گزیده خبر ها 7 اردیبهشت 90

فبلم (صدا) / مصاحبه جعفر شجونی که بالکل انجام آنرا تکذیب کرده بود!
شجونی : سرنوشت بنی صدر و منتظری در انتظار احمدی نژاد
شجونی ، دبیر جامعه وعاظ تهران در مصاحبه با روز آنلاین : سرنوشت بنی صدر در انتظار احمدی نژاد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=31959

آخوند پالان ساییده و هفت خط جعفر شجونی که عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی است . تاکنون سنگ دفاع از پاسدار گماشته احمدی نژاد را بد جوری بر سینه می زد . اما اکنون علیه ی وی و رحیم مشایی تیغ کشی نموده و وی را به سرنوشت بنی صدر تشبیه نموده است. حتی ضن دفاع از ولی وقیح وی را نیز بر زیر سئوال برده که قدرت پرست می باشد زیرا که تأکید کرده است به جز خمینی شیاد بقیه هوای نفس دارند.

جوانفکر، رئیس ایرنا: هیچکس در جریان حضور بنده در دادگاه نبود، فارس چگونه مطلع شده است؟ /اتهام وارده، آشکارا خلاف واقع و ناچسب است

جالب است در روند علنی شدن عمق شکاف و اختلافات و تضاد های میان باند پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح نامشروع که لو رفته و عریان شده است . اکنون بند آب داده شده است که قدرت و نفوذ پاسداران کودتا گر و رساته های به حساب خبر رسانی وابسته به این ارگان فاشیشستی کودتایی چه میزان می باشد . همچنین فاش شده است که دلیل اخطار پاسداران به مطبوعات در راستای چه اهدافی می باشد؟

اتهامی که به بنده نسبت داده شده، مربوط به آخرین مطلب منتشره در وبلاگ شاهد است و هیچ نسبتی با عناوین شغلی بنده به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی یا سرپرستی موسسه مطبوعاتی ایران ندارد. علی اکبر جوانفکر مدیر عامل ایرنا در تازه‌ترین مطلب خود در وبلاگش با اشاره به ماجرای احضار وی به دادسرا، نوشته است: جناب آقای جعفری دولت‌آبادی دادستان محترم تهران اتهامی را علیه بنده مطرح کرده است. برای اطلاع از موضوع، از سوی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای منصوری بازپرس محترم شعبه نهم دادسرای کارکنان دولت فراخوانده شدم.صبح روز یکشنبه در دادگاه حاضر شدم و آقای منصوری متن اعلام جرم دادستان را به رویت بنده رساندند. عرض کردم که اکنون چه کاری باید انجام دهم، فرمودند که در یک مهلت معین می‌توانم پاسخ یا مستندات خودم را به دادگاه ارائه کنم.بنابراین بنده از دادگاه محترم مهلت نخواسته‌ام و در همانجا نیز می‌توانستم به اتهام مطروحه پاسخ دهم و زمان تعیین شده نیز به درخواست بنده نبوده است.اتهام وارده، آشکارا خلاف واقع و ناچسب است. به حدی که بنده از مطرح کردن آن ابا دارم و طبق گزارش‌های خبری، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی محترم قوه قضاییه نیز از پاسخ دادن به سووالی در این خصوص خودداری کرده‌اند.هیچکس در جریان حضور بنده در دادگاه نبود و این ابهام وجود دارد که خبرگزاری فارس توسط چه کسی و چگونه از موضوع مطلع شده است؟در جریان مصاحبه مطبوعاتی سخنگوی قوه قضاییه که روز دوشنبه برگزار شد، خبرنگار خبرگزاری فارس سووال خود را در باره احضار اینجانب، در قالب یک شایعه مطرح کرد. بنده شان ویژه یی برای خبرنگاران محترم قائل هستم و از همین رو اطلاعات واصله مبنی بر دستوری بودن این سووال را باور نمی‌کنم.اتهامی که به بنده نسبت داده شده، مربوط به آخرین مطلب منتشره در وبلاگ شاهد است و هیچ نسبتی با عناوین شغلی بنده به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی یا سرپرستی موسسه مطبوعاتی ایران ندارد.وبلاگ شاهد توسط عوامل وابسته به جریان مخالف دولت، هک شد و هک کننده نیز کاریکاتور موهن خبرگزاری فارس را در صفحه وبلاگ قرار داده بود.به لطف الهی و با همتی که برخی از دوستان فنی انجام دادند، وبلاگ شاهد بار دیگر در دسترس مخاطبان محترم قرار گرفته است.از خداوند متعال خاضعانه می‌خواهم که اندیشه، اراده، همت و قلم قاصر بنده را در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، دفاع از حقوق و منافع ملت عزیز ایران، عزت و سرفرازی روز افزون رهبر فرزانه انقلاب و کمک به دولت خدمت‌گزار و عدالت‌گرای آقای احمدی‌نژاد، ثابت و پایدار بدارد.عزت اسلام و مسلمین مستدام.

شكنجه روحي و طلاق اجباري همسر يك زنداني سياسي ازسوي قاضي پيرعباسي

اینهم یک مورد دیگر از اقدامات ضد انسانی رژیم ضد بشری نا مشروع ایران که از سوی یک عنصر کثیف رذل ضد انسان انجام گرفته است . آنهم در رژیم جنایتکاری که شیادانه مدعی آزاد ترین کشور جهان می باشد.

كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها:بنا به گزارش دريافتي مصطفي اسكندري از زندانيان سياسي بعد از انتخابات كه در بند ويژه زندان گوهر دشت كرج محبوس مي باشد توسط قاضي پير عباسي به اتهام اقدام عليه امنيت و تشويش در اذهان عمومي و مصاحبه با رسانه هاي بيگانه به حبس طولاني مدت محكوم شده است .اين قاضي براي پوشاندن جنايت انجام شده نسبت به اين زنداني سياسي و همسرش كه او هم در زندان بوده است ، با تهديدو فشار بر همسرش از او خواسته اند كه از مصطفي اسكندري طلاق بگيرد،در غير اينصورت او نيز هم چون مصطفي به زندان محكوم خواهد شد. پس از اعمال شكنجه هاي روحي و رواني مستمروطولاني همسرايشان را بر خلاف ميل خودش وادار به طلاق و جدايي از آقاي اسكندري كردند.گزارشها حاكي از آن است كه قاضي جنايتكارپير عباسي بعد از اين اقدام تحميلي و عمل ضد انساني بعد از 13 ماه بازداشت همسر آقاي اسكندري را تبرئه كرده است

رهبر معظم انقلاب در ديدار با هزاران كارگر از سراسر كشور:فرداي منطقه بهبركت قيام ملت‌ها بهمراتب بهتر از امروز خواهد بود.خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب تأكيد كردند: فرداي منطقه بهبركت همت و حركت ملت‌ها در راه اسلام بهمراتب از امروز منطقه بهتر خواهد بود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002076556

ولی وقیح نا مشروع که آلت دست و سخنگوی پاسداران کودتاگر است. اکنون با گرد آوری تعدادی مواجب بگیر زیر پوشش کار گر با وعده ی بزک نمیر بهار میاد، کمبیزه با خیار میاد که در اصل وعده ی سر خرمنی می باشد روضه خوانی روز جهانی کار گر نه برای کارگران محروم ایران خوانده است که حتی مجوز بر پایی تظاهرات در روز جهانی کار گر در ایران به کارگران داده نمی شود اما شیادانه قول فردای با برکت با همت ملت های اسلامی منطقه داده است تا ماهیت ضد کار گری و دین فروشانه ی خود را این چنین به نمایش گذاشته باشد

حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي در گفتگوي تفصيلي با فارس:تخلف از فرمان ولي فقيه در حكم مخالفت با فرمان خدا و امام زمان(عج) است.خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: در حاكميت اسلامي، هماهنگ كننده و سياست گذار اصلي نظام طبق قانون اساسي، ولي‌فقيه است و تخلف از فرمان او نيز در حكم تخلف از فرمان خدا و امام زمان(عج) محسوب مي‌شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002060712

گفته می شود نر است ولی میگه بدوش. یا اینکه ملا را به ده راهش نمی دادند آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت. اکنون داستان ولی وقیح نا مشروع است که مردم ناراضی با فریاد بلند مرگ با پسوند صفت دیکتاتور نصیب و نثارش می کنند . اما اکنون در جنگ ادعایی امام زمان قلابی بودن میان لوطی و عنتر یک آخوند هفت خط پالان سائیده جانب رهبر لوطی را گرفته و عنترش را به نا فرمانی با خدا و امام زمان متهم کرده است.

غیبت احمدی‌نژاد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی

http://www.fararu.com/vdcauyn0.49nme15kk4.html

به نظر می رسد که دامنه اختلافات میان پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح و بازار مکاره و سایر نهادهای حکومتی بیش از نوک کوه شناور نمایان شده باشد.

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی سه شنبه به ریاست علی لاریجانی تشکیل شد که در این جلسه بخشهای مختلف سند راهبردی نظام آموزشی کشور به تصویب رسید.

تذكر سپاه به رسانه‌ها

هرچه زمان جلوتر می رود مشخص می شود که نقش پاسدار ان کودتاگر در کودتای 22 خرداد چه بوده ودر راستای چه اهداف پلیدی بوده است . زیرا پس از سر پل عبور کردن پاسداران گماشته احمدی نژاد برای حذف رقیب مدعی اصلاح طلب و از رأس سیرک مجمع خبر گان رهبری بر کنار و جراحی کردن رفسنجانی تاریخ مأموریت و مصرف وی هم به پایان رسیده باشد . زیرا که ار گانن فاشیستی پاسداران هر روز بیشتر تهاجم با شمشیر از رو بسته می کند طوریکه ضمن تهدید اکنون خط سانسور عریان در مطبوعات را دنبال می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سه شنبه پس از پایان جلسه این شورا با بیان اینکه در این جلسه گزارش عملکرد سال 1389 شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه و شوراهای تخصصی شورای عالی ارائه شد درباره مصوبات گفت: سند راهبردی نظام آموزشی کشور در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و بخشهایی شامل بیانیه ارزشها، بیانیه ماموریت، چشم‌انداز، مدرسه در افق چشم انداز 1404 و هدفهای کلان به تصویب رسید. مسوول روابط عمومي و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از رسانه‌ها درخواست كرد عناوين سازماني فرماندهان و مسئولين سپاه و بسيج را به درستي مورد استفاده قرار دهند. به گزارش روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سردار رمضان شريف در خصوص علت استفاده از عناوين متفاوت براي جايگاه حقوقي فرماندهان و مسئولين سپاه توسط رسانه‌‌ها گفت: «عناوين سازماني و حقوقي فرماندهان و مسئولين سپاه بر اساس ابلاغيه‌هاي موجود كاملاً مشخص است و اين كار رسانه‌ها به گونه‌اي سهوي صورت مي‌پذيرد وي افزود: «بعنوان نمونه برخي از رسانه‌ها عناويني چون نماينده مقام معظم رهبري در سپاه، فرمانده نيروي هوايي و يا فرمانده كل بسيج را در تنظيم اخبار و گزارشات مربوط به اين افراد مورد استفاده قرار مي‌دهند در حالي كه عناوين دقيق سازماني مربوط به مسئولين مذكور نماينده ولي فقيه در سپاه، فرمانده نيروي هوافضاي سپاه و رئيس سازمان بسيج مستضعفين است مسئول روابط عمومي و انتشارات سپاه بكارگيري عنوان نماينده ولي فقيه براي مسئولين نمايندگي ولي فقيه در نيروها و سپاه استاني را نيز اشتباه قلمداد كرد و بكارگيري عنوان مسئول نمايندگي ولي فقيه براي آنان را صحيح دانست. سردار شريف با تقدير از تعامل و ارتباط مستمر و مفيد رسانه‌ها با روابط عمومي كل سپاه و نيز روابط عمومي نيروها و رده‌هاي استاني و تلاش آنها در انتشار به موقع اخبار مربوط به سپاه و بسيج تاكيد كرد: «انتظار است رسانه‌هاي محترم از بكارگيري عناوين ناقص و ناصحيح مربوط به رده‌ها و نيز فرماندهان سپاه پرهيز و در چارچوب فصل دوم آئين نامه‌ انتشار اخبار نيروهاي مسلح به انتشار اخبار و گزارشات مربوط به اين نهاد بپردازند

52 نماینده سوال از احمدی‌نژاد را امضا کردند

ادامه ی نزاع و نافرمانی کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح نا مشروع که محور آخوند حیدر مصلحی وزیر بد نام عزل و ابقا شده ی اطلاعات است. اکنون به ادامه لشکر کشی به بازار مکاره با دولت کشیده شده است . بعید نیست که اینگونه توطئه پیش در آمد عدم کفایت سیاسی پاسدار گماشته احمدی نژاد از سوی ولی وقیح و پاسداران کودتا گر باشد.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری 52 امضا برای طرح سوال از محمود احمدی‌نژاد خبر داد. محمد جواد ابطحی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به این سوال که شایع شده با توجه به اتفاقات رخ داده بعد از موضوع تغییر وزیر اطلاعات احتمال استیضاح احمدی‌نژاد وجود دارد، گفت: استیضاح منتفی است اما آقای مطهری قصد سوال از رئیس‌جمهور را دارد و تاکنون 52 امضا هم جمع‌آوری کرده است.

امیری‌فرخواستارحدزدن‌آیه‌الله‌علم‌الهدی‌شد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=53873!

خوب وقتی آخوند فتوا صادر کرده است تا یک آخوند زن ستیز حد زده شود که عضو سیرک مجمع خبر گان رهبری و امام جمعه ی مشهد می باشد که زادگاه ولی وقیح است . مشخص است که اوضاع چگونه خرت وخر است و عمق رقابت و اختلافات میان حامیان لوطی جماران با عنتر گماشته اش پاسدار احمدی نژا چقدر است؟

از شرايط امام جماعت، عدالت است. حالا اگر امام جمعه يي ( آيت ا... علم الهدي) بيايد و بگويد كه فلاني(م) فاسق و فاسد و منحرف است، اين خيلي بد است. آن هم در سايت ها مي گويند. * قرآن مي گويد كه به مشرك هم فحش ندهيد؛ چه برسد به مؤمناگر بخواهيم «م» را رد صلاحيت كنيم ؛ پيغمبر خدا هم رد صلاحيت مي شود!!! چرا كه ايشان دختر ابوبكر و عمر را گرفته بود!!!بايد انتقاد كرد و حرف زد اما فحاشي نه.* كساني كه خودشان را اصولگرا مي دانند ، به شخص دوم مملكت تهمت مي زنند.
*
در قضيه «اطلاعات» ؛ ببينيد چه جار و جنجالي به راه انداختند!* مگر مي شود احمدي نژاد مقابل رهبري بايستد؟ ايشان حق دارد وزيري را عزل كند؛ ولي وقتي فهميدند كه نظر رهبري اين نيست، تمكين كردند.* بايد در حرف زدن هايمان در تريبون هاي عمومي خيلي دقت كنيم.* در تريبون عمومي مي آيند و فحاشي مي كنند كه فلاني (م) بيّن الغي و فاسد و منحرف است. اين حرف ها «حد» دارد.* اگر من جاي ايشان (م) بودم مي رفتم و شكايت مي كردم چرا كه بايد با يك نفر برخورد كنند كه اينطور اهانت نسبت به هر فرد نكنند.

زمزمه استعفای وزیر کشور؟

مشخص است پاسدار نجار که مهره و گماشته ی ولی وقیح درون دولت می باشد . اکنون که فضای رقابت و اختلاف میان ولی وقیح و پاسدار گماشته احمدی نژاد پیرامون وزیر بد نام اطلاعات بس حاد شده است . تحمل پذیر نمی باشد . چونکه موضوع مهم و حیاتی نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات – تقلبات بازار مکاره ی نهم مطرح می باشد که وزیر کشوری همچون پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی نیاز است که بتواند حماسه ی آرای قلابی و تقلباتی ساختن را داشته باشد . چون بازار مکاره سکوی پرش تبلیغاتی نمایش خیمه شب بازی نتخاباتی تقلباتی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم می باشد.

سایت فرارو نوشت:پس از برکناری بی نتیجه و پر حاشیه وزیر اطلاعات، شنیده ها حاکی از آن است که رییس جمهور تصمیم دارد وزیر کشور را نیز بر کنار کند.یک منبع مطلع به خبرنگار فرارو گفت که آقای احمدی نژاد در هفته ی جاری از وزیر کشور خواسته است وزارت کشور را تحویل دهد و مسوولیتی دیگر اختیار کند. بنا بر این گزارش، مصطفی محمد نجار، مسولیت های پیشنهادی رییس جمهور را هنوز نپذیرفته است. وی از حلقه حامیان رییس دفتر رییس جمهور ، خارج است و رابطه خوبی با دفتر رهبر معظم انقلاب دارد.وزرات کشور نقش میدانی منحصر به فردی در برگزاری انتخابات دارد.بر اساس این گزارش، جدی ترین نامزد جایگزین وزیر کشور فعلی، یکی از استانداران شرق کشور است

جهت اطلاع

چگونه است که بر سر دعوت پادشاه اردن به ایران عجیب گرد و خاک تهدید آمیز به راه افتاده شد . اما در مورد دعوت در مراسم عروسی شاهزاده ی ملکه ی انگلی دولت ارباب فخیمه خبری از اعتراض نمی باشد.

مهمان ايراني جشن ازدواج شاهزاده انگليسي هم مشخص شد! به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاري شين هوا اعلام كرد: "از جمله افراد دعوت شده به اين مراسم كه مورد توجه برخي رسانه‌هاي انگليسي قرار گرفته، "رسول موحديان عطار" سفير جمهوري اسلامي ايران در لندن است. وي تنها ايراني دعوت شده به اين مراسم نيست، اما تنها مقام رسمي ايران است كه به اين مراسم دعوت شده است." با توجه به اينكه اين روزها ريخت و پاش‌هاي سنگين اين عروسي اعتراض شديد مردم خود انگليس را برانگيخته و مراسمي كه به اين مناسبت برگزار مي‌شود، داراي اشكالات زياد مي‌باشد، معلوم نيست شركت نماينده رسمي جمهوري اسلامي ايران در اين جشن عروسي چه توجيهي دارد!