گزیده خبرهای 3 اردیبهشت 90 قسمت - 2

اختصاصي فارس/درس‌هايي از ولايت فقيه ـ سيدحسن نصرالله/2وليّ‌فقيه جانشين پيامبر (ص) و امام معصوم (ع) است.خبرگزاري فارس: سيد‌حسن نصر‌الله گفت: وليّ‌فقيه جانشين پيامبر (ص) و امام معصوم (ع) است. اگر دسترسي به امام معصوم(ع) ممكن نبود، حتما سراغ وليّ‌فقيه بايد رفت و اين امر هم در زمان غيبت و هم در زمان حضور امام مصداق داشت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001270219

این صحنه و این تیر خبری به وضوح ثابت می کند که اهدای د لارهای نفتی به شیخ حسن نصرالله درر استای چه اهدافی بوده است . یعنی مصداق عینی این جمله است که گفته می شود یک عمری به توپچی پول داده می شود تا به موقع ضروری که نیاز است شلیک کند.

ايرنا از دفتر رهبر معظم انقلاب تذكر گرفت.خبرگزاري فارس: روابط عمومي دفتر مقام معظم رهبري از خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران (ايرنا) به دليل انتشار ناقص سخنان رهبر انقلاب به شدت انتقاد كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002030866

بازهم محور استمالی و مالیده کردن حق قانونی رئیس جمهور گماشته احمدی نژاد از مانع شدن از عزل وزیر کابینه که از سوی ولی وقیح اجرا شد اکنون سر نخ تیغ تیز سانسور بر گلوی مطبوعات آنهم بر زیر گلوی خبر گزاری رسمی رژیم ضد بشری از بیت رهبر ولی وقیح نمایان شده است.

سردار جعفري در گفتگوي تفصيلي با فارس-2 و پايانيتهديد نظامي تمام شد؛ با روحيه جهادي از تهديدات اقتصادي عبور مي‌كنيم.خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي‌گفت: اوج تهديدات نظامي در سال‌هاي اخير بود كه تمام شد.مهمترين تهديد پيش روي انقلاب تهديدات اقتصادي است كه با اعلام سال جهاد اقتصادي و با روحيه جهادي از اين تهديدات عبور خواهيم كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002010393

اکنون که پاسدار علی جعفری رئیس گزمکان پاسداران کودتا گر وارد صحنه شده است و از تمام شدن تهدید نظامی گفته و بر روحیه ی جهاد و تهدیدات اقتصادی تأکید کرده است . این حضور و موضع گیری نشان از همگامی با ولی وقیح علیه ی پاسدار گماته احمدی نژاد دارد . از سوی دیگر عریان کردن وحشت از عواقب حذف یارانه های دولتی می باشد . زیر که اخطار آماده باش جهاد و تهدیدات اقتصادی کرده است.

آيت‌الله‌ العظمي خامنه‌اي: رهبري محکم در مواضع صحيح خود ايستاده است.تا من زنده هستم نخواهم گذاشت حركت ملت منحرف شود.خبرگزاري فارس: رهبرمعظم انقلاب اسلامي يادآور شدند: هرجا که رهبري احساس کند از مصلحت بزرگي غفلت مي شود، وارد خواهد شد و رهبري تا زنده است هيچ‌گاه نخواهد گذاشت در حرکت عظيم ملت ايران به‌سوي آرمان‌ها، ذره‌اي انحراف ايجاد شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002030860

این موضع گیری شفاف هم نشان داده است که بر گزاری نمایشات خیمه شب بازی انتخاباتی انتصاباتی تقلباتی همه اش پوشالی وبی ارزش و اعتبار می باشد . زیرا با بودن ولی وقیح دکوری همکاره نه قانون معنی دارد . نه نمایشات خیمه شب بازی ها مفهومی می تواند داشته باشد . تازه ولی وقیح خودش بلند گو وآلت دست پاسداران کودتا گر می باشد

عبادي: عراق نبايد مجاهدين(!) را اخراج كند آمريكا بايد تحريم ها را بيشتر كند (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900203/2.htm#other206

اکنون اینگونه بروز کینه ی حیوانی یک عنصر منفور و بدنام تابلو یا گاو پیشانی سفید پاسدار شکنجه گر شریعتمداری نمایان شده است به خصوص برای اینکه ثابت کند که نقش اصلی تهاجم جنگی جنایت علیه ی بشریت به مجاهدین اشرف نسبت به مجاهدین دستور از سوی لی وقیح و پاسداران صادر شده است . این سربازجو چنین با یقه گیری از شیرین عبادی با یک تیر دو نشان زده است.

شيرين عبادي در تازه ترين اظهارات خود به دفاع صريح از منافقين پرداخت و برخورد دولت عراق با آنها را «نقض حقوق بشر» خواند.
وي كه به جرم فرار از پرداخت ماليات و كمك مالي به آشوبگران در ايران تحت تعقيب است در گفت وگويي با راديو زمانه مي گويد: «اتفاقي كه در «پادگان اشرف» افتاده را يك نقض آشكار حقوق بشر مي دانم. صرفنظر از عملكرد سياسي سازمان مجاهدين خلق كه قضاوت در اين باره بر عهده من نيست[!!] بايد بگويم كه حمله به صورتي كه اتفاق افتاده، صحيح نبوده است. قبول دارم كه عراق مانند هر كشور ديگري در خاك خودش حاكميت دارد ولي نمي بايستي از موضوع حاكميت براي كشتار مردم استفاده شود»!!
وي همچنين تأكيد كرده است كه تلاش خواهد كرد گزارشي در مورد نقض حقوق تروريست هاي ساكن اشرف تهيه كند و سپس تأكيد كرده تمامي كشورها بايد درخواست تك تك ساكنان اشرف را كه تقاضاي دريافت پناهندگي سياسي از آنها را دارند اجابت كنند.علاوه بر اين، شيرين عبادي كه دفاع از همجنس بازان و بهايي ها را هم جزو افتخارات خود مي داند اخيراً با حضور در مؤسسه كارنگي گفته است كه اگرچه تحريم ها به مردم ايران آسيب زده ولي آمريكا بايد اجراي آنها را ادامه دهد.بنا به گزارش روزنامه هافينگتون پست، عبادي گفته است: «تحريم ها به مردم ايران لطمه زده و اين براي فشار آوردن به دولت احمدي نژاد مناسب مي باشد».براساس اين گزارش، وي كه پيشتر سعي مي نمود با استفاده از حربه عدم فشار بر مردم ايران به نوعي با استفاده از الفاظ خود را وطن پرست نشان دهد اين بار چراغ سبز را براي اجراي بيشتر تحريم ها نشان داده و گفت: بايد تحريم ها بر مردم ايران بيشتر شود. در حال حاضر برخي از اين تحريم ها كمي مهربانانه با قضايا برخورد مي كند. مثلاً آمريكا را در نظر بگيريد آمريكا فعاليت با شركت هايي كه با ايران در تماس هستند را در داخل خاك خود كم نموده است. اين كافي نيست. اين را نمي توان تحريم ناميد.هافينگتون پست در ادامه به تغيير مواضع عبادي اشاره نموده و نوشت: عبادي قبلاً انرژي هسته اي را براي مردم ايران و نه دولت افتخار مي دانست اما حال مي گويد كه ايرانيان انرژي هسته اي مي خواهند چه كار؟

اميراحمدي: مشايي دارد غرور ما را به ما بازمي گرداند (خبر ويژه)

سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری با فرامو کردن شیوه ی استفاده کردن از دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی اکنون که تلاش می شود تا زیر پای مشایی خالی شود . اینگونه هم به مهره ی تلاشگر ایجاد رابطه با شیطان بزرگ از موضع تحقیر و تهدید کردنش بر خورد نموده است.

يك جاسوس دون پايه آمريكايي كه اخيرا پيوندهايي با جريان منحرف اسفنديار مشايي پيدا كرده در گفت وگو با روزنامه گاردين به تمجيد از وي پرداخت.گاردين مي نويسد؛ «هوشنگ اميراحمدي، رئيس شوراي آمريكاييان و ايرانيان كه مشايي را از نزديك مي شناسد، گفت: جنبش اصلاحات به دلايل مختلف در ايران موفق نشد. من فكر مي كنم كه مشايي آلترناتيوي ديگر شده است و نظام ايران در حال استفاده از اين فرصت است تا انتخابات بعدي را داغ كند.اميراحمدي در توضيح نظريات رئيس دفتر احمدي نژاد مي گويد: مشايي مي گويد كه ايرانيان در وهله نخست ايراني هستند و بعد مسلمان!وي كه استاد دانشگاه راتگرز است، مي افزايد: او در حال بازگرداندن غرور ملي ايرانيان است. چيزي كه نه از ابتداي انقلاب، بلكه دو قرن است كه مورد بي توجهي جدي قرار گرفته است.اميراحمدي همچنين گفته است: پس از انقلاب، تمركز دائم بر روي اسلام باعث شد كه مقامات در مورد تاريخ ايران بي توجهي كنند و مشايي اكنون در حال ترويج ملي گرايي استگفتني است روزنامه گاردين اخيرا سندي از ويكي ليكس منتشر كرده است كه از پيش بيني و استقبال آمريكايي ها درباره رياست جمهوري مشايي در انتخابات آينده خبر مي دهد، اگرچه منابع غربي اين ارزيابي ديپلمات هاي آمريكايي را كاملا «احمقانه» خوانده اند

قدم هاي لرزان خاتمي و نگراني از گام هاي بعدي (خبر ويژه)

گیر دادن و سناریوی از سوی سر بازجو حسین شریعتمداری برای خاتمی که چرا همچون کروبی و موسوی که خاموش شد اند این یکی همچون دچار خود سانسوری و خاموشی نمی شود؟

محمد خاتمي كه ظاهرا از حبس موسوي و كروبي چندان ناراحت نيست به تازگي تلاش هاي خود را براي حضور رسانه اي بيشتر افزايش داده استخاتمي كه خود يكي از سران اصلي فتنه 88 بوده اكنون تصور مي كند كه با حصر موسوي و كروبي خطر از بيخ گوش او گذشته و او احتمالا مجال مانور بيشتر در فضاي سياسي كشور را خواهد يافت.با همين تحليل، خاتمي به ديدار علي كروبي يكي از فرزندان مهدي كروبي رفته و در سخناني ابراز اميدواري كرده است كه با آزادي كروبي و موسوي جلوي دلسردي بيشتر علاقمندان به انقلاب گرفته شود. خاتمي البته مقصود خود از علاقمندان به انقلاب را مشخص نكرده و مثلا نگفته آيا بايد سيا و موساد يا جورج سوروس دوست نزديك او يا نتانياهو را كه گفته بود موسوي و كروبي و خاتمي سرمايه هاي اسرائيل هستند، جزو دوستان انقلاب به حساب آورد يا نه؟!به گزارش تلويزيون ضد انقلابي رسا، محمد خاتمي در اين ديدار مهدي كروبي را «فرزند شجاع انقلاب» خواند.خاتمي البته در اين ديدار هيچ خاطره اي از سابقه جنايت هاي كروبي در ايام فتنه 88 و خيانت به خون شهدا از طريق همكاري با پروژه براندازي طراحي شده در واشنگتن نگفته است. گفتني است مقام هاي قضايي پس از حصر موسوي و كروبي اعلام كردند اين اقدام «گام اول» برخورد با سران فتنه است و ترديدي نيست كه در گام هاي بعدي به سرعت نوبت به امثال خاتمي نيز خواهد رسيد

اكبر پونز: ضد انقلاب را بايد كشت (خبر ويژه)

همکاران قدیم و دلخور از هم شدگان کنونی اکنون اینگونه ماهیت همدیگر را رو می کنند و به رخ کم می کشند در صورتیکه در سرکوب دشمن اصلی با همدیگر فرقی ندارند.

يك پايگاه اينترنتي تصاويري از دست نوشته هاي اكبر گاف در دهه 60 منتشر كرد كه در آن خواستار «برخورد مكتبي» با ضد انقلاب و اعدام فوري آنها شده است.گنجي كه طي سال هاي گذشته تحت هدايت سرويس هاي اطلاعاتي آمريكايي پاي ثابت پروژه هتاكي هاي اپوزيسيون به جمهوري اسلامي ايران بوده و اخيرا هم ماموريت توهين صريح به مقدسات از جمله وجود شريف امام زمان(عج) بر عهده او نهاده شده، در سال هاي دهه 60 از طرفداران برخوردهاي بسيار شديد با ضدانقلاب بوده است.پايگاه اينترنتي مشرق در همين زمينه، بخش هايي از دست نوشته هاي گنجي را كه از سوي يكي از دوستان سابق وي دريافت كرده منتشر نموده است كه مرور اين نوشته ها به خوبي نشان مي دهد، ادعاهاي فعلي گنجي در زمينه دفاع از حقوق بشر تا چه حد مزورانه است.متن جملات نوشته شده توسط گنجي كه مشرق تصوير آنها را هم منتشر كرده، چنين است:وي درباره برخورد با ضدانقلاب مي گويد:«آن كه مورد تاييد ماست، اعدام مفسدين است و آنكه نيست، برخورد مكتبي نكردن با ضدانقلاب است كه هزاران ساواكي و گروه هاي ضدانقلاب در كمال مطلق آزادي، هر كاري دلشان مي خواهد مي كنند».گنجي همچنين درباره استعفاي بازرگان گفته است«ببينيد، دولت بازرگان دولتي نبود كه انقلابي باشد و برخوردش به جاي اينكه برخورد مكتبي باشد، يك برخورد سياسي بود و در آن جو كه احتياج به يك دولت انقلابي با برخورد مكتبي بوده، اين دولت ازش كاري ساخته نبود و فشار مردم از يك طرف و پيام هاي امام كه دولت، انقلابي نيست از طرف ديگر، و ملاقات آمريكايي ها از طرف ديگر و بالاخره اشغال سفارت آمريكا باعث استعفاي دولتش شددر بخش ديگري از اين دست نوشته ها درباره تفاوت انقلاب اسلامي و عملكرد مصدق در جريان ملي شدن صنعت نفت آمده استقيام مصدق يك قيام ملي بود و اصلا مكتبي نبود و اختلاف مصدق و آيت الله كاشاني نيز از همينجا بود ولي انقلاب فعلي يك انقلاب مكتبي است كه فقط به خاطر خدا صورت گرفت و رهبرش كه تجلي امت است، كاملا مكتبي است و فقط به خاطر خداكار مي كند».گفتني است اكبر گنجي در سال 60 به جرم خرد كردن پونز بر پيشاني يكي از دختران بدحجاب به دادگاه احضار شده و تحت پيگرد قضايي قرار گرفته بود