گزیده خبر های 21 فروردین 90 قسمت – 2

عکس / ذغال چینی اعلاء رسید!

خوب پس از پیام سال نو آوری و شکوفائی اقتصادی دو سال پیش وهمت و کار نوروزی سال گذشته و جهاد اقتصادی ولی وقیح که امسال پیام داده است مشخص است که پس از نو آوری آورادت قرص جوشان مشروبات الکلی و تخمرغ مصنوعی و سیگار اکنون خبر واردات ذغال چینی هم رسیده است تا که ولی وقیح و همسنگران منقلی اش با تریک ناب افغان طالبانی و ذغال چینی به جهاد نو آوری خود کفایی بر پا کردن آتش افروزی علیه آمریکا و اسراییل نائل آیند.

افکار : هرچند مدتی است که همه چیزمان چینی شده اما "ذغال چینی" که چند ماهی است وارد کشور شده مشتریان ویژه ای دارد.البته گفته می شود ذغال چینی برای کباب کردن استفاده نمی شود بلکه بجز قلیان به علت برخی دلایل فنی مصارف خاص خود را دارد!

جهت اطلاع

شیخ محمد یزدی فاسد معاون رئیس سیرک خبرگان که آقا زاده اش از خودش فاسد و غارتگر می باشد . ضمن اینکه یکی از رقبا و مخالفان رفسنجانی در سیرک مجمع خبرگان رهبری می باشد که نقشی هم بر زیر کشیدنش از رأس مجمع خبر گان داشته است . اکنون فاش کرده است که یکی از دلایل بر کاری رفسنجانی از رأس مجمع خبر گان خبری ضریب اختلاف رفسنجانی با پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که با کودتا رئیس جمهور شد تا بسوی رفسنجانی آنقدر کیش داده شود تا که در نهایت منتهی به جراحی وی از رأس سیرک مجمع خبر گان شد.

رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم از ارائه گزارشي از سوي كميسيون تحقيق مجلس خبرگان از اختلافات آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و احمدي نژاد به مقام معظم رهبري خبر داد آيت‌الله محمد يزدي با بيان ديدگاه‌هاي خود و تشكل متبوعش درباره آخرين تحولات سياسي كشور و نيز وحدت اصولگرايان براي انتخابات مجلس نهم گفت و گويي با نشريه "شما" ارگان حزب موتلفه، انجام داده و گفته است: براي همه روشن است كه آقاي هاشمي آقاي احمدي نژاد را قبول ندارد. اين موضوع را براي اولين بار مي‌گويم. به عنوان كميسيون تحقيق خبرگان جدا جدا پيش آقاي هاشمي و آقاي احمدي نژاد رفتيم تا موضوع اختلاف اين دو بزرگوار را تا حد امكان كم كنيم ولي به نتيجه درستي نرسيديم به خاطر اينكه استدلالها، غالبا استدلالهاي محكمي بودند؛ از دو طرف. شخصيت‌هاي دلسوز كشور، مسؤولان عالي رتبه نظام، بخصوص تعدادي از خبرگان محترم، اين مسائل را كه احساس مي‌كنند مي‌روند دنبال اينكه بتوانند حل كنند ولي وقتي به يك بن بست مي‌رسد ديگر چكار مي‌توانند بكنند؟ يك جلسه من خودم درخدمتشان بودم در هر دو جلسه من خودم هم حضور داشتم، حتي جريان و گزارش مفصل خدمت آقا داديم، هم گزارش اين جلسه و هم گزارش آن جلسه كه با هر دو بزرگوار داشتيم، تلاش كرديم كه اين اختلافات كمتر بشود، سعي كنيم انعكاس بيروني‌اش كمتر باشد ولي الان انعكاس بيروني‌اش هم تا حدود زيادي است. بنابر اين شخص آقاي هاشمي اين وضعيت را دارد، اختلافاتش هم با رئيس‌جمهور هست و ديگر حالا يك مدت باقي مانده دولت دهم را هم بايد با ايشان كنار آمد.

معين هنوز مي گويد سر كوچه مشاركت آش مي دادند! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/900121/2.htm#other207

پاسدار گماشته شریعتمداری با ترفند بازجویی یک تیر و چند نشان زدن جای رد تأئید کودتای تقلباتی در نمایش های خیمه شب بازی در عوض طلبکارانه هم صحه بر آمار های دروغین تقلباتی گذاشته است . هم زیرآب نظر رقبا را زده است . هم نظر سنجی های کودتا گران و سانسور چیان را مقابل نظر رقبا و منتقدان گذاشته است تا ثابت کند که درست گفته می شود توبه گرگ مرگ است.

نامزد ناكام حزب مشاركت در انتخابات رياست جمهوري سال 84 گفت انتخابات سالم نباشد راي نمي دهم.مصطفي معين در گفت وگو با يكي از نشريات زنجيره اي و در پاسخ به اين سؤال كه چرا روزه سكوت گرفته، اظهار داشت: اگر هم روزه سكوت گرفته باشم سعي كردم روزه عملي نگيرم. شعار اصلي من در انتخابات سال 84 «اصلاحات گامي به پيش» و «دموكراسي و حقوق بشر» بود. فعاليت هاي اجتماعي من در همين زمينه است. بايد تضمين هايي داده شود كه انتخابات سالم و عادلانه باشد. اگر نباشد مسئوليتي نمي بينم كه نه كانديدا شوم و نه رأي دهم كما اينكه در انتخابات مجلس هفتم و هشتم نتوانستم رأي دهم.يادآور مي شود مهدي كروبي چند ماه قبل انتخابات رياست جمهوري سال 88 و در حالي كه برخي مشاركتي ها به وي مي گفتند براساس نظرسنجي ها رأي نمي آورد و بايد به نفع نامزد آنان كنار رود، گفته بود: شما اين نظرسنجي ها را سركوچه تان مي گيريد. 4 سال قبل هم مي گفتيد طبق نظرسنجي هايتان، معين 17 ميليون راي دارد اما ديديم كه حتي او به دور دوم هم نرفت.

افشای ثروت افسانه‌ای خریدار خودروی احمدی‌نژاد .او هزار و دویست میلیارد به شبکه‌های بانکی کشور بدهکار است

گذشته از قیافه ها که داد می زند اینان چکاره هستند و چگونه یا از چه کانال وام هنگفت از بانک گرفته اند ؟ از سوی دیگرفشار همه جانبه بر روی پاسدار گماشته احمدی در راستای جدا کردن اطرافیان وی چیدن بر و بالش می باشد تاکه قدرت مانور تبلیغاتی در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم نداشته باشد . همچنین طرح سر مایه گذاری اش برروی رحیم مشایی که رئیس جمهور محلل دوران گذار باشد با شکست مواجه شود. بنا براین در بستر رقابت های باند ها مافیایی مدعیان اصول گریان کودتا گر است که مچ شیاد کلاهبردار خریدار پژوی قراضه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد با قیمت بس گزاف گرفته و رسوا شده است . در صورتی که هدف از اینگونه مچ گیری یا روشنگری ها خود پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد.
سوئیچ پژوی ۳۴ ساله دکتر احمدی‌نژاد به شخصی به نام ایثاری که اعلام شد وکیل خریدار خودرو است، تحویل شد.فردا fardanews : درحالی که نام و مشخصات خریدار خودروی شخصی دکتر محمود احمدی‌نژاد به طور رسمی اعلام نشده است هفته نامه سیاسی وابسته به یکی از نمایندگان حامی رئیس جمهوری اطلاعاتی از میزان اموال و دارایی‌های این خریدار را منتشر کرد.به گزارش فردا؛ اسفندماه سال گذشته رسانه‌های مختلف داخلی و خارحی خبر دادند که یک ایرانی با پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خودروی شخصی دکتر محمود احمدی‌نژاد را که به منظور تأمین مسکن معلولان به مزایده گذاشته شده بود را خرید.در همین راستا هفته نامه حميد رسایی نماینده حامی دولت در مجلس شورای اسلامی در شماره اخیر خود اینطور از ثروت افسانه‌ای این خریدار خودروی قدیمی خبر می‌دهد: شنیده شده است فردی که خودروی احمدی تژاد را خریداری کرده است در سال‌های گذشته تنها دارائیش یک سوله بوده که به عنوان انبار و کارهای کوچک صنعتی استفاده می‌کرده است. به تدریج نامبرده از طریق ارتباطات مختلف دولتی به ثروت کلانی دست پیدا می‌کند. وی در حال حاضر ۳۰درصد سهام بانک گردشگری و ۳۴درصد بانک سامان و بخشی از سهام ایران خودروی تبریز و شرکت هواپیمایی آتا را دارد.گفته می‌شود وی با هماهنگی بقایی و کمک عبدالله گل توانسته است تا پوشش این خطوط هواپیمایی (آتا) را بگیرد. وی در کارخانه‌های فولاد سهام دارد و قریب به هزار و دویست میلیارد به شبکه‌های بانکی کشور بدهکار است. گفته می‌شود که نامبرده جزو ۱۰ سرمایه دار بر‌تر کشور است.از سوي ديگر پیش از این نیز برخی سایت‌های خبری مدعی شده بودند خریدار کاپشن احمدی‌نژاد که پیشنهاد ۵۴ میلیون تومان برای این خرید را داده بود و گفتگوهایی نیز با رسانه‌ها نیز درباره اقدام خیرخواهانه خود داشته، فردی است به نام «مهدی ابراهیمی‌زاده» که فعالیت پررنگی در صنعت برج سازی و البته صنعت کنکور دارد.مهدی ابراهیمی‌زاده متولد شهر بن در آلمان در مراسم تحویل خودروی رییس جمهور خطاب به برنده مزایده اظهار داشت: من به عنوان یکی از دوستداران و علاقه مندان به رییس جمهور ایران خریدار خودروی شخصی وی بودم.وی همچنین اظهار داشت: پیشنهاد ۱۵۰هزار یورویی بالغ بر ۲۲۵ میلیون تومان از طرف من برای خرید خودروی رییس جمهور بوده است.ابراهیمی‌زاده همچنین گفت: در اختیار داشتن کاپشن رییس جمهور من را برآن داشت تا با پرداخت ۵۴میلیون تومان آن را به دست بیاورم

انتقاد تند سليمي نمين از اطرافيان رئيس جمهور:فروش ماشين احمدي ن‍ژاد قطعا يك فريبكاري بود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=51340

این گزارش خبری هم ادامه گزارش روشنگرانه ی قبلی می باشد . زیرا که به نظر می رسد پس از اینکه از پاسدار گماشته احمدی نژاد علیه ی رفسنجانی و جراحی کردن وی از رأس سیرک مجمع خبرگان رهبری باید به پایان رسیده باشد که چنین وی و اطرافیانش مورد. انتقاد واقع شده اند؟ ناگفته نماند که عباس سلیمی نمین همکار سابق پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری در درون نامه ی کیهان و کیهان هوایی است که بولتنی اطلاعاتی – امنیتی به شیوه ی بازجویی و اعتراف گیری زندان علیه ی مخالفین و مخصوص برون مرز بود. برای همین وی که شمشیرش را علیه ی رؤسای جمهور پیشین و اطرافیانی پاسدار گماشته احمدی نژاد بسته است . نمی گوید که اگر چنانچه دستگاه از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و تملق گویی و چاپلوسی و دروغ و نیرنگ و شیادی و شارلاتان بازی نباشد . امکان ندارد که سلسله مراتب بعدی قدرت و بدنه آن آلوده شود . چونکه هم گفته می شود ماهی ز سر گندیده گردد نه زدم . هم اینکه :خشت اول چون نهاد معمار کج ،تا ثریا می رود دیوار کج.

آقاي مشايي با همكاري شخصي كه با او مشغول كارهاي اقتصادي است، دست به اين بازي مسخره زدند، كه چيزي جز تحقير فكري مردم نبود؛ چرا كه ساده زيستي نياز به تبليغات اينچنيني ندارد، لذا مي‌بينيم حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به شدت جلوي كارهاي تبليغاتي را در اين خصوص مي‌گرفتندشفاف: رئيس مركز مطالعات و تدوين تاريخ معاصر ايران با مروري بر نقش تملق‌گويي در انحراف برخي دولت‌ها تأكيد كرد: نبايد بگذاريم اطرافيان رئيس جمهور با تملق‌گويي احمدي‌نژاد را از ما بگيرند.عباس سليمي‌نمين رئيس مركز مطالعات و تدوين تاريخ معاصر ايران در گفت‌وگوي تفصيلي با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، در مقدمه سخنان خود با آسيب شناسي و تبيين برخي جريانات و رويدادها، در سه دهه انقلاب اسلامي ضمن طرح اين پرسش كه چرا ما در كشور برخي از نيروهاي انساني كارآمد و توانمند خود را از دست مي‌دهيم و هنوز هم اين روند ادامه دارد، گفت: بايد در اين خصوص بررسي جدي صورت گيرد كه چه عواملي موجب مي‌شود كه آن توانمندي و قابليت افراد از بين برود.سليمي نمين اضافه كرد: در اوايل انقلاب تصور مي‌شد مگر مي‌شود يك فرد كه در طول عمر در مسير حق در حركت بوده به يكباره سقوط كرده و منحرف شود؛ اما به تدريج مشاهده كرديم كه قدرت هر چند مي‌تواند ابزار خدمت و خير و بركت باشد؛ ولي همين قدرت مي‌تواند در مسيري قرار گيرد كه در مقابل هدف اوليه دستيابي به قدرت باشد.* شخصيت‌هاي برجسته‌اي در طول انقلاب بر اثر تملق‌گويي و بزرگ جلوه دادن آنان از دست رفتندوي با تاكيد بر اينكه به تجربه ثابت شده است كه بسياري از تملق‌گويي‌هاي اطرافيان بر روي مسئولان تاثير گذاشته و در نهايت آنها را منحرف كرده است، اظهار داشت: شخصيت‌هاي برجسته‌اي در طول انقلاب بر اثر تملق‌گويي و بزرگ جلوه دادن آنان از دست رفتند.رئيس مركز مطالعات و تدوين تاريخ معاصر ايران با اشاره به دوران رياست جمهوري آقاي هاشمي و خاتمي پرسيد: چرا بايد گمان كرد كه شخصي مثل هاشمي رفسنجاني و خاتمي متأثر از تملق‌گويي اطرافيان خود شد، اما احمدي‌نژاد از اين قاعده مستثني است.*از مهمترين دلايل سقوط "بني‌صدر و منتظري " تملق‌گويي فريبكارانه اطرافيانشان بود"بني‌صدر و منتظري " از شخصيت‌هايي بودند كه سليمي نمين آنها را نمونه سقوط كرده بر اثر تملق اطرافيان برشمردو تاكيد كرد: قطعا در ماجراي آقاي منتظري تملق‌گويي اطرافيان تاثير بسيار زيادي داشت و بسياري از اين افراد حسابگرانه در اطراف وي جمع شدند و او را در برابر امام(ره) قرار دادند و اين درحالي بود كه منتظري فردي فعال و خدمت‌كرده به انقلاب بود؛ اما از طريق القائات دروغ و تملق‌گويي فريبكارانه و دادن اطلاعات غلط او را وادار كردند در مقابل خميني كبير(قدس سره) بايستد.سليمي نمين با گوشزد كردن اين نكته كه مطبوعات ما نبست به برخي تملق‌‌گويي‌ها و دادن نسبت‌هاي غير واقع حساس نيستند، خاطرنشان كرد: اخيرا در يك سي دي نسبت‌هايي به آقاي احمدي نژاد توسط برخي افراد داده شد كه وي را بعنوان شخصيتي خاص از اصحاب امام زمان (عج) معرفي كردند كه دستهايي پشت اين ماجرا قرار دارد و اين يك تملق آشكار است كه تاثيرات منفي زيادي ايجاد خواهد كرد؛ بنابراين رسانه‌ها بايد نسبت به كساني كه اين سي دي را توليد كردند و برنامه ريزي مي‌كنند واكنش نشان دهند.وي يادآور شد: در گذشته نيز عده‌اي به رئيس جمهورهاي گذشته نسبت‌هايي تملق آميز مانند امير كبير دوران، سردار سازندگي، انديشمند آزاد انديش و روشنفكر دادند و در زماني هم با القا اينكه هاشمي يك شخصيت ويژه است و بايد در كاخ زندگي آنچناني داشته باشد اين افراد را از آرمان‌هاي انقلاب دور كردند.*برخي اطرافيان آقاي احمدي نژاد مي‌خواهند اين شخصيت توانمند كشورمان را همچون شخصيت‌هاي گذشته از ما بگيرندرئيس مركز مطالعات و تدوين تاريخ معاصر ايران با انتقاد شديد از برخي تملق‌گويي‌هاي مشايي و رحيمي از آقاي احمدي‌نژاد، گفت: امروز نيز افرادي با زبان تملق اطراف رئيس جمهور هستند كه سعي دارند با بازي‌هاي فريبكارانه و تبليغاتي منافع سياسي و اقتصادي از آن به دست آورند كه در اصل مي‌خواهند آقاي احمدي نژاد شخصيت توانمند كشورمان را همچون شخصيت‌هاي گذشته از ما بگيرند.سليمي‌نمين در ادامه برنامه فروش خودرو رئيس جمهور توسط اطرافيان رئيس‌جمهور را قطعا فريبكاري خواند و تصريح كرد: آقاي مشايي با همكاري شخصي كه با او مشغول كارهاي اقتصادي است، دست به اين بازي مسخره زدند، كه چيزي جز تحقير فكري مردم نبود؛ چرا كه ساده زيستي نياز به تبليغات اينچنيني ندارد، لذا مي‌بينيم حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به شدت جلوي كارهاي تبليغاتي را در اين خصوص مي‌گرفتند.وي گفت: اگر به آقاي احمدي نژاد علاقه مند هستيم نبايد اجازه بدهيم او را از ما بگيرند؛ بايد جلوي اين افراد را كه اطراف او جمع شده‌اند بگيريم، چون خطاي سياسي و شرعي مرتكب مي‌شوند، لذا از امكانات دولت استفاده مي‌كنند تا آقاي مشايي را مطرح كنند كه اين خلاف است چرا كه كسي حق ندارد از بين المال براي رسيدن به قدرت استفاده كند.سليمي نمين تصريح كرد: تلخ‌ترين اتفاقي كه در حال وقوع است اين است متملقين اطراف هاشمي رفسنجاني، خاتمي و احمدي‌نژاد در آينده‌اي نزديك به هم پيوند خواهند خورد كه اين خطر جدي است كه مي‌بينيم.وي يادآور شد: زماني كه جريان چپ با كار گزاران دوران هاشمي در حال پيوند بود، من هشدار دادم كه در عرصه فعاليت‌هاي اقتصادي اينها در حال پيوند با يكديگر هستند، لذا امروز خطري بالاتر از پيوند عناصر لغزش يافته اطراف هاشمي رفسنجاني عناصر اقتصادي لغزشي يافته اطراف خاتمي نبود كه در نتيجه فاجعه فتنه 88 را به وجود آوردند، هر چند با هم اختلاف‌هايي داشتند اما داراي نقطه‌اي مشترك به نام "تملق گويي " براي استفاده مالي و پولي بودند.*جريان چپي كه به هاشمي فحاشي مي‌كرد در ادامه با او و اطرافيانش پيوند خوردند.اين پژوهشگر تاريخ معاصر ايران، خاطرنشان كرد كه تملق اين افراد از هاشمي و خاتمي به دليل شخصيت‌ آنها نبود بلكه به دليل نزديكي به كانون قدرت و رسيدن به منافع مالي و اقتصادي بود، كه با كمال تعجب ديديم جريان چپي كه به هاشمي فحاشي مي‌كرد در ادامه با او و اطرافيانش پيوند خوردند.سليمي نمين تصريح كرد: جريان متملق اطراف احمدي نژاد مانند مشايي و رحيمي علاقه مند به او نيستند، اما به دليل اينكه مي‌بينند نزديك شدن به رئيس جمهور مي‌تواند آنها را برخوردار از امكانات كند به او نزديك و از او تملق‌گويي مي كنند.وي پيش بيني كرد: در آينده بين همه جريان‌‌هاي سو استفاده گر اقتصادي تملق‌گو پيوند ايجاد خواهد شد؛ بنابراين در آينده فتنه بسيار بزرگي رقم خواهد خورد، لذا براي پيشگيري از اين هزينه‌هاي سنگين بايد نسبت به برخي مسائل حساسيت بالا نشان داده و اوضاع را رصد كنيم.* هر نوع تقدس دادن به قوه مجريه يك فاجعه است.گفت‌و‌گو از: محسن زيرك.

اختلاف 20 تا 500 برابری درآمد پرستاران با پزشکان

خوب از این شفاف تر به اعتراف غارتگری باشکاف عمیق طبقاتی و تبعیض شود که میان در آمد پزشکان و پرستاران چگونه است . در صورتی که خمینی شیاد و عوامفریب وعده ی حکومت مستضعفان و پابر هنگان داده بود و تأکید بر معنویات به جای مادیات می نمود؟

مهر : رئیس کل سازمان نظام پرستاری از اختلاف 20 تا 500 برابری حقوق پرستاران با پزشکان انتقاد کرد و گفت: به رغم اینکه 80 درصد خدمات نظام سلامت بر دوش پرستاران است اما نقش آنان در تصمیم گیریهای نظام سلامت تقریبا صفر است.غضنفر میرزابیگی در مراسم روز پرستار که عصر جمعه در تالار وزارت کشور برگزار شد، با اعلام اینکه حدود 170 هزار پرستار در بخشهای دولتی و خصوصی مراکز بهداشتی و درمانی فعالیت دارند، افزود: با این وجود جامعه پرستاری همچنان با مشکلات مهمی مواجه است.رئیس کل سازمان نظام پرستاری به تبعیض و فاصله حقوق دریافتی پرستاران و پزشکان اشاره کرد و افزود: این اختلاف درآمد بین 20 تا 500 برابر است.وی افزود: پرستاری هنوز در طرح ملی پزشک خانواده به درستی تعریف نشده است، قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اجرا نشده است.وی با عنوان این مطلب که 80 درصد خدمات نظام سلامت بر دوش پرستاران است، افزود: متاسفانه نقش پرستاران در سیاستگذاری و تصمیم گیری نظام سلامت تقریبا صفر است. بنابراین، ما خواستار ایجاد معاونت پرستاری در وزارتخانه های بهداشت و رفاه و حضور نمایندگان جامعه پرستاری در شورای عالی سلامت و شورای عالی بیمه هستیم.

یک سایت حامی احمدی‌نژاد خطاب به هواداران خامنه‌ای: کاری با احمدی‌نژاد کردید که با سفیانی دوست شد

اینهم نمونه ای از جنگ و رقابت و اختلاف و شکافی که میان پاسدار گماته احمدی نژاد و اطرافیان نزدیک وی با ولی وقیح نامشروع و آخوند های حکومتی وی و نماینده اش پاسدار شکنجه گر شریعتمداری وجود دارد .زیراکه این پاسدار در یادداشت روز خود در دروغ نامه ی کیهان آنگونه اطرافیان پاسدار گماشته احمدی نژاد که تهیه کنند گان فیلم ظهور نزدیک است را بر زیر تیغ اتهام برده است که تعبیر شده به کاری با این پاسدار گماشته احمدی‌نژاد کردید که وی مجبور شد با سفیانی که منظور پادشاه عریان و اطرافیانش است دوست شود.

دیگربان : سایت «دولت‌یار» وابسته به دولت نوشته که حامیان علی خامنه‌ای کاری با محمود احمدی‌نژاد کردند که وی مجبور شد «سفیانی» {دشمن امام زمان} را به دوستی بگیرد.سایت «دولت‌یار» روز شنبه (۲۰ فروردین) در واکنش به یادداشت انتقادی حسین شریعتمداری درباره «مستند ظهور» از وی و حامیان علی خامنه‌ای پرسیده است: «ببینید چه بر سر شعیب آورده‌اید که سفیانی را به دوستی گرفته است؟»در «مستند ظهور بسیار نزدیک است» که از سوی حامیان دولت تهیه شده، از احمدی‌نژاد با عنوان شعیب ابن صالح و از ملک عبد‌الله با عنوان «سفیانی» زمان ظهور امام دوازدهم شیعیان نام برده شده است.براساس روایات شیعی شعیب از یاران امام زمان و سفیانی از دشمنان سرسخت وی به شمار می‌روند.حسین شریعتمداری در یادداشتی که امروز در روزنامه کیهان منتشر کرده با حمله به این مستند٬ از تهیه کنند‌گان آن سوال کرده که چگونه می‌شود شعیب (احمدی‌نژاد) از سفیانی (ملک عبد‌الله) برای سفر به تهران دعوت به عمل آورد؟اشاره مدیرمسئول روزنامه کیهان به دعوت سال گذشته احمدی‌نژاد از ملک عبد‌الله پادشاه اردن برای سفر به ایران است که این سفر تاکنون به علت مخالفت علی خامنه‌ای صورت نگرفته است.سایت «دولت‌یار» در واکنش به این یادداشت روزنامه کیهان٬ نوشته که حسین شریعتمداری «از بس تحلیل‌های امنیتی-اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی» ارائه کرده٬ دچار سوء تفاهم شده است.این سایت نوشته که «کیهان همه را منافق، منحرف، جاسوس، مخملی و... می‌داند مگر خلافش ثابت شود و البته مثل همیشه سندش هم موجود است.

افشاگرى ويكي ليكس راجع به كمك مالى ايران به نبيه برى و جنبش او
"
رهبر جنبش امل و خانواده اش از اجاره نشينى به زميندارى رسيده اند"

آنقدر تاریخ اینگونه کمک ها که در راستای اهداف خاص می باشد طولانی و گسترده و زیاد می باشد که مردم معترض ایران در تظاهرات ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد برای فاش کردن این سیاست حاتم بخشی و چوب تاراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و باج دادن های کلان موجب شد تا برتوی خیابان ها فریاد زدند نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران . انگاری که ان روشنگری نشادر در جای خاص ولی وقیح و سایر حامیان صشان ریخته شد که داد و هوارشان بر آسمان بلند شد.

العربیه.نت : يك روزنامه فرانسوى زبان چاپ لبنان، به نقل از اسناد ويكيليكس پرده از كمكهايى از تهران به رهبرى جنبش امل برداشت كه به شدت بر جايگاه اين تشكيلات اثر گذاشته است.بنا به نوشته روزنامه "لوریان لوژور" تهران ماهانه چهار صد هزار دلار کمک مالی به نبيه برى رئیس پارلمان لبنان و رهبر جنبش امل حواله مى كند.بر اساس يك تلگرام دیپلماتیک مخابره شده توسط جفری فلتمن سفیر پيشين امريكا در بيروت، دو شخصیت شیعی مستقل به نام های محمد عبید و محمد عبدالحمید بیدون (وزير پيشين)، به اين سفير گفته اند كه "نبيه برى با دريافت اين كمك ها به پيروى از حزب الله گراييده و همه دستورها را اجرا مى كند. لذا او اعتبار پيشين خود را در جامعه از دست داده است.آن طور كه روزنامه لبنانى لوریان لوژور به نقل از گزارش محرمانه منتشر شده در ويكيليكس آورده، محمد عبید فاش کرده نبیه بری ماهانه چهارصد هزار دلار از ایران دریافت می کند ولى تنها یک چهارم آن را به فعاليت حزبى و تامين مالى هوادارانش اختصاص مى دهد.طبق گزارش، بنا به گفته محمد عبید، ثروت نبيه بری و اعضاى خانواده اش به دو میلیارد دلار مى رسد، و اين خانواده از بزرگترين مالكان زمين در جنوب لبنان به شمار مى روند.حال آنكه نبيه برى 20 سال پيش در يك آپارتمان اجاره اى مى زيست و جنبش او اصولا به عنوان يك حزب سياسى و يك نهاد اجتماعى كه قرار بود "اميدى براى مستضعفان لبنان" باشد توسط موسى صدر تشكيل گرديده است."لوریان لوژور" در شماره اينترنتى امروز جمعه 8-4-2011 خود، نوشت كه جنبش امل ادعای ویکيلیکس را تکذیب کرده است. بنابر گزارش اين روزنامه، جنبش امل با صدور بیانیه ای در روز پنجشنبه 7-4-2011 اعلام کرد كه اين گزارشها "بخشى از تبليغات هماهنگ عليه جنبش امل و بخصوص نبیه بری است و غرض از آنها مخدوش کردن چهره وزرا و نمايندگانى است كه وابسته به اين جنبش اند.يادآور مى شود حزب الله لبنان كه اكنون حزبى مسلح و قوى در جنوب لبنان است در اوايل دهه 1980 از دل جنبش امل بيرون آمد و شامل عناصرى از اين جنبش شد كه به ايران نزديكى بيشترى نشان دادند. بعدها بين اين دو نيروى شيعى درگيريهاى خونينى پيش آمد. جنبش امل با فلسطينيان پناهنده در لبنان نيز منازعات خونينى داشت.

سخنگوي گردان‌هاي القدس در گفت‌وگو با فارس:صهيونيست‌ها از خطوط قرمز عبور كردند؛ پاسخ مقاومت كوبنده خواهد بود.خبرگزاري فارس: سخنگوي گردان‌هاي القدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي فلسطين با هشدار به رژيم صهيونيستي نسبت به افزايش تجاوزات عليه شهروندان غزه تأكيد كرد كه دامنه حملات موشكي به شهرهاي اين رژيم را گسترش خواهند داد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001200912

اینگونه تحریکات و تهدید کردن مکمل سیاست به نبی بری پول کلان دادن است د تا با پیوستن به شیخ حسن نصر الله و حزب الله لبنان و حمایت کردن شان از حماس سیاست گشودن جبهه ی جنگ افروزی تنش آفرینی در منطقه را دنبال کنند تا فضا برای عبور از بحران های همه گیر مرگ آور برای حاکمان رژیم ضد بشری ایران به وجو آید

مشاور نخست وزیرعراق: عراق دیگر حاضر به تحمل حضور مجاهدین خلق ایران در کشور نیست

این چنین سیاست ها که مشابه و آن روی سکه سیاست دو گزارش خبر قبلی می باشد که از سوی نوری مالکی مزدور و دست نشانده ی حاکمان تهران با همیاری دیپلمات تروریست حسن دانائی در بغداد و سپاه قدس علیه ی مخالفان حاکمان ضد بشر منفور ونامشروع در عراق دنبال می شود.

رادیو فرانسه : نوری المالکی، نخست وزیر عراق، از سفیران کشورهای عضو اتحادیۀ اروپا خواسته است اعضای سازمان مجاهدین خلق را در هر جا که می خواهند جای دهند چرا که عراق دیگر حاضر به تحمل حضور آنان در این کشور نیست.در پی بروز زد و خورد میان ارتش عراق و اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در اردوگاه اشرف در ٨٠ کیلومتری شمال بغداد، علی موسوی - یکی از مشاوران نخست وزیر عراق- در گفتگو با خبرگزاری فرانسه از سازمان مجاهدین خلق ایران با عنوان یک سازمان تروریستی یاد کرد و گفت عراق نمی تواند حضور این سازمان در عراق را که به روابط این کشور با ایران لطمه می زند دیگر تحمل کند.مشاور نوری المالکی ادعا کرد که افراد ارتش برای اجرای یک تصمیم دادگستری عراق مبنی بر بازگرداندن زمین های همجوار اردوگاه به صاحبان اصلی آن به محل اعزام شده بودند اما چون مورد حمله قرار گرفتند به این حمله پاسخ دادند.در پی تیراندازی افراد ارتش عراق به سوی اعضای سازمان مجاهدین خلق که مسلح نیستند، وزیر دفاع آمریکا و کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان از دولت عراق خواستند در این مورد از خود خویشتن داری نشان دهد.دولت عراق و منابع بیمارستانی از ٣ کشته و ٢٧ زخمی در این رویاروئی نابرابر خبر داده اند (با توجه به فیلمهایی که در Youtube است نادرست بودن ادعای مقامات عراقی آشکار است. در ضمن مجاهدین اسامی و عکسهای کشته شدگان را منتشر کرده اند.) اما شورای ملی مقاومت که سازمان مجاهدین خلق ایران جزء اصلی تشکیل دهندۀ آن است شمار کشته ها را ٣١ و تعداد زخمی ها را ٣٠٠ نفر اعلام کرده اند. به گفتۀ علی موسوی، نوری المالکی- نخست وزیر عراق، از سفیران کشورهای عضو اتحادیۀ اروپا خواسته است اعضای سازمان مجاهدین خلق را در هر جا که می خواهند جای دهند چرا که عراق دیگر حاضر به تحمل حضور آنان در این کشور نیست.اردوگاه اشرف در حدود ٣٥٠٠ تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق را در خود جای داده است

ناآرامی و ترور در عراق

بدون شک سر نخ اینگونته اقداما ت تروریستی وناامن کردن عراق که اززمان اشغال نظامی عراق شروع و تا حال ادامه داشته است در بیت جماران و پاسداران است . چونکه از طریق سپاه قدس و سفارت رژیم ضد بشری در بغداد هدایت می شود. چونکه در راستای اهداف کثیف خود عراق را تبدیل به با تلاق و حیات خلنوت خودشان و مر کز کانون صدور تروریسم و بحران به منطقه کرده اند

فرارو- افراد مسلح ناشناس روز گذشته یک فعال حقوق بشر و رئیس یک ایستگاه تلویزیونی را به قتل رساندند.به گزارش سرویس بین الملل فرارو به نقل از سی ان ان- وزارت کشور عراق گفته است «طه حمید» مدیر تلویزیون «المسار» و «عابد فرهاد طیاب» رئیس یک انجمن حمایت از زندانیان سیاسی عراق روز گذشته در جنوب بغداد توسط افراد ناشناس ترور شدند.طه حمید همچنین یک عضو ارشد «حزب الدعوه» بود که بلافاصله پس از شلیک افراد ناشناس در ماشین اش کشته شد.از سوی دیگر با فرارسیدن هشتمین سالگرد سقوط صدام حسین در شهرهای عراق تظاهراتی به همین مناسبت برپاشد. از جمله در شهر فلوجه هزاران تظاهر کننده خواستار آزادی زندانیان سیاسی و خروج نیروهای خارجی شدند. آنها پلاکاردهایی با خود حمل می کردند که دخالت کشورهای خارجی را در عراق محکوم می نمود.مقتدا صدر، روحانی رادیکال شیعه نیز با صدور بیانیه ای در سالگرد سقوط صدام حسین، به نیروهای امریکایی حاضر در عراق هشدار داد چنانچه طبق برنامه زمان بندی شده تا پایان امسال عراق را ترک نکنند به شبه نظامیان خود دستور خواهد داد تا عملیات نظامی علیه آنها را از سر بگیرند

بقايي بعد از مشايي ركورد دار پست هاي مهم دولتي شد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=51302

مشخص است که پاسدار گماشته احمدی نژاد همه تخمرغ هایش رادرون یک سبد نمی گذارد که اگر چنانچه مجبور به جراحی و خراطی شد دچار مشکل نشود.

رییس جمهور در احکام جداگانه ای حمید بقایی، رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را با حفظ سمت به عنوان معاون امور اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد