گزیده خبر های 9 اردیبهشت 90

دبير كميسيون اصل 90 مجلس:كارگران ركن مهم توليد هستند.خبرگزاري فارس: دبير كميسيون اصل 90 مجلس گفت: كارگران ركن مهم توليد هستند و چرخ توليد بدون حضور سازنده آنان امكانپذير نيست

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002080623

اولاً : چرا در نزدیکی روز جهانی کار گر به یاد کار افتاده شده و اینگونه ادعای وارونه شده است که کار گران رکن مهم تولید می باشد؟ دوماً : سئوال استکه این چگونه رکن تولیدی بودن کار گر می باشد که میزان واردات کالاها که شامل همه سطوح می شود بیش از 4 برابر صادرات می باشد . آنگونه که موجب تعطیل شدن کار خانه ها و واحدهای تولیدی و اخراج و بیکاری کار گران شده است؟ همچنین چرا دستمزد کار گران زحمت کش مدعی رکن تولید شده باید میزان دستمزد تصویب شده از سوی دولت و کار فرمایان مبلغ 330 هزار تومان می باشد که کمتر از یک سوم مبلغ نرخ زیر خط فقر اقتصادی می باشد؟ با این تبلیغات وارونه و سیاه بازی ها قرار است که کدام کار گر محروم و زحمت کش گول زده یا سیاه شود؟

بی دین خواندن مشایی از تریبون مجلس

در رژیم ضد بشری که 32 سال است دین تبدیل به ابزار قدرت و اهرم سرکوب و خفقان و سانسور و وسیله ی غارتگری و انباشت ثروت شده است . اینگونه ادعا کردن دیگر خیلی مضحک و وارونه می باشد .زیرا که پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت وی در دوره ی دولت نهم و نمایش کودتایی خیمه شب بازی تقلباتی 22 بهمن 88 و دولت دهم از سوی ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر مورد حمایت کامل بوده است . ولی اکنون چون رئیس جمهور خواسته از حق قانونی عزل وزیر استفاده کند . مورد اتهام و تهدید واقع شده است . تا اییکه مشاور نزدیک رئیس جمهور متهم به بی دینی شده است.

بخشودگی جرایم دیرکرد پرداخت وام‌های بانکی به عنوان بندی از لایحه بودجه 90، مذاکرات شنیدنی‌ای را در مجلس رقم زد به گزارش خبرآنلاین، حسن کامران نماینده اصفهان این مصوبه را کمکی به گردن کلفت‌ها که با زور و قدرت حاضر به پرداخت اقساط وام‌ها و جریمه دیرکردش نیستند، خواند. او به عنوان مثال از یکی از این افراد در حوزه انتخابیه‌اش یاد کرد که 500 میلیون تومان از بتانک ملی وام گرفته و بانک سالهاست برای دریافت بازپرداخت آن، می‌دود و به جایی نمی‌رسد!غلامرضا مصباحی‌مقدم در مخالفت با وی توضیحاتی داد و با بیان اینکه این بند از لایحه بودجه مربوط به کسانی که گردن کلفتی می‌کنند، نیست، با فریاد به کامران گفت: آقای کامران خوب گوش کن و بعد راه برو و رای جمع کن! در سال جهاد اقتصادی نمی‌توان زمینه تعطیلی کارخانجات را فراهم کرد.سخنان نادر قاضی پور در موافقت با پیشنهاد کامران هم شنیدنی بود. وی با بیان اینکه میلیاردها دلار از پول بانک‌ها دست برخی افراد مفت خور است، گفت: ما نماینده‌ها که آمار بانک مرکزی را قبول نداریم که حال به استناد درخواستش چیزی را در بودجه بگنجانیم که ضررش به کارگران وارد می‌شود.وی افزود: بانک‌ها به توصیه رحیم مشایی بی دین وام‌های کلان را به برخی افراد مفت خور می‌دهند! چرا نباید این پو.ل را از آنها پس بگیریم؟

سایت نزدیک به مشایی : احمدی نژاد فقط در برنامه زنده تلویزیونی سخن می گوید!

این شیوه ضمن فاش کردن سیاست نهادینه شده سانسور در سازمان پشم و شیشه ی پاسدار ضرغامی موضع بر تر پاسدار گماشته احمدی نژاد مقابل لوطی جماران خامنه ای و حامیان وی را نشان می دهد. چون دارد وانمود می کند که مطالبی برای مخاطبان خود علیه ی رقبایش دارد که سانسور اجازه بیان و ایجاد رابطه ی مستقیم باا ینان را نمی دهد. مشخص است بدلیل ضریب تنفر ولی وقیح نسبت به پاسدار گماشته احمدی نژاد بیشتر می باشد.

سایت «هفت صبح» وابسته به تیم مشایی نوشت :در صورت ضبط شده بودن برنامه هفته آینده، رییس جمهور در این گفتگو شرکت نخواهد کرد.به گزارش «هفت صبح» به نقل از یک منبع نزدیک به دفتر رییس جمهور، قرار است رییس جمهور در گفتگویی مستقیم با مردم به بازگویی عملکرد دولت در هدفمندکردن یارانه ها و نیز برخی مشکلات به وجود آمده در این مسیر و برخی مسایل دیگر بپردازد، اما ابهاماتی در مورد پخش زنده این گفتگو به وجود آمده است.این منبع اضافه کرد، رییس جمهور در برنامه ضبط شده شرکت نخواهد کرد.

گزینه جریان انحرافی برای وزارت اطلاعات رونمایی‌شد!

در ادامه ی نزاع و شکاف و اختلاف میان ولی وقیح نا مشروع با پاسدار گماشته احمدی نژاد اکنون وی و اطرافیانش به جریان انحرافی متهم شده اند که چرا تلاش کردند تا تسلط بر وزارت بد نام اطلاعات داشته باشند . اما اکنون به اتهام خلق شده ی جدید جریان انحرافی برای مد عیان اصول گرایان درون دولت متهم شده اند . زیرا که مرتبط با عزل وابقا کردن آخوند صفر کیلومتر طوطی صفت حیدر مصلحی و زیر بد نام اطلاعات مرتبط می باشد.

"نماد آئيني جريان انحرافي ضمن بازگو كردن نگاه و رويكرد اين جريان به ماجراي عزل و ابقاي وزير اطلاعات،خود را گزينه جريان مزبور براي مهمترين نهاد امنيتي كشور معرفي كرد!وي مهمترين استدلال جریان انحرافی براي بركناري وزیر اطلاعات را ناكارآمدي مصلحي ارزيابي كرده و گفت: وزارتخانه در خصوص تحولات منطقه اي ضعيف عملكرده استصراط" - نماد آئيني جريان انحرافي ضمن بازگو كردن نگاه و رويكرد اين جريان به ماجراي عزل و ابقاي وزير اطلاعات،خود را گزينه جريان مزبور براي مهمترين نهاد امنيتي كشور معرفي كرد!به گزارش صراط نیوز،حجت الاسلام ع الف ف در جلسه اي ضمن دفاع از عزل وزير اطلاعات به بازگویی تصميم سازي دوستان خود پیرامون عزل وزير اطلاعات پرداخت.وي مهمترين استدلال جریان انحرافی براي بركناري وزیر اطلاعات را ناكارآمدي مصلحي ارزيابي كرده و گفت: وزارتخانه در خصوص تحولات منطقه اي ضعيف عملكرده است.این کاندیدای بالقوه وزارت اطلاعات همچنين به بيان مطالبي همچون در خط نبودن وزارت اشاره كرده اما در اين زمينه توضيحي نداده كه وزارت بايد در كدامين خط باشد؟وي در ادامه خود را گزينه در نظر گرفته شده براي تصدي وزارت اطلاعات معرفي كرده و اين تصميم را غير قابل بازگشت خوانده است!گفتنی است متاسفانه در هفته های اخیر جریانی نفوذی در دولت قصد عزل وزیر اطلاعات و تغییرات مطبوع خود را در این نهاد امنیتی داشتند که با حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب از این انحراف بازماندند .

Top of Form

به زودی با رویارویی سوم محسن رضایی مواجه خواهیم شد

پاسدار رئیس گزمکان سابق که هم جزو جنایتکاران جنگی علیه ی بشریت است . زیرا که دستانش آلوده به خون بیشمار نوجوانان یکبار مصرفان ایران و عراق است . هم اینکه تروریستی می باشد که پرونده ی گشوده ی شده ی اتهام مخالف کشی در آلمان و انفجار در آرژانین است . چون از طریق مکاتبه ای از دانشگاه آزاد رفسنجانی در کیش مدرک دکترای کیلوئی دریافت کرده است . اکنون مدعی کارشناس اقتصاد بقول خمنیی شیاد خری کرده و کتاب هم در این مورد به رشته تحریر در آورده است !

کتاب «رویارویی سوم و جهاداقتصادی» نوشته دکتر محسن رضایی در بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود به گزارش خبرآنلاین، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کتاب جدید خود اظهار داشت: «در این کتاب توضیح داده‌ام که ما یک رویارویی سیاسی را در زمان انقلاب پشت سر گذاشته‌ایم و بعد از آن از یک رویارویی نظامی در دفاع مقدس با موفقیت خارج شدیم و امروز در یک رویارویی اقتصادی با غرب مواجه شده‌ایمکتاب «رویارویی سوم و جهاد اقتصادی» توسط انتشارات کمیل در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی و عرضه خواهد شد.شایان ذکر است بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین در برنامه «جهش» شبکه چهارم سیما گفت: «جهاد اقتصادی موضوعی بود که مدت‌ها در ذهن داشتم و پس از نامگذاری امسال به نام «جهاد اقتصادی» در تعطیلات نوروز فرصتی دست داد تا این کتاب را تالیف کنموی ادامه داد: «سابقه آشنایی من با این مفهوم به سال 1371 برمی‌گردد که مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان فعالیت در عرصه سازندگی را یک جهاد فی سبیل‌الله معرفی کردند. در همان سال بر اساس فرموده‌های ایشان و اندیشه‌های حضرت امام(ره) الگوی توسعه‌ای را بر محور جهاد اقتصادی تدوین کردم»

پیشنهاد عجیب و غریب+ جنگ با تفنگ بی‌فشنگ/حاشیه مجلس

مشخص است وقتی که اوضاع بازار مکاره به جای اینکه بررسی و تصویب کننده ی قوانین و نظارت بر اعمال دولت و پیگیری کننده مطالبات مردم ایران باشد که 32 سال به تأخیر افتاده و انباشته شده است . زیرا که مهره های بی اراده و انتصابی ووامدار ی می باشند که اراده ی مستقل و قدرت عمل ندارند . جز اینکه بطور باندی توی سر و کول هم بزنند و با آویزان شدن به ولی وقیح همکاره از همدیگر به سبک سر پل خر بگیری مچ گیری کنند که هیچ ربطی به تعقیب منافع ملی یا مطالبات مردم ندارد.

- پیشنهاد تخصیص دو هزار میلیارد تومان از حساب ذخیره ارزی برای کمک به بخش کشاورزی با مذاکرات خواندنی‌ای همراه بود به گزارش خبرآنلاین، پس از اظهارات رئیس کمیسیون تلفیق مبنی بر خالی بودن حساب ذخیره ارزی، برخی نمایندگان در مخالفت با وی سخن گفتند. از جمله اینکه سلیمان ذاکر نماینده ارومیه معتقد بود با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت زا بخش کشاورزی، باید مجلس در این راستا گام بردارد.او سخنانش را در قالب تذکری مطرح کرد که نایب رئیس مجلس چندبار از او پرسید که به استناد چه بندی از آیین‌نامه چنین تذکری می‌دهد و وقتی او پاسخی نداد، ابوترابی‌فرد گفت: این هم تذکر عجیب و غریبی بود که هیچ استنادی نداشت!دقایقی بعد بار دیگر ذاکر باز هم درخواست تذکر کرد و خطاب به ابوترابی‌فرد، پرسید: کجای تذکر من عجیب و غریب بود؟ استنادم به حرف‌های مقام معظم رهبری یا حمایتم از بخش کشاورزی؟ابوترابی‌ که متوجه بار معنایی سخنانش شده بود، از او به دلیل این تذکر تشکر کرد و در توضیح اظهارات قبلی‌اش گفت: شما به عنوان موافق داشتید تذکرمی‌دادید که صحیح نبود. منظور من این بود که شما باید به عنوان موافق حرف می‌زدید و نه در قالب تذکر.مصطفی کواکبیان نماینده سمنان هم از موافقان تخصیص بودجه دو هزار میلیاردی به بخش کشاورزی بود که با اشاره به سفرهای استانی هیات دولت گفت: رئیس جمهور در هر استانی که رفته‌اند با مشکل آب مردم آشنا شده‌اند. مشکل آب آنقدر زیاد است که جنگ‌های بعدی، جنگ آب است.محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق که می‌گفت پولی در حساب ذخیره ارزی نیست که بخواهد صرف این امور شود، در پاسخ به سخنان کواکبیان گفت: من هم قبول دارم که جنگ بعدی، جنگ آب است، اما جنگ با تفنگ بی فشنگ که نمی‌شود!

نماینده مجلس: حتی يك دلار هم در حساب ذخيره ارزي نیست

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=54254

این دیگر مقصر دولت نا مشروع نیست که رئیس آن سازمان بودجه و مدیریت بر نامه ریزی را بیش از 5 سال پیش منحل کرد تا با خیال راحت هر زمان که می خواهد بدون مجوز دستبرد به بودجه و خزانه کشور زده شود . همچنین طرح تبلیغاتی دفاع از پروژه ی هسته ای سفر های پر هزینه ی مار تونی استانی هیأت دولت تدارک دیده شود ، بلکه مقصر بازار مکاره ی موسوم به مجلس است که از بس نا زا و آلت دست و بی اراده بوده است . بنابراین جرأت رسیدگی و بررسی اقدام دولت را نداشته و این موضوع را که پیگیری نکرده است. به ویژه اینکه زمانی که پاسدار گماشته احمدی نژاد از خاتمی دولت تحویل گرفت . میزان 40 میلیارد دلار ذخایر نقدی ارز بود . دوره ی 4 ساله ی دولت نهم هم مبلغ 330 میلیارد دلار نفت فروخت . اما حاصل آن مفقود شدن یک میلیارد دلار در دولت نهم و مبلغ 11 میلیارد دلار فروش نفت واریز نا شده به خزانه ی دولت در دولت دهم و افزایش کسری بودجه شده است . همینطور اکنون هم اعتراف شده است حتی یک دلار هم در حساب ذخیره ی ارزی نیست که افتضاح بزرگ برای اعضای بازار مکاره است که عرضه نداشته تا وظایف قانونی بررسی کردن را دنبال نمایند.

وي اين پيشنهاد را خلاف قانون برنامه دانست و گفت: طبق قانون 50 درصد از آنچه در حساب ذخيره ارزي است بايد به عنوان ذخيره ملي پس انداز شود و 50 درصد بقيه تا پايان سال بماند تا اگر بودجه كسري داشت اين ميزان براي كسري بودجه تامين گردد

امام جمعه مشهد:مشكل ما با اصلاح‌طلبان بر سر اصول انقلاب است.خبرگزاري فارس: امام جمعه مشهد گفت: ما با اصلاح طلبان بر سر اصول انقلاب مشكل داريم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002080580

بیچاره ولی وقیح نا مشروع در مانده آنچنان دچار ایزولگی و دستپاچگی شده است که مجبور شده است هرچه عنصر منفور و بدنام حامی دارد وارد صحنه کند تا لبیک گویان به وی علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد و حامیانش موضع گیری تهدید آمیز کنند . یکی از این عناصر آخوند متحجر زن ستیز علم الهدی امام جمعه ی مشهد و همشهری ولی وقیح می باشد . در صورتیکه وی جزو دافعان سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد ودولت وی بوده است.

آيت‌الله خاتمي در خطبه دوم نمازجمعه تهران:حمايت مردم از مسئولان مشروط به اطاعت آنها از رهبري است.خبرگزاري فارس: خطيب موقت نماز جمعه تهران با تاكيد بر اينكه ستون فقرات، عزت و عظمت كشور بر پايه ولايت فقيه است، گفت: حمايت مردم از مسئولان مطلق نيست بلكه مشروط است و تا زماني برقرار است كه اطاعت از رهبري را در عمل ببينند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002090436

در مصاف میان ولی وقیح نا مشروع با ولی وقیح به نظر می رسد که اوضاع ولی وقیح خیلی خراب است .چون در این دوئل توازن قوا به سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد چر خیده است . برای اینکه ولی وقیح محتاج هر چه عنصر آلوده و خبیت برای تبلیغات و دفاع کردن از وی می باشد.

حسين فدايي شاخص هاي‌ جريان انحرافي را تبيين كرد.ولايت‌پذيري در عصر غيبت، مهم‌ترين شاخص شيعه است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002090456

این لمپن لات هم یکی دیگر از عناصر منفور و بد نام می باشد که جزو یکی از مجرمان بازجو وشکنجه گر بازداشتگاه کهریزک می باشد که عضو بازار مکاره است و تا کنون از سسینه چاکان مدافع پاسداران گماشته احمدی نژاد بوده است . ولی اکنون دچار دگر دیسی شده است و با تهدید کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد و تیغ کشی کردن برای حامیان وی با خوشرقصی کردن پشتک و وارو و معلق برای لوطی جماران زده است.

خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران، ري،‌ شميرانات و اسلامشهر گفت: نفس ساده‌زيستي مطلوب است اما كامل نيست، نفس جهاد و كوشش و خدمت به مردم مطلوب است اما كامل نيست.ولايت‌پذيري در عصر غيبت، مهم‌ترين شاخصه شيعه استفدايي ادامه داد: حزب توده، منافقين و مارکسيست‌ها نيز جامعه را به دو قسمت تقسيم مي کردند که يک طرف کارگران و طرف ديگر سرمايه‌داران قرار داشتند و اين نگاه امروز به نگاه آنها نزديک است. وي همچنين يادآور شد: امروز جريان انحرافي به نادرستي مي‌گويد 4 تا 5 ميليون آراي يكي از نامزدهاي رياست جمهوري متعلق به متدينين و بقيه آرا را وي به ذات به دست آورده است. فدايي ادامه داد: فکر و انديشه‌اي که اين تفکر را تئوريزه و تبليغ مي‌کند به ولايت فقيه اعتقادي ندارد و معتقد است اگر متدينان و رهبري و روحانيت از اين نامزد حمايت کردند، باعث ريزش آراي او شد اما به نظر من اگر برخي آدم‌هاي فاسد خود را به او نمي چسباندند، آراي او 4 تا 5 ميليون بيشتر مي‌شد. وي همچنين گفت: جريان انحرافي يك جريان قدرت‌طلب است. زيرا در به کارگيري مسئوليت‌هايي که امانت الهي است و انسان‌هاي سالم و صالح بايد عهده‌دار آن باشند، هيچ ضابطه ارزش‌گرايي را قائل نيست و تنها مي‌خواهد اين افراد تابع باشند و تنها حفظ قدرت برايش از هر مسئله‌اي مهم‌تر است.

مصباح یزدی : مخالفت با ولي‌فقيه مخالفت با ائمه و بر اساس روايات در حد شرك بالله است

همینقدر که این بد نام ترین آخوند متحجر رانت خوار انگلیسی و فتوا دهنده ی مرگ و خشونت و تئوری پرداز دروغ مصلحتی محمد تقی مصباح یزدی مدافع ولایت وقیح شده است . هم نشان از افلاس و در ماندگی ولی وقیح است . هم فاش شدن نامشروع و منفور بودنش می باشد که اکنون در مصاف با گماشته اش پا سدار احمدی نژاد این خیمه نظام شکسته نیازمند تبلیغاتی از سوی چنین آخوند منفور تر از خودش شده است؟

به گزارش رجانيوز، مصباح يزدي روز گذشته در ديدار با جمعي از پاسداران با اشاره به اين‌که خداوند انسان را به گونه‌اي آفريده كه با اختيار و اراده خود راه سعادت را انتخاب كند، اظهار داشت: ويژگي انسان به عنوان خليفة‌الله اين است که از طرفي مي‌تواند راه کمال را در پيش بگيرد و از طرف ديگر راه انحطاط و سقوط را انتخاب كند.علامه مصباح يزدي با اشاره به وظيفه مکلفين در زماني كه امكان دسترسي به معصوم نيست، گفت: حتي در زمان حضور معصوم که برخي از مردم يه امام دسترسي نداشتند، ائمه افرادي را به عنوان نائب و جانشين خود قرار مي‌دادند و اين همان امري است که در فرهنگ ما «ولايت فقيه» نام دارد.وي گفت: تاريخ نيز گواه است كه از صدر اسلام تاکنون در شرايط عدم دسترسي به امام معصوم، به ويژه در زمان غبيت، فقها و علما نقش بسيار مؤثري داشتند و اگر آنها نبودند، چه بسا چيزي از اسلام باقي نمانده بود و اگر هم نامي از اسلام بود، محتواي آن کاملا تحريف شده بود.مصباح با اشاره به آيه‌اي از قرآن کريم گفت: اراده خداوند همواره بر اين تعلق گرفته که دو دستگاه در برابر هم وجود داشته باشد: دستگاه پيامبران و دستگاه شياطين انس و جن.وي با اشاره به اين‌که نمي‌توان دين را از غير متخصص در امور ديني ياد گرفت، گفت: دين را بايد به كمك علما از قرآن و كلمات معصومين آموخت؛ نه از مرتاض و جن‌گير؛ و با استناد به اين‌که برخي افراد کارهايي مي‌کنند که ديگران از انجام آن عاجزند، نمي‌توان براي شناخت دين به آن‌ها مراجعه کرد.مصباح یزدی تفسير با تأکيد بر اين‌که شناخت راه سعادت در گرو فهم صحيح از دين به وسيله عقل، قرآن، پيامبر و معصومين ـ‌صلوات‌الله عليهم اجمعين‌ـ و علماست، گفت: فقها وارثان قرآن ‌و معصومين هستند و اگر کسي به دستور غير خدا عمل کند، در حقيقت به شرک در ربوبيت تشريعي گرفتار شده است.وي در پايان با بيان اين‌كه اگر فهميديم مسأله‌اي حق است بايد تا آخر بر آن پافشاري کنيم، خاطرنشان کرد: اگر پس از بررسي ادله ولايت فقيه به حقانيت آن پي برديم، بايد پاي آن بايستيم و بدانيم که مخالفت با ولي‌فقيه مخالفت با ائمه و بر اساس روايات در حد شرك بالله است.

اظهارات جواد لاريجاني درباره تحولات منطقه،حقوق بشر آمريكايي، رياضيات و طنزبراي گل آقاآمريكايي خواندن قيام‌ ملت‌هاي منطقه فريب بزرگ است.خبرگزاري فارس: دبير ستاد حقوق بشر قوه قضائيه با اشاره به برخي تحليل‌هاي سطحي مبني بر آمريكائي‌ بودن قيام‌هاي منطقه تأكيد كرد: آمريكايي خواندن قيام‌ ملت‌هاي منطقه فريب بزرگي است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002090266

در پاسخ به ادعای ریاضی سفسطه گری حوزوی این بچه آخوند محمد جواد لاریجانی انگلیسی که خود را دبیر شورای حقوق بشر دستگاه آلوده به فساد که اخوی اش رئیس انتصابی آن می باشد اکنون با قیافه کمدی و ژست کمدی تری که گرفته است بطور مضاعف مسخره شده است باید تأکید نمود که از این ادعا فریبکارانه تر ادعای جنبش اسلامی مدل اسلام طالبانی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران می باشد

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، محمد جواد لاريجاني دبير شوراي حقوق بشر قوه قضائيه روز گذشته مهمان برنامه نگاه دو بود. محمدجواد لاريجاني كه علاوه بر فعاليت سياسي، رياضيدان ماهري هم هست در خصوص علت تبحرش در رياضيات گفت: من عاشق رياضيات هستم. البته بخش خوبي از عمرم صرف سياست شده. سياست به عنوان وظيفه و مسئوليت در ساختن جمهوري اسلامي برايم شيريني زيادي دارد. خوشبختانه انقلاب اسلامي اين فرصت را ايجاد كرد كه بتوانيم يك نظام سياسي و مدني براساس فكر اسلامي بنا كنيم كه امروز الگوي بسياري از ملت‌ها در دنياست.

در پي رهاسازي 2 بيمار در كنار اتوبان.مدير بيمارستان امام بركنار شد.خبرگزاري فارس: مشاور وزير بهداشت و مدير كل وزارتي وزارت بهداشت گفت: در پي انتشار اخبار رهاسازي دو بيمار از بيمارستان امام خميني، مدير اين بيمارستان بركنار شد و وزارت بهداشت ضمن شكايت از آمران و عاملان اين حادثه همچنان پيگير ابعاد اين پديده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002090408

خانه از پای بست ویرانست خواجه در فکر نقش ایوانست . اخراج رئیس بیمارستان که طبق ضوابط بیمارستان اقدام کرده است. چگونه می تواند توجیه گر یا پوشش فقر نهادینه شده در جامعه شود که ناشی از شکاف عمیق طبقاتی در جامعه می باشد که در 32 سال گذشته هر روز این شکاف یا فاصله ی طبقاتی میان اقلیت در حاکمیت نشسته و شرکای شان با اکثریت محروم جامعه بیشتر بیشتر می شود.

پیکر یک زندانی پس از ۲۰ روز بی‌خبری تحویل خانواده‌اش شد

شیوه ای ما ورای زجر کش کردن قربانیان در بند که نشان از وحشت واکنش خانواده های قربانی و قیام عمومی در جامعه می باشد که از ترس دژخیمان آدم کشان حرفه ای هم با تهاجم سبعانه ی ضد انسانی زندانیان در بند را می کشند . هم اینکه با تأخیر جسد را تحویل خانواده می دهند تا ما گزیمم فشار روحی و روانی به خانواده ی داغدار وارد شود . مشخص نیست که بچه آخوند محمد جواد لاریجانی دبیر حقوق بشر دستگاه قضاییه فاسد چرا در مورد خفان گرفته است؟ بد تر اینکه مشخص نیست وقتی که حاکمان تهران اینگونه در سیاه چال ایران رتکب جنایت علیه ی بشریت می شود و با مالکی با تهاجم جنگی به مجاهدین اشرف مرتکب سناریو یا تراژدی جنایت بزر گتر علیه ی بشریت شده اند برای چه نمایندهه و سخنگوی ملت های منطقه به خصوص مردم بحرین می شوند و مدافع حقوق بشر می شوند و از نقض حقوق بشر در این کشور جیغ و فغان می کشند؟

شهرام گلچین از کشته شدگان واقعه زندان قزل حصار که در آن ده‌ها زندانی کشته و زخمی شدند پس از ۲۰ روز به خانواده ایشان تحویل داده شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، یکی از کشته شدگان زندان قزل حصار به نام شهرام گلچین که توسط نیروهای بسیج منطقه آیت الله کاشانی بازداشت شده بود از کشته شدگان حادثه قزل حصار بود که جسد این زندانی پس از گذشت دو هفته و با تهدید و تطمیع خانواده به ایشان داده شد. یکی از دوستان این زندانی به گزارشگر هرانا گفت «نامبرده توسط گشت بسیج منطقه آیت ا... کاشانی در ایست بازرسی به جرم اینکه جزء جوانان پرشوربوده دستگیر شده استوی در ادامه افزود: «از نامبرده در زندان بعد از شورش خبری نبود و در شنبه ۲۸ اسفند طی اصرار خانواده مبنی بر ملاقات اعلام می‌شود که در درمانگاه زندان است. در صورتیکه بر اساس مدارک نامبرده در تاریخ یاد شده فوت نموده بوداین منبع آگاه ضمن اعلام بی‌خبری کامل خانواده تا پیش از اتمام تعطیلات عید به هرانا گفت: «بعد از تعطیلات با پیگیری مشخص می‌شود جنازه شهرام در سردخانه قبرستان کرج است. و علت مرگ عفونت ریه اعلام شده استاین شاهد عینی که موفق به مشاهده جسد شهرام گلچین شده بود در خصوص آثار ضرب و شتم بر بدن وی گفت: «برروی جنازه مرحوم، آثار کبودی بر روی پا‌ها وپشت ناشی از جسم سخت و لوله‌ای شکل وجود داشت. همچنین شکستگی سر نیز مشهود بودبر اثر تهدیدات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خانواده این زندانی به آشنایان خود گفته‌اند فرزندشان در یک تصادف رانندگی کشته شده است.لازم به یادآوریست در روزهای پایانی سال ۸۹ اعتراضات گسترده‌ای در زندان قزل حصار کرج و در اعتراض به اجرای حکم اعدام ۱۰ زندانی رخ داد که در پی آن دست کم ۸۰ نفر کشته و ۱۵۰ نفر زخمی شدند و زندانبانان و گارد ضد شورش اقدام به تیر اندازی مستقیم به سمت زندانیان بی‌دفاع نمودند.

سایت حامی دولت: احمدی‌نژاد از کدام ناجوانمردی‌ها پرده بر خواهد داشت؟

اگر به این ادعای مطرح شده عمل شود و همچون گذشته بلف و خالی بندی نباشد و دست به اقدام فاش نمودن اسامی غارتگران حامی ولی وقیح بزند . آن موقع می تواند بیشتر حامیان ساندیس خوران ولی وقیح نا مشروع را دچار ریزش کند و ماهیت منفور و نا مشروع بودنش را بهتر نمایان کند و اهدافش را بدون فشار و تدید از سوی عمود خیمه ی شکسته شده ی نظام و پاسداران کودتا گر حامی اش به پیش ببرد.

آفتاب: سایت آیین‌نیوز نوشت: تیغ عدالت دکتر، استثناء نمی‌شناسد و جریانی در اصول‌گرایان هرگز گمان نمی‌کرد که طوفان عدالت به خیمه آنها هم برسد!بار دیگر وقت آن رسید که دکتر ملت را مخاطب قرار دهد و این‌بار سراغ کسانی برود که با شعار "ولایت ولایت" به جنگ سردار "ولی" آمده‌اند.دکتر چه خواهد گفت؟ و از کدام ناجوانمردی‌ها پرده بر خواهد داشت؟ چه کسانی در لیست رسوایی‌اند؟ دکتر در خانه نشسته است! راه‌ها همه بر او مسدود و راهی نماند جز استغاثه به ملت! احمدی‌نژاد همیشه غیرقابل پیش‌بینی بوده است و همین جبهه برادران غیور را آشفته کرده است! واسطه‌ها در رفت و آمدند و هم تهدید است و هم وعدهو بار دیگر نه فقط ملت ایران، بلکه چشم جهانیان به حرکت بعدی این نابغه بی‌همانند دوران است!