گزارشات تصویری تناقض آمیز

10 اردیبهشت - 90

حضرات آیات فرهنگی، لطفا بیدار شوید! + عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=54333

این هشدار های نقد آمیز پیرامون صحنه های ضمیمه شده ی دختران که پیش مقدمه ی هشدار دادن به حضرات آیات فرهنگی یا همان منادیان ومدافعان فتوا دهنگان رو سری یا توسری می باشند که حاصل عملکرد 32 ساله ی مبارزه با بی حجابی و شبیخون فرهنگی ماهواره ای شان اکنون چنین ثمر داده است . زیرا که منتهی به شرایط کنونی شده است . بزبانی دیگر شکست آشکار این سیاست چماق کشی و در آمدن آشکار تق مبارزه با بی حجابی و ماهیت فلسفه ی ابزار چماق کردن دین فروشان حاکم و بی اعتبار شدن بیشتر ولی وقیح نا مشروع می باشد . از سوی دیگر اعتراف شده است که شکاف عمیق طبقاتی و تقسیم بندی کشور به دو قشر اکثریت فقیر و محروم و اقلیت وابسته به دزدان وغاتگران حاکم و شرکا می باشند که با ثروت های نجومی باد آورده می توانند بهترین لباس های مد روز گرانبها به پوشند . مشروط بر اینکه با اینگونه لباس پوشیدن نوعی مبارزه یا دهان کجی به جنایتکاران حاکم نیز می باشد . بنابراین اینگونه جیغ بنفش کشیدن و فغان بر پا کردن وهشدار به فسیل ها ومتحجران و زن ستیزان حوزوی و حکومتی دادن که هدف سرکوب و اختناق باز هم بیشتر می باشدجز نمایان کردن ضعف آشکار حاکمان به بن بست و پایان راه رسیده مشکل دیگری را در زمینه ی مبارزه با بی حجابی برای شان حل نمی کند.

از زمانی که گدایان در سریال ها، چادری شده اند و متمولین و ثروتمندان خانم های «های کلاس»ی هستند که نماد مترقی بودنشان مانتویی بودن و ذره ای از موی از زیر روسری بیرون ریخته شده شان است، دیگر دختر نوجوان دوره دبیرستانی. . بولتن نیوز: این روزها بد حجابی یکی از معضلات اساسی فرهنگی جامعه است.مسئولان فرهنگی کشور پس از یک دهه خواب غفلت، ناگهان خود را در برابر موجی از بد حجابی و در بعضی نقاط تهران بی حجابی و گاها فساد جنسی علنی در سطح شهر مواجه دیدند.حتی تذکرات جدی مقام معظم رهبری هم در چندین سخنرانی نتوانست خواب سنگین غفلت را از چشمان فرهنگی مسئولان دور کند و امروز متاسفانه شاهد برخورد قهری با معضل بد حجابی هستیم.آیت الله جوادی آملی در جایی فرمودند ریشه بد حجابی جهالت است.

عکس / کودکان فراموش شده شهر. بچه‌های اعماق؛ نگاهی به وضعيت کودکان کار در ايران

حال این تصاویر را با فرم لباس های دختران و پسران شیک و مد روز پیش قبلی مقایسه کنید تا به عمق شکاف عمیق طبقاتی در جامعه پی ببرید و بیشتر متوجه عوامفریبی خمینی شیاد شوید که در ابتدای انقلاب وعده ی حکومت مستضعفان و پا بر هنگان را داده بود. اما اکنون پس از 32 سال سپری شده از آن پیام وارونه حاصل آن جمله قصار خمینی شیاد و جانشین وپیروانش منتهی به زنان چادر سیاه حجاب برتر گدایان اشاره شده در گزارش تصویری فوق و کودکان این چنین کودکان فقیر و محروم موسوم به کار شده است. حال بماند دولت مدعی اصول گرا که ادعای ساده زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران دارد و ولی وقیح یا لوطی جمارمان همیشه نشئه پس از خود سازی بر سر منبر می رود تااین بلند گوی پاسداران کود تاگر روضه خوانی کند و پیام یا فتواهای عوامفریبانه ی نوروزی سال عدالت امام علی و نو آوری و شکوفائی اقتصادی و جهاد اقتصادی و صرف جویی در اصراف صادر نماید. همچنین فرمان منشور 8 ماده ای مبارزه با فقر و بیکاری و رشوه و رانت خواری و بیکاری دهد . ولی در عمل شرایط درست وارونه بوده است . عجیب تر اینکه کسی هم پاسخ نمی دهد که ریشه ی تبعیض و بی عدالتی نهاد ینه شده در جامعه چیست؟ اکنون پرسش است که کدام دین و آیین و قانون و مرام ومسلکی می پذیرد که کودکان دختر و پسربه جای مدرسه رفتن و حضور داشتندرکلاس های درس باید در کار گاه تولید ی پوشاک استثمار شوند تا بتوانند در کنار خانواده فقط زنده بمانند . یااینکه همچون اسب گاری بار بری نمایند؟ بلی کدام انسان شرافتمندی این صحنه های تناقض آمیز را می بیند و باز هم قبول می کند این رژیم ضد بشری دین فروش و عوامفریب و استثمار گر مشروعیت دارد ونمی بایست به حکومت دمکراتیک تغییر کند تا به رشد شتابدار شکاف عمیق طبقاتی و اینگونه پدیده های شوم بهر کشانه از کودکان کار پایان داده شود؟ البته آنانی که منافع کلان دارند و از جنس ولی وقیح نا مشروع می باشند صحنه بر اینگونه صحنه ها خواهند گذاشت و آن را یک امر طبیعی تعبیر و تفسیر می کنند؟

فیلم / نیروهای مسلح سوریه بسوی مردم آتش گشودند، امروز 9 اریبهشت (2 فیلم)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32081

مشخص است که هر چه تظاهرات ضد حکومت بشر اسد در سوریه ادامه می یابد و بیشتر دامنه ی آن به عراق کشاتنیده می شود در صورتی که پاسداران کودتا گر و حزب الله لبنان و سپاه قدس در سر کوب و ضرب و شتم تظاهر کنند گان در هردو کشور حضور دارند . ولی چون بازتاب خبر این چنین تظاهرات های ضد حکومتی در سوریه و عراق در رسانه و مطبوعات رژیم فاشیستی مذهبی و تروریستی ایران ادامه نمی یابد و بشدت سانسور می گردد . موجب می شود تا که بیشتر اثبات گردد که حاکمان تهران بیشتر نگران ووحشت زده از سونوشت بشار اسد هم پیمان و مزدور نوری مالکی گماشته ی خود در عراق می باشد که که عراق را تبدیل به حیات خلوت حاکمان تهران کرده است .

برندگان مناقصه پل خلیج فارس : برندگان قرارداد یك میلیارد دلاری تنها 27000دلار سرمایه دارند و در سال جاری تاسیس شده اند و تا كنون هیچ پروژ ه اجرایی در این زمینه نداشته اند! + عکس

اینهم یک نمونه ی دیگر از شیوه ی غارتگری و رانت خواری و باند بازی می باشد که جزو مشتقات و زیر مجموعه ی تکمیلی سیاست چوب حراج بر مناب و ذخایر کشور زدن می باشد . حال اینگونه واگذاری به چاب به چاب را با دو صحنه ی تصویری کودکان کار دختر و پسر فوق مقایسه کنید تا باز هم بیشنتر متوجه شوید که ساختار مافیایی رژیم ضد بشری عوامفریب دین فرش وو ارونه گوی چگونه می باشد؟

به گزارش بورس نیوز از محل بازگشایی پاكتهای مناقصه پل خلیج فارس در بلوار اسفندیار (دفتر مركز امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی) كنسرسیومی به رهبری پترو ساحل توسعه خلیج فارس + شركت هدایت سرمایه گذاری ایده برنده این مناقصه شده اند و حمید بقایی معاون رییس جمهور ضمن اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار امیدواری كرده كه پیمانكاران داخلی به بهترین نحو این پروژه را به انجام رسانند.رقم دقیق اجرای پروژه 650 میلیون یورو است كه 15% آن را دولت تعهد كرده و مابقی از طریق تامین اعتبار كنسرسیوم سرمایه گذاری می شود و پروژه باید طی سه سال انجام شود و از پایان سال جاری كلید می خورد.در ضمن در این جلسه علیرضا موحدی معاونت توسعه و مدیریت حقوقی و امور مجلس رییس جمهور و سید رضا موسوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند.معاون رییس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز در خصوص احتمال استفاده از توان فنی صدرا و ماشین سازی اراك در این پروژه گفت : قطعا توان تخصصی این دو شركت بالاست اما استفاده از توان آنها در این پروژه منوط به نظر برندگان مناقصه است.به این تصاویر تاسف انگیز نگاه كنید و بیاندیشد كه چگونه در زمانی كه این همه شركت با سهامداران فراوان و سرمایه كلان در كشور وجود دارد ساخت چنین پل عظیم و ملی به دو شركت كاغذی كه یكی تنها چند روز و دیگری چند ماه قبل تاسیس شده و با سرمایه اندك و حتی 100 هزار تومانی ثبت شده اند واگذار می شود؟ واقعا سرنوشت پروژه ای با این منوال به كجا خواهد انجامید؟آیا سهامداران و اعضای هیات مدیره این شركتها جز از مابهترون هستند كه با سرمایه 100 هزار تومانی به جنگ ساخت پروژه 650 میلیون یورویی می روند؟آیا این استعمار پیمانكاران توانمند كشور نیست كه پروژه ملی بدست شركتهای كاغذی بیافتد و آنها با پیمانكاران توانمند كشود قرارداد دست دوم ببندند و از این طریق ره صد ساله را یك شبه بروند؟آیا علاج واقعه قبل از وقوع نباید كرد و از همین ابتدا جلوی این رویه ناصواب در پروژه را گرفت تا در سالهای بعد به مشكلهای مختلف بر نخوریم و دوباره شاهد تاخیر های طولانی بهره برداری از این سازه ملی نباشیم.شركتهای صدرا نور و شركت ساختمانی وریج كه سهامدار اصلی شركت سرمایه گذاری ایده پارس یكی از برندگان مناقصه است نیز متعلق به خانواده ایرانی شاد است و با توجه به اینكه هر دو شركت سایت اینترنتی دارند سابقه آنها در ایجاد پروژه های ساختمانی است و نه پروژه های ملی و تجهیزاتی!