گزیده خبر های 18 فروردین – 90

سفر غيرمنتظره وزير دفاع آمريكا به عراق.خبرگزاري فارس: وزير دفاع آمريكا در سفري اعلام نشده بعد از عربستان سعودي راهي عراق شد.

.http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001180009

به نظر می رسد که وزیر دفاع آمریکا متوجه شده است که دلیل افزایش کشته شدن سربازان آمریکاییان در عراق چیست و این توطئه از سوی عوامل کدام کشور همسایه ی عراق طراحی شده و در راستای چه اهدافی این چنین اقدام شده است که وزیر دفاع آمریکا مجبور شده اقدام عاجل سفر به عراق نماید . زیرا ربط به آن سیاست تلاش تهدید اخراج نظامیان آمریکا از عراق و کوشش برای جایگزین شدن در عراق دارد که پشتوانه پشت جبهه ی پیشبر د دسترسی به سلاح اتمی می باشد . برای همین در این معادله که تظاهرات مردم عراق علیه نوری مالکی افزایش یافته است طرح توطئه ی جا به جایی ارتش 5 و نهم عراق علیه کمپ مجاهدین هم تدارک دیده شد که مرتبط به تلاش مجاهدین برای خروج نام شان از لیست سیاه تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا است . اما آن سوی معادله فزونی یافتن کشته شدن سربازان آمریکایی ونا امن کردن عراق برای نظامیان آمریکاست که ارتباط به اعلام نامزدی ریاست جمهوری آینده اوباما و شروع فعالیت تبلیغاتی وی می باشد تا موجب فشار برای خارج شدن نیروهای نظامی آمریکا در سال 2011 از عراق منتهی شود و شدت گیرد تا عراق به اشغال کامل سپاه قدس در آید. خلاصه بدون شک دست سپاه قدس با همکاری القاعده پشت این کشته شدن سربازان آمریکا ئی در عراق است که ممکن است دامنه ی این سیاست به افغانستان هم کشیده شود که حاصل سیاست مماشات گری و زد و بند های پشت پرده ی آمریکا می باشد. صد البته که بحران های درونی و تحولات و وقایع منطقه به ویژه رشد تظاهرات های ضد حکومتی در سوریه که عجیب موجب نگرانی حاکمان کودتاگر ایران شده در توطئه افزایش کشته شدن سربازان آمریکایی در عراق بی تأثیر نیست.

برگزاری دادگاه دو فعال سیاسی در اهواز

خوب براساس تجربه ی 32 ساله یا باید جنگ افروزی و بحران آفرینی و تهدید و ترور و سرکوب داخلی و صدور بحران و ارتجاع و تروریسم به برون مرز کند . یا اینکه بری خاموش کردن صدای مافان و معترضان ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری و پرونده سازی و محاکمه و مجازات زندان و اعدام کد تا که بتواند رژیم ضد بشری به بقای ننگین اش ادامه دهد.

جلسه دادگاه فرهاد باغبانی و مهندس رضا کرمانی به اتهام عضویت در حزب پان ایرانیست و تبلیغ علیه نظام ۱۰ صبح دوشنبه پانزدهم فروردین ماه جاری در شعبه ۴ دادگاه انقلاب اهواز برگزار شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در این جلسه که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید قاضی کیاستی با استناد به حکم صادره در سال ۱۳۸۱ توسط شعبه یکم دادگاه انقلاب تهران و همچنین با استناد به نامه رییس اداره اطلاعات خوزستان، فعالیت این حزب سیاسی قدیمی را غیرقانونی و مخالف نظام عنوان کرد. قاضی پرونده در پایان صدور حکم درباره این دو متهم را منوط به استعلام از وزارت اطلاعات نمود.مهندس رضا کرمانی ۷۷ ساله دبیرکل اسبق حزب پان ایرانیست ساکن کرج و فرهاد باغبانی روزنامه نگار و عضو جوان این حزب در خوزستان اسفندماه ۱۳۸۸ در فرودگاه اهواز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و پس از چند روز با قید وثیقه آزاد شدند.

انجمن جهانی حقوق بشر: مقامات ایران جلوی مداوای زندانیان سیاسی را می‌گیرند

این گزارش خبری هم جزو اعمال و جنایات دیگر حاکمان رژیم ضد بشری است که مکمل خبر قبلی می باشد

دویچه وله : انجمن جهانی حقوق بشر روز چهارشنبه (۱۷ فروردین / ۶ آوریل) در شهر فرانکفورت آلمان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات ایران جلوی مداوای زندانیان سیاسی در این کشور را می‌گیرند. انجمن جهانی حقوق بشر این اقدام مسئولان دولتی ایران را با برنامه‌ریزی قبلی می‌داند. در این بیانیه همچنین آمده است که انجمن نمونه‌های فراوانی در تایید این موضوع جمع‌آوری کرده است که نشان می‌دهند مسئولان دولتی ایران جلوی رسیدن داروهای حیاتی زندانیان سیاسی به آنها را گرفته‌اند. یکی از نمونه‌های ذکر شده از طرف انجمن جهانی حقوق بشر نمونه محسن دگمه چی است که در ماه مارس ۲۰۱۱ به خاطر جلوگیری مسئولان زندان از مداوا ی پزشکی او درگذش

جمعی از کارگران اخراجی پالایشگاه آبادان دست به تجمع زدند

اینهم جزئی از دستآورد پیام نوروزی جهاد اقتصادی ولی وقیح و اثرات و خیرات حذف یارانه های حکومتی دولتی پا سدار گماشته احمدی نژاد است که نصیب کار گران اخراجی ومحروم پالایشگاه نفت آبادان شده است . چونکه کسان دیگری 11 میلیارد دلار فروش نفت را بالا کشیده اندکه و ارد خزانه ی دولت نشده است د ولی هزینه اش را باید کار گران محروم پالایشگاه نفت آبادان به پردازند که زمانی بزرگترین پالایشگاه خاور میانه بوده است.

روز یکشنبه ١۴ فروردین ماه ده‌ها کارگر اخراجی دو شرکت ساختمان نصب و فراب جهت بازگشت بکار در مقابل درب پالایشگاه آبادان (گیت ١٩) تجمع کردند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر درایران، مسئولان پالایشگاه آبادان مدتی ست که در راستای تعدیل نیرو اقدام به تصفیه حساب با برخی کارگران نمودند.این اقدام که سبب اعتراض کارگران و تجمع ایشان شده بود، نتیجتا به یورش عوامل حراست و نیروی انتظامی به تجمع کنندگان منجر شد.از سوی دیگر بایستی اشاره کرد که کارگران فضای سبز، کارگران قسمت تعمیرات و خدمات و هم چنین برخی از رانندگان که با شرکتهای پیمانی در پالایشگاه آبادان کار می‌کنند، بین سه تا شش ماه حقوق معوقه خود را طلب دارند؛ ولی وزارت نفت و مقامات دست مسئول علی رغم دادن وعده‌های توخالی به کارگران، تاکنون از پرداخت حقوق ایشان سر باز زده‌اند.

تجمع کارگران ریسندگی وبافندگی کاشان مقابل فرمانداری این شهرستان

اعتراضات کارری فقط مختص کار گران اخراخی پالایشاه آبادان نمی باشد ، بلکه معضل سراسری است زیرا که ترکش افزایش واردات کا لا ها نسبت به صادرت که موجب شتاب بحران اقتصادی و تورم و گرانی و تعطیلی کار خانجات و بیکار شدن کارگران و تعویق دستمزد نا چیزشان شده بد جوری اصابت کره است.

ایلنا : صبح روز گذشته کارگران ریسندگی و بافندگی کاشان مقابل فرمانداری ویژه این شهرستان دست به تحمع زدند.در این تجمع اعتراض آمیز نسبت به عدم پرداخت عیدی سال ۱۳۸۹ و حقوق هفتگی خود که کارفرمای این شرکت تعهد کرده بود هفته‌ای ۸۰ هزارتومان پرداخت کند اعتراض داشته وخواستار رسیدگی به این موضوع شدند.درکاشان تعدادی ازاین کارگران درگفتگو با خبرنگار ایلنا ابراز داشتند به رغم اینکه ۳۰ ماه حقوق معوقه طلب داریم و شرکت تعهد نموده بود که هفته‌ای ۸۰ هزارتومان به کارگران این شرکت پرداخت کند ولی مدت سه هفته است که مدیریت شرکت این مبلغ را پرداخت نکرده است.این کارگران همچنین از عدم پرداخت عیدی سال گذشته خود یعنی سال ۱۳۸۹ انتقاد نموده وخواستار پرداخت عیدی خود بودند آن‌ها ابراز داشتند علیرغم اینکه مسئولین قول داده بودند که تعداد ۴۰۰ نفر از کارگران این شرکت را بازنشست نمایند ولی تاکنون هیچ اقدامی دراین رابطه نشده است.کارگران دراین تجمع اعتراض آمیز ازمسئولین مربوطه خواستند تا نسبت پرداخت حقوق معوقه، عیدی، پرداخت ۳۰ ماه حقوق معوقه، مشکل بازنشستگی ومشکلات پیش روی آن‌ها هرچه سریعترپیگیری و اقدام نمایند.شایان ذکر است که فرمانداری ویزه شهرستان کاشان صبح امروز جلسه‌ای را با حضور مدیریت این شرکت، روسای ادارات کارواموراجتماعی، صنایع ومعادن، تامین اجتماعی ودیگر مسئولین مربوطه به منظور بررسی ورسیدگی به مشکل این کارگران درفرمانداری ویژه این شهرستان تشکیل داده است

انتقال چهار زندانی محکوم به اعدام به قرنطینه زندان ارومیه

مگر رژیم ضد بشری همانگونه که گفته شد می تواند بدون مرتکب شدن جنایات ضد بشری مقابل نارضایتی های رو به رشد دوام بی آورد؟ ضمن اینکه این چنن هم انتقام گیری از کشته شدن پلیس در سنندج و مرزبانان نوار مرزی اش با عراق را می گیرد و تلافی می کند.

آژانس خبری موکریان : بعد از ظهر امروز چهار زندانی محکوم به اعدام به دستور مسئولین زندان ارومیه به قرنطینه این زندان منتقل شدند. به گزارش آژانس خبری موکریان، اسامی دو تن از این زندانیان مسعود قوی پنجه و خالد اسماعیلی اعلام شده است. تا لحظه تنظیم خبر از علت انتقال این چهار زندانی که اتهام دو تن از آنها قاچاق مواد می باشد هیچ اطلاعی در دست نیست.

یک نفر به اتهام محاربه در بهبهان اعدام شدا

اگر حاکمان ایران دست به اینگونه جنایت ضد انسانی نزنند و قربانیان شان را دو بار به مسلغ نبرند نمی توانند هم جایگاه رتبه ی اولی جهانی اعدام از نظر جمعیت در جهان را حفظ کنند .هم به حکومت پلید وننگین شان ادامه دهند.

یک شهروند به نام "ابوالحسن.ر" به اتهام محاربه در زندان شهرستان بهبهان به دار آویخته شد.بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، صبح روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۸۹ حکم یکی از محکومان به اعدام در شهرستان بهبهان اجرا شد.براساس این گزارش نامبرده به اتهام محاربه (سرقت‌های مسلحانه به عنف) از سوی دادگاه انقلاب ماهشهر مستقر در بهبهان به اعدام محکوم شد که این حکم مورد تایید محاکم مراجع عالی رتبه قضایی نیز قرار گرفت.

روزنامه جوان: چند بار به موسوی گفتند برو به مراسم ختم پدرت ، اما خودش نرفت!

روش اقتباس شده از شیوه ی بازجویی زندان و گفتمان با دست پ زدن و با پا پیش کشیدن آخوند های حوزوی و حکومتی است که همیشه طلبکار هستند. البته نوعی نمک بر روی زخم پاشیدن و خوراندن چوب و پیاز به حریف هم می باشد

سایت روزنامه اصولگرای جوان (نزدیک به سپاه): در حالی رسانه های ضد انقلاب در اخبار متعددی تلاش کردند تا از درگذشت مرحوم میر اسماعیل موسوی بهره برداری کرده و طی خبرسازی دروغین از ممانعت ماموران از حضور میرحسین موسوی در مراسم های مختلف آن مرحوم سخن به میان بیاورند،اخباربدست آمده از واقعیت دیگری حکایت دارد.به گزارش جوان آنلاین یک منبع آگاه در این زمینه با بیان این که میرحسین موسوی پیش از فوت مرحوم پدرشان با وی دیدار داشته گفت:پس از فوت پدر ایشان به میرحسین موسوی گفته شده که مانعی برای حضور وی در مراسم های مختلف آن مرحوم وجودنداشته و وی می تواند در این مجالس شرکت کند ولیکن شخص ایشان هر بار از رفتن به این مراسم ها خودداری کرده است.وی همچنین گفت:حتی در نوبت آخر که با میرحسین موسوی این مساله مطرح شده وی روز دوشنبه گذشته را فرصتی مناسب برای شرکت در میان برنامه های خانواده خود ذکر کرده بود که باردیگر شخص وی این برنامه را لغو کرده است

.فرود اضطراری هواپیما در کرمانشاه

رژیم ضد بشری فقط مشکل در جاده های مرگ آفرین کشور ایجاد نکرده است که رقیب بی مانند و پیشتاز مرگ و میر جهانی می باشد، بلکه سیستم مسافر بری هوایی اش بدلیل فرسوده و از رده خارج بودن و آلوده سازی محیط زیست معضل مشابه برای مسافران هوایی ایجاد نموده است .

آژانس خبری موکریان : هواپیمای مسیر تهران ایلام به سبب شرایط نامساعد جوی صبح امروز در نزدیکترین محل به مقصد پرواز، در فرودگاه کرمانشاه به زمین نشست ه گفته مدیر فرودگاه ایلام به رغم دو بار تلاش خلبان برای فرود آمدن هواپیما روی باند فرودگاه ایلام، شدت وزش باد و گرد و غبار و وجود آنتن های صدا و سیما در مسیر باند، مانع فرود این هواپیما در مقصد شد.به گفته این مقام با فرود هواپیمای فوکر 100، حامل مسافران ایلامی پرواز تهران ایلام در کرمانشاه، پرواز صبح مسیر ایلام تهران لغو، اما پروازهای عصر این فرودگاه در این مسیر انجام شد.

بالاخره یکی از عوامل جنایات کهریزک به مجازات رسید! ارتقا مقام یافت!

وقتی در رژیم وارونه ی قرون وسطایی سنگ بسته و سگ رها شده باشد و همه چیز معکوس شده باشد و مشتی آخوند عوامفریب و دین فروش و غارتگز و جانی با شرکای قاتل حاکم شده باشد که دادستان قلاتل و بازجو وشکنجه گر ش که پرونده ی جرم جنایات بازداشتگاه کریزک دارد ولی به جای مجازات ارتقای مقام یافته ا ست . اکنون چرا نباید یک مجرم پاسبان شاهی که در خدمت سر کوبگری شیخ جانشبین شاه شده در آمده به جای مجازات ارتقای مقام نصیب وی نشود؟

در دفتر پیوست ِ روزنامه ی همشهری مورخ 16/1/1390 که به بهانه شرکت سردار قالیباف شهردار تهران و جمعی از معاونان و صحابه ی نامبرده در همایش شهرداران شهرهای بزرگ آسیا؛دراستانبول ،به مصاحبه و درفشانی آقایان اختصاص داشت ؛ مصاحبه ای هم با (( سردار رجب زاده )) رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران و معاون قالیباف ؛انجام شده بود که وی شرح کشافی درباره ی تاریخچه ی زلزله در تهران و مدیریت زلزله داده بود.این مصاحبه از آن روی واجد اهمیت است که این سردار عزیز الله رجب زاده همان آدمی است که در سرکوب راهپیمایان جنبش اعتراضی بعد از تقلب در انتخابات خرداد 88 و کشتار و تجاوز به زندانیان در قتلگاه کهریزک با سمت فرمانده ی نیروی انتظامی استان تهران نقش عمده داشت و قرار بود که محاکمه و مجازات شود اما بازنشسه و با لباس شخصی معاون شهردار تهران شده است!!! این موضوع نیز حائز اهمیت است که سردار رجب زاده قبل از فتنه ی خمینی با درجه گروهبان دومی در شهربانی آن زمان (پاسبان) بود ولی بعد از سلطه خمینی ، به این حضرات خدمت کرد و سردار سرتیپ شد و اکنون پس از کشتارخرداد 88 و جنایات کهریزک و در سن کهولت با 35 سال سابقه در شهربانی و نیروی انتظامی رژیم کنونی به شهردار محبوب خ.ر ،قالیباف پیوسته است .جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی.

کشته شدن یک سرباز نیروی انتظامی در منطقه مرزی مریوان.

وقتی حاکمان جنایتکار ایران 32 سال است که در استان کردستان دست به جنایت می زنند تا جایی که برای ترور و کشتن مخالفان غیر قانونی وارد عراق می شوند و مرتکب جنایت می گردند . مشخص است که اینگونه اقدامات عواقب تلافی جویانه یا دفاع کردن هم بهمراه دارد.

آژانس خبری موکریان : براساس خبرهای رسیده، شب گذشته 16 فروردین ماه یک سرباز نیروی انتظامی در منطقه مرزی مریوان کشته شد. به گزارش آژانس خبری موکریان، شب گذشته براثر تیراندازی افراد ناشناس به پاسگاه مرزی دولابی مریوان، یک سرباز نیروی انتظامی جان خود را از دست داد. تا لحظه تنظیم خبر هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است یادآور می گردد 13 فروردین ماه نیز براثر حمله افراد مسلح به پاسگاه کانی کبود در منطقه مرزی مریوان، 4 نفر از نیروهای مرزبانی جان خود را از دست دادند.

معاون پارلمانی وزیر کشور : این دولت خود را منتسب به امام زمان می‌داند و همه تلاش خود را معطوف به فراهم کردن زمینه ظهور میکند

حال دیگر شکی در این مورد نمی ماند که نقش دولت در این مورد چیست . زیرا که پاسدار گماشته احمدی نژاد پس از رئیس جمهور شدنش مدعی دولت 70 میلیونی امام زمانی شد ودر نشست غیر علنی کابینه تأیئد بر تعهد اما م زمانی تلاش برای هموار کردن ظهور دو ساله ی امام زمانی کرد که باید تضمین کتبی داده شود. چون زمان مواجه با تأخیر شده باید جوری دیگرجبران می شود . همچنین سکوت معنی دار آخوند تمساح تئوری پرداز مرگ و خشونت و دروغ بهمین دلیل می باشد.

معاون پارلمانی وزیر کشور تاکید کرد: وزارت کشور تذکرات نمایندگان در خصوص انتشار لوح فشره "ظهور نزدیک است" را پیگیری میکند.مهدی محمدی‌فر درباره جریاناتی که پیرامون ظهور امام زمان و نزدیک بودن آن اظهار نظر می‌کنند، به خانه ملت گفت: با توجه به تحولاتی که در منطقه رخ داده است، برخی جریانات پیدا شده که چنین افکار انحرافی را در میان مردم مطرح می‌کنند. اگرچه فراهم کردن زمینه برای ظهور لازم است اما هرگونه ادعایی درباره تعیین زمان ظهور دروغ و کذب است و باید با چنین تفکرات انحرافی برخورد شود.وی در خصوص راهکارهای مقابله با این تفکرات اظهار کرد: در ابتدا دستگاه‌های ذی‌ربط باید تلاش کنند تا منشاء چنین تفکراتی مشخص شود و در مرحله بعدی باید به سراغ برخورد ارشادی رفت و در نهایت اگر لازم بود برخورد ضربتی در دستور کار قرار گیرد. اگر پشت چنین اظهارات و تفکراتی، شیطنت‌های سیاسی و منحرف کردن فضای فرهنگی جامعه نهفته باشد، لازم است تا دستگاه‌های متولی برخورد ضربتی را با آنها مد نظر قرار دهند.وی با اشاره به برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه مدیریت صحیح اداره امور در زمان ظهور امام زمان بر عهده دولت است، توضیح داد: این دولت انقلابی و دینی است و خود را منتسب به امام زمان می‌داند و همه تلاش خود را معطوف به این نکته می‌کند تا زمینه ظهور را فراهم کند. کسانی که سعی می‌کنند برخی مسائل نامربوط مثل فعالیت این گروه‌ها و برخی اظهارات در بدنه دولت را به هم ربط دهند، قصدشان برهم زدن آرامش کشور است و باید مورد برخورد قرار بگیرند.

محمد کرمی‌راد در گفت‌وگو با «فرارو»؛ درباره سفر ملک عبدالله.ما خودمان هم متحیر و متعجبیم

http://www.fararu.com/vdcezf8f.jh8wvi9bbj.html

در ادامه ی رشد اختلاف پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح و اقدامات تناقض آمیز ی که در دفاع از رحیم مشایی و مکتب ایرانی مرتکب می شود آنگونه است که موجب اعتراض اعضای کمیسیون امنیت بازار مکاره و تعجب و سر کردانی اش شدده است.

فرارو- یک عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ابراز تعجب از تصمیم دولت در دعوت از ملک عبدالله پادشاه اردن، گفت: «اردن کشوری بود که در زمان جنگ از عراق حمایت می‌کرد حتی پدر ملک عبدالله در اویل جنگ به قصر شیرین آمد و همراه با صدام طناب گلوله توپ را کشیدند. مردم ما اینها را فراموش نمی‌کنند اگرچه که محمود احمدی‌نژاد با قاطعیت از دعوت از ملک عبدالله به ایران سخن گفت و خطاب به منتقدان این سفر اعلام کرد که "اينطور نيست كه كسی حرف بزند و دولت عقب‌نشينی كند" اما به نظر می‌رسد که مخالفان هم قصد عقب نشینی ندارند. در تازه‌ترین واکنش‌ها به سفر ملک عبدالله به ایران، کاظم جلالی سخنگوی کمسیون امنیت ملی، از طرح انتقادات جدی توسط اعضای کمسیون امنیت ملی در جلسه‌ای با حضور وزیر خارجه خبر داد.

/ فیلم جدید فحاشی سعید تاجیک (سمبل بسیجی ذوب شده در ولایت) این بار به محسن هاشمی
این فیلم مربوط به فحاشی سعید تاجیک این بار به محسن هاشمی است. این فیلم لحظاتی قبل از فیلم معروف قبلی (فاثزه هاشمی) گرفته شده است.
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=31009

آن زمانی که رفسنجانی در رأس قدرت بودو از ترمز برید گان و دنده عقب کنند گان حزب اللهی چماقدار علیه ی مخالفان رژیم ضد بشری وخودش و اعضای خانواده وحزب کار گزاران وابسته اش حمایت و استفاده می کرد .می بایست فکر اینجارا می کرد که قدرت همیشگی نیست و زمانی فرا میرسد که خود و اعضای خانوده اش مورد تهاجم وهتاکی ها ی همان پرورش یافتکگان خود واقع می شوند که در گذشته علیه ی مخالفان و منتقدا استفاده می کرد.

با حضور آيت‌الله مهدوي كني برگزار شد؛تجمع فضلا و طلاب تهراني در اعتراض به كشتار مسلمانان بحرين.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس خبرگان در تجمع امروز علما، اساتيد و طلاب حوزه‌هاي علميه تهران كه در محكوميت كشتار مسلمانان ويژه بحرين در حوزه علميه مروي برگزار شد، شركت كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001171847

برای این رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبر گان رهری برای این جراحی شد و آخوند کنی جایگزین وی شد . تا کودتا گران بتوانند ازا ین آخوند فرسوده و دست نشانده اینگونه درر استای اهداف جنگ افروزانه و سیاست مداخله گرانه در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه استفاده کنند.

آملی‌لاریجانی: تقدیس نوروز برخلاف دین است

http://www.fararu.com/vdcjtoea.uqe8yzsffu.html

معلوم نیست که برای چه اینگونه فتوا ی تناقض آمیز داده می شود. چونکه همزمان که مراسم جشن بین المللی نوروز با بیش 3 میلیارد تومان هزینه بر گزار شد . از سوی دیگر طبق گزارش تصویر سایت فردا شهردار تهران درلبنان هم جشن مفصل نوروز از سوی ایرانیان حامی رژیم ضد بشری مقیم این کشور بر گزار شده است . این تناقض آشکار در شعار و عمل یعنی چه؟

رئیس قوه قضائیه گفت یک جریان ناصحیحی برای مقدس کردن عید نوروز و امور این چنینی پدید آمده و این بر خلاف دین است.به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت اله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان قضایی با تبریک عید سعید نوروز به ملت ایران گفت این عید باستانی از اعیاد سنتی ایرانیان است که دارای ویژگیهای بسیار مثبت و ارزشمندی است.رئیس قوه قضائیه در ادامه با انتقاد از برخی ها که به نوروز جنبه تقدس می دهند گفت فقط اعیاد مذهبی مانند عید ولایت است که ذاتا تقدس دارند و نباید با امور اعتباری و جعلی به اعیاد سنتی جنبه تقدس داد این توهماتی است که برخی گرفتار ان شده اند.رئیس قوه قضائیه افزود یک جریان ناصحیحی برای مقدس کردن عید نوروز و امور این چنینی پدید آمده واین بر خلاف دین است

جهت اطلاع

تلاش تعیین شرایط عادی سازی میان دو کشور ایران و مصر از سوی وزیر امور خارجه ی مصر که مغایرات آشکار با وصیت خمینی شیاد دارد

* منابع مصري مي‌گويند وزير خارجه جمهوري اسلامي ايران از وزير خارجه مصر دعوت كرده به ايران بيايد و راه‌هاي از سرگيري روابط ميان دو كشور بررسي شود. نبيل العربي، وزير خارجه مصر دوروز پيش گفت شرط مصر براي از سرگيري روابط با ايران اينست كه نام شهيد خالد اسلامبولي را از خياباني كه در تهران به نام وي نامگذاري شده بردارد. اين شرط را "ابوالغيظ" وزير خارجه مبارك، ديكتاتور سرنگون شده مصر هم مطرح كرده بود. شهيد خالد اسلامبولي، انورسادات را در سال 1360 به جرم امضاي پيمان خائنانه كمپ ديويد با نخست‌وزير رژيم صهيونيستي اعدام انقلابي كرد.

بالاخره رشد مداخله گری های تبلیغاتی و تهدید آمیز حاکمان تهران در امور داخلی بحرین بی پاسخ نمانده است . زیرا که همراه با واکنش متقابل حاکمان بحرین مواجه شده است.

* بحرين يك شبكه تلويزيوني ماهواره‌اي براي رقابت با شبكه‌هاي ماهواره‌اي ايران راه‌اندازي كرده و با نام "خليج عربي" از روز پنجشنبه گذشته پخش برنامه‌هاي خود را از شهر امان پايتخت اردن آغاز كرده است. براساس گزارش ايلاف، تعدادي از سرمايه گذاران كشورهاي جنوب خليج فارس از جمله بازرگانان بحريني اين شبكه را تامين مالي مي‌كنند. منابع نزديك به سرمايه گذاران اين شبكه گفته‌اند مي‌خواهند شبكه‌اي را راه اندازي كنند كه به مانند سپري در برابر موشك‌هاي رسانه‌اي شبكه‌هاي ايراني فعاليت كند. دولت‌هاي عربي منطقه خليج فارس احساس كرده‌اند كه در بحران‌هاي اخير از طرف شبكه‌هاي ماهواره‌اي ايران، مورد هدف قرار گرفته‌اند.
این هم واکنش کوبنده به ولی وقیح و پاسداران کودتا گر است که کیسه ی گشاد برای عراق و لبنان کردن مصر دوخته اند.

شوراي نظامي مصر، ترس خود را از حاكميت اسلام بر مصر نشان داد. ژنرال "محمد مختار ملاعلي" معاون وزير دفاع مصر با حضور اعضاي شوراي عالي نظامي نيروهاي مسلح مصر در كنفرانسي خبري گفت: ما نخواهيم گذاشت (امام) خميني ديگري بر مصر حكومت كند. وي افزود: اجازه نخواهيم داد گروه‌هاي افراطي در مصر به قدرت برسند. اين ژنرال مشخص نكرد منظورش از گروه‌هاي افراطي چه كساني هستند اما با توجه به روابط شوراي نظامي با آمريكا و رژيم صهيونيستي، اشاره او بايد به نيروهاي مسلماني باشد كه خواهان حاكميت اسلام در مصر هستند.

اعلام حمايت وزير خارجه فلسطين از بحرين و كويت در برابر ايران!

اما این خبر بیشتر معنی دار است و دارای پیام سیاسی جهت دارمی باشد . زیرا که پاسخی مناسب از سوی وزیر امور خارجه ی فلسطین به اقدامات مداخله گرایانه ی تروریستی در کشور های عربی همسایه کویت و بحرین و.. است . همچنین واکنشی هم نسبت به تلاش نفوذ و حضور پاسداران در نوار غزه از طریق حماس است که در راستابی اهداف پلید جنگ افروزانه اش می باشد.

وزير امور خارجه فلسطين در اظهاراتي از دولت‌هاي بحرين و كويت در برابر ايران اعلام حمايت كرد. به گزارش عصر ايران به نقل از روزنامه "الوطن" چاپ رياض، "رياض المالكي" وزير امور خارجه فلسطين دولت محمود عباس با اعلام حمايت و همبستگي و ايستادگي اين كشور در كنار كشورهاي عربي جنوب خليج فارس در مقابل توطئه‌هايي كه عليه آنها برنامه ريزي و انجام مي‌شود گفت: مسئله فلسطين هميشه از طرف كشورهاي شوراي همكاري خليج فارس مورد حمايت قرار گرفته است. وي افزود: در اوج حوادث بحرين پيام همبستگي و تاييدي را براي وزير امور خارجه بحرين ارسال و در آن تاكيد كرديم ملت و رهبران فلسطين در كنار دولت بحرين و در برابر توطئه‌هايي كه عليه وحدت و سرزمين اين كشور انجام گرفت قرار دارند. وزير خارجه فلسطين افزود: دو روز پيش از اين هم پيام مشابهي را به وزير امورخارجه كويت ارسال كرديم و در آن حمايت فلسطين را از تمامي اقدامات كويت در مقابله با تمامي توطئه‌ها عليه اين كشور اعلام كرديم. وي افزود: موضع ثابت و روشن فلسطين حمايت از كشورهاي شوراي همكاري خليج فارس در مقابل همه توطئه‌هايي است كه عليه آنان صورت مي‌گيرد. در روزهاي اخير مقامات ارشد بحرين و كويت بارها ايران را به دخالت در امور داخلي اين كشور متهم كرده‌اند. اين دو كشور در اعتراض به ايران، سفراي خود را از تهران فراخوانده و شماري از ديپلمات‌هاي ايراني را نيز بحرين و كويت اخراج كرده‌اند.