اسلامي در ايران و بناي بلند آوازه نظام اسلامي بود. احساس هويت و تشخص در اقليت هاي مسلمان در بيشتر كشورهاي غربي همه و همه نشانه هاي آشكار پيروزي اسلام در هماورد با دشمنان يعني در قرن 51 هجري است، ملت هاي مسلمان هنوز گردنه هاي دشواري پيش روي دارند».اكنون بايد گفت كه آيا مي توان تحريف سخنان رهبر معظم انقلاب را- كه در همان سي دي از ايشان با عنوان «سيد خراساني» ياد شده است- اقدامي برخاسته از شوق ظهور و عشق به حضرت بقيه الله الاعظم(عج) دانست؟! و آيا نبايد اين اقدام و اقدامات مشابه ديگري از اين دست را نشانه سوءنيت تهيه كنندگان و ترويج كنندگان سي دي «ظهور نزديك است» تلقي كرد؟!اما، به عنوان يك نمونه، فرض كنيد آنهايي كه آيت الله هاشمي را با توجه به مواضع آن دوران ايشان، شعيب بن صالح مي دانستند براي اثبات نظر خود فيلم و سي دي تهيه كرده و در سطح گسترده اي پخش مي كردند و باز هم فرض كنيد- بر فرض محال- هيچكس هم به آن اعتراض نمي كرد. و نتيجه آن كه آيت الله هاشمي رفسنجاني در اذهان عمومي با عنوان شعيب بن صالح يعني يكي از فرماندهان سپاه حضرت حجت- روحي له الفداء- تلقي مي شد. خب! با اين حساب مي توانيد حدس بزنيد كه در جريان فتنه 88 چه اتفاقي مي افتاد؟! آيا كساني كه باور كرده بودند آقاي رفسنجاني شعيب بن صالح است، نظر و ديدگاه- متاسفانه غيرقابل قبول ايشان- را نظر و ديدگاه حضرت صاحب الزمان(عج) تلقي نمي كردند؟..

بالاخره سربازجو شریعتمداری با یک تیر و دو نشان زدن ردانه وانمود کرده است که پاسدار گماشته احمدی از حاشیه سازان دولت جدا می باشد و در جریان این سناریو سازی خرافاتی و شیاد بازی های امام زمان سازی نمی باشد . از سوی دیگر اینگونه تلاش نموده است تا که میان وی و اطرافیان نزدیک وی ایجاد شکاف و اختلاف ایجاد نماید"

" با توجه به هويت تهيه كنندگان و توزيع كنندگان سي دي «ظهور نزديك است» كه شواهد و قرائن فراواني از وابستگي آنها به «حلقه حاشيه ساز دولت» حكايت مي كند و نيز، با توجه به نكته اي كه در بند 7 آمده است و سابقه شناخته شده اي كه حلقه ياد شده دارد، به نظر مي رسد فيلم «ظهور نزديك است» يك ترفند سياسي است كه با هدف تبليغات انتخاباتي براي يك جريان انحرافي تهيه و در سطح گسترده اي توزيع شده است. و تهيه كنندگان سي دي كه از بي اعتمادي مردم نسبت به خود باخبرند، قصد داشته اند با توزيع گسترده آن ابتدا آقاي دكتر احمدي نژاد را در اذهان عمومي همان «شعيب بن صالح» معرفي كنند و بعددر دوران انتخابات مجلس، رياست جمهوري و يا... با استناد به اين كه از افراد نزديك به آقاي احمدي نژاد و مورد وثوق و اطمينان ايشان هستند، ليست نامزدهاي مورد قبول خود براي مجلس و يا نامزد رياست جمهوري مورد نظر خود را، نامزد و نامزدهاي مورد تاييد حضرت بقيه الله الاعظم- ارواحنا له الفداء- جا بزنند!!خوشبختانه ديروز حجت الاسلام والمسلمين آقاتهراني، نماينده مجلس شوراي اسلامي از مخالفت آقاي دكتر احمدي نژاد با معرفي ايشان به عنوان شعيب بن صالح خبر دادند كه از رئيس جمهور محترم جز اين نيز انتظاري نمي رفت"

در خاتمه اینکه ضمن اینکه حاشیه سازان دولت همان رحیم مشایی رئیس دفتر و محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد و بقایی و جوانفکر و....هستند که از ترس بهانه به رقیب مغلوب ندادن مانع از فاش کردن نام شان شده است . از سوی دیگر گویا فر اموش شده است پس از اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور شد با افتخار ادعا کرد که نماینده ی همه ملت است و کابینه ی 70 میلیونی دولت امام زمانی تشکیل داده است . سپس داستان سگ تواب زانو زده گریان در جلوی حرم رضا پیش آمد که از سوی خادمان حرم با پتو بدرون حرم برده شد وداستانش عجیب داغ و فراگیر شد . مهمتر اینکه پس از اولین سفر وی به آمریکا و حضورش در سازمان ملل که خواهان صدور دانش هسته ای با عدالت به بند گان خدا در سراسر جهان شد . پس از باز گشت به قم رفت و داستان نورانی شدنش موقع سخنرانی رو خوانی در سازمان ملل که قدرت مژه زدن از دیگران گرفته بود را برای آخوند هفت خط جوادی آملی باز گو کرد . اما چون رقیب وی پاسدار انگلیس علی لاریجانی رئیس سازمان پشم و شیشه بود فیلم پنهانی تهیه شده از صحنه های بازگویی پاسدار گماشته احمدی نژاد برروی شبکه ی اینترنتی گذاشته شد . سپس از طریق ماهواره های خبری پخش گردید وتبدیل به بهترین سوژه و بهانه خنده در داخل ایران و خارج شد . خلاصه طوری گند قضیه در آمد که پاسدار گگماشته احمدی نژاد مجبور به تکذیب این اعتراف شد . بد تر اینکه انتقام از بیش از فیلم و صدا بر دار ان و خبر نگار ان صدا و سیما گرفته شد . زیرا زمانی که با هوا پیمای نظامی عازم تهیه فیلم و گزارش از ما نور نظامی در زاهدان بودند . هواپیمای مسافر بری پس از بر خواست باک بنزین آن بر فراز آسمان سر آسیان مهر آباد منفجر و همه سر نشینانش سوختند و جزغله شدند و خبر واثری هم از جعبه ی سباه هواپیما برای رد گیری علل انفجار یافت نشد . از سوی دیگر هنوز فراموش نشده است که گفته می شد پاسدار گماشته احمدی نژاد همیشه موقع صرف عذا یک بشقاب اضافی کنج سفره اش می گذارد چون که میزبان آقا امام زمان است . مهمتر اینکه پس از مدتی از زمان رئیس جمهور و تشکیل کابینه ی امام زمانی اش نگذشته بود که درز کرد که کابینه دولت مدعی امام زمانی نشست امام زمانی داشته است تا که وزراء تعهد کتبی امضا ء شده دهند و تضمین نمایند که در راستای هموار کردن دو ساله ی ظهور آقا ام زمان تلاش خواهند کرد . سپس این تعهد های کتبی درون پاکت گذاشته و مهر و موم شد و تحویل پاسدار محمد حسین صفار هرندی داده شد که وزیر فرهنگ تفتیش عقاید و خفقان ارشاد دولت نهم بود تا بطور پنهانی به قم سفر کند و آن را درون چاه جمکران بی اندازد تا بدست آقا امام زمان برسد . اما مدتی بعد جمهوری اسلامی گزارش داد که یک خانم خواب دیده است که آقا امام زمان به خواب وی آمده و گفته است چون آن چاه جمکران قدیمی و پر شده است و نامه ها دست ایشان نمی رسد آدرس مکان دیگری را داده بود . البته مشخص شد مکان جدید جندین هکتار از مین های بایر خودش بوده است . جالب اینکه از یاد نرفته است . سر نخ اصلی سناریو ساز ی در دست إخوند علی مشکینی بود که آن زمان رئیس سیرک مجمع خبر گان رهبری بود . وی در خطبه خوانی های سریالی نماز جمعه های قم خود پیرامون در خواب گزارش روزانه دادن به امام زمان در خطبه های نماز جمعه قم گزارش می داد و اذعان می کردکه چگونه لیست اسامی 70 فرمانده ی پاسداران را به ایشان داده است و جواب این اسامی را امضا ی تضمین شده برای عضویت بازار مکاره ی هفتم دریافت کرده است . زیرا طرح توطئه عدم تأئید صلاحیت نامزدان رقیب دوم خردادی و جایگزین شدن پاسداران در بازار مکاره ی هفتم بود تا که تبدیل به سرپل پرش کودتا گران برای رئیس جمهور کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد شود. بگذریم حال اگر امام زمان نماینده اش پاسدار گماشته احمدی نژاد با شد. داشته با شید با توجه به عملکرد های نتناقض آمیز و مسخره و واروونه ی خالی بندی های وی، امام زمان آینده که می خواهد مشابه وی باشد چگونه امام زمانی است و آن موقع چه فاجعه ای رخ خواهد افتاد؟

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900120/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان شنبه 20 فروردین ماه سال 1390
ظهور نزديك است يا انتخابات !؟ (يادداشت رو)