گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 7 ار دیبهشت 90

آبگوشت (گفت و شنود)
گفتم : چه جالب ، چون این اعتیاد

شباهت به رؤیای آن زوج داره خیلی زیاد

به همسرش گفت اگر گوشت داشتیم و پیاز

از همسایه قرض می گرفتیم بقیه موادمورد نیاز

می توانستیم بار بگذاریم ما یه آبگوشت با حال

اما مواجه شد از سوی همسرش با این سئوال

پرسید گوشت کوب نداریم، باید کنیم چکار؟

یارو جواب دادحیف که باید رها کنیم اینکار

گفت: در خبرها آمده است كه محمد خاتمي و چند تن ديگر از اطرافيانش در حال برنامه ريزي براي انتخابات آينده مجلس هستند.
گفتم: او كه به جرم وطن فروشي به زودي محاكمه و مجازات خواهد شد.
گفت: مي گويند قرار است گروه هاي مدعي اصلاحات را آماده كنند.
گفتم: حزب مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب كه منحل شده اند و اكثر اعضاي مركزيت آنها به جرم همكاري با سرويس هاي جاسوسي بيگانه و ده ها جنايت ديگر زنداني هستند و اعضاي اصلي بقيه گروه هاي چند نفره مدعي اصلاحات هم كه فراري و پناهنده شده اند.
گفت: شايد منظورشان همان چند نفري است كه باقي مانده اند؟
گفتم: آنها هم كه به جرم همكاري با وطن فروشان فتنه گر رد صلاحيت مي شوند.
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: يارو به همسرش مي گفت؛ اگر گوشت داشتيم، پياز داشتيم، نخود و لوبيا داشتيم، رب داشتيم، نون داشتيم، ديگ همسايه رو قرض مي گرفتيم و يك آبگوشت بار ميذاشتيم... و بعد فكري كرد و گفت؛ اما حيف كه گوشت كوب نداشتيم!

گفت: پاسدار شریعتمداری سربازجو

مثل گربه که دنبال گوشت میکشه بو

اکنون این شکنجه گر پرونده ساز بد خو

محور خاتمی و حامیانش کرده جستجو

گفتم : چرا باز پاچه گرفته از خاتمی؟

برگوی برای وی چه داده است پیامی؟

گفت : داستان ربط داره به انتخابات

یعنی خیمه شب بازی انتصابات

همراست با طرح کودتا و تقلبات

حذف شدند با تهدید و هم اتهامات

کنونعلیه خاتمی با یاران کرده تبلیغات

علیه وی و حامیانش رو کرده اطلاعات

گفتم : منظور از اطلاعات چیست؟

حامیان یا یاران خاتمی کیست؟

گفت : اطلاعات یعنی پرونده سازی

باتهدید و توهین واتهام کوک کردن سازی

چون از منظر این سربازجوی منفور و پلید

بایدبه خاتمی و حامیانش داده شود نوید

متهم شان کند به اتهامات قدیم و جدید

ازجمله به اتهام وطن فروشی کندشان تهدید

برای همین پرونده شان گشوده و کرده باز دید

تا بر اتهام خیانت و جاسوس بودن شان زند مهر تأئید

تا تواندبر رد صلاحیت شان در شورای نگهبان کند تأکید

اما یاران هستند نمایندگان بازار مکاره بامشارکت و مجاهدین

مدعیان اصلاح طلبان اند که از شان یادکرده سربازجوی اوین

گفتم : این عنصر کثیف همچون رهبر آلوده به ننگ

برای چه با خاتمی و رقیب مغلوب داره سر جنگ؟

گفت : داستان هست ادامه طرح حذف

که با کودتا عملی شد نه فقط با حرف

چون خاتمی قصدداره در نمایش خیمه شب بازی

بعنوان داغ کردن تنور این نمایش کند نقش بازی

پس علیه شان سر بازجو کرده است کوک سازی

تابامتهم و تهدید کردن شان نموده باشد ترکتازی

گفتم : چراخاتمی و یاران شان هستند پوست کلفت؟

چرا اینان معتادند به خواب خوردن پنبه دانه لف لف؟

مگر گفته نمیشه آزموده را دوباره آزمودن خطاست؟

چراباز آزمون می کنند وقتی شکست شان پیداست؟

گفت : آخه چشم دوختن بقدرت ترک کردنی نیست

به ویژه برای شان مزه داشته که رها کردنی نیست

گفتم : چه جالب ، چون این اعتیاد

شباهت به رؤیای آن زوج داره خیلی زیاد

به همسرش گفت اگر گوشت داشتیم و پیاز

از همسایه قرض می گرفتیم بقیه موادمورد نیاز

می توانستیم بار بگذاریم ما یه آبگوشت با حال

اما مواجه شد از سوی همسرش با این سئوال

پرسید گوشت کوب نداریم، باید کنیم چکار؟

یارو جواب دادحیف که باید رها کنیم اینکار