دروغ نامه ی کیهان شنبه 27 فروردین ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " راهي كه گشوده مي شود "

"غرب باید بداند باتکرار این آزمون شکست خورده که بازده ای جز بهدر دادن و تلف کردن فرصت ها نیست. در نهایت این سیاست منتهی خواهد شد که حاکمان تهران به سلاح هسته ای دست یابند که آن موقع دیگر فاجعه نه منطقه ای که جهانی است"

قلم زن یادداشت روز نویس که در خدمت ولی وقیح و پاسداران کودتاگر می باشد بادیگ به دیگ گفتن رویت سیاه باد. آنگونه که از موضع فرار به جلو وارونه گویی کرده است که انگار ایران مهد دمکراسی و مدافع حقوق بشر است . برای اینکه با نادیده گرفتن نقض رکوردار اول جهانی محکومیت حقوق بشر در ایران که بخشی از کارنامه ی ننگین و سیاه 32 ساله ی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران است. همینطور در صورتی که همین دیروز در اهواز تظاهرات شهروندان عرب زبان مان از سوی گزمکان سرکوبگر جانی به خاک و خون کشیده شد و تعداد کثیری کشته و مجروح شدند . ولی مدعی وارونه گوی آدرس عوض کرده است و از سونامی تحولات سیاسی منطقه و موج فاحش حقوق بشر از از سوي رژيم هاي وابسته به نظام سلطه و حكومت هاي دست نشانده در منطقه گفته و مدعی شده است که این وضعیت كماكان استمرار و جريان دارد و نماینده ملت های منطقه به خصوص دایه مهربانتر از مادر برای ملت بحرین شده است و با شگرد نخ نما شده موضع ضد آمریکایی و عربستان لغزخوانی کرده واین چنین ناراحتی و سوزش خود از تصویب دو قطعنامه حقوق بشري عليه ی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ايران بدر سازمان ملل را به نمایش گذاشته جیغب نفش کشیده است :

"در اين ميان اتفاقات دلخراشي كه در بحرين به وقوع پيوسته است وضعيت اين كشور شيعه نشين را از منظر حقوق بشر دردناك تر و مشمئزكننده تر كرده است.از يكسو؛ رژيم سعودي به بهانه واهي و ادعاي پوچ نيروهاي سپر جزيره، نيروهاي نظامي خود را براي سركوب انقلاب مردمي بحرين وارد اين كشور كرده است و از سوي ديگر؛ رژيم آل خليفه به بيش از 2 هزار سعودي با هدف سركوب اعتراضات تابعيت بحريني داده است.جالب اينجاست كه علي رغم جنايات و تجاوزات آل خليفه و آل سعود در بحرين كه با چراغ سبز مدعيان حقوق بشر انجام مي شود در بحبوحه اين وقايع تلخ و دلخراش و در كمتر از يك ماه 2 قطعنامه حقوق بشري عليه جمهوري اسلامي ايران به تصويب مي رسد"

قلم زن یادداشت روز نویس مدعی اهل حقوق دانی بدون موضع گیری های تهدید آمیز مداخله گرایانه در امور داخلی عربستان و بحرین که روز انه در ایران ادامه دارد . چونکه پاسداران کودتاگر هررو ز مشتی اراذل اوباش ساندیس خور و لباس شخصی و بسیجی را زیر چتر استتاری دانشجو گرد آوری می کنند تا در جلوی سفارت بحرین در تهران یا کنسول گری اش در مشهد دست به عربده کشی بزنند و با بد وبیراه گفتن وپرچم آتش زدن و مواد آتش بدرون ساختمان زا پرتاب کردن که با حمایت و پشتیبانی پلیس انجام می شود . با این حساب مدعی شده است چرا سازمان این دو کشور را به خاطر نقض حقوق بشر محکوم نمی کند ولی اینگونه قطعنامه نقض حقوق بشر برای رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران تصویب کرده است :

"بدون ترديد اقدامات غيرقابل توجيه آل سعود و آل خليفه علاوه بر اينكه بر خلاف منشور سازمان ملل، اعلاميه جهاني حقوق بشر و ميثاق نامه ها و كنوانسيون هاي حقوق بشري بوده و مصداق بارز نقض حقوق بشر و حقوق بشردوستانه است و نه تنها «جنايت عليه بشريت» بلكه يك «نسل كشي» تمام عيار است كه تمامي عناصر آن محرز شده است.اكنون اين سوال به پيش كشيده مي شود كه چرا قطعنامه اي عليه آل خليفه و آل سعود از سوي نهادهاي بين المللي و مجامع حقوق بشري صادر نمي شود اما در نقطه مقابل براساس بي پايه ترين ادعاها و سست ترين استنادها عليه جمهوري اسلامي با شتابي سوال برانگيز به اتهام نقض حقوق بشر، قطعنامه صادر مي شود؟به تعبير واضح تر؛ در يك سو كشتارها، ضرب و جرح ها، ربايش ها، شكنجه ها، بازداشت ها كه در نهايت «جنايت عليه بشريت» و «نسل كشي» را در پي دارد مساوي است با سكوت مجامع بين المللي و دريغ از يك قطعنامه خشك و خالي و نيم بند!!! و در سوي ديگر اين صحنه با ادعاها، شانتاژها، تحريف ها و پروپاگانداي رسانه اي عليه ايران اسلامي برابر مي شود با صدور 2 قطعنامه در بحبوحه تحولات منطقه و آنهم در كمتر از يك ماه "

حقوق دادن قلم بر دست یادداشت روز نویس و وکیل مدافع ملت بحرین شده با پاک کردن صورت مسأله تلاش مذبوحانه کرده است تا پرونده ی جنایت تهاجم نظامی جنایت علیه ی بشریت در کمپ اشرف که خامنه ای – مالکی مرتکب شدند طوری که پرونده ی این مجرمان جنایت علیه ی بشریت شان گشوده شده ودر حال پیگیری برای محاکمه ی عاملان جنایت ضد بشری است زیرا که مصداق عینی جنایت جنگی علیه ی بشریت است . اما قلم زن وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان تلاش کرده است تا باصحنه را با وارونه کردن سفید سازی پرونده ی مجرمان خامنه ای – مالکی کند. بعلاوه با یک خط در میان تکرار نمودن تصویب دو قطعنامه ی نقض حقوق بشر رژیم ضد بشری کودتایی ایران در سازمان ملل ، سوزش و خشم عصبیت خود را نمایش داده است تا که در نهایت بزعم خود توانسته باشد جای حاکمان بحرین و عربستان را باجای خامنه ای – مالکی عوض کرده باشد و اینگونه علیه ی سازمان ملل و سایر نهاد های حقوق بشری را زیر سئوال برده باشد :

"طرفه آنكه در همين مدت رژيم آل سعود و رژيم آل خليفه كه حاكمان دست نشانده آنها بايد به جرم ارتكاب انواع و اقسام جرايم بين المللي مورد تعقيب و محاكمه مراجع بين المللي قرار بگيرند بيشترين اتهامات بي اساس را عليه جمهوري اسلامي مطرح كرده و ادعا مي نمايند ايران عامل و مسبب ناآرامي هاي منطقه است؟!در همين خط- و نه خطا- ترور حقيقت و عدالت است كه در ابتداي فروردين ماه امسال ابتدا شوراي حقوق بشر سازمان قطعنامه اي ضدايراني و به اتهام نقض حقوق بشر عليه جمهوري اسلامي تصويب مي كند و چند روز پيش اتحاديه اروپا نيز به اتهام تكراري نقض حقوق بشر از اين حربه نخ نما شده استفاده كرده و 32 مقام ايراني را تحريم مي كند.ادعاهاي بي پايه و اساس بحرين و عربستان در نقش داشتن ايران اسلامي در آنچه كه آنها «ناآرامي هاي منطقه» مي خوانند آنچنان بي پشتوانه است كه تنها به «چك بي محل» مي ماند تا آنجا كه حتي مقامات غربي را وادار به موضع گيري و واكنش كرده است.مقارن با تحولات منطقه اي و صدور 2 قطعنامه حقوق بشري عليه ايران اسلامي در كمتر از يك ماه، آنهم در شرايطي كه جنايات و تجاوزات رژيم هاي دست نشانده و مرتجع عربي همچون آل سعود و آل خليفه غيرقابل انكار است نشان مي دهد هدف آمريكا و قدرت هاي غربي كه تلاش دارند سقوط هاي زنجيره اي رژيم هاي وابسته به خودشان و صف رو به سقوط ديكتاتورها را متوقف كنند؛ الف) انحراف افكار عمومي از نقض حقوق بشر گسترده در تحولات منطقه بسوي ايران اسلامي است. از همين روي با ابزار حقوق بشر و صدور قطعنامه هاي كذايي تقلا مي كنند اين خواسته مزورانه و فريبكارانه را عملي نمايند. و بجاي آنكه مسير و بستر محاكمه و مجازات آل خليفه و آل سعود را فراهم كنند تا حداقل با ادعاي حقوق بشري شان سازگاري داشته باشد در جهت سرپوش گذاشتن بر نقض حقوق بشر در بحرين، يمن، تونس و... عمل مي كنند.ايران اسلامي نتواند از تحولات منطقه به نفع خود استفاده كند. متأسفانه در كندوكاو تحولات منطقه از منظر حقوق بشر سيطره و نفوذ قدرت هاي غربي بر سازمان هاي بين المللي و مراجع حقوق بشري براي به حاشيه راندن تعقيب و محاكمه مجرمان بين المللي همچون حاكمان آل خليفه و آل سعود وجود دارد و اين سازمان ها و نهادها به درستي وظايف اصلي خودشان را دنبال نمي كنند. "

در خاتمه اینکه درست است که غرب پس از قدرت گیری آخوندها در ایران بدلیل اینکه اینان آنگونه دست به اقدامات بحران آفرینی وجنگ افروزی زدند و سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز را دنبال کرده اند. همچنین مداخله گیری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه کرده اند که این سیاست بهترین هدیه ی تأمین کننده ی منافع غربن در منطقه بوده است که شامل سقوط شوروی سابق و سایر کشور های دیگری می شود که روابط دیپلماتیک و حسنه ای با آمریکا نداشتند که ساقط شدند و تغییر کردند . مهمتر اینکه تسلط بر نفت منطقه برای غرب به خصوص آمریکا هموار شد . همینطور گرچه غرب بدلیل نا دیده گرفتن 32 ساله ی اقدامات رژیم ضد بشری و سیاست اخلال گرایان اش در منطقه به خصوص دشمنی و سنگ اندازی کرددنش در روند مذاکرات صلح خاورمیانه طوریکه منتهی به برپایی دو جنگ 33 و 22 روزه با اسراییل شد . این سیاست بی توجهی و سکوت برایش منافع در بر داشته است. اما اکنون با قیام هایی که سراسر منطقه را فرار گرفته است و دامنه ی آن دارد گسترده می شود . زیرا که نتیجه ی دراز مدت بر قدرت بودن دیکتاتور ها در منطقه و نادید هانگاشتن پایمال شدن آشکار حقوق بشر بوده است . مهمتر اینکه چون حاکمان تهران وحشت از سرایت این قیام های ضد دیکتاتوری منطقه به ایران دارند . بنابراین برای دفع خطر تلاش همه جانبه می کنند تا با نفوذ در منطقه مسیر را منحرف نمایند واهداف قیام کنندگان منطقه را رنگ و لعاب اسلامی الگوی رژیم ضد بشری ایران بزنند تا که با موضع ضد آمریکایی و اسراییلی و رهبران کشورهای عربی دریچه ای برای عبور از بحران ها و پیگیری دستیابی به سلاح هسته ای برای شان مساعد و هموار گردد . برای همین از مصر گرفته تا لیبی و یمن و لبنان و نوار غزه و یمن و عربستان و بحرین به خصوص عراق نفوذ و حضور دارند و اهداف پلید تروریستی خود را دنبال می نمایند . لذا همانگونه که اسناد ویکی لیکس فاش ساخت تا سر مار در تهران زده نشود سم و زهرپاشی کردن مهلکش در منطقه بیشتر می شود و ضریب خطر مسمومیت و تلفات هم فزونی می گیرد . بنابراین دیگر درنگ در کوبیدن سر مار یا کشیدن دندان زهری اش با جانشینی حکومت دمکراتیک سکولار جایز نیست . چونکه بحرانی و ناامن وبی ثبات شدن بیش از این در منطقه نفت خیز مشخص است که چشم انداز بس خطری برای غرب بهمراه دارد . به ویژه اینکه با انتظار نشستن آزمون نتایج نمایشات خیمه شب بازی ها در ایران که پیوسته شکست خورده است . بازهم چشم دوختن و تکرار کردنش جز اینکه مانع از اتخاذ اصولی غرب نسبت به حاکمان رژیم ضد بشری و تقویت شان شده است حاصل دیگری نداشته است . پس غرب باید بداند باتکرار این آزمون شکست خورده که بازده ای جز بهدر دادن و تلف کردن فرصت ها نیست در نهایت این سیاست منتهی خواهد شد که حاکمان تهران به سلاح هسته ای دست یابند که آن موقع دیگر فاجعه نه منطقه ای که جهانی است.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900127/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان شنبه 27 فروردین ماه سال 1390

راهي كه گشوده مي شود (يادداشت روز