گزیده خبرهای 26 و 25 فرودین - 90

فیلم / امام جمعه(سعیدی) و تولیت قم : اقای خامنه ای هنگام تولد، زمان خروج از بدن مادر یا علی گفت و قابله در جواب او گفت علی یارت

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=31373

این فیلم را حتماً به بینید چون مصداق عینی گنجشک و منار می باشد. از طرف دیگر گذشته از مضحک و خنده دار بودنش عمق دجالیت و هذیان گویی و عوامفریبی و دین ابزار شیادی و فریب و دغلکاری و منحرف کردن مردم از موضع ضد علم و منطق حاکمان ضد بشر منادی و مبلغ حکومت فاشیستی دینی به نمایش گذاشته شده است. زیرا که مشخص نیست که چرا یک نوازد در بدو تولدش بدون آموزش و یاد گیری می تواند فارسی صحبت می کند و نام علی را بگوید . چون قرار بوده از طریق دولت فخیمه رهبر ام القرای جهان اسلام شود؟ لابد جواب این است که رحم مادر نوزادحوزه علمیه ی قم با آخوند های هفت مرده خور دین فروش وجود داشته که وی راآموزش دادند چگونه موقع تولد نه خدا که علی بگوید؟ از سوی دیگر اکنون معلوم شد که سرنخ نورانی شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل کجاست؟ اما مشخص نیست که چرا مقابل فیلم ظهور نزدیک است موضع گیری انتقادی می شود وسی دی های پخش شده اش جمع آوری می گردد. ولی چرند گویی این آخوند جیره خوار ومتملق و چاپلوس گوی سناریو ساز ولی وقیح آزادانه سر منبر می رود وبا گوش های مفت و چشمان حیران و مغز های مغشوش و اوضاع پریشان احوال پا منبری برای شان با مخ زنی کردن روضه خوانی یا علی گفتن زمان تولد رهبر ولی وقیح و تکرارش از سوی ماما خوانده است وکسی هم با این دجال نقال کاری ندارد . ناگفته نماند که نکته قابل توجه اینجاست که در سایت بازتای پاسدار سبز علی خان رضایی قل از مهر وموم و تعطیل شدن از چگونگی زندگی ولی وقیح نقل قول شده بود که در یک خانواده ی پر جمعیت محروم با فضای خانه ی 60 متری دارای زیر زمینی در مشهد بوده است که آنقدر فضا تنگ بوده است و وضعیت اقتصادی خانواده خراب که هر زمان مهما به خانه می آمده وی مجبور می شد وی با بقیه اعضای خانواده به زیر زمین برود و بدون شام بخوابند .حال در کدام اتاق ماما وی را زایانده و در بدو خروج از رحم یاعلی گفته و وی نوازد را به حال خود رها شده و داد زده است علی یارت جواب را فقط آخوند دجال و رمال سعیدی می گوید در این فیلم بدهد که باز توصیه می شود حتماً این را به بینید بدانید که ما با چه جانوران متملق و چاپلوس و عوامفریبی سر و کار داریم و چرا مقابل حکومت دمکراتیک سکولار همچون جن و بسم الله می باشند؟

نظر یک متخصص پوست درباره احمدی‌نژاد

کاش یک متخصص خالی بند وگنده گویی دروغ و یک متخصص دلقک و میمون شناسی هم نظر می داد که دلیل دروغ عمدی گفتن با افزاش چین و چروک صورت و پیری زود رس و ادا و اطوار های دلقکی خنده دار که ضد این مقوله است چیست؟ چون خنده دفع کننده ی فشار استرس و مانع از پیری زود رس می باشد . مگر اینکه گفته شود ادا و اطوار برای دیگران خنده دار و برای خودش غذاب آور است . بهر حال سایت شهردار تهران می خواهد وانمود کند که رقیب وی پیر شده است و باید از صحنه خارج و جایش را به پاسدار قالیباف شهر دار تهران بدهد.

فشار ناشی از کار و بی‌خوابی‌های مستمر باعث شده است که رئیس جمهور به پیری زودرس دچار شود جهان: به نظر یک متخصص پوست، احمدی نژاد 20 سال پیر شده است.یک سایت خبری در گفت‌وگو با یک متخصص پوست نوشت: استرس ناشی از کار موجب افزایش هورمون کورتیزول شده و این هورمون در عوض، ظاهر ما را پیر و شکسته می‌کند. اثر عمده این هورمون در کاهش توانایی پوست جهت نگهداری آب است که موجب می‌شود صورت درخشانی داشته باشیم.این کارشناس پوست با نام نعیم زاده ادامه داد: افزایش استرس در کار باعث کاهش این هورمون شده و در نهایت تاثیر مستقیم بر پوست انسان می‌گذارد، فشار ناشی از کار و بی‌خوابی‌های مستمر باعث شده است که رئیس جمهور به پیری زودرس دچار شود.گرچه در پرتلاش بودن رئیس جمهور تردیدی نیست، اما به نظر می‌رسد تملق مدیران دولتی به برخی رسانه‌ها نیز راه پیدا کرده است. این در حالی است که احمدی‌نژاد بارها با متملقین برخورد کرده است که نمونه آن جشن تولد گرفتن چند ماه پیش بوده است.

احمدی‌نژاد: 24سال با چپ و راست سرکارمان گذاشتند

http://www.fararu.com/vdcjaaea.uqetmzsffu.html

آش آنقدر شور شده است که آشپز باشی شور کننده ی آش که چندین سال است که با حیله وحقه و نیرنگ و خالی بندی و عوامفریبی و وارونه گویی دلقکانه که نه مردم را سر کارگذاشته است ،بلکه درست وارونه ی قول و وعده های داده شده اش اقدام نموده است . اما اکنون از موضع فرافکنی صدای اعتراضی اش علیه ی رقبا بلند شده است که آری اینان در 24 سال که قدرت را داشتند مردم را سر کار گذاشتند . گویی که ولی وقیح همکاره فقط بیل بوده است که مسیرر ا برای سرکار گذاشتن مردم هموار می کرده است و دیگر مسئولیت و قدرتی نداشته است؟

محمود احمدي نژاد گفت: «يك دوره 24-25 ساله با موضوع جناح چپ و راست ما را سركار گذاشتند». احمدي نژاد با بيان اين‌كه بايد مواظب باشيم كه از مسير اصلي منحرف نشويم، گفت: يك دوره 24-25 ساله با موضوع جناح چپ و راست ما را سركار گذاشتند و من از همان ابتدا مي‌دانستم سر كاري است و در منطقه بحث شيعه و سني و عربي و ايراني را مطرح كردند و اين نيز يك موضوع انحرافي است. احمدي نژاد در بخش ديگر صحبت‌هاي خود با بيان اين‌كه كار فرعون‌ها و شياطين همواره اين بوده كه مردم را شعبه شعبه كنند و تفرقه ايجاد كنند كه بتوانند حكومت كنند، گفت: مي‌بينيد كه بعضا چنان افراد را تحريك مي‌كنند يك برادر را به جان برادر خود مي‌اندازند به نحوي كه آن فرد نگاه نمي‌كند كه در هزاران كيلومتر آنطرف چه جنايت‌هايي عليه برادرانش صورت مي‌گيرد.

بازجویی و ضرب و شتم ده تن از زندانیان سیاسی رجایی شهر کرج

این سیاست موازی سیاست توطئه ی مشترک خامنه ای – نوری مالکی علیه ی مجاهدین اشرف می باشد که اگر چنانچه در برون مرز آنگونه جنایتکارانه ب اقدام جنایت جنگی علیه ی بشریت مرتکب می شوند و درون سیاه چال با اسرای به اسارت گرفته اکنون این چنین ضد انسانی و سبعانه بر خورد می شود.

در پی انتشار نامه تسلیت جمعی از زندانیان سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج به شبنم و فرزاد مدد‌زاده ۱۰ تن از زندانیان سیاسی به انفرادی بند سپاه در این زندان منتقل شدند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، «ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران» اطلاعات سپاه پاسداران مستقر در زندان رجایی شهر کرج ده تن از زندانیان سیاسی را به دلیل انتشار نامه تسلیت به خانواده جانباختگان پناهندگان سیاسی در عراق از سالن ۱۲ بند ۴ به سلول‌های انفرادی بند سپاه منتقل و ضمن ضرب و شتم از ایشان بازجویی نمودند.این بازجویی‌ها به مدت ۵ ساعت به طول انجامید و پس از اتمام بازجویی زندانیان سیاسی از سوی بازجویان تهدید شدند که در صورت تکرار چنین مواردی ایشان را به مدت نامعلومی به انفرادی منتقل خواهند نمود.

حسنی مبارک و دو پسرش هفته آینده در قاهره محاکمه خواهند شد

این اقدام ثابت می کند که زمین زیر پای ولی وقیح و سایر آخوند های جنایتکار و شرکا و آقازاده های شان در ایران امن نمی باشد و ههمانگونه که مردم معترض ایران در تظاهرات های بهمن و اسفند ماه 89 فریاد زدند مبارک، بن علی ، نوبت توست سید علی سر نوشت مشابه برای اینان دور نیست.

العربیه.نت: به گزارش تلویزیون العربیه دادستان مصر روز چهارشنبه 13-4-2011 اعلام کرد حسنی مبارک رئیس جمهورسابق مصرو دو فرزندش روز سه شنبه آینده 19-4-2011 در یک دادگاه رسمی در قاهره به اتهام دست داشتن در فساد مالی محاکمه خواهند شد.
دادستان مصر پس از دریافت گزارش " دکتر السباعی احمد السباعی پزشک قانونی" که از طرف دادستان این کشور برای تهیه گزارشی درباره وضعیت جسمی حسنی مبارک تعیین شده بود، زمان دادگاه را مشخص کرد.پیشتر منابع خبری از بازداشت حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر به مدت 15 روز برای بررسی فساد مالی و سوء استفاده از قدرت خبر دادند . السباعی روز سه شنبه بعد از ظهر به همراه یک تیم پزشکی متخصص حسنی مبارک را مورد معاینه و آزمایش دقیق جسمی قرار دادند . السباعی در گزارش خود وضعیت جسمی رئیس جمهور سابق مصر را نامناسب توصیف کرده بود .در گزارش السباعی آمده است که حسنی مبارک از فشار خون و کاهش ضربان قلب رنج می برد ولی با این حال السباعی گفته است او می تواند در جلسات دادگاه حضور پیدا کند.مبارک روز سه شنبه در حین باز جویی دچار سکته قلبی شد و به بیمارستان منتقل گردید و به این ترتیب روند بازجویی متوقف شد
از سوی دیگر یک منبع امنیتی اعلام کرد دو فرزند حسنی مبارک از شرم الشیخ به بازداشتگاه طره درقاهره منتقل شدند تا برای دادگاه هفته آینده آماده شوند.دادگاه قرار است رئیس جمهور سابق مصر و دو فرزند او جمال و علاء را به اتهام دست داشتن در فساد مالی و تحریک نیروهای امنیتی به تیراندازی به سوی تظاهر کنندگان محاکمه کند.حسنی مبارک روز یکشنبه 10-4-2011 در یک پیام صوتی که از العربیه پخش شد، اتهام ثروت اندوزی نامشروع در طول ۳۰ سال حکومتش را رد کرد .وی در این پیام صوتی افزود هیچ ثروتی در خارج از مصر ندارد و حاضر است با گروه تحقیق همکاری کند .حسنی مبارک در ماه فوریه درپی تظاهرات مردمی مخالفانش که برای چند هفته به درازا انجامید، پس از سه دهه از قدرت کناره گیری کرد.

جانباختن یکی از هواداران آقای بروجردی در تهران

گزارش جنایت از پس جنایت که بازتاب داده می شود . سئوال است که اگر چنانچه رژیم ضد بشری مشروعیت داشت و طبق ادعا می کند که مردمی می باشد اینگونه جنایت ناشی از چیست وتا که می تواند ادامه یابد؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"روز دوشنبه 15 فروردین ماه 90، یکی از هواداران آقای بروجردی به نام جعفر جوادی ، پس از تحمل سالها درد و رنج به شهادت رسید . این جوان سی و پنج ساله ، در جریان یورش وحشیانه مزدوران ولایت فقیه به منزل آقای بروجردی در اکتبر 2006 ، به شدت از ناحیه سر مجروح گردید . این جانباخته راه آزادی با وجود وخامت حال، به مدت 15 روز در شکنجه گاه 209 اوین بازداشت و تحت شکنجه قرار گرفته بود که بالاخره با وخیم شدن حالش در زندان،آزاد گردید .درمان آسیب دیدگی شدید مغزی ایشان با وجود تحمل هزینه سنگینی در حدود یکصد میلیون تومان در بیمارستانهای مختلف تهران بی نتیجه ماند تا این جوان رعنای ایرانی به صرف داشتن عقیده ای منفک از حکومت ولایت فقیه، دار فانی را وداع گوید . آقای بروجردی ضمن اعلام تسلیت به خانواده وی و ملت مبارز ایران اشعاری را در رثای زنده یاد جعفر جوادی سروده است :

شد به جوادی ندا، بیا به نزد خدا چونکه که جهادی شدی، بال و پرت نزد ما
گر چه جوان بودنش، لرزه دهد قهر ما روز و شبش زندگی، بافته در عشق ما
حال به جنت رود، عاشق و شیدای ما همسفرش فاطمه، شفیع دربار ما
عمر گرانمایه اش، وعده گه خوان ما مذهب او را نگر، امر به معروف ما
او که فدا گشته در، حوزه اصحاب ما داد و ستد کرده پا، دین سرافراز ما
آن که بشد پرپر از، کینه اعداء ما داده به غصه شرر، حجت و انوار ما
ضربه سر آنچنان، فزت زده قهر ما هوش ز کف داده و میل به دیدار ما
به وقت رجعت کند، بیعت منصوب ما خوش به نوا بلبلا، به باغ یاران ما
طوطی و هدهد نگر،در قفس فیض ما پس به جوادی بده فاتحه ی نذر ما
پاینده ایران،سید حسین کاظمینی بروجردی – اسارتگاه اوین.فرودین 1390

حجت الاسلام مهدی طائب هم انتقاد کرد.بزرگترين خيانت به اسلام و ولايت، مکتب ایرانی است. قبل از اینکه ایرانی باشیم مسلمانیم/ مکتب ایرانی سدی برای صدور انقلاب است

http://www.fararu.com/vdcj8oea.uqetyzsffu.html

این طلبه ی آخوند متحجر خود فروش و وارونه گوی وانگل غیر مولدی که اخوی اش رئیس سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران کودتا گر و یار نزدیک مجتبی خامنه ای است جیره خوار دین فروشی و دین ابزار قدرت و ثروت و سانسور و خفقان شده می باشد وی نمی گوید که اگر چنانچه سرزمین ایران نباشد که در آن ایرانی نباشد . دین و مسلمانی هم وجود ندارد .ضمن اینکه گفته شده در پذیرش دین اجباری نیست . اما اینگونه روضه ولغز خوانی ها نه ناشی از دین و اسلام و مسلمانی نیست ، بلکه بعلت جنگ قدرت و شکاف و اختلاف میان پاسدار گماشته احمدی نژاد و حامیانش در دولت با ولی وقیح نا مشروع و آخوندهای مفت خور انگل حامی وی می باشد که می دانند بدون دین ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور شده قادر به ادامه ی حیاتننگین خود نمی باشند. به خصوص اینکه نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات – تقلبات دوره ی نهم نزدیک است که اینگونه مخالفت و رقابت ها برای تصاحب اکثریت اعضای بازار مکاره هم علنی شده است

بزرگترین خیانت‌هایی که در تاریخ به ولایت روا داشته شده، محصور کردن اسلام و یا فهم اسلام در یک قبیله و یا یک منطقه و یا قوم خاص است.

. قتل به خاطر جاي پارك
http://www.kayhannews.ir/900125/15.htm#other1503

این گزارش را بخوانید تا بدانید چگونه جامعه ای ساخته شده است که حاصل 32 سال مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین ومشروب خواری و اراذل اوباش می باشد البته نه اینکه ایران تبدیل به اولین کشور مصرف کننده ی مصرف مواد مخدر در جهان شده است ، بلکه روز روشن در پارک مشروف خورده می شود و پیآمد آن منجر به نزاع و قتل شده است که اکنون قاتل هم باید قصاص شود و به مقتول به پیوندند . یعنی هر دو قاتل و مقتول جزو قربانیان عملکرد حاکمان ضد بشری دین فروش می باشند.

8 ميليون تماس تلفني مزاحم به 110

مگر تبریز چه میزان جمعیت دارذ که 8 مییون تماس مزاحم تلفنی ضبط و ثبت شده است؟ مشروط بر اینکه این آمار چه نسبتی با ادعای ایران اممن و آزاد ترین کشور جهان است دارد؟

تبريز -خبرنگاركيهان: حدود 8ميليون تماس تلفني با پليس 110 كشور را، تلفن هاي مزاحم تشكيل مي دهند.معاون عمليات فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي با اعلام مطلب فوق درتبريز گفت: بررسي آماري تماس هاي تلفني مركز فوريت هاي پليسي 110 سراسر كشور كه توسط سامانه «مرفوك» درمعاونت عمليات ناجا به ثبت رسيده است، نشان مي دهد كه از كل تماس هاي تلفني صورت گرفته با اين مركز 30 درصد يا 8ميليون تماس، عملاً ايجاد مزاحمت است

درپي تجاوز امروز صهيونيستها به خاك لبنان؛ارتش لبنان در جنوب اين كشور به حالت آماده‌باش درآمد.خبرگزاري فارس: ارتش لبنان درپي تجاوز امروز رژيم صهيونيستي به منطقه مرزي جنوب لبنان و نقض قطعنامه‌هاي سازمان ملل متحد، به حالت آماده‌باش در آمد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001250532

این بدون شک این سیاست دیکتهشده از سوی ولی وقیح و پسداران به شیخ نص ر الله است که به موازی تنش آفرینی و تهدید حماس و جهاد اسلامی تلاش شود تا هر طوری شده همچون برپایی دو جنگ 33 و 22 روزه با اسراییل که لبنان تبدیل به سر زمین سوخته شد و راه عبور بحران موقتی برای پروژه ی هسته ای به وجود آمد مجدداً این تجربه تکرا شود.

در اعتراض به جنايات آل‌سعود و آل‌خليفه صورت مي‌گيرد؛فردا؛ تجمع ‌دانشجويان مقابل سفارت بحرين خبرگزاري فارس: دانشجويان دانشگاه‌هاي قزوين در اعتراض به جنايات آل سعود و آل خليفه فردا مقابل سفارت بحرين در تهران تجمع مي‌كنند.

این ادامه ی سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرزو مداخله گری در امور داخلی کشورهای همسایه و منطقه از طریق پاسداران کودتا بطور سیستماتیگ پیگیری می شود و زیر دهان پر کن دانشجویی دست به نمایش تظاهرات فرمایشی زده می شود . زیرا که هدف شبیه عراق حیات خلوت کردن بحرین است .

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، دانشجويان دانشگاه‌هاي قزوين در اعتراض به كشتار مردم بحرين توسط آل سعود و آل خليفه از ساعت 15 فردا جمعه 26 فروردين مقابل سفارت بحرين در تهران تجمع مي‌كنند.

فردا با برپايي راهپيمايي؛اهوازي‌ها حمايت خود را از بيداري اسلامي در منطقه اعلام مي‌كنند.خبرگزاري فارس: مردم انقلابي اهواز با برپايي راهپيمايي بار ديگر حمايت خود را از بيداري اسلامي در منطقه به ويژه مردم مظلوم بحرين اعلام مي‌كنند.

چگونه است که مردم اهواز بدلیل فرا گرفتن فضای گرد وخاک در سراسر آسمان این شهر که خاک بر سری مکمل و فقر و بیکاری و تورم و گرانی و عدم آب آشامیدن شدهتظاهرات نمی کنند .ولی دست به تظاهرات فرمایشی و نظامی می زنند؟ مهمتر اینکه چگونه معجزه ای شده است ک تظاهرات قرار است فردا انجام شود ولی تصویر تظاهرات قلابی قبلاً نمایش داده شده است؟!

به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان با انتشار بيانيه‌اي مردم انقلابي استان را به شركت در راهپيمايي روز جمعه 26 فروردين‌ ماه در حمايت از موج بيداري اسلامي و به خصوص مردم مظلوم بحرين فرا خواند.در اين بيانيه آمده است: بيداري اسلامي و قيام ملت‌هاي مسلمان تونس، مصر، يمن، ليبي، بحرين، اردن و عربستان، سران استكبار جهاني را وحشت زده كرده بنابر اين سياست سركوب و كشتار مردم مسلمان و مظلوم و بپاخاسته را در پيش گرفته‌اند.در ادامه اين بيانيه آمده است: كشتار وحشيانه مردم ليبي، يمن و بحرين يك‌بار ديگر چهره كريه آمريكاي جنايتكار و سران ديكتاتور كشورهاي منطقه و وابسته به صهيونيزم را براي مردم جهان آشكار كرد. اين بيانيه مي‌افزايد: مردم مسلمان و انقلابي شهرستان اهواز به‌ويژه عشاير غيور با حضور يكپارچه خود در مراسم راهپيمايي باشكوهي كه به همين مناسبت برگزار مي‌شود شركت كرده و ضمن اعلام وفاداري مجدد به آرمان‌هاي بلند امام راحل عظيم‌الشان و شهيدان سرافراز و تجديد بيعت ناگسستني با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، اقدامات سركوبگرانه رژيم ديكتاتور آل خليفه در بحرين را محكوم خواهند نمود. گفتني است راهپيمايي مردم اهواز فردا از ساعت 11:30 از خيابان امام خميني (ره)، مسجد آيت‌الله جزايري آغاز شده و به سمت مصلاي مهديه امام خميني (ره) محل برپايي نماز باشكوه جمعه ادامه مي‌يابد