گزیده خبر های 23 فروردین 90 قسمت - 2

درخواست سرکرده گروهک منافقین از آمریکا

سایت پاسدار شهر دار تهران قالیباف همچون همتا یانش پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان و سایت تابناک پاسدار سبز علی رضایی و ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتا گر خبر گزاری دروغ پرداز فارس کورس گذاشته است تا این سایت پاسدار شهردار تهران همچون همقطاران پاسدارانش بطور سسیستماتیک علیه ی مجاهدین فعال شود و در کنار اینان دست به جو سازی و خوشرقصی بزند و دم برای ارباب ولی وقیح تکان دهد. زیرا پاسدار قالیباف همچون پاسدار رضایی که خودش را نامزد بازار مکاره ی دوره ی نهم کرده است .خودش را برای نامزدی دو باره ی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم آماده می کند. بنا براین شرط ورود به صحنه ی رقابت و بالا بردن موفقیت خودشان در تلاش همآهنگ علیه ی مجاهدین به خصوص مجاهدین اشرف می باشد . برای همین برای ماستمالی کردن زد و بند های پشت پرده با آمریکا که تهاجم جنگی جنایت علیه ی بشریت در اشرف شد که ریش ولی وقیح و دت نشانده اش نوری مالکی گیر است . همچنین محو کردن نقش فعال کردن لابی ها و مهره های نفوذی و اعزامی به آمریکا همچون طلبه محسن کدیور و اکبر گنجی تا که آنگونه عریضه نویسی و تبلیغات کنند تا مانع خروج نام مجاهدین از لیست سیاه تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا شود . لذا سایت شهردار تهران پاسدار قالیباف وظیفه دارد همچون سخنگوی وزارت بد نام اطلاعات این چنین دست به شارلاتان بازی و وارونه گوئی بزند .

با وجود حمایت های گسترده محافل رسانه ای و مقامات آمریکا و غرب از گروهک تروریستی مجاهدین خلق، رجوی انتظارات بیشتری را از آن‌ها مطرح کرده و خواستار ورود جدی و حمایت های عملی از گروهک مجاهدین خلق شده است شبکه ایران: سرکرده گروهک تروریستی مجاهدین خلق اقدام ارتش عراق علیه این گروهک را که بر اساس قانون اساسی عراق انجام شده، 'جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی' خواند.مریم رجوی در سخنان جالبی پاسخ مسلحانه اعضای گروهک متبوعش را به ارتش عراق، "حماسه دفاع از آزادی و شرف مردم ایران" توصیف کرده است.بر اساس اطلاعیه ای که گروهک مجاهدین خلق برای «الیوم السابع» ارسال کرده، مریم رجوی در سخنان جالبی پاسخ مسلحانه اعضای گروهک متبوعش را به ارتش عراق، "حماسه دفاع از آزادی و شرف مردم ایران" توصیف کرده است.با وجود حمایت های گسترده محافل رسانه ای و مقامات آمریکا و غرب از گروهک تروریستی مجاهدین خلق، رجوی انتظارات بیشتری را از آن‌ها مطرح کرده و خواستار ورود جدی و حمایت های عملی از گروهک مجاهدین خلق شده است.وی همچنین تأکید کرده که امریکا و اتحادیه اروپا و همچنین سازمان ملل متحد، از پنج روز قبل به‌طور کامل از تمامی جزئیات نقل و انتقالهای نظامی و آماده‌سازی‌های ارتش عراق برای حمله به اردوگاه اشرف مطلع بوده‌اند.رجوی در پایان با اشاره به همین موضوع تاکید کرده که دولت آمریکا به تک‌تک ساکنان اشرف در رابطه با حفاظت آنان به‌صورت مکتوب تعهد داده است و الآن بایستی در برابر تعهداتش مسئول باشد.اما دولت آمریکا در حالی به اعضای گروهک تروریستی منافقین برای تامین امنیت آنان "تعهد مکتوب" داده است که هم اکنون نام این گروهک در لیست سازمان های تروریستی کاخ سفید قرار دارد.واشنگتن که مدعی مبارزه با تروریست هاست، هنوز توضیحی درباره تعهدش در تامین امنیت گروهک منافقین نداده است. آمریکا از چندین سال پیش افغانستان را به بهانه مبارزه با تروریست ها اشغال کرده است؛ اقدامی که به کشتن زخمی شدن صدها هزار افغانی منجر شده است.

گزارش كامل فارس از تجمع دانشگاهيان دانشگاه تهران؛ارمغان خيزش‌هاي منطقه دولت‌هايي اسلامي و مردمي خواهد بود.خبرگزاري فارس: دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه تهران در اعتراض به كشتار مردم بحرين توسط آل‌سعود و آل‌خليفه امروز در اين دانشگاه تجمع كردند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001231903

کودتا گران در مانده و مستأصل شده همه ی ساندی خوران حوزوی و بسیجی و ارگان های سرکوبگر و بازاری و نفوی های دانشگاهی را بسیج نموده اند تا که عله ی بحرین و عرسان بعنوان اهرم چماق و تهدید مورد استفاده واقع شوند.

به منظور اجراي حكم رهبري براي ريشه‌كني بي‌سوادي مشخص شد.2 ميليون بي‌سواد 10 تا 49 ساله؛ اعلام آمار دقيق بي‌سوادان تا پايان خرداد 90خبرگزاري فارس: معاون وزير آموزش و پرورش و رئيس سازمان نهضت سوادآموزي كشور با اشاره به حكم مقام معظم رهبري براي ريشه‌كني بي‌سوادي تا پايان برنامه پنجم توسعه، گفت: بر اساس بررسي‌هاي اوليه بيش از 2 ميليون بي‌سواد 10 تا 49 ساله در كشور وجود دارند اما آمار دقيق تا پايان خرداد اعلام مي‌شود

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001231838

در صورتی که بیش از 4 میلیون دانش آموز بدلیل فقر اقتصادی قادر به مدرسه رفتن نمی باشد . بنابراین اینگونه آمار هم هممچون آمار معتادین و مصرف کنند گان مواد مخدر و سایر ادعای عجیب و غیب دروغ دیگری می باشد.

احمدی‌نژاد: به حال مشایی غبطه می‌خورم

پاسخ دندان شکن دادن پاسدار گماشته احمدی نژاد به منتقدان دولت و به خصوص مخالفان مشایی و رحیمی اینگونه داده شده است . البته اثبات هم شده که ادعای مبارزه بافساد اقتصادی یعنی غبطه خوردن به رفتار مشایی ول اختلاس گر میلیاردی شبانه روز زحمت کشیدن برای اختلاس گری محمد رضا رحیمی میلباشد

مشرق نوشت: در جلسه اخیر هیئت دولت که با حضور مقامات اجرایی کشور در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد دکتر احمدی نژاد رییس جمهور بار دیگر به دفاع از مشایی رییس دفتر و رحیمی معاون اول رییس جمهور پرداخت. یکی از سایتهای نزدیک به معاون اول رئیس جمهور در خبری از این جلسه نوشت: رییس جمهور در این جلسه با یادآوری خدمات معاون اول خود گفت : رحیمی در ارائه خدمت شب را از روز نمی شناسد و آنقدر در پیگیری امور دقت دارد و وقت می گذارد که همکاران خسته می شوند ولی ایشان خستگی نمی شناسد.بارها ساعت های انتهایی شب با من تماس می گیرد و می پرسد آیا موردی برای پیگیری مانده است؟! روحیه ایشان برای خدمت این گونه است.رییس جمهور در ادامه به فعالیت های مهندس مشایی اشاره کرد و گفت وقتی این همه هجمه و تخریب را علیه مشایی می بینم به حال او غبطه می خورم . مشایی انسان زلالی است و برای خدمت از آبروی خودش مایه گذاشته است

اتحاديه اروپا 32 مقام ايرانی را تحريم می‌كند

می بایست به جای اینگونه اقدامات که شامل باندهای مافیایی کنونی می شود ونه مهره های قبل از اینان را در بر می گثرد . می بایست که با این رژیم ضد بش مهار و اصلاح پذیر مورد تحریم همه جانبه و قطع رابطه ی دیلماتیک شود ودر اقدام اخراج نمایندگی اش از سازمانملل دنبال شود.

.اين امر اتحاديه اروپا را مجبور ساخته است كه ممنوعيت رواديدي و مسدود كردن دارايي‌ها را براي 32 مقام ايراني در نظر بگيرد.فارس: وزير امور خارجه انگليس گفت اتحاديه اروپا با اعمال تحريم بر 32 مقام ايراني به دليل آنچه نقض حقوق بشر خوانده شده، موافقت كرده است.به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، "ويليام هيگ " كه براي شركت در نشست وزراي خارجه اتحاديه اروپا به لوكزامبورگ سفر كرده است مدعي شد ايران در طي قيام‌هاي به وجود آمده در شمال آفريقا و خاورميانه سركوب بيشتري به كار برده است.وي همچنين گفت اين امر اتحاديه اروپا را مجبور ساخته است كه ممنوعيت رواديدي و مسدود كردن دارايي‌ها را براي 32 مقام ايراني در نظر بگيرد.وزير خارجه انگليس ادامه داد كه كشورهاي اتحاديه اروپا امروز توافق كردند تا اقدامات بيشتري عليه 32 نفر كه به نظر ما مسئول و عامل نقض حقوق بشر در ايران هستند به اجرا در آورد.

علت سفر سفیر ایران در سازمان ملل به مصر

اینهم فاش شدن ماهیت سیاست کثیف یک بام و دو هوا یا با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن که با آمریکا و مصر دنبال شده است . زیرا که از یک سو ادعای دشمنی با این دو کشور ی می شود ولی از سوی دیگر در پشت پرده طور دیگری رفتار می شود..

آقای خزاعی با توجه به این مسئولیت هر سال برای شرکت در جلسات به مصر سفر داشته و بر همین اساس سفر اخیر وی طبیعی است مهر: یک منبع آگاه در دفتر حفاظت از منافع ایران در مصر در خصوص سفر سفیر ایران در سازمان ملل به قاهره ضمن اشاره به طبیعی بودن این سفر با توجه به عضویت خزاعی در بانک ایران و مصر بر اهمیت این سفر در شرایط جاری تاکید کرد.این منبع مطلع گفت: سفر خزاعی سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل به قاهره با توجه به عضویت وی در هیئت مدیره بانک ایران و مصر انجام شده است.وی افزود: آقای خزاعی با توجه به این مسئولیت هر سال برای شرکت در جلسات به مصر سفر داشته و بر همین اساس سفر اخیر وی طبیعی است.وی در عین حال بیان داشت: باتوجه به تحولات اخیر مصر و اظهارات وزرای خارجه ایران و مصر درباره از سرگیری روابط سفر خزاعی حایز اهمیت است.در این سفر احتمالا دیدارهایی بین خزاعی و مقامات مصری برگزار خواهد شد.

. این دو مورد گزارش خبری زیر هم جزو آثار خیرات و برکات ناشی از حذف یا جراحی کردن یارانه های دولتی برای جبران کسری بودجه می باشد.

یارانه ها اندازه نان ها را کاهش داد

ایران کارگر : از زمان اجرایی شدن حذف یارانه ها اندازه ی انواع نان ها کاهش پیدا کرده است. به طوری که علاوه بر گران شدن نان های بربری،تافتون،سنگک ولواش اندازه ی هرکدام از این نان ها نیز کاهش یافته است برخی گزارش های دریافتی حاکی از این است که از طول نان های بربرس وسنگک بین 5 تا 10 سانتی متر کاسته شده است واز قطر نان های تافتون نیز حدود 5 سانتی متر کاسته شده استاین درحالی است که نان های لواش نیز نسبت به زمان یارانه ها بسیار نازک تر وبی کیفیت تر از قبل شده اند.به نظر می رسد افزایش نرخ آرد،حمل ونقل،سوخت وبرق وآب موجب شده که نانواها اقدام به تغییر در اندازه نان ها کنند .

480 هزار نفر در بوشهر بیکار می‌شوند

ایلنا: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت لغو قانون کالای همراه ملوان یا ته لنجی، 480 هزار نفر در استان بوشهر بیکار می‌شوند. به گزارش ايلنا به نقل ازهفته‌نامه «اتحاد جنوب»بوشهر، "سیدمحمد مهدی‌پور فاطمی" در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان بوشهر اظهار داشت: موضوعات مرتبط با استان به ویژه کالای همراه ملوان باید در خود استان بررسی و در مورد آن تصمیم‌گیری شود در غیر این صورت نتایج مورد نظر مردم استان به‌دست نمی‌آید. وی افزود: تمام فرمانداران شهرستان‌های ساحلی استان بوشهر مایل به حل موضوع ته‌لنجی و حمایت از ملوانان هستند. نماینده دشتی و تنگستان با بیان اینکه کالای همراه ملوان یا ته‌‌لنجی قاچاق نیست، تصریح کرد: در حال حاضر 85 هزار نفر به صورت مستقیم در موضوع ملوانی و صیادی در استان بوشهر مشغول به کار هستند. پورفاطمی خاطرنشان کرد: بندر گناوه به عنوان یکی از بنادری که ملوانان در آن کالای همراه ملوانی وارد می‌کنند در نوروز امسال 14 میلیارد تومان گردش مالی داشته و یکی از عوامل مهم این گردش مالی ورود کالای همراه ملوان بوده است.

نمایش فیلم حمله نیروهای عراقی به اشرف در زندان گوهردشت

این نمایش که بدون شک نتیجه معکوس خواهد تکرار سناریوی پس از عملیات فروغ جاویدان دربرخی ازسیاه چال ها می باشد

بنا به گزارش "همبستگی ملی" ماموران وزارت اطلاعت فیلم حمله وحشیانه نیروهای لرتش عراق به اشرف و کشتار مجاهدان را در زندان گوهردشت به نمایش گذاشتند. ماموران رژیم اسلامی این کار را با هدف درهم شکستن روحیه مقاومت زندانیان انجام دادند.

کشته شدن چهار نفر در کهنوج و تایباد به دست نیروهای انتظامی

وجه تشابه ترمز بریدگی و دنده عقب کنده شدن پلیس مزدور رژیم ضد بشری ایران با پلیس مزدور زیر فرمان نوری مالکی دست نشانده

هرانا - دو تن در کهنوج(استان کرمان) و دو نفر در تایباد(استان خراسان رضوی) در پی وقوع درگیریهای جداگانه و به دست نیروهای انتظامی کشته شدند.به گزارش واحد مرکزی خبر فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اعلام کرد که در پی درگیری مرزبانان خراسان رضوی با افراد به ادعای ایشان "مسلح" ۲ نفر در تایباد کشته شدند.از سوی دیگر به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی کرمان نیز از کشته شدن دو فرد دیگر در کهنوج که باز هم گفته می شود مسلح بودند، طی درگیری مسلحانه با نیروی انتظامی خبر داد.سردار حسین چناریان درباره ی هویت افراد کشته شده گفت: شخصی معروف به نادرک به همراه یکی از چریک‌های وی در این عملیات کشته شدند.وی مدعی ست که "فرد مذکور که اهل رودبار است سالیان متمادی در مناطق کهنوج - رودبار و توابع آن به اتفاق همدستانش اقدام به تشکیل باند شرارت و سرقت مسلحانه، جرائم ضد امنیتی، درگیری می‌کرده است که به دلیل تحت تعقیب بودند بار‌ها محل سکونت خود را در ارتفاعات شهرستان کهنوج تغییر می‌دادند."

شکایت احمدی نژاد از مهدی خزعلی + عکس.

جالب است آخوند خزعلی ازپاسدارگماشته احمدی نژاددفاع وحمایت میکند ولی پاسدار گماشته احمدی نژاد از فرزندش مهدی خزعلی شکایت کرده است که چرا گاهی مواقع کمی روشنگری می کند؟

وبلاگ مهدی خزعلی : تازه از شعبه 28 دادگاه انقلاب بازگشته بودم و هنوز گلویی تازه نکرده و داشتم برای خودم چای می ریختم که منشی وارد اتاق شد، از دور ترازوی قوه قضاییه را در سربرگی که همراه داشت دیدم، نمی دانم چرا من وقتی به این ترازو نگاه می کنم، احساس می کنم در وسط آن آدمی را به صلیب کشیده اند و تازه بار سنگین کفه های ترازو را هم بر دستان آن نگون بخت قرار داده اند! گاهی تیغه شاقول ترازو را چون دشنه ای می بینم که می خواهد در قلبم فرو رود، نوک این دشنه را خون آلود می بینم، برگه را بر روی میز من قرار می دهد، احضاریه جدید است، مرا به شعبه دوازدهم بازپرسی کارکنان دولت احضار کرده اند!علت حضور: " در خصوص شکایت معاونت حقوقی رئیس جمهور علیه شما دایر به توهین و اهانت !، ... و نتیجه عدم حضور جلب می باشد!تعجب می کنم، این اصلی ترین اتهام من در پرونده مطروحه و تحت رسیدگی در شعبه 28 می باشد، مگر برای یک اتهام به چند جا باید پاسخ داد؟ من که دو بار هم بازداشت شدم و انفرادی را تجربه کردم، البته آن موقع من شاکی نداشتم و مشارٌالیه ژستی گرفتند و گفتند من شکایتی ندارم و در این دنیا و آن دنیا از او گذشتم و این مدعی العموم است که پیگیر اتهام اهانت به رئیس جمهور است! اما ظاهراً امروز خود به میدان آمده اند، منعی ندارد اگر عادلانه قضاوت شود، این من هستم که باید شکایت کنم، امروز جای متهم و شاکی عوض شده است، متهم آنقدر جسور و بی پروا شده که طرح شکایت می کند، من نیز آماده دفاع هستم و همین هفته هم از او شکایت خواهم کرد - اگر رسیدگی کنند! - هنوز شکایت من از روزنامه ایران در پیچ و خم دادسرای کارکنان دولت مانده است و حتی احضاریه ای برای او نفرستاده اند!نکته جالب دیگر این که دادسرای کارکنان دولت - همانگونه که از نامش پیداست - رسیدگی به جرائم کارکنان دولت، مقامات، نمایندگان مجلس، وزراء، معاونان رئیس جمهور و غیره را عهده دار است و من هیچ یک از این عناوین را ندارم! و به نظر نمی رسد دادسرای کارکنان دولت صالح به رسیدگی باشد !نکته آخر این که به همه اتهامات یک فرد یکجا رسیدگی می شود و ملاک سبق ارجاع است، تا چه رسد به اتهام واحد و اصحاب دعوای یکسان! نمی دانم این قوه به کجا می رود، آقای احمدی نژاد می تواند در هر مجتمع قضایی و در هر شعبه یک پرونده برای من تشکیل دهد! حق دارد، می دانم کجایش می سوزد، فقط باید به ایشان یادآوری کرد که : " آب را بریز همان جا که می سوزد! "1390/1/22 مهدی خزعلی